Tijdelijk €25 aanbetaling

• 8.7Eetgelegenheden
  • 9Waardering

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping info

Op waddeneiland Texel vind je Camping De Robbenjager. Kamperen of verblijven in een luxe chalet is hier mogelijk. Voor de trouwe viervoeter is er een hondendouche beschikbaar. De baasjes vermaken zich op het voetbalveld, in de speeltuin of bij de vogelspotplaatsen. Even uitwaaien kan goed op het strand. De eetgelegenheden zijn op loopafstand.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

321 Reviews over De Robbenjager

• 9Birgitte13-11-2022

Geweldige plek om uit te waaien!

Wat een heerlijke plek.. Met de camper op een prachtige camperplaats.. Meteen aan de zee.. Achter de duinen.. Heerlijk wakker worden.. Wat een rust en een zeer nette camping.. Een echte aanrader!!

• 7Eetgelegenheden
  • 10M de Groot04-11-2022

Heerlijk verblijf gehad.

In de herfstvakantie met gezin op een camperplek gestaan. Ruime verharde plaatsen met een groot stuk gras. We hadden heerlijk weer dus nog veel buiten kunnen genieten van de rust. Stroom en water bij de plaats. Sanitair is schoon en warm, heerlijke douche! Leuk om de fazanten voorbij te zien scharrelen. Aardige dames bij de receptie, we kregen een dank je wel borrel bij vertrek. Die was trouwens erg lekker dat Texels kruidenbittertje. Binnen een paar wandel minuten ben je het op strand en strand palvioens.
    We waren hier nog nooit geweest met de camper maar dit was zeker voor herhaling vatbaar!

• 9Eetgelegenheden
  • 9Wassenaar22-10-2022

Prachtig park/camping met super goed restaurant!

Prachtig park met mooie chalets en camping plaatsen. Onze chalet is ruim, schoon en van alle gemakken voorzien. Het had ook nog eens uitzicht op de vuurtoren. Binnen een paar minuten sta je op het strand. Restaurant RJ wat bij het park hoort is ook een grote aanrader! Heerlijk gegeten en goede bediening. Kortom; je moet hier naartoe!

• 10Nicol Hulst18-09-2022

Wat een heerlijk weekend!

Zeer fijne camping, met alle nette voorzieningen! Schone wc’s, douche en was ruimte. Vriendelijk personeel en erg goed behulpzaam!! Ons weekend was ondanks het weer echt super! De Texelhopper stopt voor de deur van de camping dus ideaal.

• 9E.M Ramaker17-09-2022

Mooie camping op een geweldige locatie

Net terug van een heerlijke zonnige vakantie op deze mooie camping. Wat een vriendelijke hulpvaardige mensen werker er. Sanitair is superschoon. Ligging van de camping is helemaal geweldig. Via de duinen ben je net 5 minuten op het heerlijke strand. Ik kom er zeker nog een keer terug. Dank jullie wel voor jullie gastvrijheid.

• 9Staat v/h sanitair
  • 8Betty12-09-2022

locatie prachtig

Wij 3 volwassenen verbleven in Chalet Newbay 35. De ligging is fantastisch. Het interieur is erg gezellig maar de bedden dat is het probleem. Slechts 80cm. Dat is te smal. Prima voor kinderen in de kleinste kamer. Je kon in de grotere slaapkamer ook niet echt de bedden van elkaar halen omdat de nachtkastjes vastzitten. Wat ook ontbrak was een lange spiegel . In de badkamer was er een kleine spiegel. Ook zou het fijn zijn als er een 2de toilet in de chalet zou zijn. Prima voor echtpaar en een kind.

• 7Staat v/h sanitair
  • 9Pruim15-08-2022

Een oase van rust,ruimte en gastvrijheid

We komen al een paar jaar op deze camping en al zijn wij geen mensen die daar normaliter van houden doen we dat bij deze camping wel. Het ligt perfect gelegen om lopend naar ons inziens het mooiste plekje van het eiland te gaan, het strand bij Kaap Noord. De camping heeft alles wat wij zoeken, fijne, ruime plekken, camping die na 22.30 uur rustig is en dat is met mijn hersenletsel erg prettig. Dat doet niets af aan het feit dat na 22.30 uur mensen vaak nog lekker rustig borrelen, spelletje spelen spelen dus het is niet saai. Ontzettend schoon en warm sanitair gebouw vind ik toch altijd al de helft van een goed gevoel op een camping als je schoon naar de toilet kan gaan en douchen. De douches zijn top, zowel een plafond douche als een handdouche en als klap op de vuurpijl staat er een snelle vaatwasser die je gratis kan gebruiken. In eerste instantie vonden we dit onzin, maar stiekem toch zalig en geeft je extra tijd om te genieten!

• 9Erwin Boon06-05-2022

Alles klopt.

Mooie, degelijk gebouwde, chalets. Op de inrichting binnen en buiten is niet bezuinigd. Alles klopt. Van goede bedden tot prettig meubilair en volledige keukenuitrusting. Op een schitterende locatie. Bij het restaurant, gerund door de zoon, is het culinair genieten.

• 9Staat v/h sanitair
  • 10Ronald05-05-2022

Fantastische kampeerplaats nabij de vuurtoren van

Binnen een halfuurtje zit je met auto en al op Texel. Eilandgevoel, ruimte, natuur, wandelen en fietsen. De plek voor jong en oud. Zwemmen kan je in zee. Prachtig strand. Huisdieren zijn welkom.i

• 8Michiel05-05-2022

Erg goed!!

Uitstekende camping. Mooie ruime plekken, zeer modern en net sanitair. Niet één keer iets vuil aangetroffen. Restaurant is erg goed, maar ook prijzig. Camping is op 2 minuten lopen van de vuurtoren en het strand. 10 minuten lopen naar de boot om zeehonden te kijken. Prachtige plek voor een vakantie op Texel!

Camping De Robbenjager info

Camping-informatie