Vakantiepark Roompot Noordzee Résidence Cadzand-Bad

Zoover silver Award 2019

Vakantiepark info

• Aan zee
Meer vakantiepark info

Bij Roompot Vakanties Noordzee Résidence Cadzand-Bad lijkt het wel of je in een dorp bent beland. De huizen zijn gevarieerd en staan niet te dicht op elkaar. Verwacht hier geen animatie, want het is juist een rustig park. Wel is er een binnenzwembad en zit je vlakbij de kust. Bezoek ook zeker badplaatsen Oostende, Knokke en het mooie Brugge.

967 reviews over Vakantiepark Roompot Noordzee Résidence Cadzand-Bad

• 9Wilma07-08-2020

Vriendelijk en netjes

Accommodatie was netjes en schoon.

• 7Activiteiten

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 10-08-2020

Bedankt voor deze mooie review, Wilma. Wat fijn dat je verblijf zo naar wens is geweest. Daar worden wij erg blij van:)

Graag tot ziens op één van onze Roompot parken!

Groetjes, Charlotte

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2020

• 8Marnick07-08-2020

Mooi park , goeie ligging

Mooi park , opkuis huisje mag beter . Voor de rest in orde . Waren er nu al voor het 3de jaar .

• 7Activiteiten
    • 7Onderkomen

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 10-08-2020

Bedankt voor je review! Wat fijn dat je verblijf naar wens is geweest! Waar heb je het meest van genoten? Wij zullen verder met jouw feedback aan de slag gaan, teneinde verbeteringen door te voeren.

Wij hopen je snel weer te mogen verwelkomen!

Groetjes, Charlotte

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2020

• 8Frederique Meertens04-08-2020

Mooi vakantiepark met uitstekende service

Ruime vakantiewoningen met leuk interieur. Park zeer rustig en goed onderhouden. Vriendelijk personeel. Schoonmaak vakantiewoning kon wel beter en zeker nu in Corona tijden. Perfecte ligging tov het strand. Catering en supermarkt goed verzorgd.

• 7Jen02-08-2020

Mooi park met ideale ligging

Het is een mooi park met mooie huisjes. Wij zaten in een duinzand 1c, dus we deelden e tuin met nog 2 gezinnen. Privacy is dan iets minder. Begroeing tussen de tuin van de achterburen had fijn geweest. Het park is netjes en schoon. De schoonmaak van ons huisje kon echt beter. Ons huis stond vol met babyspullen terwijl wij deze niet nodig hadden. Ons huisje had een goede ligging tot het centrum van het park en het strand. De ligging tot de zee is ideaal! Cadzand en Zeeuws Vlaanderen is echt een aanrader!

De openingstijden van de supermarkt mogen ruimer, vooral op zomerse avonden is 19u vrij vroeg. Het assortiment is magertjes en de prijzen enorm hoog. Nu in Coronatijden moet je een bezoek aan het zwembad reserveren. Dit is goed geregeld. Het zwembad is wel erg klein. Het restaurant is fijn met een mooi ruim terras met speelgelegenheden voor de kinderen. Je kunt ook eten bestellen vanuit je huisje en dit laten bezorgen.

• 6Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 7Linda01-08-2020

Prachtige ligging, wel veel slordigheidsfoutjes

Midweek in een zespersoonshuis vertoefd. Ideaal om meteen naar binnen te kunnen met keycard. Groot huis met grote tuin. We misten het keukenpakket, werd meteen opgelost. Theepot miste ook, er werd eentje gebracht zonder deksel. Volgende dag kwamen we erachter dat de maatbeker een gat in de bodem had, werd ook meteen gebracht na een telefoontje. Meteen ook aangegeven dat de badkraan lekte ( hinderlijk geluid), dit is niet opgelost. Stofzuiger stonk enorm en de wasmachine maakt enorme herrie bij centrifugeren. Gat in parasol. Al met al een prima huis, prachtige ligging maar voor dit geld verwachtte ik dat de basis pico bello in orde zou zijn en dat was niet zo.

• 8Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen

• 9L Schaap01-08-2020

Top vakantie gehad en allemaal tevreden

Ja wat moet je weten van een park wat perfect is ik kan alleen maar zeggen een aanrader om in eigen land op vakantie te gaan onze hond hadden we mee genomen en ook hij had hier de tijd van zijn leven , in voorgaande jaren moest hij soms naar een asiel dat was honderd keer niks , wanneer je zo,n blij beest meemaakt dan ben je zelf ook blij en kan je met een tevreden gevoel huiswaarts keren

• 10Onderkomen

• 10Pauline31-07-2020

Super vakantie

Weer heerlijk verblijf gehad. Genoeg te doen op het park en in de omgeving. Eten en drinken top. Goed nagedacht over regels mbt corona. Grote terras waardoor de gezelligheid er nog wel is. Leuke live muziek en zelfs kleine kermis

• 10Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 09-08-2020

Bedankt voor je bericht Pauline. Fijn dat je de Coronamaatregelen op het park goed vindt opgesteld. De veiligheid van onze gasten staat natuurlijk voorop.

Hebben jullie nog tips voor leuke uitjes in de omgeving van het park?

Gereisd met jonge kinderen in juni 2020

• 9Mandy de Bruin31-07-2020

Geweldig Park om echt tot rust te komen.

Wat een heerlijke vakantie was dit. Top lokatie. Mooi huis, voor onze dochter leuk entertainment, fijn restaurant en prettig personeel. Wat ook echt opviel was dat alles heel schoon was! Wij komen hier zeker nog eens terug!

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 09-08-2020

Bedankt voor je mooie review Mandy. Dit is waar wij het natuurlijk allemaal voor doen, onze gasten laten vertrekken met een grote glimlach bij op hun gezicht. Zo te lezen is dat bij jullie gelukt.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 10Marco28-07-2020

Buitenlands vakantie gevoel

Je hoeft niet naar het buitenland om te genieten van een topvakantie!

Wat is Zeeuws-Vlaanderen een mooie streek om te verblijven. Tijdens ons verblijf heerlijk genoten van verschillende restaurantjes in de omgeving.

Wat ons opviel is dat het park enorm goed onderhouden is. En op die manier zorgt voor rust, en kwaliteit uitstraalt.

Ook de medewerkers die we gesproken hebben waren erg vriendelijk en behulpzaam. (met name de jongeman in de bediening en fietsverhuur)

Tip voor het park: Openingstijden van de supermarkt mogen iets ruimer.

Verder een topvakantie gehad!

Tot volgend jaar.

• 10Activiteiten

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 09-08-2020

Een 10?! Dat is wel een ontzettend mooi cijfer, Marco. Wij hebben hier niets meer aan toe te voegen en hopen dan ook dat dit betekent dat wij jullie nog eens mogen begroeten.

Gereisd met vrienden in juli 2020

• 9Paula28-07-2020

Heerlijk!

We hebben een hele fijne vakantie gehad. Leuke huisjes netjes schoon en veel privacy. Het park is mooi en ook heerlijk gegeten op het gezellige terras kern leuke animatie en live muziek! Het personeel is erg aardig en behulpzaam. Kortom genoten.

• 10Activiteiten

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 09-08-2020

Bedankt voor je uitgebreide reactie Paula. Wij hebben niets meer aan je review toe te voegen. Wat je bestemming ook is je vindt het bij Roompot. Wij hopen je dus snel nog eens op één van onze andere Roompot parken te begroeten. Maar ook op Noordzee Résidence Cadzand-Bad ben je natuurlijk van harte welkom!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

Vakantiepark Roompot Noordzee Résidence Cadzand-Bad info