Vakantiepark Roompot Noordzee Résidence Cadzand-Bad

Vakantiepark info

• Aan zee
Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

Bij Roompot Vakanties Noordzee Résidence Cadzand-Bad lijkt het wel of je in een dorp bent beland. De huizen zijn gevarieerd en staan niet te dicht op elkaar. Verwacht hier geen animatie, want het is juist een rustig park. Wel is er een binnenzwembad en zit je vlakbij de kust. Bezoek ook zeker badplaatsen Oostende, Knokke en het mooie Brugge.

946 reviews over Vakantiepark Roompot Noordzee Résidence Cadzand-Bad

• 9Familie Van Landuyt15-02-2020

Aanrader!

Wij komen zeker terug. Prachtige vakantiewoningen en omgeving. Echter te weinig kasten op de bovenverdieping.

• 6Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen

Gereisd met vrienden in februari 2020

• 8Wilma van Dongen06-02-2020

Mooi huis op een mooie plek in zeeland

Huis was fantastisch, enige minpuntje was dat de stofzuiger gigantisch rook naar sigaretten, een geluk dat we deze pas aan het einde van het verblijf gebruikten, kleinzoon kreeg het knap benauwd door deze lucht.

• 7Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen

Gereisd met vrienden in februari 2020

• 10Paul27-01-2020

Fantastisch !

Super verblijf ! Mooi, schone woningen op een top locatie (park en tov zee) Vriendelijk en kundig personeel. Lekker uitgerust ! Absoluut een aanrader !

• 10Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 30-01-2020

Bedankt voor je mooie review, Paul!

Het park en de omgeving biedt voor iedereen wat wils, ook de rust om lekker uit te rusten.

Heel graag tot een volgend verblijf!

Gereisd met oudere kinderen in januari 2020

• 9Conny Gybels27-01-2020

Heerlijk weekend!

Heerlijk vakantiepark. Huisje goed afgestemd op kleine kindjes. Huisje proper en goed onderhouden! Zeker voor herhaling vatbaar!

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 30-01-2020

Trots op je mooie beoordeling, Conny!

Fijn dat jullie zo tevreden zijn.

Hebben jullie ook zo genoten van het strand in de winter? Lekker uitwaaien en daarna heerlijk met zijn allen aan de warme chocolademelk.

Alvast van harte welkom terug!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2020

• 10Steven18-01-2020

Heerlijk!

Super! heerlijk genoten en heerlijke woningen en goed schoon! Lekker gegeten in het restaurant.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 30-01-2020

Mooier kan het niet, Steven!

We zijn super trots op zo'n mooi cijfer en nog trotser zijn we om te lezen dat jullie zo genoten hebben. Dat is wat we graag willen.

Graag tot een volgende keer!

Gereisd met partner in januari 2020

• 9Diane08-01-2020

Mooi verzorgd park met moderne, verzorgde bungalows op een ideale ligging, zowel winter als zomer.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 30-01-2020

Helemaal mee eens, Diane. Een top park op een héél mooie locatie, in welk jaargetijde je ook komt!

Fijn dat je zo tevreden bent, dit is waar we het voor doen.

Kom je nog een keer terug?

Gereisd met vrienden in januari 2020

• 9mevr. Flora07-01-2020

Heerlijk!!

Mooi park, met verschillende huisjes, goed onderhouden, mooie uitstraling, lekker luxe.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 30-01-2020

Hier hebben we eigenlijk niets aan toe te voegen, Flora! Anders dan dat we het hier voor doen:-)

Bedankt voor je mooie cijfer, kom je nog een keer terug?

Gereisd met oudere kinderen in januari 2020

• 8Lianne04-01-2020

Voor herhaling vatbaar

Wij waren hier een midweek met Oud&Nieuw. Luxe woning met torenkamer. Heerlijke tuin met overdekt terras en terras verwarming. Hier drie dagen (qua weer) genoten van de zonsondergang. Huis is sfeervol, goede keuken ( super oven!), ruime badkamers met fijne douche cabines, heerlijke bedden. Schoon! Minpunt vonden wij de zithoek, banken zien er leuk uit maar zitten absoluut niet prettig. Tafel hetzelfde, ziet er leuk uit maar is niet solide. Park is leuk, je kunt een wandelingetje om het meertje maken en via een tunnel loop je zo Cadzand bad in. Stelt in de winter niet veel voor, maar je kunt er heerlijk wandelen, op het strand en om het park heen. Centrumgebouw is voorzien van twee bowlingbaantjes, speelplekje, winkel. Horeca: heerlijke cappuccino en goed restaurant! Leuke kaart, fijne bediening, goede prijs/ kwaliteit verhouding. Zwembad is wat het is, niets bijzonders, maar dat was ons bekent, het voldeed prima.

