9,2

Omschrijving
Op waddeneiland Texel vind je Camping De Robbenjager. Kamperen of verblijven in een luxe chalet is hier mogelijk. Voor de trouwe viervoeter is er een hondendouche beschikbaar. De baasjes vermaken zich op het voetbalveld, in de speeltuin of bij de vogelspotplaatsen. Even uitwaaien kan goed op het strand. De eetgelegenheden zijn op loopafstand.

158 reviews over Camping De Robbenjager in het Nederlands

Geweldig

J. Jansen,
19-3-2019

Het enige wat je nodig hebt zijn je wandelschoenen en een goed humeur.

Komen hier zeker terug!

Jan Hoeve,
15-3-2019

Prettige ontvangst, prachtig en geriefelijk chalet Newbay van alle moderne

gemakken voorzien! In de directe omgeving prachtig wandelgebied door duinen en langs vogelmeertjes en natuurlijk zowel het noordzee strand als de wadden op loopafstand! Geweldig gebied om vogels te spotten of te fotograferen. Wij hebben zeer genoten van al het moois!

Voor herhaling vatbaar.

Fam. De Vries,
15-3-2019

Fraai chalet gehuurd, in de Texelse natuur, onder het licht van de vuurtoren. Het chalet is schoon en alles wat er nodig is is aanwezig o.a. magnetron, vaatwasser en nieuwe moderne tv. Het chalet heeft een zeer goede cv installatie, welke het interieur snel opwarmt. Wij zaten er bij regenachtig en stormachtig weer, maar totaal geen last van tocht en het gebouw staat als een huis. De medewerkers/sters van de Robbenjager zijn dienstverlenend bezig en zakelijk correct. Tevens biedt men een broodjesservice aan voor diegenen die deze service op prijs stellen. Aanrader is bij het restaurant om de cappuccino koffie mèt likeur en appeltaart uit te proberen. Héérlijk. Zo smakelijk, dat kom je nergens anders tegen. Kortom, probeer de Robbenjager mèt restaurant gewoon uit. Een aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in maart 2019

fantasisch

van zitteren,
5-3-2019

Nog mooier dan op de foto's. De plek om Texel te bezoeken. Perfecte locatie, fijne service en bovenal erg mooie chalets. Er ontbreek je werkelijk aan niets en super schoon. We gaan zeker dit Duinpark nog meer bezoeken.

Gereisd met partner in maart 2019

Wat een keurig, schoon en modern chalet van alle gemakken voorzien! Meer heb je niet nodig om van je vakantie optimaal te kunnen genieten! Voor de kinderen een fantastisch speeltuin/veldje naast de deur! Ook zij hebben niet meer nodig! Je zou bijna vergeten dat er meer te beleven valt in Texel ;-)

Gereisd met jonge kinderen in februari 2019

Super plek, dicht bij strand, allervriendelijkst.

Ronald Keikes,
28-1-2019

Dat het een zeer nette en vriendelijke camping is van alle gemakken voorzien, het chalet waar we in zaten was al drie jaar oud maar het leek nog als nieuw, mooi meubilair de keuken van alle gemakken voorzien, vaatwasser, combimagnetron, in het toiletgebouw van de camping konden we gebruik maken van wasmachine en droger en hier stond zelfs een vaatwasser.

Bij aankomst in het chalet lag een welkomstkaart klaar met er op geschreven een prettig verblijf een een flesje echte Texelse kruidenbitter en een zak Texelse chips met zeezout. Bij de receptie ook allervriendelijkst voor vertrek thuis werden we zelfs nog gebeld dat we eventueel wel wat eerder op de aankomstdag konden komen want het chalet was toch vrij. Kortom een aanrader en we voelden ons welkom, voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in januari 2019

Er gaat niks boven Texel

Daphne Vegter,
11-1-2019

We hebben een midweek overnacht op het eiland , we sliepen in de nieuwe chalet met uitzicht op de vuurtoren. Zeer uniek uitzicht. De chalet zag er zeer netjes uit. Veel servies, goedwerkende combi magnetron, geweldige bose speaker waar we veel plezier van hebben gehad. Mooie ruime woonkamer die gezellig is ingericht. Hele gezellige midweek gehad met alle goede voorzieningen.

Gereisd met partner in januari 2019

Ruimte, rust, natuur, vriendelijke mensen.

Gré van Veenendaal-Bosma,
6-1-2019

Rust in het park met vuurwerk op afstand, super!!!

Gereisd met vrienden in december 2018

Heerlijk

Edith schol,
25-12-2018

Mooiste plek van het eiland

Rust en ruimte

Vriendelijke gastgevers en mooie schone chalets

Volgend jaar zeker weer

Gereisd met partner in december 2018

B.Mantel,
15-12-2018

Geweldige ligging en accomodaties. Super schoon en zeer aardig, behulpzaam personeel.

Gereisd met partner in december 2018

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Robbenjager in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Robbenjager zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.