Camping Cassandria Bad

Aanrader!!

Fam Grezel,
9-8-2018

Wat een fijne camping!

Erg netjes, schoon en rustig.

Goed onderhouden, ruime plaatsen

Autoluw en redelijk dichtbij Cadzand en ook Knokke en Brugge zijn dichtbij.

Wij komen graag nog een keer

Heerlijke camping!

-rustig

-schoon

-goed onderhouden

-behulpzaam en aardig personeel

-heerlijk ruime plekken

-sanitair recent vernieuwd en wordt 3 maal daags onderhouden!

-broodservice en frituur zeker een plus

-leuke animatie

Ik kan nog wel even doorgaan over de mooie omgeving het brede en schone strand. De activiteiten in het hoogseizoen in de omgeving van de camping

Conclusie : zeker een aanrader en wij komen met veel plezier vaker terug!

Mooie plek

Rosseel Sonia,
15-7-2018

Ik had een luxe chalet gehuurd maar onder de bedden lag nog een vuile vieze pop een slof een fopspeen en was precies al weken niet gekuist de diepvries was heel vies met tomaat of iets anders

de tuin lag vol met sigaretten peuken ,spijtig want de chalet was super maar de hygiene laat te wensen over heb er wel genoeg geld voor betaald voor zoiets te krijgen

Vriendelijke ontvangst, verzorgd sanitair, mooie ruime plaatsen voor je camper, activiteiten voor de kinderen, bereikbare uitbaters indien je vragen hebt ! Wat eten betreft was alleen de frituur open en de frietjes waren uitstekend.

Molemans,
19-4-2018

Wij komen hier al meerdere jaren en is altijd Top! Aangenaam onthaal en nu ook een prachtige nieuwe sanitaire gebouw! Grote plaatsen en rustig gelegen. Voor ons de beste camping in Zeeland

Geweldige tijd, ook voor tieners

s.,
24-11-2017

Leuke camping dichtbij de zee. Vriendelijk ontvangst en leuke tips voor uitjes in de omgeving ontvangen. Ook voor de tieners is er veel te doen. De camping zelf organiseerde o.a. een spooktocht, lasergame en voetbalwedstrijdjes. Ze hebben een mooie sportkooi en voor de kleinere kinderen een indoor speelgelegenheid. Niet groot maar wel leuk. Sanitair werd 2x per dag schoongemaakt. Mooi terras om iets te drinken. Kortom wij hebben een top vakantie gehad!! (met iedere dag een heerlijk softijsje ;) )

Nooit weer.. geen klantvriendelijkheid.

A en S.,
19-11-2017

Op zich een goede camping voor als je weinig nodig bent en het niet erg vindt dat je tussen allerlei seizoensplekken staat. Er zijn verse broodjes en snacks te krijgen en er waren fietsen te huur, maar geen elektrische fietsen. Toiletgebouwen verouderd en erg vuil halverwege de dag. Meegemaakt dat de vloeren onder de poep zaten. Toiletten werden ook op een vreemde tijd schoongemaakt, namelijk tussen 7 en 8 uur 's ochtends net wanneer alles en iedereen op gang komt na de nacht. Verder niet veel te beleven op de camping. Op je veldje mag je niks (badminton etc) en met een grote tent heb je weinig plek over. Ook zaten wij vlakbij een speelveldje met een trampoline, waar tot laat in de avond na 23:00 en tot zelfs 01:00 uur nog grote, oudere kinderen veel lawaai hadden, terwijl er door de eigenaren nachtrust werd verlangd vanaf ongeveer 22:30 uur. Ergste van alles zijn nog de stugge eigenaren, die als er een probleem is met de boeking, je liever kwijt zijn dan rijk. Dan is er van klantvriendelijkheid en klantenbinding echt geen sprake. Voor ons echt nooit weer en als tip zouden wij een camping ietsje verderop pakken, want de omgeving buiten de camping is wel erg fijn!! Kies je wel voor deze camping, maak dan geen mondelinge afspraken.....Dat kennen ze daar niet.

Best goede camping, slecht internet.

Mart,
15-8-2017

Camping leuk ingedeeld met haagjes. Vreemd dat de caravan met de opening naar voren geplaatst moet worden. Als het hard waait, sta je vol in de wind. Voor de (oudere) jeugd is er weinig te beleven. Internet is slecht. Tijdens piekuren was het verloren tijd om te proberen op het internet te komen. Lukte het een keer, dan was het zeer traag.

Fijne camping met goede voorzieningen

Rianne,
14-8-2017

Camping wordt goed onderhouden. Alle velden zijn voorzien van gras waardoor je geen viezigheid krijgt als het heeft geregend. Op de camping kun je dagelijks broodjes afhalen naast friet en ijs. Ooievaars komen op de camping voedsel halen mooi om ze vanaf zo dichtbij te kunnen zien. Voor de kinderen is er animatie en een schitterd voetbalveld. De camping ligt dicht bij zee te ver om te voet te lopen met kinderen met fiets prima te doen. Er zijn veel kampeerders met een hond maar hier heb je totaal geen last van. Fijn dat auto's niet op de kampeerplaats mogen staan. De gasten zijn een mix van Duitsers en Hollanders. Veel mobiele caravans staan op een seizoensplaats maar zien er allemaal heel verzorgd en netjes uit waardoor het niet erg is om hiertussen te moeten staan. We hebben hier 18 nachten gestaan en het is ons heel erg goed bevallen. Met de fiets heb je veel mogelijkheden, Brugge, Knokke en met de veerboot naar Vlissingen behoort tot de mogelijkheden. Top camping.

Mooie plek prachtige camping!

rachel,
11-8-2017

Bij aankomst werden we meteen zeer vriendelijk ontvangen. Dit was het toonbeeld van de eigenaren: altijd behulpzaam en vrolijk. Verder is het sanitair goed onderhouden en is er een ruime keuze in maaltijden. De kinderen speelden de eerste avond in de sportarena en hadden het zo naar hun zin dat ze er niet meer weg te slaan waren! Daarnaast hebben ze genoten van de animatie waarbij ze door hun deelname konden sparen voor een knuffel van de campingmascotte Cassie (die regelmatig langs kwam)! Ondanks de regelmatige regenbuien reden wij met gelukkige kinderen weer terug naar huis. We komen hier zeker nog eens terug!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Cassandria Bad in Cadzand, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Cassandria Bad zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.