Camping De Robbenjager

Camping De Robbenjager
8,9

105 reviews over Camping De Robbenjager in het Nederlands

Heerlijke plek! Natuur, rust en zee.

Familie Iven, 14-5-2018

We zijn nu 2 keer op vakantie geweest op de Robbenjager. Beide keren in een heerlijk chalet, werkelijk voorzien van alle luxe, inclusief smart tv voor de netflix kijkende kinderen. Het park is heerlijk rustig gelegen tegen de duinen. Je loopt zo de Duinen in en na 200 meter ben je bij de zee. Ook de camping is erg verzorgd met grote plekken. Modern sanitair en schoon. Verwacht geen pretpark met zwembad en allerlei "drukke" voorzieningen. Onzre kinderen hebben zich heerlijk vermaakt op de trampoline en speeltoestel. Ook was er genoeg ruimte om een balletje te trappen. Het aanwezige restaurant is gezellig emt prima eten. Maar de hoofdattractie is hier echt de natuur, rust en binnen loopafstand de zee! Volgende keer komen we met de vouwwagen om van de camping te genieten. eigenlijk hoop ik stiekem dat niet teveel mensen deze plek ontdekken....

Supervet....

Renate, 13-5-2018

Komen al een paar jaar op Texel en snappen niet dat we dit niet eerder wisten. Wat een prachtige plek om vakantie te houden, we hadden een zeer mooi gelegen chalet met hele mooie terrassen , wat overigens van binnen ook erg mooi was en er hing een super relaxed sfeertje op het park ( eigenaren en/ met personeel). Geen minpunt te verzinnen.

De vakantie met mijn baasjes smaakte naar Noorzee!

Labrador Bumper, 7-5-2018

Dit was mijn eerste vakantie dat ik met mijn baasjes meewas en het was fantastisch! Texel is super hond-vriendelijk en er zijn veel dingen die ik ook samen met mijn baasjes kon doen. Op De Robbenjager vond ik het chalet en de tuin ook erg leuk. Behalve dan die meeuwen die ik iedere keer weer moest wegjagen... als ik daar weer aan denk... WOEF!

Slapen in het chalet ging prima, er was voldoende ruimte voor mij, het is hond-vriendelijk ingericht dus ik kon vrij rondlopen in het chalet. Ook de baasjes hadden een prima en comfortabel bed, een fijne badkamer en verder nette inrichting zeiden ze.

Met het strand, de zee en enkele prima restaurants op loopafstand heb ik me uitstekend vermaakt. En mijn baasjes ook. En alhoewel mijn eerste vakantie niet naar meer smaakte maar naar de Noordzee smaakte, kom ik zeker nog een keer terug naar Texel.

Poot van Bumper

Fantastisch park/chalet.

Henk en Annelies, 28-4-2018

Een prachtig park op loopafstand van het strand en de vuurtoren .

Een schoon en mooi ingericht chalet,met alle moderne voorzieningen .

Prachtig terras met mooi uitzicht en comfortabel tuinstel.

Zeker voor herhaling vatbaar .

Genieten! Van alle gemakken en luxe voorzien!

Sander en Kika, 26-3-2018

We verbleven met onze kids (1 en 2) in een van de chalets (Newbay) en vonden het super! De chalets zijn nieuw (2017) en zeer compleet ingericht met kwaliteit. Luxe spullen in keuken, woonkamer en tuin! Zeker van alle gemakken voorzien. Het chalet ligt op loopafstand van het strand en er is genoeg te doen in de buurt. Toen we op de dag van aankomst mailden dat we wat later zouden zijn, kregen we binnen 5 minuten antwoord: goede service. We voelden ons meteen thuis en hebben erg genoten!

Rob, 23-3-2018

De Robbenjager is een prachtige camping op een mooie locatie meteen naast de vuurtoren. De chalets zijn super, mooie inrichting en uitstekende voorzieningen. Vanaf de camping loop je gemakkelijk naar het strand. Op loopafstand van de camping zijn diverse restaurants. De supermarkt is op fietsafstand. Wij komen zeker nog een keer terug.

Hietkamp, 23-3-2018

Geweldig verblijf in een van de chalets. Echt meer dan top. Prachtig ingericht en van alle gemakken voorzien. Binnen 10 min wandel je naar het strand en even doorstappen en je bent bij Kaap Noord voor een heerlijk aperitiefje. In een woord een goed verblijf

Puur genieten op het mooiste plekje van texel

Berna, 19-3-2018

Heerlijk chalet, alles nieuw. Tuin met privacy en dichtbij parkeren. Van alle comfort voorzien en op een van de mooiste plekjes op texel. Vanaf de camping loop je zo het stand op. Leuk welkomstpakketje. Broodjesservice ook fijn.

Het was werkelijk fantastisch

Maurice, 13-3-2018

Wij vonden het een geweldige accommodatie, alles was nieuw, schoon en zeer compleet ingericht.

We komen zeker terug!

Fam. Withagen- Verstappen, 14-2-2018

Heerlijk rustig parkje op een prachtige locatie gelegen. Je loopt via een duinpaadje zo het strand op. De chalets zijn comfortabel, gezellig en schoon. Het restaurant was in februari dicht, maar er liggen meerdere strandtenten/restaurants op loopafstand.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Robbenjager in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Robbenjager zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Robbenjager scoort een 8.93 uit 10 op basis van 135 reviews.