Vakantiepark
Weer vandaag17°
8,1

• Activiteiten8,0
  • Onderkomen7,8

Uitwaaien op Texel op Vakantiepark De Krim. Het zwembad op dit park is in 2018 uitgeroepen tot 'zwembad van het jaar'. Kinderen kunnen indoor spelen in de speeltuin of een potje bowlen. De Krim ligt in Cocksdorp, een gezellig vissersplaatsje op 2500 meter van het strand. Aan de andere kant van de camping loop je zo het bos in.

428 reviews over Vakantiepark De Krim in het Nederlands

Gewoon goed!

Eikelboom
2-5-2019
  • Onderkomen1
  • Onderkomen1

Dit is een (wel erg groot) vakantiepark met camping erbij. Wij zaten in bungalow 373. Prima huisje. Netjes schoongemaakt. Er word veel georganiseerd voor kinderen. Mooie speeltuin met trampoline voor uren springplezier. Op de fiets naar de vuurtoren en het strand vonden wij een leuk uitstapje. Den Burg is ook de moeite waard. Er is een mooi zwembad voor alle leeftijden wat wils. Wel erg druk bij minder weer. Wij hebben een hleuke vakantie gehad op de Krim.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Uitstekend

Peter
30-4-2019
  • Onderkomen9
  • Onderkomen9

Zeer goede accomodatie/bungalowpark. Geweldig centrum, goed eten. Betaalbaar. Geweldig zwembad. Uitgebreide supermarkt. Mooie omgeving. Vuurtoren/strand/strandpaviljoen/bossen/leuke dorpjes.

Gereisd Met oudere kinderen in december 2018

Super leuke vakantie in eigen land!

Veerle
19-4-2019
  • Onderkomen8

De Krim is een erg leuke vakantieplek met veel voorzieningen. Wij verbleven in een trekkershutje. Er was al veel geregeld dus dat was makkelijk. Ook is er een supermarkt bij het park zelf. Er lopen ook dieren rond, zo liep er bij ons steeds een kip voor het hutje langs. In de buurt zijn er veel dingen te doen. Echt een aanrader! (Het is wel handig om te weten dat dit voornamelijk is voor mensen die ook van kamperen houden)

Gereisd Met vrienden in mei 2017

Prachtige plek

Heleen
4-4-2019
  • Onderkomen8

Heerlijke chalet met sauna; bijna alles perfect. - puntje: bedden zijn erg zacht; net een hangmat.

Gereisd Met partner in januari 2019

misschien voor herhaling vatbaar

daniel
20-2-2019
  • Activiteiten7
  • Activiteiten7
  • Onderkomen7

Mooi groot vakantiepark met uitgebreid zwembad met fitness. Alleen moet er wel beter gelet worden op kleine kinderen die in de fitness ruimte mee komen met ouders.. deze zitten aan apparaten/gewichten zonder dat de ouders of personeel hier wat van zegt..

Gereisd Met partner in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantastisch bungalowpark voor iedereen!

Dewi Hazes
5-2-2019
  • Onderkomen10

Supermooi park! Zeker een aanrader als familieverblijf. Wij hadden chalet Texel geboekt voor 2 volwassenen en dochter van 5 jaar. Dochter had een eigen badkamer (luxe!). Huisje was vernieuwd, ruim genoeg en als allerbelangrijkste; schoon! Park is goed ruim opgezet (auto parkeren bij chalet!), mooi onderhouden en aan letterlijk alles is gedacht voor elke leeftijd. Personeel is supervriendelijk en behulpzaam en ook heel erg gericht op kinderen om hen een goed gevoel te geven. Zwembad was super gaaf! Wij hadden het geluk dat het park vrij rustig was, aangezien wij een willekeurig weekend zijn geweest, daardoor geen wachtrijen voor de glijbanen en dochterlief heeft ook echt de tijd van haar leven gehad. Locatie in de Cocksdorp is ook perfect, binnen no time bij het strand en de vuurtoren ('s avonds de lichten van de vuurtoren ook te zien over de huisjes). Wij komen zeer zeker terug!

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2019

Fam. Broeren
29-10-2018
  • Activiteiten8

De krim op Texel is een compleet vakantiepark waar jong en oud zich prima kunnen vermaken. Je kunt kiezen uit verschillende accomodaties, van chalet tot luxe villa. Wij verbleven in chalet 58,die prima was ingericht voor 4 volwassenen. We hebben heerlijk kunnen fietsen over het geweldige eiland met de gehuurde fietsen. Ook was er een mooi zwembad en voldoende eetgelegenheid. Een bowlingbaan, speelgelegenheid binnen en buiten voor de kleintjes,, supermarkt, en een receptie waar je vriendelijk geholpen weer. Al met al een fantastische week gehad en we komen zeker terug. TOP👍

Gereisd Met oudere kinderen in september 2018

Voor deze prijs zit je elders beter

Familie
16-10-2018
  • Onderkomen2
  • Onderkomen2
  • Activiteiten8

Groot park, voldoende faciliteiten. Huis maanden niet schoongemaakt, overal spinnenwebben. Prijs/kwaliteit eten zeer slecht! Wel goede koffie. Ze vragen overal (teveel) geld voor. Maar overall lijkt de klant niet echt koning. Toen wij dit alles aangaven bij de receptie werd er wat ‘gelaten’ en ongeintresseerd, Alsof ze dat al zo vaak hadden gehoord.

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2018

Misschien

Familie Strijker
6-10-2018
  • Activiteiten8

Het park is zeer netjes. Daar is verder niets op aan te merken. Helaas vinden wij de accomodaties de laatste keren slecht schoongemaakt. Het sanitair was schoon, maar de slaapkamers, keuken en woonkamer niet. Veel dode beestjes op de vensterbank. Andermans haren in de bedden. En zelfs kruimels en haren in de bestekbak. Wij hebben voor het eerst een klacht ingediend. De parkmanager zou contact met ons opnemen. Helaas hebben wij nooit wat gehoord van deze persoon. Een prachtig park, maar het schoonmaken van de accomodaties laat zeer veel te wensen over. Hier mag zeker wel wat meer aandacht aan worden besteed. Voor een bedrag van meer dan €2300,- voor 2 weken mag je toch wel wat verwachten.

Gereisd Met partner in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

DOEN!

Coby ten Harkel
15-9-2018
  • Activiteiten10

Pracht camping, dicht bij zee.

Gereisd Met partner in augustus 2018

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

• SaunaAanwezig

• SportfaciliteitenAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark De Krim in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark De Krim zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.