Kleine hotelsWeer vandaag17°10°
9,3

Op waddeneiland Texel vind je Camping De Robbenjager. Kamperen of verblijven in een luxe chalet is hier mogelijk. Voor de trouwe viervoeter is er een hondendouche beschikbaar. De baasjes vermaken zich op het voetbalveld, in de speeltuin of bij de vogelspotplaatsen. Even uitwaaien kan goed op het strand. De eetgelegenheden zijn op loopafstand.

Contact

200 reviews over Camping De Robbenjager in het Nederlands

Aanrader!

Rianne Kemphorst
18-9-2019

We hebben een chalet gehuurd met prachtig uitzicht over duinen en vuurtoren. Heel compleet inventaris en heel schoon. Mooi terras met heerlijke ligbedden. Superfijn weekend gehad. Bij aankomst stond er een fles Texel likeur en Texel chips klaar, heel attent!

Gereisd Met partner in september 2019

Super camping!

Ingrid Lamars
29-8-2019

“Goede middag, welkom, wat is uw naam?’ Fam Lamars...”humm ik zie u niet in het systeem”, ”wat is uw boekingsnummer?” “Oooh ik zie het al, u bent een dag te vroeg!” 😅😅😅 Na bekomen te zijn van de schrik werden we hartelijk ontvangen en deden ze hun uiterste best om een plekje voor ons te zoeken op de camping, en dat lukte ook nog! Wat hebben wij ons welkom gevoeld en heerlijk genoten van deze schone, gezellige, gastvrije camping op een toplocatie. Vriendelijke groet fam Lamars

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Geniaal

Arja Durieux
26-8-2019

Lang weekend met de camper. Geweldige camping, geweldige faciliteiten op een geniale locatie. Maximaal genieten voor ons elk jaar een must.

Helemaal top👍

A. v/d Laan
25-8-2019

Een prachtige schone en rustige camping. Het Sanitairgeboiw krijgt een dikke 10 altijd schoon en voldoende ruimte voor de campinggasten. Een aanrader voor iedereen die een keer naar Texel op vakantie gaat!

Gereisd Met partner in augustus 2019

Volgend jaar komen wij zeker weer!

agnes de Witt
17-8-2019

Schone en nette camping op de mooiste locatie van Texel!

Gereisd Met partner in mei 2019

Aanrader!!

Van der Post
14-8-2019

Blij verrast waren we, toen we op dit mooie en vooral schone, goed onderhouden camping & chaletpark aankwamen. We hebben een chalet geboekt voor 5 pers. 2 volw 3 kids. Bij binnenkomst van het chalet, een handgeschreven kaart van de eigenaren en Texels juttertje met Texel chips. De chalet is erg ruim (50m2) modern, huislijk en luxe ingericht, overal is aan gedacht, van waxine lichthouder naar deco vaasjes en een bloemetje op de toilet. Grote schone doucheruimte waar 3 kindjes tegelijk ruim kunnen douchen. De keuken met alle gemakken uitgerust: koelkast, vaatwasser, combimagnetron, koffie apparaat, waterkoker. De boxspring bedden liggen heerlijk met heerlijke dikke zware dekbedden. Het huisje is schoon, hier wordt aandacht aan besteed. Er wordt ruim de tijd genomen om het chalet netjes schoon te maken, zoals wij gezien hebben. Ook de sainitaire voorzieningen op de camping zijn schoon met wasmachine en drogers. Ruime prive tuin met

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Fam. Dijkstra
14-8-2019

Kamperen op de Robbenjager was een belevenis! Wij hebben met de tent gekampeerd op De Robbenjager. Bij aankomst krijg je een pas waarmee je kunt douchen. Het aantal keer dat op de pas staat komt overeen met de nachten die je geboekt hebt x personen. Wil je vaker douchen dan kan dat door bij te betalen. De wc's en douches zijn schoon. De eigenaren en zoons zijn erg behulpzaam. Ons luchtbed ging lek en de winkels waren al gesloten. Met behulp van de zoon van de eigenaren hebben we het kunnen plakken en hoefden we niet op de grond te slapen die nacht. We hadden mooi weer maar ook een storm meegemaakt. De eigenaren gingen steeds over de camping heen om te kijken of het goed ging met de tenten/caravans/kampeerders. Op de camping kun je via een pad zo bij de zee komen. Het maakt niet uit welke kant je oploopt je komt altijd een paviljoen tegen waar je kunt zitten of natuurlijk bij het restaurant bij de camping. Het was een super vakantie!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Fantastisch en zeker voor herhaling vatbaar!

Fam.Martens
10-8-2019

We zijn 2 weken op deze mooie camping geweest. Het is een heerlijke,mooie, rustige camping. We hadden een mooie ruime plek. De camping ligt dicht bij het strand( camping af, duin over en je bent er). Het sanitair is zeer schoon.

We gaan zeker weer!

Rosanne
26-7-2019

Super schone camping, op loop afstand van het strand via een prachtig paatje door de duinen. Behulpzaam personeel. De Cocksdorp en omgeving is het mooiste stukje van Texel.

Voor herhaling vatbaar.

Monique Mengerink
22-7-2019

Een prachtige plek om naar toe te gaan. Wij waren met de hond en Texel is zeer hondvriendelijk. Heel mooi chalet op de Robbenjager. Mooie inrichting en mooi gelegen.

• De staf spreektDuits, Engels, Nederlands

• Soort gerechtenInternationaal, Nederlands

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesAutoverhuur, Krant, Wasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Robbenjager in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Robbenjager zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.