• 7Activiteiten
    • 8Onderkomen

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 30-01-2020

Supermooi cijfer Lianne! Hier doen wij het voor.

Wij willen iedereen samen laten genieten, want dat is onze standaard. Fijn dat jullie dit dan ook hebben gedaan.

De Zeeuwse zonsondergang (én de zonsopgang) is onbetaalbaar, hé?!
    Hebben jullie dit ook vanaf het strand gezien?

Je complimenten én ook je feedback over de bungalow nemen we zeker mee, hier kunnen we echt iets mee.

Heel graag tot een volgende keer!

Gereisd met vrienden in december 2019

• 5Angelique04-01-2020

Prijs kwaliteit niet in orde

Heerlijke vakantie gehad met vrienden, locatie Is top, park ziet er leuk uit maar ons huis (nr 31 ) viel wat tegen. Zou om een luxe uitvoering gaan maar de Bedden waren echt heel slecht 😔 En de Tv was van Mini Formaat En de x-box Werkte niet, meerdere Stoelen doorgezakt, 1 vd gaspits werkte niet. Huis was ook niet echt schoon. Aangegeven bij De receptie. Probleem Vd bedden en tv was bekend Bij de eigenaar. Maar blijkbaar geen reden om er iets aan te doen? Dan Is 2500€ Vragen Voor een week toch echt Niet ok.

• 6Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden
    • 3Onderkomen

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 30-01-2020

Bedankt voor je review, Angelique!

Goed om te zien dat jullie genoten hebben van de tijd samen, de locatie en het park zelf.

Wel vervelend dat het de bungalow niet naar wens was.

Op basis van alleen jou naam kunnen wij geen boeking vinden.

Omdat jouw mening en jouw ervaring belangrijk is voor ons, willen wij jou vragen om een e-mail met jouw bevindingen te sturen naar [email protected]

Via die weg nemen wij dan contact met jou op!

Gereisd met vrienden in december 2019

• 2019
    9maria10-12-2019

een weekend om niet snel te vergeten!

het huisje was prima, oersoneel heel behulpzaam en ligging fantastisch! we hebben een heerlijk familie weekend gehad op noordzee residence. cadzand,

• 8Eetgelegenheden

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 14-12-2019

Bedankt voor je berichtje MAria.

Wat foijn dat jullie met de familie een fijn weekend hebben gehad.

We willen altijd dat iedereen lekker samen kan genieten en tijd samen kan doorbrengen. Hebben jullie nog leuke activiteiten gedaan?

We hopen jullie nog eens terug te zien!

Groetjes, Ilse

Gereisd met oudere kinderen in december 2019

89 tips over Vakantiepark Roompot Noordzee Résidence Cadzand-Bad

• HuizeCadzand, 03-05-2019

We lezen vaak in reviews dat de kwaliteit van de matrassen tegenvalt. Dit is te voorkomen door een woning te kiezen met voorkeursoptie 'Auping bedden'. De oorspronkelijke matrassen zijn dan vervangen door Auping matrassen waardoor je verzekerd bent van een goede nachtrust. Een topper is dan niet nodig. Dit geldt ook voor andere voorkeuren zoals een wasmachine, droger of nespressoapparaat: wil je dit graag, vink de gewenste voorkeursoptie aan, dat voorkomt teleurstelling.

• Natasja, 30-06-2014

Je ben zo in Belgie. (Knokke, Brugge) Voor fietsliefhebbers is het hier goed vertoeven.

• Michael Keijzers, 03-05-2014

Diverse leuke standjes in de omgeving. Sluis is een aanrader, leuke winkeltjes en gezellig koffiedrinken.

18 vragen over Vakantiepark Roompot Noordzee Résidence Cadzand-Bad

• Luc, 03-04-2018

Topper?

Ik vraag me af of het water zoet is en of hier gevist mag worden vanuit de tuin

• Luc, 01-04-2018

Water in het park

Beste,

Is het water in het park zoetwater en mag hier gevist worden vanuit de tuin ?

Laura, 29-04-2018

Weet iemand dit? Wij vragen ons dit ook af

• Miguel, 20-07-2017

Muggen?

Beste, ik vroeg mij af of de vijvers op het vakantiedomein bestaan uit zout of zoet water. En of er dus daarbijhorend meer of minder muggen leven dan landinwaarts? Ons oudste zoontje is namelijk een favoriete prooi van muggen en reageert er behoorlijk allergisch op. Is er ook een mogelijkheid om een muskietennet boven zijn bedje te hangen?

Vakantiepark Roompot Noordzee Résidence Cadzand-Bad info

• Aantal sterrensterstersterster