9,1

59 reviews over Camping Cassandria Bad in het Nederlands

Zeer goede camping,

van den Heuvel
28-7-2019

Mooie gezellige camping, met een goede camping ondernemers familie. goed verzorgd sanitair, prima snackbar met lekkere ijs, gezellige bar, en alles wat hier te krijgen tegen normale prijzen, Camping dicht bij zee, en dicht bij Belgie.
De camping is ons zeer goed bevallen en we komen zeker nog vaker terug.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Echt een goede camping

Daniel jaspers
17-7-2019

Een erg mooie nette en gezellige camping. Ze zorgen hier dat je niets tekort komt. Het lijkt misschien een wat sobere camping maar schijn bedriegt. Het vriendelijke personeel en het lieve animatie team zorgt voor de mooie en gezellige momenten die je nodig hebt om je vakantie tot een succes te maken. Wij hadden een stacaravan die meer dan ruim voldoende groot was. Erg schoon en verzorgd. Een rustige camping maar wel gezellig. Vanuit deze camping leuke uitstapjes gedaan zoals Plopsaland de panne en de kusttram langs alle kunststeden van België. Ook het strand ligt dichtbij. Dus al bij al een fantastische vakantie week gehad. Dit was ons eerste bezoek aan deze camping maar deze indruk was direct goed. Er is alleen een friettentje op de camping waar je lekkere frietjes hebt maar in de omgeving en vooral in het plaatsje Sluis is ruim voldoende eetgelegenheid.

Aanrader!!

Fam Grezel
9-8-2018

Wat een fijne camping! Erg netjes, schoon en rustig. Goed onderhouden, ruime plaatsen Autoluw en redelijk dichtbij Cadzand en ook Knokke en Brugge zijn dichtbij. Wij komen graag nog een keer

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Een enorme AANRADER! Wij gaan zeker terug!

Juul
29-7-2018

Heerlijke camping! -rustig -schoon -goed onderhouden -behulpzaam en aardig personeel -heerlijk ruime plekken -sanitair recent vernieuwd en wordt 3 maal daags onderhouden!

-broodservice en frituur zeker een plus -leuke animatie

Ik kan nog wel even doorgaan over de mooie omgeving het brede en schone strand. De activiteiten in het hoogseizoen in de omgeving van de camping

Conclusie : zeker een aanrader en wij komen met veel plezier vaker terug!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Mooie plek

Rosseel Sonia
15-7-2018

Ik had een luxe chalet gehuurd maar onder de bedden lag nog een vuile vieze pop een slof een fopspeen en was precies al weken niet gekuist de diepvries was heel vies met tomaat of iets anders de tuin lag vol met sigaretten peuken ,spijtig want de chalet was super maar de hygiene laat te wensen over heb er wel genoeg geld voor betaald voor zoiets te krijgen

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Prima plaats voor een verblijf kort bij de zee !

Johan
18-5-2018

Vriendelijke ontvangst, verzorgd sanitair, mooie ruime plaatsen voor je camper, activiteiten voor de kinderen, bereikbare uitbaters indien je vragen hebt ! Wat eten betreft was alleen de frituur open en de frietjes waren uitstekend.

Gereisd Met partner in mei 2018

Molemans
19-4-2018

Wij komen hier al meerdere jaren en is altijd Top! Aangenaam onthaal en nu ook een prachtige nieuwe sanitaire gebouw! Grote plaatsen en rustig gelegen. Voor ons de beste camping in Zeeland

Gereisd Met partner in april 2018

Geweldige tijd, ook voor tieners

s.
24-11-2017

Leuke camping dichtbij de zee. Vriendelijk ontvangst en leuke tips voor uitjes in de omgeving ontvangen. Ook voor de tieners is er veel te doen. De camping zelf organiseerde o.a. een spooktocht, lasergame en voetbalwedstrijdjes. Ze hebben een mooie sportkooi en voor de kleinere kinderen een indoor speelgelegenheid. Niet groot maar wel leuk. Sanitair werd 2x per dag schoongemaakt. Mooi terras om iets te drinken. Kortom wij hebben een top vakantie gehad!! (met iedere dag een heerlijk softijsje ;) )

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

Nooit weer.. geen klantvriendelijkheid.

A en S.
19-11-2017

Op zich een goede camping voor als je weinig nodig bent en het niet erg vindt dat je tussen allerlei seizoensplekken staat. Er zijn verse broodjes en snacks te krijgen en er waren fietsen te huur, maar geen elektrische fietsen. Toiletgebouwen verouderd en erg vuil halverwege de dag. Meegemaakt dat de vloeren onder de poep zaten. Toiletten werden ook op een vreemde tijd schoongemaakt, namelijk tussen 7 en 8 uur 's ochtends net wanneer alles en iedereen op gang komt na de nacht. Verder niet veel te beleven op de camping. Op je veldje mag je niks (badminton etc) en met een grote tent heb je weinig plek over. Ook zaten wij vlakbij een speelveldje met een trampoline, waar tot laat in de avond na 23:00 en tot zelfs 01:00 uur nog grote, oudere kinderen veel lawaai hadden, terwijl er door de eigenaren nachtrust werd verlangd vanaf ongeveer 22:30 uur. Ergste van alles zijn nog de stugge eigenaren, die als er een probleem is met de boeking, je liever kwijt zijn dan rijk. Dan is er van klantvriendelijkheid en klantenbinding echt geen sprake. Voor ons echt nooit weer en als tip zouden wij een camping ietsje verderop pakken, want de omgeving buiten de camping is wel erg fijn!! Kies je wel voor deze camping, maak dan geen mondelinge afspraken.....Dat kennen ze daar niet.

Gereisd Met partner in juli 2017

Best goede camping, slecht internet.

Mart
15-8-2017

Camping leuk ingedeeld met haagjes. Vreemd dat de caravan met de opening naar voren geplaatst moet worden. Als het hard waait, sta je vol in de wind. Voor de (oudere) jeugd is er weinig te beleven. Internet is slecht. Tijdens piekuren was het verloren tijd om te proberen op het internet te komen. Lukte het een keer, dan was het zeer traag.

Gereisd Met partner in augustus 2017

• MobilehomesAanwezig
  • BBQNiet toegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Cassandria Bad in Cadzand, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Cassandria Bad zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.