Camping De Robbenjager

158 reviews over Camping De Robbenjager in het Nederlands

Geweldig!

M de Geele
18-8-2018

Prachtige chalets, supergroot, lekker schoon, zeer nette camping, vlak bij het strand en vuurtoren, klein nadeel is de locatie, dit is op het uiterste eind van Texel, kan als je alleen een fiets hebt ver weg van de bekende plaatsen met veel winkels zijn.

Met auto wel goed te doen

Fantastisch!

Janet
18-8-2018

Schitterende locatie! Mooie grote plaatsen!

Zowel de Waddenzee als de Noordzee op loopafstand van de camping. Geweldig!

Familie Eefting
12-8-2018

Wat een prachtig park op een top locatie. De camping ziet er mooi uit. De chalets, waar wij gebruik van hebben gemaakt, zijn heel erg mooi schoon en knus ingericht! Tevens is het personeel ook heel vriendelijk en behulpzaam. We hebben een super verblijf ervaren.

Heerlijk relaxed uitwaaien.

Sander
4-8-2018

Echt gezellig, mooie plaatsen. Mooie ligging.

Achteraf extra betalen voor de faciliteiten was wel een verrassing.

Zeker een plek waar we graag nog eens naar toe gaan.

Wat meer schaduw op de plekken zou wenselijk zijn.

Thuiskomen

Mevr. Teesselink
4-8-2018

Elk jaar gaan wij weer naar texel. Dit kaar voor de eerste keer op de robbenjager. Bij aankomt een vriendelijk welkom en in de chalet stond een welkomstpakketje klaar. Texel chips, juttertje.... maar het handgeschreven kaartje laat echt zien dat de eigenaren er alles aan doen om het verblijf zo prettig en vertouwd mogelijk te maken. Het chalet was schoon en van alle gemakken voorzien. Ik zat hier met mijn 2 dochters en op de camping verbleven mijn zwager en schoonzus. Het was heel netjes allemaal. Ook het restaurant was erg netjes en wij hebben hier heerlijk gegeten!

Enkel één tip: een opbergbox voor de buitenkussens. Je wilt de kussens niet buiten laten liggen met regen en elke avond naar binnen is wel eens lastig. Maar verder was het geweldig. Wij komen zeker terug!

Alles super

Wünschmann Torsten
1-8-2018

Ein sehr sauber und ruhiger Platz. Personal immer freundlich und hilfsbereit.

Sanitäranlagen absolut sauber und ohne Mangel, alles vorhanden.

War ein schöner Urlaub.

Texel is geweldig!

Familie op het veldt
31-7-2018

We huurden een chalet nr 5. Wat een fantastisch mooi chalet, van alle gemakken voorzien, wat een luxe. En heel erg goed onderhouden. Zoveel rust en prachtig uitzich op de vuurtoren.

Perfecte plek om een hond mee naar toe te nemen!

Fam Schoo
27-7-2018

Op kruip afstand van het ontzettend grote strand bij de vuurtoren en het wandelgebied in de duinen. Overal is de hond welkom, mits aangelijnd (hoogseizoen). De chalet (D18) is prima ingericht, goede kwaliteit meubels en apparatuur. Serviesgoed is er meer dan genoeg. Prima bedden en een heerlijke douche. Buiten is er genoeg schaduw aanwezig (hele hete zomer).het restaurant naast de deur is gezellig, niet hoogdravend maar zeker wel lekker.

AIs er al 1 minpuntje genoemd moet worden, dan is dat het oefenen van de straaljagers op Vlieland, je hoorde ze zelfs schieten. Hier kan de Robbenjager natuurlijk niets aan doen, maar als je hier gevoelig voor bent (wij niet een de hond ook niet) wel handig om te weten.

HeerIjk genieten.

Super
26-7-2018

Zeer mooie camping.

2 aanmerkingen.

Jammer dat je voor een warme douche moet betalen.

Jammer dat je extra moet betalen voor een bijzet tentje.

Geweldig, voor herhaling vatbaar

Gina
16-7-2018

Een prachtig plekje op het eiland, maar vrij ver van de verdere dorpjes of de haven.

Wij vonden dat niet erg. Er staat heel veel tegenover: rustige camping, prachtige wandelingen vanaf de camping en het personeel is zeer attent.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Robbenjager in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Robbenjager zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Robbenjager scoort een 9.01 uit 10 op basis van 158 reviews.