Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag3°-2°
Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Cooghen

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Hotel-Restaurant De Cooghen voor je op een rij gezet:

1419 reviews over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Cooghen in het Nederlands

We hadden het Oud-en Nieuw-arrangement geboekt. Twee personen en een hond. Waren vooraf nogal geschrokken door de negatieve berichten op internet, maar toen hadden we al geboekt......Nu begrijp ik niet waar deze mensen het over hadden! We hadden een balzaal van een kamer aan de zijkant va het pand, keurig schoon. De ontvangst was allerhartelijkst met een drankje naar keuze en heerlijke hapjes. Het ontbijt was prima en de diners op 30 en 31 december waren echt verrukkelijk! Het personeel was heel vriendelijk en voorkomend. Natuurlijk gaat er wel eens iets fout, zo zagen we onze bestelde drankjes naar een andere tafel verdwijnen. Daar kun je je over opwinden, maar je kunt er ook om lachen! We hebben het heerlijk gehad in dit hotel en komen er ook zeker terug!!

Gereisd met partner in december 2018

nee niet doen ga voor een ander hotel

Monique Ruizendaal,
4-10-2018

het enige aan wat goed is aan dit hotel is de ligging je loopt zo het centrum in en je bent zo op het strand.

maar daar is dan ook helaas alles mee gezegd.

kamers daar krijg je claustrofobie van zo klein en gedateerd.

1 klein raam dat je kunt open zetten, nou waren wij er in oktober en hadden een comfort kamer nou comfort is ver te zoeken, moet er niet aan denken om er in de zomer te zitten gillend naar huis.

ontbijt was ook prima daar is allemaal niets op aan te merken, maar die kamers ik krijg er nu nog de benauwd van.

ze zouden het in mijn beleving niet eens een hotelkamer mogen noemen, het is meer een klein zolderkamertje.

nog een - punt is het kleine douchestraaltje wat uit de douche komt, daar kun je je bijna niet mee douchen.

We waren hier twee nachten en de handdoeken werden niet gewisseld.

Gereisd met partner in oktober 2018

Slecht

Mh,
17-8-2018

Boek geen kleine kamer, is heel erg klein. We kwamen binnen het was erg warm en stonk naar riool. Toen gevraagd om een nieuwe kamer dat kon in 1e instantie niet maar later uiteindelijk toch een nieuwe kamer gekregen wat er op het eerste gezicht goed uit zag maar uiteindelijk hingen er vieze handdoeken in de badkamer en was het beddengoed nog erg vies. Ook het behang valt bijna van de muren en je kan je kont nergens keren. Zeker niet voor herhaling vatbaar. En ook nog erg duur. 173 euro voor 1 nacht!!!!

Gereisd met partner in augustus 2018

Nooit meer

Nicky,
15-8-2018

We gingen weekend nasr Texel. Gezocht op internet. Dit hotel leek me leuk. Vlakbij centrum en vlakbij strand. Nou strand was leuk maar zit precies naast discotheek. Kamers netjes maar we hadden comfort kamer. Zag de comfort niet. Geen phine. Geen gordijn voor dakraam. Ok geen koffievoorziening. Jammer maar je betaslt wel hoofdprijs. Wijnig bafkamerspullen. Geen phon. Vindt duur voor wat je krijgt en je doet geen oog dicht

Gereisd met partner in augustus 2018

Mooi hotel met onervaren medewerkers

Frits,
13-7-2018

Uitstekende ligging t.o.v. parking, strand, winkels. Mooie ruime kamer (wij hadden een familiekamer) en schoon. Zachte bedden maar ok. Helaas heeft het personeel bij de receptie geen ervaring met gasten als het gaat om wat men kan verwachten (meisje sprak amper Duits – opvallend als je op Texel in het toerisme werkt). Info-map gasten: ontbijt op de kamer mogelijk is tegen een vergoeding. Receptie: "Dat is helaas niet mogelijk". Toen we zeiden dat het wel in de informatiemap staat werden we naar een collega verwezen die in de avond aanwezig zou zijn. Prima: 's avonds aan de collega gevraagd."Dat is niet mogelijk" Zelfde verhaald. Toen bleek het toch mogelijk en om 8:30 zou ontbijt worden gebracht (prijs onbekend). Om 8:00 uur ging de telefoon: "ik kan het niet komen brengen want ik sta alleen".

