Camping De Robbenjager

134 reviews over Camping De Robbenjager in het Nederlands

Thuiskomen... welkom voelen!

Anneke van de Haar
25-9-2018

We waren voor de tweede keer te gast in een chalet op park de Robbenjager. Dit keer kregen we huisje 20 toegewezen. Eenmaal binnen vonden we een handgeschreven kaart om ons welkom te heten. Ook een zak lekkere Texelse chips en een juttertje voor een gezellige avond. We voelden ons gelijk weer thuis. Het huisje is modern, comfortabel en sfeervol. Goede bedden en veel kastruimte. Alle ingrediënten voor een fijn verblijf. De locatie is top, vlakbij de vuurtoren en het strand. Een vogelkijkhut op loopafstand.... Voor ons voor herhaling vatbaar!!

Genieten ondanks volle camping

Rinet
21-9-2018

Zeer nette camping, wel overvol in september. Kom niet op de bonnefooi. Wij hadden geluk, nog een klein (laatste) plek kunnen krijgen op een hondenvrij veldje (wat niet helemaal klopte, laatste dag kwam een busje staan met 3 hondjes). Als de camping vol is, is het 's morgens erg druk in het sanitairgebouw, dus kies een ander tijdstip. Overigens deze is zeer netjes met vogelgeluiden op de achtergrond. Kaartsysteem is ook erg handig. Personeel is super vriendelijk, erg gezellig ook en denken mee. Prima restaurant. De Cocksdorp ligt op 2,5 km, camping ligt mooi in het duingebied en vlak aan zee.

Geweldig

Roswitha Feller
14-9-2018

Beste lezer

We zijn hier geweest voor een paar dagen.

De vaste mensen die hier werken zijn erg vriendelijk en te voorkomend.

Hadden een toplokatie vlak aan het strand.

Sanitair en camping zijn in topconditie.

Zeer mooie omgeving.

Het is een aanrader

Super, volgend jaar weer!

Yvonne
11-9-2018

Mooie nieuwe, goed ingerichte chalets met alles erop en eraan. Dichter bij het strand en de zee kun je niet komen. Ben je een theedrinker, neem dan wel je eigen theepot mee want die is niet aanwezig in de accommodatie.

voor herhaling vatbaar

Marja Schrijver
9-9-2018

Rustige camping gelegen in de duinen, perfect voor een vakantie met huisdier zeer luxe chalet met alles erop en eraan zeer goede kwaliteit prijs verhouding.De wasmachine's op het park zijn te gebruiken voor een normale prijs €3,50.De Fam Schuijl is zeer klantvriendelijk en behulpzaam.

Voor herhaling vatbaar! Wij komen terug.

Algra
2-9-2018

Park is mooi aangelegd, goed verzorgd, schoon, prachtig gelegen vlakbij de zee. Chalets zijn mooi en gezellig ingericht, compleet, voorzien van goede apparatuur, schoon en de plekjes zijn prachtig en verschillend, geen standaard verhaal. Elk plekje is uniek en net weer iets anders ingericht en aangelegd. De eigenaren weten goed waar ze mee bezig zijn. Hebben hart voor de zaak en weten hoe het hoort. Eindcontrole, perfect! In het kort: niets op aan te merken. Mooi!!

geweldige week midweek gehad

Ellen
28-8-2018

geweldige camping, heeeeeel schoon toiletgebouw, aardige mensen en mooie ligging

Het is alsof je thuiskomt en nooit meer weg wilt!

Fam. Mfg le Comte
27-8-2018

Onze eerste indruk was prima een goede ontvangst konden meteen in onze prachtige schone chalet, mooie binnenkomst met een handgeschreven kaart en een welkomstdrankje het beroemde texelse juttertje en een zak texelse chips, het chalet is van alle gemakken voorzien waaronder zelfs netflix YouTube en foxsport op tv. Op een steenworp afstand van het strand op een toplocatie in een prachtige omgeving. De medewerkers op het duinpark zijn zeer vriendelijk en gastvrij, je kunt zien dat het duinpark hun lust en leven is. We komen zeker weten op herhaling.

Helena
27-8-2018

De ligging is fantastisch. Bijna onder de vuurtoren. Schoon sanitair. Wij waren met de tent. Heel fijn dat ze aparte tentveldjes en caravanveldjes hebben. Hele vriendelijke eigenaren. Om 11.00 uur ook echt stil. Ik kan echt niets negatiefs bedenken. Hooguit dat 1 keer het wc papier op was. Werd weer gauw bijgevuld. Prima camping. Een 9.

Echt fantastisch, zeker voor herhaling vatbaar

D.Versteeg
19-8-2018

chalets zeer goed, ligging zeer goed, personeel erg vriendelijk en het park ziet er erg netjes uit.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Robbenjager in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Robbenjager zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.