Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Cooghen

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag16°6°
Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Cooghen
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Hotel-Restaurant De Cooghen voor je op een rij gezet:

1417 reviews over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Cooghen in het Nederlands

Slecht

Mh
17-8-2018

Boek geen kleine kamer, is heel erg klein. We kwamen binnen het was erg warm en stonk naar riool. Toen gevraagd om een nieuwe kamer dat kon in 1e instantie niet maar later uiteindelijk toch een nieuwe kamer gekregen wat er op het eerste gezicht goed uit zag maar uiteindelijk hingen er vieze handdoeken in de badkamer en was het beddengoed nog erg vies. Ook het behang valt bijna van de muren en je kan je kont nergens keren. Zeker niet voor herhaling vatbaar. En ook nog erg duur. 173 euro voor 1 nacht!!!!

Nooit meer

Nicky
15-8-2018

We gingen weekend nasr Texel. Gezocht op internet. Dit hotel leek me leuk. Vlakbij centrum en vlakbij strand. Nou strand was leuk maar zit precies naast discotheek. Kamers netjes maar we hadden comfort kamer. Zag de comfort niet. Geen phine. Geen gordijn voor dakraam. Ok geen koffievoorziening. Jammer maar je betaslt wel hoofdprijs. Wijnig bafkamerspullen. Geen phon. Vindt duur voor wat je krijgt en je doet geen oog dicht

Mooi hotel met onervaren medewerkers

Frits
13-7-2018

Uitstekende ligging t.o.v. parking, strand, winkels. Mooie ruime kamer (wij hadden een familiekamer) en schoon. Zachte bedden maar ok. Helaas heeft het personeel bij de receptie geen ervaring met gasten als het gaat om wat men kan verwachten (meisje sprak amper Duits – opvallend als je op Texel in het toerisme werkt). Info-map gasten: ontbijt op de kamer mogelijk is tegen een vergoeding. Receptie: "Dat is helaas niet mogelijk". Toen we zeiden dat het wel in de informatiemap staat werden we naar een collega verwezen die in de avond aanwezig zou zijn. Prima: 's avonds aan de collega gevraagd."Dat is niet mogelijk" Zelfde verhaald. Toen bleek het toch mogelijk en om 8:30 zou ontbijt worden gebracht (prijs onbekend). Om 8:00 uur ging de telefoon: "ik kan het niet komen brengen want ik sta alleen".

Kamer van €180 per nacht verhuren en niet even je eigen info-map doorlezen als je in dienst komt - wonderlijk. We kregen een "sorry" bij vertrek

Frans pop-up restaurant

Frans-Bretonse achtergrond met bewegende video beelden.

Fijne en mooie gerechten en producten.

Attente bediening en zorgvuldige.

Héérlijk gegeten zeker aan te raden. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Als verjaardag cadeau zeer geslaagd

Dit hotel nooit meer!

Marianne
13-6-2018

Het ontbijt en het diner in restaurant Pure zijn prima! Maar de hotelkamers zijn heel slecht! Verschrikkelijke benauwde kamers onder het dak, het was 3 dagen bewolkt maar in de kamers was het snikheet en vochtig tegelijk. Hele slechte bedden, matrassen die veel te zacht zijn, je zakt steeds in een kuil. Douchen was niet mogelijk omdat de douchebak scheef liep en spekglad was. Je kon niet blijven staan, levens gevaarlijk! We hebben 2 nachten niet kunnen slapen en waren blij dat we naar huis konden.

fantastisch

Fam. van der Wulp
4-6-2018

Nadat er met de boeking iets mis was gegaan, werd het ruimschoots goedgemaakt

door de locatiemanager, die zelfs in zijn vrije tijd direkt kwam om het probleem op

te lossen. We kunnen wel zeggen, dat we in de watten zijn gelegd. Compliment!

Ieder bezoek aan dit hotel is voor ons thuiskomen. Soms slapen we voor en soms

achter, maar het zijn altijd ruime en schone kamers met fijne bedden.