Kamer van €180 per nacht verhuren en niet even je eigen info-map doorlezen als je in dienst komt - wonderlijk. We kregen een "sorry" bij vertrek

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Frans pop-up restaurant

Frans-Bretonse achtergrond met bewegende video beelden.

Fijne en mooie gerechten en producten.

Attente bediening en zorgvuldige.

Héérlijk gegeten zeker aan te raden. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Als verjaardag cadeau zeer geslaagd

Gereisd met vrienden in juni 2018

Dit hotel nooit meer!

Marianne,
13-6-2018

Het ontbijt en het diner in restaurant Pure zijn prima! Maar de hotelkamers zijn heel slecht! Verschrikkelijke benauwde kamers onder het dak, het was 3 dagen bewolkt maar in de kamers was het snikheet en vochtig tegelijk. Hele slechte bedden, matrassen die veel te zacht zijn, je zakt steeds in een kuil. Douchen was niet mogelijk omdat de douchebak scheef liep en spekglad was. Je kon niet blijven staan, levens gevaarlijk! We hebben 2 nachten niet kunnen slapen en waren blij dat we naar huis konden.

Gereisd met vrienden in juni 2018

fantastisch

Fam. van der Wulp,
4-6-2018

Nadat er met de boeking iets mis was gegaan, werd het ruimschoots goedgemaakt

door de locatiemanager, die zelfs in zijn vrije tijd direkt kwam om het probleem op

te lossen. We kunnen wel zeggen, dat we in de watten zijn gelegd. Compliment!

Ieder bezoek aan dit hotel is voor ons thuiskomen. Soms slapen we voor en soms

achter, maar het zijn altijd ruime en schone kamers met fijne bedden.

Gereisd met partner in mei 2018

Kom je in je kamer, liggen daar oordopjes op het bureau. Dat was al een slecht voorteken. Onze kamer bevond zich aan de uitgaanskant van het hotel, naast de ingang van een discotheek! Om 23.00 uur in bed, maar pas in slaap gevallen na half 4 vanwege het gedreun van de disco en het dronkemansgelal buiten. Oordopjes hielpen niet en de ramen laten erg veel geluid door. Alle leden van de groep waarmee we verbleven in het hotel aan de straatkant hebben dezelfde ervaring gehad. Verder best een net hotel, maar dit was wel de domper. Vragen naar een andere kamer leverde niets op. "een kamer van het door u geboekte type is niet meer vrij", "we zitten vol" en "maar de oordopjes zijn niet bedoeld tegen het straatlawaai meneer" was het antwoord.

Ik kom graag in Fletcher-hotels, maar deze dus nooit meer.

Gereisd met vrienden in april 2018

Enkel alleen de ligging ten opzichte van het strand en centrum is goed. Ik kreeg samen met mijn vriendin kamer 112, dit is de voorzijde van het hotel. Ik begrijp niet dat deze kamer überhaupt in de verhuur zit. Ook iemand met smetvrees hoeft hier niet te overnachten. Overal vieze vlekken, rouwrandjes, stof, kapot behang, stukke douchebak en alles heel erg gedateerd. De prijs kwaliteit verhouding is compleet zoek. Weinig sociale vaardigheden van personeel. Ze doen alleen hun mond open als er geld te verdienen valt (speciaal menu, extra kosten voor rustige kamer, parkeren). Onvoorstelbaar ook dat er niets maar dan ook echt niets in de kamer aanwezig is. Je zou zeggen dat een hotel in 2018 toch zeker wel de standaard facaliteiten heeft maar nee, hotel de Cooghen denkt dat mensen willen betalen voor een rusteloze nacht in jaren 60 stijl. De marianentrog is niets vergeleken met de kuil in het matras. Kille oude bende, niets meer niets minder

Gereisd met partner in april 2018

Hotels.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Cooghen in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Cooghen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.