Camping De Robbenjager

Camping De Robbenjager
9,2

Omschrijving
Op waddeneiland Texel vind je Camping De Robbenjager. Kamperen of verblijven in een luxe chalet is hier mogelijk. Voor de trouwe viervoeter is er een hondendouche beschikbaar. De baasjes vermaken zich op het voetbalveld, in de speeltuin of bij de vogelspotplaatsen. Even uitwaaien kan goed op het strand. De eetgelegenheden zijn op loopafstand.

146 reviews over Camping De Robbenjager in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar

Anita en Reinder,
1-12-2018

Midweek in Chalet 14, type Newport.

Super fijn vakantiepark dichtbij de vuurtoren.

Chalet is mooi ingericht en van alle luxe voorzien.

Bij aankomst Welkomsborrel en snack.

Chalet was zeer schoon en medewerkers zijn erg vriendelijk.

Park grenst aan natuurgebied. In 2 minuten ben je op het strand.

Restaurant was dicht vanwege buiten hoofd seizoen.

Voor ons zeker voor herhaling vatbaar

Mooie chalets, prachtig gelegen maar nooit meer.

R.P. Timmer,
1-12-2018

Prachtig gelegen. Wij zaten in chalet, zijn luxe en mooi schoon. Wel erg duur, maar de eigenaar krijgt het toch wel vol en kan zich dat permitteren. Let wel op: huuraccommodaties zitten niet in aansprakelijkheid en niet in reisverzekering. Park is uiteraard zelf ook verzekerd maar schromen niet de volle afschrijving terug te vorderen op de klant. Wij hebben hier een ongelukje gehad met onze zoon (door hor gelopen) en moesten volle pond betalen (550 EUR). Bij vertrek was hor netjes terug geplaatst en functioneerde goed. Wij kregen echter een factuur voor geheel nieuw geplaatste hor en metalen frame. Een erg slechte grap wat ons betreft en niet 'redelijk en billijk'.

We gaan weer!

Jeannette, Yvonne en Gerard,
21-11-2018

Gunstig vlak bij het strand en de vuurtoren ligt dit mooie park. De chalets zijn sfeervol ingericht met goede kwaliteit meubilair. Prima bedden en alles voor een aangenaam verblijf is aanwezig zoals, smart tv, vaatwasser en wifi.

Een aanrader

Suzanne,
19-11-2018

We verbleven samen met de hond in een prachtig chalet.

Bij binnenkomst stond er een juttertje met texelse chips op ons te wachten. Het huisje was schoon en leuk ingericht. Locatie is echt top.

Een aanrader.

prachtig nieuw chalet op fantastische plek

frits Ringers,
14-11-2018

Een prachtige herfstweek doorgebracht in een chalet op de Robbenjager. Het chalet is perfect ingericht met fraai meubilair. Het strand is vlakbij en ook de diverse eetgelegenheden rondom de vuurtoren zijn op loopafstand. Het uitzicht is fantastisch en het is een perfecte plek voor rustzoekers.

Alles is wat het lijkt...!

Dorien,
12-11-2018

Normaalgesproken is niets wat het lijkt, Nu, dit wèl. Eigenlijk nòg mooier, superschoon en geweldig comfortabel. Fazanten, konijntjes en vogels in de tuin en zicht op het duin. Het kan niet beter.

Heerlijk ontspannen in een rustige omgeving.

Patrick,
11-11-2018

In de herfstvakantie hebben wij een midweek doorgebracht in chalet nr.20 op De Robbenjager. Deze chalet ligt aan de rand van het park. Lekker rustig dus. De chalet is erg sfeervol ingericht en voorzien van alle moderne gemakken (goede WiFi, Smart TV, combi-oven), je voelt je er meteen thuis. Een handgeschreven welkomstkaart, zak Texelse chips en flesje Juttertje bij aankomst. Deze chalet heeft een groot terras met mooie tuinset en 2 ligbedden. s`Ochtends bij het openen van de gordijnen wordt je begroet door prachtige vogels in je tuin. Uit nieuwsgierigheid heb ik een rondje gemaakt over het park. De plekken voor campers en kampeerders zien er ruim uit. Ook de sanitaire voorzieningen en voorzieningen voor campers zien er piekfijn uit. Vanuit het park wandel je zo naar het strand en de vuurtoren of fietsen je meteen de duinen in. Dank aan de familie dat wij een paar uur langer konden blijven ivm problemen met onze fietsdrager. Aanrader!

Leuk verblijf/locatie

Rudi Van Kerchove,
10-11-2018

Comfortabele chalet met modern kwaliteitsvol meubilair en dito toestellen.

Een stukje hemel op aarde!

Thea,
10-11-2018

Een ideale locatie om je batterijen terug op te laden.

De zee van rust te midden van al het moois dat de natuur er te bieden heeft in combinatie met al de luxe van de camping zelf, zorgden er voor dat ons verblijf op Texel weerom een onvergetelijke ervaring werd.

Het wordt aftellen naar onze volgende vakantie daar!

Hier moet u zijn geweest!

Wassenaar,
29-10-2018

Wij waren voor het eerst op Duinpark de Robbenjager, en hebben een heerlijke vakantie gehad. Het is een mooi, goed verzorgd park met het strand, de vuurtoren en leuke strandtenten op loopafstand via een prachtig pad door de duinen. De accomodaties zijn modern en sfeervol ingericht en van alle gemakken voorzien. De privé-terrassen van de chalets zijn ruim en netjes aangelegd, met een mooie tuinset en heerlijke ligstoelen. Het uitzicht op de vuurtoren vanaf het terras maakt het helemaal af! Het is een duinpark welke niet massaal is, waar je lekker tot rust komt en opgeladen en vol energie weer naar huis gaat.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Robbenjager in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Robbenjager zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.