Camping Groenewoud

Met jonge kinderen

Topcamping

Fam. Tumkaya
6-9-2018

Een topcamping, echt de moeite waard om zelf te ervaren, de website van deze camping is geen sprookje.

Wifi niet goed, verder heel fijne camping.

Krijn
2-5-2017

Wifi is veel te wisselend, soms goed, dan weer verschrikkelijk traag en soms helemaal afwezig.

geweldig

aad hage
22-2-2017

Groenewoud een echte familie camping ongeveer 10 minuten van het strand ook voor fijne wandelingen door zeepje duinen of over de camping .ook het sanitair ziet er dan ook prima uit met gezellige klant vriendelijke mensen .

ook het eetcafé is een aanrader. ook de jaarlijkse spook tocht is een heuse aanrader.

dus alles samengevat geweldig verblijf op camping groenewoud.

Fijne camping

van den Heuvel
        27-10-2016

Twee weken zomervakantie verlengd tm eind oktober.

Rustige camping, mooie grote plaatsen.

Camping vooral bezet door vaste, toeristische kampeerders. Laatste weekendjes in oktober erg rustig, en soms wat ongezellig met caravans die "ophaalklaar" stonden en daar maar bleven staan.....Verder alleen maar lof. Super schoon sanitair tot de laatste dag! Waar vind je dat?

geweldige camping.

Fam. Pons
        12-10-2016

Het was voor ons de eerste keer van een volledig seizoen, heerlijk ,gezellige mensen , het team is erg behulpzaam, alles is spik & span. Erg genoten ook van het hoogseizoen. Team Groenewoud erg bedankt en tot volgend jaar!

leuke plek

elisabeth
        30-8-2016

Zeer leuke camping,zeer leuk voor kinderen,zeer proper sanitair!wij komen zeker terug minpuntje,toegang zwembad via café is gevaarlijk voor kids,zeker als ze alleen ah spelen zijn op de speeltuin

Geweldig, wilde nog een week blijven.

Hussaarts
        16-8-2016

We zijn pas terug van 3 weken kamperen op camping Groenewoud.Stonden op

park 3 plaats 3. We vonden alle buren vriendelijk en open voor ons als nieuwe gasten.We waren gevraagd en ingedeeld voor de spooknacht. Wat was dat leuk zeg.De camping is schoon,gemoedelijk,plaatsen zijn groot en bieden veel privacy.Ik vond het ook een camping met normen en waarden, dat mis ik soms elders. De meiden hebben leuke vrienden gemaakt. We komen graag terug.We hebben genoten van de camping, zwem-meer,zwembad en directe omgeving, volop wandel vertier.

Zeer gezellige camping!!

Steven
        15-8-2016

Ik kan mijzelf totaal niet vinden in de slechte reacties.

De camping is juist gezellig en je kan genoeg contact maken met de buren.

Worden ook verschillende leuke feesten en activiteiten gegeven waardoor je ook nog is mensen leert kennen.

Wij zijn met 1 jongen op vakantie geweest en die heeft het er heel erg naar zn zin gehad.

Eten is super, wc's prima schoon gemaakt.

Volgend jaar komen we zeker met het gezin terug!

Prachtige camping met fantastisch sanitair

Familie Pbm
        14-8-2016

Zeer schone rustige camping met prachtige ruime plaatsen. Vriendelijke ontvangst op de receptie en hier vind je ook veel informatie voor uitstapjes en voorzieningen in de omgeving. Het sanitairgebouw is fantastisch, wordt continue schoongemaakt en heeft voldoende voorzieningen. Winkel met ruim assortiment en normale prijzen op loopafstand van de camping. Prachtige zwembad met mediterraanse uitstraling. Enige minpuntje dat ik kan bedenken is dat de camping 's avonds en 's nachts wel erg minimaal verlicht is.

Hele mooie nette camping

Nora
        2-8-2016

Prachtig onderhouden camping. Alles ziet er tip top uit. Heel mooi zwembad, wel wat fris, gras wordt regelmatig gemaaid, heggen keurig geknipt. Hele ruime plekken met voldoende privacy. Veel gebruik gemaakt van het zwemmeer. De opmerkingen over verouderde speeltuin herken ik niet, ziet er prima uit. Sanitair hartstikke schoon. Wordt ook goed in de gaten gehouden dat gasten het schoon houden. Inderdaad een camping met wat regeltjes, maar hierdoor is het een hele rustige en schone camping. Heel mooi natuurpad om de camping heen. Hele vriendelijke eigenaren. Er komen wel heel veel vaste gasten, waardoor het onze kinderen niet lukte met de grote vaste groep kinderen contact te leggen. Gelukkig waren er een ook paar nieuwe gasten op ons veldjes, waardoor er toch wat speelmaatjes waren. Gezellige en fijne vakantie gehad.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Groenewoud in Burgh-Haamstede, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Groenewoud zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.