Camping Roompot Dishoek

Camping Info

Meer campinginfo

235 reviews over Camping Roompot Dishoek

• 8Michel Koolwijk04-10-2019

Heerlijk ontspannen achter de duinen

Een camping met een uniek mooie ligging achter de duinen van Dishoek. De caravan met de auto op zijn plek zetten is geen probleem in de kampeervakken. Het sanitairgebouw oogt door de kleuren mischien wat gedateerd, maar alles was fris en schoon. De douche vlakbij de caravan vond ik persoonlijk wat minder fris, maar gebruik maken daarvan is een eigen keuze daar je een schoon alternatief op korte loopafstand heb. Het personeel aan de receptie is vriendelijk, hulpvaardig en kundig. Voordat ik mijn vraag had afgemaakt werd het antwoord er al bij gepakt doordat ze wisten wat ik bedoelde . Het enige minpunt wat mij te binnen schiet, is de 6 amp stroom. Ik zou persoonlijk liever 10 amp gehad hebben.

• 8Staat v/h sanitair

• 8Nely27-09-2019

Groene camping vlak bij zee.

Camping Dishoek is een fijne locatie vlak bij het strand. mooie kampeerplek met vlakbij de unit om met warm water af te wassen.

• 9Guido Claes24-09-2019

Fantastisch !

Prachtige camping, met alle voorzieningen en vlakbij de zee! Een aanrader!

• 9Staat v/h sanitair

• 10Jon Lamers23-09-2019

Mega mooie en sfeervolle camping!

Geweldig mooie camping met zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. De dagelijkse schoonmaakbeurten in de sanitairgebouwen verdienen eveneens ‘ n dikke pluim! Ook de ruime campingplaatsen, met stroom, water en tv-aansluiting vinden wij zeer praktisch en klantvriendelijk. Tenslotte is de ligging zondermeer uitstekend, namelijk 10 minuten loopafstand tot aan de zee!

• 10Staat v/h sanitair

• 7Frank Bartels16-09-2019

Prima camping,ook voor een langer verblijf

Fijne vakantie gehad op deze camping,vooral geschikt voor het maken van fietstochten.Badgebouw is wat verouderd maar wordt dagelijks meerdere keren schoongemaakt.

• 8J. Leenders16-09-2019

Prima camping, en voorzieningen, Sfeer kan beter

Prima uitvalsbasis net achter het duin. Alles is er dichtbij. Vlissingen en Zoutelande echt op een steenworp fietsen. Als het wat ruiger weer is, hoor je de zee in je camper..😁

• 8MJ12-09-2019

Superr

Lekkere stek net achter de duinen. Schoon Sanitair . Douche op ons veld heerlijk warm en lekker harde straal water. Heerlijk bij terugkomst van strand om even zand af te spoelen. en s,avonds voor slapen. Leuke camping aanrader voor jonge kinderen ,kunnen dan genieten van Koos Konijn.

• 5Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

• 8Marjolijn Domensino12-09-2019

De plaatsen zijn niet al te groot

Alleenreizend

• 9Corine Stiegelis31-08-2019

Volgende keer weer

Super camping Dishoek. Ik kom er al jaren. Perfecte locatie en dichtbij strand

• 9Staat v/h sanitair

Met vrienden

• 9Angel19-08-2019

Fijne gemoedelijke camping aan zee en strand

Fijne gemoedelijke camping...ligging direct onder aan de duinen is fantastisch..ook ligt de camping vlakbij Middelburg en Vlissingen en andere leuke dagjes uit...wij komen hier al een aantal jaren en de vaste medewerkers zijn echt kanjers super kindvriendelijk, ons dochtertje is helemaal weg van ze. De softijsjes met spikkels sinds dit jaar...elke keer weer een feest Ook een pluspunt voor ons honden zijn welkom. Wel een punt dit jaar viel het ons op dat er gasten zich als beesten gedroegen in het sanitair...prachtig schoon een uurtje later er binnen komen...sorry maar zo laat je het thuis ook niet achter....dit heb ik in mijn punten het park dan ook niet aangerekend...hier valt niet tegen op te poetsen...dat soort gasten kun je als park volgens mij missen als kiespijn. De kleine meid vraagt nu al weer wanneer we er weer naar toe gaan.

Met jonge kinderen

10 tips over Camping Roompot Dishoek

• Fred en Carla Verboon, 16-09-2013

wel verschil in afmeting campingplaatsen.

• RN ter Bogt, 12-08-2013

uit eten in restaurant van de cinema in Vlissingen, en daarna filmpje pakken.

• Patrick, 21-07-2013

Winkelen in Vlissingen, Goes en Middelburg. Bezoek aan Veere.

2 vragen over Camping Roompot Dishoek

• A.D Verspuij, 23-12-2017

strandtoegang

Kan iemand ons vertellen hoe de strandtoegang is? Pad en/of trap naar het strand? Trap? Hoeveel treden bij benadering? Andere toegang tot het strand?

• F den Edel, 10-07-2016

seizoenplaats

Hallo Gaarne vernemen wij van u of er seizoen plaatsen zijn en wat zijn daar de kosten van met vriendelijke groet F den Edel Ridder van Catsweg 12 2805 BA email [email protected]

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • MobilehomesAanwezig