Vakantiepark
Kleine hotelsWeer vandaag16°13°
6,2

• Onderkomen5,9
  • Activiteiten6,5

69 reviews over Vakantiepark Landal Duinpark 't Hof van Haamstede in het Nederlands

Nooit meer

Denan van Dalen
12-8-2019
  • Onderkomen3
  • Onderkomen3

Jongeren niet naargtoe gaan, wordt onterecht borg ingehouden. Ze vertellen je dat er vlekken zitten op de beeldschermen en vertellen je niet dat de bedlinnen in de gang moeten staan. Absoluut schandalig.

Gereisd Met vrienden in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

heel mooie rustige omgeving! en prima ligging !

maria olislagers
22-9-2018
  • Onderkomen7
  • Onderkomen7
  • Activiteiten7

huis ruim goed ingericht! een doucheruimte meer of wastafel , met zes personen te weinig!!

Gereisd Met vrienden in september 2018

Rustig park met veel privacy

M. Flachs
2-7-2018
  • Onderkomen8

Mooi aangelegd park, vlakbij de duinen en het gezellige Burgh. Het huisje was netjes, goed uitgerust en gezellig ingericht. Het enige minpunt was dat er géén kledingkast was, alleen een soort kledingrek (1 rek voor 2 slaapkamers!). Verder was jammer dat er geen kussens waren voor de tuinstoelen. Wel een redelijk grote tuin met veel privacy. De pizza's van de Schouwse Hoeve zijn erg lekker.

Gereisd Met vrienden in juni 2018

Schitterend gelegen. Lekker rustig.

Toos Vleugels
27-5-2017
  • Onderkomen10
  • Onderkomen10
  • Activiteiten6

Fiets mee nemen. Mooie fietsroutes. Het park is rustig gelegen, autovrij, midden in de natuur aan de rand van de duinen. Er zijn twee fijne restaurants en het hele park is goed onderhouden. Fijn zitmeubilair in de huizen en goede bedden.

Gereisd Met partner in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

heerlijk verblijf op autovrij duinpark.

Eduard Schut
4-3-2017
  • Onderkomen9

Zeer goed geoutilleerd vrijstaand huisje met zonnehemel en sauna op het autovrije duinpark , waar je zo de ruime en prachtige natuur van Zeeland in kan lopen, fantastisch. Een minpuntje is dat de keuken wat donker en somber is.

Gereisd Met partner in Wed Feb 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijk park met te druk zwembad

Mees van Amstel
5-11-2016
  • Onderkomen9

Fantastisch wandelen in de duinen. dicht bij de zee en altijd leuke marktjes in de buurt. Komen hier vaker. Fijn dat het zwembad open is zodra het even wat lekkerder weer is of vanwege de schoolvakanties. Luxe huisjes

Groot minpunt is de drukte in het zwembad. overduidelijk dat iedereen van de omliggende omgeving hier gratis komt zwemmen! Gewoon zelfs op de fiets of via het wandelpad via achterkant park. Hierdoor te weinig ruimte in het bad en te weinig ligplekken voor de gasten van het park zelf. Lijkt me eenvoudig te regelen met pasjes oid.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Sep 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijk

familie
23-8-2016
  • Onderkomen9

Eigenlijk zijn er geen echte negatieve punten op te noemen. wat kleinigheidjes. Bv Er waren geen kussens voor de tuinstoelen aanwezig en voor de hoofdprijs in het hoogseizoen zouden deze er wel gratis bijgeleverd kunnen worden. Wij vonden 10.30 wel erg vroeg op het huis te verlaten op de laatste dag. De ochtend is dan erg hectisch , zeker met kleine kindjes. De aankomst tijd vonden wij prima maar dan moet men ook langer kunnen blijven. Verder een heerlijk rustig park geschikt voor mensen die van rust houden.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Aug 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijk verblijf gehad!

Anita
13-4-2016
  • Activiteiten8
  • Activiteiten8

Wij waren voor de 3e maal op dit park, een heerlijk verblijf gehad, mooie schone huisjes, inrichting is vernieuwd. Heel gezellig park, je wandelt aan de achterzijde zo de Zeepeduinen, in een prachtig natuurgebied.

Gereisd Met partner in maart 2016

Afrader

Madelief3078
5-9-2015
  • Onderkomen2
  • Activiteiten2
  • Onderkomen2
  • Activiteiten2

Het park ligt in een prachtige omgeving. Je loopt zo de duinen in of anders het gezellige Burgh. Maar het huisje (48) waar wij zaten was zo goor dat we het liefst meteen weer in de auto waren gestapt. Het huisje gaat door voor een luxe huisje. Bij binnenkomst kwam de geur van de 3 overvolle kapotte vuilniszakken die door de vorige huurder was achtergelaten ons al tegemoet. De schoonmaker had deze waarschijnlijk over het hoofd gezien....net als de poep onder de wc-bril, de schaamharen in de douchebak, de dode vliegen in de vensterbank en de onbestendige kruimels op de woonkamervloer. Wat had ik dat heerlijke Landal vakantiegevoel nadat ik anderhalf uur later klaar was met stofzuigeren en de wc boenen. Ik was helemaal tot rust gekomen!!!!! Gelukkig kwamen we er toen achter dat er lekkage was in de badkamer. Toen kon ik daar lekker verder dweilen. Jammer dat Landal voor € 1.300,- voor anderhalve week zich geen onderhoud/behoorlijke schoonmaak kan permitteren.

Gereisd Met vrienden in augustus 2015

Heerlijk!

Miriam
24-8-2015
  • Onderkomen8

We verbleven hier een week met onze kinderen en hun partners. Het 8 persoonshuisje voldeed prima. Ruim, schoon en veel privacy. Het strand van Westerschouwen is op loopafstand. Ook ligt er een MTB route naast het park en kun je en prachtig wandelen en fietsen., Het buitenzwembadje maakt het vakantiegevoel compleet. Minpuntje: de bedden zijn wat smal en het servies/ bestek voor 8 personen is wat weinig.

Gereisd Met vrienden in augustus 2015

• Autovrij parkJa
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• SportfaciliteitenAanwezig
  • TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Duinpark 't Hof van Haamstede in Burgh-Haamstede, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Duinpark 't Hof van Haamstede zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Vakantiepark Landal Duinpark 't Hof van Haamstede