Camping Roompot Dishoek

Camping Roompot Dishoek
8,1

176 reviews over Camping Roompot Dishoek in het Nederlands

Fantasche plek om verliefd te worden op kamperen!

Amtoinette
21-5-2018

Dit was onze eerste keer samen kamperen. Hadden geen goede stekker voor de elektriciteit , gelukkig was deze bij dereceptie te verkrijgen.

Erg fijne fietsen gehuurd, waar we gelijk vanuit de camping konden beginnen met de knooppunten.

Douche / vaatwasplek werd prima schoon gehouden en was prima voor elkaar zo per 8 plaatsen. Elke dag lekker warme broodjes.

Lekker vlak aan het strand, waar we heerlijk konden uitwaaien en zonnen. Vanuit de camping binnen 10 min in vlissingen, waar we hebben genoten van de pinckstermarkt.

Alles was perfect! We komen zeker terug!

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 22-5-2018

Bedankt voor je review, Antoinette.

Ontzettend leuk dat jullie de eerste keer op Camping Dishoek gekampeerd hebben en dat dit zo goed is bevallen.

We zien jullie graag weer terug voor meer mooie ervaringen!

Groetjes Kathinka

Wij komen zeker en vast weer terug

Van der Velden Rob
19-5-2018

Fantastisch onthaal mede door Naomi! Wij zijn aangenaam verrast en verwend!
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 22-5-2018

Bedankt voor je review, Rob.

We zullen de complimenten aan Naomi doorgeven.

Groetjes Kathinka

Geweldige 2 weken. Volgend jaar wel.

Familie van der Wielen
17-5-2018

De ontvangst was goed geregeld. We hadden een mooie ruime plaats voorzien van water , electriciteit en tv-aansluiting. Het restaurant is een aanrader. Er is meer keuze dan in diverse strandlokaties. Ook de kwaliteit is erg goed. Het personeel geeft je ook het gevoel erg welkom te zijn. Geen vraag is té veel. De kleinkinderen vonden Koos Konijn geweldig. Vlissingen en Zoutelande op loopafstand.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 22-5-2018

Bedankt voor jullie mooie review, familie van der Wielen.

Het is ons streven al onze gasten een fijn verblijf te bieden en leuk om te lezen dat het bij jullie helemaal gelukt is.

Groetjes Kathinka

Heerlijke camping direct aan zee

Maurice van Eeten
11-5-2018

Camping direct aan zee. Elke dag verse broodjes en winkel met ruim assortiment.

Vanuit de camping heerlijk fietsen en wandelen over de duinen en op het strand, ook naar bijvoorbeeld Vlissingen en Zoutelande. Veel strandtenten voor een hapje en een drankje. Goed vertoeven dus!

Laten we hopen dat deze camping nog jaren in stand blijft...

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 22-5-2018

Bedankt voor je review, Maurice.

Fijn dat jullie zo genoten hebben van jullie verblijf en de omgeving.

Voor herhaling vatbaar

Sandrine Dobbelaere
15-4-2018

Alles was goed: personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Op 50m v duinen om heerlijk te wandelen, superlekker gegeten
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 22-5-2018

Bedankt voor je review, Sandrine.

We geven de complimenten door aan het personeel van Camping Dishoek!

Fantastich

Dobbelaere sandrine
15-4-2018

We komen zeker terug, supervriendelijk personeel, gelegen aan de zee, prachtige wandelingen te maken op 50 m van de camping.

We hebben super lekker gegeten voor goede prijs. Als je kleine problemen hebt, ze lossen het onmiddellijk op. we komen nog dit jaar terug. Een pluim voor het personeel hier. Zowel aan het onthaal als in restaurant.

Winkel waar je alles kan krijgen, zelfs ontbijt elke morgen.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 22-5-2018

Bedankt voor je review, Sandrine.

Super dat jullie het zo naar je zin hebben gehad en graag tot ziens op Camping Dishoek!

Geweldig

Anneke van roosendaal
14-4-2018

Fijn kamperen gezellig personeel vooral koos konijn voor als de kleinkinderen komen leuk hoor
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 22-5-2018

Bedankt voor je review, Anneke.

Klinkt als een fijn verblijf en graag tot ziens op Dishoek!

Super gezellig

Kees
14-3-2018

Wij gaan al 39jaar naar camping dishoek in de maanden juli en augustus het is daar super gezellig mede door het fijne personeel alleen jammer dat het sanitair zo verouderd is maar het wordt wel goed schoon gehouden
        Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 22-5-2018

Bedankt voor je review, Kees.

We zullen je complimenten doorgeven aan het personeel.

Daar zijn ze vast blij mee;)

Geweldig

Keesvbeek
        10-3-2018

Een perfecte camping met gezellig personeel wij komen er al 39 jaar met veel plezier alleen jammer dat het sanitair zwaar verouderd is maar wordt wel goed schoon gehouden maar in 2018 gaan wij weer in Juli & Augustus
        Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 22-5-2018

Bedankt voor je leuke review Kees,

Dan moet het zeker wel goed bevallen als je er al 39 jaar komt;)

Leuk om te horen! Wij zullen je feedback over het sanitair doorgeven aan de parkleiding. Graag tot ziens op de Zandput!

Groetjes Kathinka

Prachtig, dicht bij de zee.

Familie Wolters
        21-12-2017

Dicht bij de zee, Grote plaatsen zijn op fietsafstand te bereiken. Verschillende levensmiddelen winkels zeer dicht bij. Heerlijk uitwaaien op het strand en de zeeschepen varen op ongeveer 50 meter voor je langs.

Wij komen al 4 jaar in juni op de camping. Jammer, na wat ons is verteld, gaat de camping in 2019 dicht en wordt het een bungalowpark met huisjes.

Helaas net als zovele campings moeten de caravans en de seizoenplekken ruimte maken voor investeerders die er stenen huisjes willen plaatsen.Voor de kampeerders met eigen middelen is er geen plaats meer.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Roompot Dishoek in Dishoek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Roompot Dishoek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Roompot Dishoek scoort een 8.08 uit 10 op basis van 189 reviews.