Géén boekingskosten

• 9.3Staat v/h sanitair
  • 8.6Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping info

Op waddeneiland Texel vind je Camping De Robbenjager. Kamperen of verblijven in een luxe chalet is hier mogelijk. Voor de trouwe viervoeter is er een hondendouche beschikbaar. De baasjes vermaken zich op het voetbalveld, in de speeltuin of bij de vogelspotplaatsen. Even uitwaaien kan goed op het strand. De eetgelegenheden zijn op loopafstand.

313 Reviews over De Robbenjager

• 9Erwin Boon06-05-2022

Alles klopt.

Mooie, degelijk gebouwde, chalets. Op de inrichting binnen en buiten is niet bezuinigd. Alles klopt. Van goede bedden tot prettig meubilair en volledige keukenuitrusting. Op een schitterende locatie. Bij het restaurant, gerund door de zoon, is het culinair genieten.

• 10Ronald05-05-2022

Fantastische kampeerplaats nabij de vuurtoren van

Binnen een halfuurtje zit je met auto en al op Texel. Eilandgevoel, ruimte, natuur, wandelen en fietsen. De plek voor jong en oud. Zwemmen kan je in zee. Prachtig strand. Huisdieren zijn welkom.i

• 8Michiel05-05-2022

Erg goed!!

Uitstekende camping. Mooie ruime plekken, zeer modern en net sanitair. Niet één keer iets vuil aangetroffen. Restaurant is erg goed, maar ook prijzig. Camping is op 2 minuten lopen van de vuurtoren en het strand. 10 minuten lopen naar de boot om zeehonden te kijken. Prachtige plek voor een vakantie op Texel!

• 9Nanda Pepping29-03-2022

Het was genieten!

Een erg mooi park in het uiterste noorden van Texel. Mooie, ruime en modern ingerichte chalets die van alles gemakken voorzien zijn. Personeel bij de receptie is erg vriendelijk en lossen direct dingen op als het nodig is. De locatie is wat verder weg van toeristische plekken maar een prachtig gebied om vanuit je huisje door de duinen te wandelen of vanaf het park direct op het strand terecht te komen door de duinen. Voor kinderen meerdere speeltuintjes om te spelen op omheinde veldjes. Top! We hebben genoten en komen zeker terug!

• 10Annemarie05-03-2022

Iedere dag genieten van het strand

Midweek op De Robbenjager is ons zeer goed bevallen. Uiterst vriendelijk en gastvrij onthaal, zonnige en schone woning, een dagje elektrische fietsen voor een rondje Texel, uitgewaaid aan het strand. Heerlijk gegeten in restaurant De Robbenjager een bij strandpaal 33. Wel reserveren, anders vis je achter het net. De kinderen vonden het ook geweldig. Goede wifiverbinding + TV voorziening. En natuurlijk het monopolyspel van Texel gespeeld dat in het huisje aanwezig was, erg gelachen!

• 10Bas13-12-2021

Fantastisch omgeving, schitterende chalets

Prachtige locatie, zeer dichtbij het strand. Chalets zijn zo geplaatst, dat je vrij zit en zo goed als geen last van elkaar hebt. Voor de boodschappen moet je wel een stukje fietsen of met de auto. Bijbehorend restaurant niet getest, maar ziet er net zo netjes uit als de rest. Niet echt goedkoop, maar zeer goede prijs-kwaliteitverhouding. Alles perfect onderhouden, alles compleet en netjes schoon. Persoonlijke controle bij vertrek.

• 10Rieteke Hoogendoorn15-11-2021

Formidabel

Een prachtig chalet, schoon en comfortabel. Dichter bij zee en de duinen kun je niet zitten. We hebben genoten!

• 9Fam Storm01-10-2021

Droomplek

Perfect!!! Rustig ! Schoon ! Ruimte ! en ontzettend vriendelijke en behulpzame mensen van de camping . We komen zeker terug !!!

• 8Staat v/h sanitair
  • 8Milex24-08-2021

Fijne week gehad

We hebben een week op deze camping gestaan. Kleinschalige camping met mooie veldjes en prachtige chalets. Plekken mooi ruim. Ligging ideaal, vlak bij vuurtoren en binnen 5 minuten sta je op het strand. Sanitair bijzonder schoon en zeer modern. Gratis gebruik van de vaatwasser. Enige puntje van kritiek is de ontvangst op de camping. Bij de receptie werd ons duidelijk uitgelegd hoe we de caravan op de plek neer moesten zetten. Ongeveer 2.5 meter van de stroompaal en strak tegen de heg. We vonden het dan ook jammer dat (waarschijnlijk) de eigenaar op de plek kwam kijken of alles wel zo stond als de bedoeling was. We voelden ons hiermee enigszins 'gecontroleerd' en dit voelt minder gastvrij. Tip; eten in restaurant RJ op de camping. Fantastisch lekker gegeten en zeer luxe en modern aangekleed.

• 6Kuipers24-08-2021

Weinig privacy

De camping ligt in een uniek natuurgebied bij zee. We vroegen om een plek met vrij uitzicht, maar kwamen in een rij te staan , veel schaduw met ook tegenover ons mensen. Terwijl er wel plekken met vrij uitzicht de hele tijd vrij waren, erg jammer! Weinig privacy omdat de veldjes smal zijn, dit viel erg tegen. Douchen max 6 min met kaart, 1 x per dag! 1 wc gebouw voor hele camping, daardoor vaak erg druk. De wc’s, waren afgesloten ( mechanische ventilatie?) daardoor vaak erg onfrisse lucht. Waarom niet de deur naar buiten openhouden?De camping is wel netjes, maar de mooiste plekken zijn wel de camperplekken. Voor onze kinderen 10 en 11 was er weinig te doen. speeltoestellen voor kids tot ongeveer 8. Daarnaast ook echt een dure camping. €70,- voor gezin van 4 per nacht! Voor ons niet weer.

• 4Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair