Tijdelijk €25 aanbetaling

Roompot Hof Domburg

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Roompot Hof Domburg voor je op een rij gezet:

7.6GoedScore uit 1180 reviews

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

Pagina doet het niet?

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

1180 Reviews over Roompot Hof Domburg

• 9J.L. van Os03-02-2023

Mooi park

Geen minpunten aangetroffen

• 9A.A. van Tilburg28-01-2023

Heerlijke midweek in ons geliefde Domburg

Het was heerlijk rustig en daarvan genoten. De ligging van het verblijf is lekker dicht bij de dorpskern en het strand.

• 10Onderkomen
    • 10Eetgelegenheden

Eigenaar, 06-02-2023

Bedankt voor jouw beoordeling. Wat leuk om te lezen dat jullie genoten hebben van de prachtige omgeving van Hof Domburg! Lekker uitwaaien op het strand en winkelen in het centrum. Er is zoveel leuks te doen!

Wanneer zien we jullie weer terug? :-)

• 5Sylvia & Leon22-01-2023

Fijne week, maar enkele onhebbelijkheden.

Na boeken van het verblijf, wordt je lastig gevallen met ontzettend veel ongevraagde e-mails. De aankomst op het park viel ook tegen, weinig parkeer mogelijkheden. We waren te vroeg aanwezig, maar konden wel met de auto het park op rijden. Het was even zoeken, de bewegwijzering is nogal vaag. Aangekomen bij ons verblijf, bleek dat we met de auto niet tot aan het verblijf konden rijden! Alle meegenomen koffers en boodschappen, moesten in de regen naar het verblijf geschouwd worden! Daarna wachten tot de deur open gemaakt kon worden. Precies 16.00u lukt dit pas! Sowieso mag je de keycard niet vergeten, want als de deur dicht slaat door de wind, moet je deze steeds met de keycard opnieuw ontgrendelen. Het verblijf was mooi, schoon en goed ingericht. Wat tegenviel is de cv-ketel, die maakt behoorlijk veel lawaai. De wifi is uitstekend. Jammer dat er geen berging voor onze fietsen aanwezig was. We hebben ondanks alles en de v

• 8Onderkomen

Eigenaar, 30-01-2023

Bedankt voor het delen van jullie ervaringen Sylvia & Leon,

De sloten gaan inderdaad stipt om 16:00 uur open (dezelfde tijd als in de aan reisinformatie) .

Jouw minpuntjes hebben we doorgegeven aan de parkleiding! :-)

Wisten jullie dat het ook mogelijk is om jullie af te melden voor de e-mails (helemaal onderaan de e-mail staat hoe je dit kunt doen).

Hopelijk mogen we jullie nogmaals begroeten op één van onze Roompot parken! Groetjes, Jennifer

• 7Ron Kant15-01-2023

Verlopen en slecht onderhouden camping

Ligging van het park is prachtig. Verder is het erg verouderd en is het sanitair op de camping aan vervanging of renovatie toe. Systeem plafond ziet er niet uit. Vloeren kaal gelopen, hang en sluitwerk deuren gammel. Plafonieres gebarsten etc etc. Wel heerlijk warm in het gebouw zelf. Ook water gloeiend heet. Over het algemeen heb ik de indruk dat het met minimale investeringen maximaal wordt uitgenut. Personeel bij receptie geeft je niet een warm welkom. Camper plekken wel in orde. Stonden op beton en mooi vlak. Prima voor een weekendje.

Eigenaar, 30-01-2023

Bedankt voor uw bericht! Goed dat u uw ervaring met ons deelt. Uw vakantie op Hof Domburg is niet geheel verlopen zoals gehoopt. Dat vinden wij jammer en hiervoor onze excuses! Wij willen graag dat iedereen met een grote glimlach vertrekt, dus we gaan ons uiterste best doen u de volgende keer een fijne tijd te bezorgen. Het is daarom erg fijn dat u deze ervaring met ons heeft gedeeld. Het onderhoud heeft onze aandacht en inmiddels zijn wij druk bezig met het uitvoeren van verschillende restyles. Graag tot ziens op één van onze parken.

• 9Gianna02-01-2023

Hof Domburg is zowel voor jong als oud geweldig

Hof Domburg is centraal gelegen tov het centrum

• 8Activiteiten

Eigenaar, 17-01-2023

Bedankt voor je review, Gianna. Het park heeft inderdaad een perfecte ligging en is geschikt voor iedere doelgroep. Wat vond jij het leukste aan Hof Domburg?

Graag tot ziens!

Groetjes,

Christine

• 8Carola27-12-2022

Fantastisch!

Prachtige locatie met het strand op loopafstand.

• 8Activiteiten
    • 7Onderkomen
    • 7Eetgelegenheden

Eigenaar, 30-12-2022

Bedankt voor je beoordeling Carola! Kort maar krachtig en fijn om te horen dat het goed is bevallen. Als het aan ons ligt zien we je binnenkort nogmaals ;)

Groetjes, Raul

• 9Mar28-11-2022

Park domburg roompot

Super park veel faciliteiten en vriendelijk personeel en goed schoon

Eigenaar, 30-11-2022

Bedankt voor jouw review! Van welke faciliteiten heb je allemaal gebruik gemaakt Mar én welke vond je het allerleukst?

Hopelijk mogen we je snel weer begroeten op één van onze Roompot parken! Groetjes, Jennifer

• 8Mevrouw c28-11-2022

Genoeg te doen voor oud en klein

Super locatie dicht bij de zee. We hadden een 12 persoons huisje heerlijk ruim en alle voorzieningen bij de hand. Entertainment genoeg aanwezig voor een regenachtige dag kunnen de kinderen zich goed vermaken.

• 10Activiteiten
    • 7Onderkomen
    • 7Eetgelegenheden

Eigenaar, 30-11-2022

Bedankt voor jouw leuke review! Fijn dat jullie zo genoten hebben.

Zijn jullie ook naar de leuke winkelstraat geweest vol gezellige restaurantjes? Of hebben jullie meer genoten van het strand?

Groetjes, Jennifer

• 9Henk25-11-2022

geweldige midweek

superschone sfeervolle accomodatie mooie omgeving om te wandelen en te fietsen zwembad schoon en lekker warm. prachtige midweek gehad.

Eigenaar, 28-11-2022

Bedankt voor jouw beoordeling, Henk. Wat een mooie complimenten! Dat klinkt als een heerlijke midweek bij Hof Domburg. Goed om te lezen dat je genoten hebt van het fijne vakantieverblijf, faciliteiten en de omgeving.

Zien we je binnenkort nog eens terug? :-)

Graag tot ziens!

• 9Sjaak21-11-2022

Zowel in de zomer als winter een fijne bestemming

Dichtbij zee, voor de mooie strandwandelingen, mooi zwembad. Wij zijn jaren geleden ook wezen zwemmen maar het ziet er nog steeds leuk uit. De huizen zijn strak, modern en praktisch ingericht. Het huis was schoon. Wij hebben genoten. De contactloze check in en check out is handig. Ook de informatie voorziening vooraf is top.

• 10Onderkomen

Eigenaar, 29-11-2022

Bedankt voor jouw beoordeling, Sjaak. Goed om te horen dat je genoten hebt van Hof Domburg. Een fijne bestemming voor alle seizoenen! Leuk dat je deze complimenten met ons deelt.

Wanneer zien we je weer een keer terug? :-)

Vakantiepark Roompot Hof Domburg info

Camping-informatie