Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Cooghen

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag13°9°
Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Cooghen
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Hotel-Restaurant De Cooghen voor je op een rij gezet:

1409 reviews over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Cooghen in het Nederlands

Dit hotel Nooit meer!

Kunst, 2-4-2018

Één keer en nóóit meer. Veel te duur en absoluut geen 3 * waard. Verouderd hotel en bij een serviceverzoek is nooit op gereageerd.

Waarom nooit meer:

* totaal verouderd

* bedden kunnen beter

* doucheruimte dramatisch op alle punten (3 waterstraaltjes)

* afwerking zeer slecht (behang overal kapot en beschadigd)

* personeel in het restaurant hielp ons met zijn eigen eten nog in z’n mond

* personeel receptie ongeïnteresseerd

* heel erg gehorig

* je kon geen raam openzetten want anders rook je sigarettenrook

* in uitgang naar parkeerplaats werd ook gerookt door personeel

* belachelijk veel betalen voor een parkeerplaats achter het hotel

Positieve punten:

* kamer was schoon

* locatie is top

Kortom dit hotel Nooit meer.

Prima hotel

Erik, 3-1-2018

We hadden het oud- en nieuwarrangement. Het was goed dat we een rustig gelegen kamer hadden geboekt, totaal geen geluidsoverlast ervaren van uitgaansgelegenheden in de directe omgeving. De kamer was netjes en schoon. Het ontbijt van goeie kwaliteit en meer dan ruime keuze. Twee keer gegeten in het restaurant en dat was ook heel goed. lekker gegeten en we voelden ons erg in de watten gelegd door het vriendelijke personeel. Tijdens de jaarwisseling was er vuurwerk, bubbels en oliebollen geregeld, erg leuk en gezellig. Enig minpuntje was dat we het wel erg warm vonden in het hotel. Al met al zeker een aanrader!

We gaan zeker terug naar dit hotel.

J.de Jong, 17-12-2017

Ontbijt is prima maar wat we missen is de verse jus. Heel jammer.

Fantastisch!! wij komen zeker terug!

Annamarie, 27-10-2017

Prachtige ruime kamer en brandschoon! Een warm vriendelijk ontvangst bij de receptie. Van te voren was verteld voor eventueel geluidoverlast aan de voorzijde dus hebben wij voor een kamer aan de achterzijde gekozen en het was er super stil. Heerlijk uitgebreid ontbijt Buffet met vers fruit en zeer ruime keuze. Het werd steeds bijgevuld. We konden rustig in de gezellige Serre ontbijten, gelegen aan de dorpsstraat. De eerste avond Diner gekozen en dat was absoluut top culinair!!! ruime keuze op de kaart met bijpassende wijn en zeer vriendelijke bediening.

Genoten van de inpandige sauna in de wellness met een super ontspannende massage! aanrader!!!

Wij zijn erg blij dat we dit paradijsje op Texel hebben ontdekt en we komen zeer zeker terug.

Dank je wel lieve mensen voor jullie gastvrijheid het was als een warm bad!!!

nooit meer

Robert, 26-9-2017

de service is echt beneden peil vooral de receptie zeer lang w8 en met komt niet na met wat ze met je hebben afgesproken.Ik was niet de enige gast die mopperde er waren meer gasten. deze hebben we ook persoonlijk gesproken. zo moest een gast ruim een uur w8 op zijn hoofdgerecht terwijl de bediening de smoes maakte het is druk en we kunnen het niet aan. Raar want ze waren met 3 man en er zaten 13 gasten in het restaurant volgens een gesproken gasten.

Heerlijk eten, zeer ruime kamer!

Judith, 25-9-2017

We waren aangenaam verrast door de zeer ruime kamer. Op zich was het prima schoon op een stoflaagje op het nachtkastje na. Handdoeken, sanitair, apart toilet, balkonnetje etc. prima voor elkaar. De (grote) bedden schoven erg makkelijk uit elkaar en een matras was erg doorgezakt.

Ondanks dat het al eind september was, hadden we 's nachts last van mensen die buiten veel lawaai maakten. Raam daardoor maar gesloten terwijl het binnen warm was.

Twee avonden heerlijk en goed gegeten in het restaurant waar we goed bediend werden. Echt genoten van prachtige gerechten. Ontbijt was ook meer dan goed. Wel verschil in personeel, de een maakte makkelijk contact, de ander amper. Bij het uitschenken werd niks gevraagd ook niet of we een goed verblijf hebben gehad. Dat was jammer.

Ligging hotel aan eind van winkelstraat en vlakbij strand was top!

Slecht

Robert S, 25-8-2017

Ik heb 150 euro betaald voor een kamer aan de voorzijde. Aan het plein een terras van een café en een restaurant. Tot 03.30 een onwijs lawaai in de klankbak voor het hotel. Er lagen geluidsdopjes op het bed maar zelfs dat hielp niet. Dit bedrag mag nooit gevraagd worden. voor 50 euro had ik zelfs twijfels gehad. En voor die 150,- ook geen parkeerplek bijkopen maar het was vol dus op een plein gezet en na twee uur slaap om 09 uur de parkeermeter vullen. Mijn tweede fletcher ervaring en ga nooit meer naar hotels van deze keten. Echt slecht maar ja op Texel mag je kennelijk alles vragen ze komen toch wel de toeristen. Maar een grove schande dus.

Jammer dat er niks op de kamer is

Anja, 12-8-2017

Fletcer de cooghen jammer dat de sauna zo duur is €10,00per uur per persoon .en dan heb.je veder er niks bij..en ook niks op de kamer .prijs kwaliteit .Hebben we beter gehad 😕😕😕

Nooit meer

Franka, 11-8-2017

Kamers zijn erg gehorig en hotel ligt vast langs een uitgaancentrum

Er is herrie op straat tot een uur of 4 ,

Je krijgt hier oordopjes voor van het hotel Ze zeggen verder niks te kunnen doen aan de overlast

Geluidsisolatie van kozijnen e.d is erg slech

Voor herhaling vatbaar

C. Spaans, 29-6-2017

Na 2 nachten verblijf in het zusterhotel een wereld van verschil opgedaan. Mooie kamer (111), oordoppen aanwezig i.v.m. geluidsoverlast van de disco aan de overzijde. Tip is om een paar dagen voor aankomst te vragen naar een rustige kamer. Kamer en sanitair was schoon. Prima. Closetrolhouder op een beetje ongelukkige plek. Ontbijt was goed en voor het diner hadden we een voucher. Prima bediening in het restaurant. Prijzen van de consumpties (€ 4,00) voor een mager gevuld glas wijn is wel aan de hoge kant.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Cooghen in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Cooghen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Cooghen scoort een 8.1 uit 10 op basis van 1410 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: