Vakantiepark De Krim ****

394 reviews over Vakantiepark De Krim in het Nederlands

Joyce, 14-1-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Wat een ontzettend mooi park! Het is net een dorp, zo groot! Maar veel privacy. Voor ieder wat wils. Super mooi gerenoveerd zwembad met gave glijbanen en wildwaterbaan. Alles keurig netjes. Grote nette supermarkt waar je echt v alles kunt krijgen en niet mega duur. Restaurantjes waar je heerlijk kunt eten. Glow in the dark golfbaan, bowlingbaan en indoor speeltuin. Speeltuin buiten ook groot en leuk voor kids v alle leeftijden. Er is een klimpark. Echt te veel om op te noemen! Niemand zal zich hier vervelen! Echt een aanrader dit park! Sowieso het eiland met allerlei uitjes wat je kunt doen!
  • Onderkomen9

veel faciliteiten o.a nieuw zwembad met verschillende glijbanen, glowgolf. buiten- en binnen speeltuin, bowlen, lasergame en noem maar op heel veel te doen op het park.

Uitzonderlijk goed!

A, 29-10-2017
  • Onderkomen9

Fantastisch weekend beleefd! Personeel is erg vriendelijk. Kinderen kunnen heerlijk spelen in bv de binnenspeeltuin en zelf kan je ondertussen genieten in het gezellige restaurant. Zwembad is super, kinderen hebben het er nog over. Buitenspeeltuin ook verrassend en vernieuwend. Daarnaast natuurlijk de prachtige natuur van Texel zelf. Kortom we komen zeker terug. Een weekend was tekort maar wat hebben we genoten!!

We hebben een aantal aanbieders voor De Krim voor je op een rij gezet:

Heerlijke camping, goed verzorgd,ruime plekken

Randi van Drie, 26-10-2017

Op de camping is alles heerlijk. Leuk "centrum met heerlijke restaurants,erg mooi zwembad, ruime kampeerplekken, goed verzorgd, sanitair tip top schoon!

Het enige wat ik op de Krim heb aan te merken is de animatie.. deze vond ik erg teleurstellend. er was weinig te doen, niet erg professioneel en ook geen leuke shows of zo.. ook overdag werd er weinig georganiseerd. Dat mistte ik echt.. waarom niet een keer een leuke mudrun ? of zeskamp? of talentenshow.? of wat meer spelletjes voor de kids.? ze deden erg hun best en waren heel aardig maar de professionaliteit ontbrak.

Erg jammer want verder is de camping en het eiland SUPER!

Prima park met een geweldig zwembad

Mar el, 22-10-2017
  • Onderkomen8

Het nieuwe zwembad geeft het park een enorme meerwaarde. Wij zaten in een chalet. Prima uitrusting. Maar heb je ooit vlees met een onscherp aardappelschilmesje gesneden? Haast onmogelijk. Waarom geen vleesmes in de chalets? Verder schoon. Bed goed. Douche goed. Op park een Spar supermarkt, een bowlingbaan, glow in the dark midgetgolf, lasergame, binnen- en buitenspeltuin en fietsenverhuurd. Zwembad top, helemaal voor de kids. Drie grote glijbanen en een korte. Entree gratis. En de kluisjes ook.

Een geweldig groot, mooi, schoon onderhouden park

Anneke Boshove, 4-10-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Nieuw zwembad, lekker eten op het park voor weinig geld, een leuk souverniers winkeltje, supermarkt dus eigenlijk hoef je het park niet af maar wel doen want Texel is zo mooi om te fietsen of wandelen.

Minpuntje vinden we dat je als gast van het park, moet betalen voor het klimpark

Mooi compleet vakantiepark

K.G., 28-9-2017
  • Onderkomen6

Mooi vakantiepark met goede faciliteiten, waaronder het nieuwe zwembad.

Chalets mogen wel gerenoveerd worden, maar wat je nodig hebt zit er in.

Loes de Bot, 14-9-2017
  • Onderkomen8

We zaten in een hotelhuisje ,dus met logies en ontbijt.volledig verzorgd.smorgens kregen we door een luikje een ontbijtdoos met luxe ontbijt. Rustige omgeving.

Heerlijk ontspannen

Erik, 9-9-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Een zeer goed a la carte restaurant. De snackbar was netjes en er werd snel gewerkt. De bediening op het terras was niet zo heel erg snel en vriendelijk.

Geweldig

Piet, 26-8-2017
  • Onderkomen10

Het was een hele leuke vakantie. De natuur, het strand dichtbij, leuke dorpjes, overtocht naar Vlieland, geweldig.

We hebben een aantal aanbieders voor De Krim voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark De Krim in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark De Krim zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark De Krim scoort een 8.22 uit 10 op basis van 401 reviews.