Camping Roompot Dishoek

185 reviews over Camping Roompot Dishoek in het Nederlands

Geweldige ligging dichtbij Vlissingen

Marja
9-9-2018

Prachtige ligging. Kampeerplaats niet erg groot.

Zo enorm genoten op een echte camping

Nancy
28-8-2018

Het is een heerlijke camping, geen stacaravans of huisjes, gewoon het echte campinggevoel , voor de auto is voldoende ruimte elders op de camping zodat de auto niet op je plek staat. Ligging perfect net achter de duinen. Sanitair netjes en goed schoongemaakt. Echt een plek om terug te gaan, maar helaas hoorde ik geruchten dat de camping gesloten gaat worden omdat Roompot van plan is om daar huisjes te bouwen, dit zou zooooo zonde zijn van de gezellige camping.

Super ligging gelijk bij strand opgang,

Zeer vriendelijk personeel eten in restaurants was boven verwachting.

Campingplek is aan de kleine kant, afmeting met gegevens van site kloppen niet.

Fantastisch om er te verblijven

Kees v beek
24-8-2018

Wij komen al vele jaren met onze vrienden op camping dishoek plus minus 39 jaar het algeheel is goed maar het sanitair verdient wel aandacht maar het wordt wel goed schoon gemaakt we hopen nog vele jaren te komen als de camping open blijft in 2019 gaan we weer negen weken we kunnen niet wachten

komen zeker terug.

Jacqueline
21-8-2018

Kleine plaatsen, maar verder een prima camping, heerlijk sfeertje, zeer vriendelijk personeel. LET OP dat je je auto niet buiten de poort langs de weg zet!!!parkeerwachters lopen de hele dag te schrijven.

Mooiste strandcamping van Nederland

Hans Voskamp
11-8-2018

Prima camping met niet al te grote staplekken maar doordat auto's niet op de plekken staan is dit goed te doen. Sommige veldjes hadden eigen douche en afwasgebouwtje wat prettig is. Winkel en restaurant bieden voldoende en personeel is erg vriendelijk en behulpzaam Ligging t.o.v. strand is misschien welde beste van Nederland.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 14-8-2018

Bedankt voor je bericht Hans! Wat leuk dat je zo enthousiast bent over het park, omgeving en het personeel!

Graag tot ziens op één van onze parken!

Groetjes,

Vera

Jon Lamers
8-7-2018

Centrale ligging tov Zoutelande, Vlissingen, Middelburg, Westkapelle,Domburg!

Strand binnen 10 minuten te voet bereikbaar, accommodatie geweldig, vriendelijk personeel en zeer behulpzaam bij vragen, problemen etc. Verder water en TV(-aansluiting op de kampeerplaats.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 12-7-2018

Bedankt voor je reactie, Jon! Wat goed om te horen dat het goed is bevallen! Het is zeker een centrale ligging en dan ook nog het strand dichtbij! En leuk om te horen dat we jullie zo goed hebben kunnen helpen!

We hopen jullie graag weer te zien!

Groetjes,

Vera

goed toeven

Mevr. Lucassen
3-7-2018

Fijne camping met vriendelijk hulpvaardig personeel

en mooie, schone plaatsen,

schoon sanitair,

wij komen graag terug

echt aan te bevelen.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 6-7-2018

Bedankt voor het delen van je mening!

Wat leuk om te lezen dat het zo goed bevallen is

Hebben jullie nog leuke dingen in de omgeving gedaan?

Groetjes van Cynthia

Prachtige en zeer goed onderhouden groene camping. Bijzonder vriendelijke medewerkers, geen vraag, verzoek of opmerking was te veel voor ze. Zowel bij de receptie, de winkel, de animatie, schoonmaak, technische dienst. Echt bijzonder hoe alle medewerkers met je meedenken en hun stinkende best voor je doen. Niets is ze teveel.

De camping ligt pal achter de duinen dus je bent zo op het strand.

De kampeerplaatsen zijn over het algemeen ruim, er is veel groen op het terrein wat goed onderhouden wordt. Je eigen watertappunt en afvoer, overal afwashokjes heel dicht bij de plaatsen. Voldoende toiletten en douches voor deze periode, hoewel dit in het hoogseizoen wat wachttijden zou kunnen opleveren. Maar ja, tis en blijft vakantie.

Voor ons was het een topvakantie, zeker ook dankzij al het positieve wat deze camping biedt! En voor ons ook zeker voor herhaling vatbaar!

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 6-7-2018

Bedankt voor het delen van je mening!

Wat leuk om te lezen dat jullie zo ontzettend tevreden zijn over jullie verblijf op Camping Dishoek! Wij hopen jullie dan ook nog eens te mogen ontvangen, om jullie weer zo een topverblijf te bieden :)

Groetjes van Cynthia

Fantasche plek om verliefd te worden op kamperen!

Amtoinette
21-5-2018

Dit was onze eerste keer samen kamperen. Hadden geen goede stekker voor de elektriciteit , gelukkig was deze bij dereceptie te verkrijgen.

Erg fijne fietsen gehuurd, waar we gelijk vanuit de camping konden beginnen met de knooppunten.

Douche / vaatwasplek werd prima schoon gehouden en was prima voor elkaar zo per 8 plaatsen. Elke dag lekker warme broodjes.

Lekker vlak aan het strand, waar we heerlijk konden uitwaaien en zonnen. Vanuit de camping binnen 10 min in vlissingen, waar we hebben genoten van de pinckstermarkt.

Alles was perfect! We komen zeker terug!

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 22-5-2018

Bedankt voor je review, Antoinette.

Ontzettend leuk dat jullie de eerste keer op Camping Dishoek gekampeerd hebben en dat dit zo goed is bevallen.

We zien jullie graag weer terug voor meer mooie ervaringen!

Groetjes Kathinka

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Roompot Dishoek in Dishoek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Roompot Dishoek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.