Vakantiepark Roompot Noordzee Résidence Cadzand-Bad

Vakantiepark Roompot Noordzee Résidence Cadzand-Bad
8,3

• Activiteiten7,8
  • Onderkomen8,7

650 reviews over Vakantiepark Roompot Noordzee Résidence Cadzand-Bad in het Nederlands

Wij komen zeker nog eens terug

Peter Theunisz
17-6-2018
  • Onderkomen10

Mooi park, huisje heel schoon en veel ruimte en vriendelijk en behulpzaam personeel.Wij

Erg goed

Joop
15-6-2018
  • Activiteiten5
  • Onderkomen9

Mooi park, leuke huizen, afwisselend

Voor herhaling vatbaar prima

Een aanrader 👍

Jan
11-6-2018
  • Onderkomen9

Rustig, mooi en proper park 👍

Voor ons dus nooit meer.

M.Castein
6-6-2018
  • Activiteiten5
  • Onderkomen6

Het huisje waar wij in zaten was wel oké. Alleen de bedden of wel de matrassen zijn super slecht. de spiralen staan de volgende ochtend in je lichaam. Wij zijn eerder weg gegaan omdat wij geen oog meer dicht deden. Bij het afmelden werd er een topping aangeboden, nu moet je weten dat ik op het matras 2 dekbedden had gelegd en nog kwamen de spiralen er door heen en daarbij weten ze dat het slechte matrassen zijn, anders hadden ze geen topping aangeboden. Ik snap niet dat ze dit niet gezegd hebben bij het inchecken.

Het park is echt voor gezinnen met jonge kinderen. Voor pubers en tieners is er niet veel te doen, zelfs niet in Cadzand bad.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 8-6-2018

Bedankt voor het bericht, familie Castein.

Wat jammer dat jullie verblijf niet geheel naar wens is geweest. Het is tenslotte ons doel om jullie een leuke tijd te bezorgen.

Wanneer je niet geheel tevreden bent, kun je dit aangeven bij de parkreceptie. Aangezien iedereen een persoonlijke voorkeur heeft wat bedden betreft, hebben wij toppers voor handen.

Wij hopen jullie toch nog een keer terug te mogen zien op één van onze parken.

Groetjes Mandy

Een aanrader

Erna peeters
2-6-2018
  • Onderkomen8

Mooi verzorgd park, groene omgeving en op wandelafstand van het strand en winkelcentrum
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 8-6-2018

Bedankt voor de mooie beoordeling, Erna!

Wist je dat je in Sluis-Brugge lekker kan winkelen en van de zon kan genieten op een bruisend terras?!

Graag tot de volgende keer!

Groetjes Mandy

voor herhaling vatbaar

Fam. Verzelen
28-5-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen8

leuke huisjes, veilig voor de kindjes om te fietsen, klein zwembad maar de zee was dichtbij
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 31-5-2018

Super om te lezen dat je nog eens keer terug wilt komen op Noordzee Résidence Cadzand-Bad!

Op het park staan verschillende types accommodaties. Deze luxe villa’s – vaak in combinatie met een grote tuin – bieden alle comfort en privacy.

Graag tot ziens!

fantastisch weekend gehad

familie
23-5-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Mooi en goed onderhouden park met water en op loopafstand van het strand. Voldoende parkeerplaatsen voor het huis. Huizen met en zonder omheinde tuin en wel of niet aan het water. Lekker gegeten in het restaurant. Eenvoudig zwembad en kinderbadje (wat echter niet op hun website staat).

In het dorp niet veel te beleven. Wat winkeltjes o.a. schelpenwinkel, supermarkt, traiteur, bakker, diverse eetgelegenheden, fietsverhuur en grote hotels in aanbouw. De jongelui wilden 's avonds nog een pilsje drinken maar alles was gesloten. Het strand maakt echter veel goed.

Op het park een leuk trekpontje voor de kinderen en kleine speelplaatsen. Bij de receptie een piratenspeelschip. Voor de trampolines moet worden betaald en dat geeft veel gezeur bij de kleine kinderen.

In de winkel iedere dag lekkere verse broodjes en vers sinaasappelsap te koop. Veel artikelen zijn echter niet geprijsd zodat je bij de kassa voor verrassingen komt te staan.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 31-5-2018

Bedankt voor jouw review!

Wij vinden het fijn om te lezen dat je een fantastisch weekend hebt gehad. Wij zullen jouw feedback doorgeven aan de parkleiding, zodat de mogelijkheden tot verbeteringen bekeken kunnen worden.

Graag tot ziens!

genoten van rustgevend pinksterweekend

lieve ternier
23-5-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

kindvriendelijke omgeving, aangenaam huisje,tuin om te genieten, heel veel comfort, heel netjes, veel ruimte....
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 31-5-2018

Wat fijn dat je genoten hebt van jouw Pinksterweekend, Lieve!

Wij vinden het fijn om van jou te begrijpen dat je tevreden bent over ons park Noordzee Résidence Cadzand-Bad.

Graag tot een volgende keer!

Snijders
19-5-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Het is een prachtig gelegen park, op loopafstand naar zee en strand.

Goed onderhouden, mooi gelegen en schone huisjes.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 23-5-2018

Bedankt voor de review, familie Snijders. Leuk om te lezen dat jullie tevreden zijn over het park!

Komen jullie de volgende keer weer naar één van onze parken? :-)

Groetjes van Mandy

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Roompot Noordzee Résidence Cadzand-Bad in Cadzand, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Roompot Noordzee Résidence Cadzand-Bad zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Roompot Noordzee Résidence Cadzand-Bad scoort een 8.34 uit 10 op basis van 657 reviews.