Camping De Robbenjager ***

Weer vandaag5°-1°

96 reviews over Camping De Robbenjager in het Nederlands

We komen zeker terug!

Fam. Withagen- Verstappen, 14-2-2018

Heerlijk rustig parkje op een prachtige locatie gelegen. Je loopt via een duinpaadje zo het strand op. De chalets zijn comfortabel, gezellig en schoon. Het restaurant was in februari dicht, maar er liggen meerdere strandtenten/restaurants op loopafstand.

J. Jansen, 30-1-2018

Geweldige locatie, vriendelijk personeel / eigenaar, schoon en ruim.

Helemaal top!

Mw. Dijkhof, 14-1-2018

Los van elkaar waren mijn partner en ik al meerdere keren op Texel geweest.nu voor het eerst samen en ook voor het eerst in een chalet op de Robbenjager.

Bij de receptie werden wij vriendelijk ontvangen en namen ze alle tijd.

Het chalet zag er mooi, verzorgd en schoon uit. Het was luxe en modern ingericht en van alle gemakken voorzien. Er stond een welkomskaartje klaar en een flesje Jutter.

En dan nog uitzicht: vanuit de luie stoel had je zicht op de vuurtoren!

In een paar minuutjes lopen was op het strand, waar wij heerlijk hebben gewandeld en helemaal uitgewaaid.

Het park is rustig en supermooi gelegen op ik denk wel het mooiste plekje van Texel!

Wij hebben genoten en komen zeker nog eens terug.

Sarie, 5-1-2018

Een prachtig mooi & luxe & netjes chalet.

Met uitzicht op de vuurtoren...

Alleen maar complimenten.... voor de uitstraling en netheid van het huisje.

Ontzettend vriendelijk ontvangen bij de receptie...

Ja hoor... wij komen zeker weer....

fantastisch, voor herhaling vatbaar

D Zeldenthuis, 17-12-2017

de chalet was super ingericht en van alle comfort voorzien. Binnen een paar minuten zat je met de hond op het strand en daar mag hij heerlijk los lopen. Een paar keer bij kaap Noord een drankje gehaald en met schemer genoten van het vuurtorenlicht op het strand.

het enige jammere is dat als je in het winterseizoen daar zit en in de avond nog met de hond eruit moet je een zaklantaarn moet hebben want het is er aarde donker.

Super!

Monique van Arkel, 13-11-2017

Prachtige nieuwe chalet, van alle gemakken voorzien, goede bedden, prachtige locatie op Texel, binnen paar tellen sta je op het strand om eens lekker uit te waaien, helaas zaten iets buiten het seizoen waardoor een aantal restaurants/strandtenten door de weeks dicht waren,

heerlijk rustig, dichtbij het strand.

john lesterhuis, 20-10-2017

Deze camping heeft ruime plekken. wordt goed onderhouden en wordt ondanks de omvang goed schoon gehouden. Wij raden u aan niet te gaan, we houden het liever stil !!!!!!

perfecte chalets , fijne plek

De Graaf / Huizer, 12-10-2017

Ergens in 't duingebied vlak bij strand en zee

daar is een heel mooi plekje , ik neem u even mee ...

Je hebt daar echt vakantie , alles even net ,

een prachtig onderkomen en een fantastisch bed !!!

Daar staat de Robbenjager ; een duinpark puur natuur

want wind zon en wolken ... ze zijn er elk uur

Je kunt je goed vermaken, de tijd die vliegt voorbij

een vakantiestek om van te smullen , geloof dat maar van mij !!!

De luxe chalets die ze sinds 2017 verhuren zijn compact, modern en van alle gemakken voorzien. Met de grote ramen heb je mooi uitzicht en op het privé terras is het als de zon maar even schijnt heerlijk genieten. De fazanten en konijnen lopen regelmatig voorbij en vanuit ons chalet hadden we zelfs uitzicht op de kenmerkende vuurtoren. Super dat onze hond gewoon mee kon en er bij de strandopgang zelfs afvalzakjes hangen voor de hond.

De locatie is uniek, midden in de duinen en vanaf het park loop je zo het strand op. ook zijn er verschillende restaurants en strandtenten waar je na je wandeling (of fietstocht) terecht kan. De eigenaren zijn heel vriendelijk, behulpvaardig en onderhouden het terrein goed. Alles was even verzorgd en ook in het naseizoen verslapt de aandacht niet. Kortom super locatie waar nog vaak naar toe terug zullen keren.

Fantastische week gehad op een Fantastisch park!

Bea&Edwin, 28-9-2017

Prachtig park met mooie nieuwe chalets.

Het park is heerlijk rustig en ligt op een van de mooiste plekjes van Texel.

Je loopt zo naar de vuurtoren,de duinen in of vanaf het park zo het strand op.

De chalets zijn van alle gemakken voorzien en zeer sfeervol ingericht.

In de tuin stond een prachtige tafel met bijpassende stoelen en twee relaxstoelen,de kussens voor dit alles lagen in de ruime kast in de slaapkamer.

Ook voor een praatje moet je bij de eigenaar zijn,hij neemt er rustig de tijd voor,wat ook handig is dat je op het park fietsen kan huren,"gewone"en E-bikes,ook van deze service hebben wij drie dagen gebruik gemaakt.

Ook zijn wij twee keer in restaurant "De Robbenjager"wezen eten ook zeer aan te bevelen.

Wij hebben inmiddels onze tweede boeking voor dit jaar alweer gedaan.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Robbenjager in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Robbenjager zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Robbenjager scoort een 8.8 uit 10 op basis van 120 reviews.