Kom je in je kamer, liggen daar oordopjes op het bureau. Dat was al een slecht voorteken. Onze kamer bevond zich aan de uitgaanskant van het hotel, naast de ingang van een discotheek! Om 23.00 uur in bed, maar pas in slaap gevallen na half 4 vanwege het gedreun van de disco en het dronkemansgelal buiten. Oordopjes hielpen niet en de ramen laten erg veel geluid door. Alle leden van de groep waarmee we verbleven in het hotel aan de straatkant hebben dezelfde ervaring gehad. Verder best een net hotel, maar dit was wel de domper. Vragen naar een andere kamer leverde niets op. "een kamer van het door u geboekte type is niet meer vrij", "we zitten vol" en "maar de oordopjes zijn niet bedoeld tegen het straatlawaai meneer" was het antwoord.

Ik kom graag in Fletcher-hotels, maar deze dus nooit meer.

Enkel alleen de ligging ten opzichte van het strand en centrum is goed. Ik kreeg samen met mijn vriendin kamer 112, dit is de voorzijde van het hotel. Ik begrijp niet dat deze kamer überhaupt in de verhuur zit. Ook iemand met smetvrees hoeft hier niet te overnachten. Overal vieze vlekken, rouwrandjes, stof, kapot behang, stukke douchebak en alles heel erg gedateerd. De prijs kwaliteit verhouding is compleet zoek. Weinig sociale vaardigheden van personeel. Ze doen alleen hun mond open als er geld te verdienen valt (speciaal menu, extra kosten voor rustige kamer, parkeren). Onvoorstelbaar ook dat er niets maar dan ook echt niets in de kamer aanwezig is. Je zou zeggen dat een hotel in 2018 toch zeker wel de standaard facaliteiten heeft maar nee, hotel de Cooghen denkt dat mensen willen betalen voor een rusteloze nacht in jaren 60 stijl. De marianentrog is niets vergeleken met de kuil in het matras. Kille oude bende, niets meer niets minder

Blijf hier weg!

Frits
7-4-2018

Na jaren niet meer op Texel geweest te zijn leek het mij leuk om eindelijk weer eens te gaan. Daar moet natuurlijk een overnachting bij. Hotel de Cooghen in de Koog ziet er altijd goed uit van de buitenkant maar niets is minder waar van binnen. Bij deze hotelketens wordt je gebruikt al cash koe. Voor mijn vertrek telefonisch benaderd of ik een 3 gangen menu wilde bestellen voor een actieprijs. Nee dank u. Bij aankomt werd er gevraagd of ik toch maar niet een rustige kamer wilde hebben aangezien ik een kamer aan de straatkant had. Dit voor 15 euro per nacht. Weer vriendelijk bedankt. Eigenlijk werd er met deze vraag gezegd dat je voor een kamer die niet verhuurd mag worden betaald. Kamer van binnen erg gedateerd, behang laat los, onverklaarbare spetters op de muren, vieze oude douche, plekken op het plafond, nauwelijks schoongemaakt en ga zo maar door. Verschrikkelijk hotel voor deze prijzen. “Comfort” kamer kost €90,- per nacht.

Dit hotel Nooit meer!

Kunst
2-4-2018

Één keer en nóóit meer. Veel te duur en absoluut geen 3 * waard. Verouderd hotel en bij een serviceverzoek is nooit op gereageerd.

Waarom nooit meer:

* totaal verouderd

* bedden kunnen beter

* doucheruimte dramatisch op alle punten (3 waterstraaltjes)

* afwerking zeer slecht (behang overal kapot en beschadigd)

* personeel in het restaurant hielp ons met zijn eigen eten nog in z’n mond

* personeel receptie ongeïnteresseerd

* heel erg gehorig

* je kon geen raam openzetten want anders rook je sigarettenrook

* in uitgang naar parkeerplaats werd ook gerookt door personeel

* belachelijk veel betalen voor een parkeerplaats achter het hotel

Positieve punten:

* kamer was schoon

* locatie is top

Kortom dit hotel Nooit meer.

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Cooghen in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Cooghen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.