Vakantiepark De Krim

Vakantiegangers
18-6-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen10

Erg mooi park. Mooie bungalow van alle gemakken voorzien. Leuke binnen en buitenspeeltuinen en een leuk zwembad. Alles was netjes schoon. Wij hebben genoten van alle faciliteiten op dit park en wat ons betreft is dit zeker een aanrader. Ook is texel zelf erg leuk en is er veel te beleven.

Super vakantie met honden

Karin
5-6-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Door de enorme variatie aan accomodaties is het een park voor ieders smaak en portemonnee. We zijn gastvrij ontvangen en kregen bij aankomst een mooi magazine over het park en tips voor Texel. Ondanks de drukte tijdens het pinksterweekend was er voldoende capaciteit in de horeca en ook daar werden we vriendelijk en gastvrij geholpen.

Wij verbleven in een bungalow waar we met 2 honden welkom waren. Modern en comfortabel ingericht en een tuin die deels omheind was en een deel als patio ommuurd. De honden konden dus naar buiten wanneer ze wilden zonder dat er kans was op ontsnapping.

Afstand tot het strand is minimaal 2 km. Dat is wat minder, fiets of auto zijn dan wel handig.

Jan Ottenschot
24-5-2018
  • Onderkomen10

Het is een fantastisch park mooi zwembad schoon gezellig wij hadden huisje 695 mooi van binnen wij waren overal kort bij aardige mensen in de supermarkt

Aanrader voor iedereen wij hadden geen minpuntje. We hebben ons 40jarig huwelijk mooi gevierd met onze kleinkinderen op Texel de Krim

We hebben een aantal aanbieders voor De Krim voor je op een rij gezet:

Zeker voor herhaling vatbaar!

Simone
18-5-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen8

Hemelvaartweekend doorgebracht in een trekkershut op vakantiepark De Krim. Ondanks mijn lage verwachtingen van de trekkershut is ons dit super bevallen! De hut zag er netjes en schoon uit en had zowel een zitje binnen als buiten.

Het park is echt super mooi en voor alle leeftijden wat te doen. Onze kinderen (10 + 11) hebben genoten van het mooie zwembad, maar ook het indoor speelpark kon er goed mee door. Ook het restaurant had een goede en uitgebreide kaart. In een weekend lang niet het hele park kunnen bezichtigen, maar de eerste indruk was top en we komen zeker nog een (wat langer) terug.

1 nadeel vonden wij dat het sanitair op bepaalde tijden echt vies was. Dit is misschien te wijten aan het drukke weekend en de gebruikers, maar misschien een tip om het in drukke tijden een keer extra schoon te maken.

Fantastisch maar door geluidsoverlast niet weer

Louise JF
12-5-2018
  • Onderkomen6

Wij hebben op de camping gestaan. Alles perfect naar wens. Mooi zwembad, complete supermarkt, goede ligging. Maar elke ochtend om 4.30 u werden we gewekt door een haan die elke nacht in een boom op ons veld verbleef. De receptie doet het af met een lachertje, dat ze er niks aan kunnen doen. Voor ons een reden om niet weer opnieuw te kiezen voor deze camping. Erg jammer, de rest is super, maar op vakantie willen we zeker tot 8.00u ongestoord kunnen slapen. Een haan hoort niet thuis op deze camping.

Wij hebben jarenlang op boerencampings gestaan, maar nog nooit zoveel last gehad van lawaai. Plaats groen 61.

Geweldig park. Texel is sowieso top.

Van gemert
10-5-2018
  • Onderkomen9

Voor de 2e keer komen wij op vakantie park de krim vakantie vieren in de mei vakantie. En weer een super week gehad. De chalets zijn ruim, schoon, liggen dichtbij het centrum, fijne keuken. 2 badkamers beetje overdreven voor 4 personen. Voor de kinderen is er van alles te doen. Mooi terras,vriendelijk personeel en heerlijk gegeten en geborreld. Texel verveelt nooit en na 3 jaar hier vakantie kijken we alweer uit naar volgend jaar.

Heerlijke midweek Texel

Iris
5-5-2018
  • Onderkomen8

Afgelopen mei vakantie een midweek op vakantiepark de Krim verbleven. We verbleven in chalet nr 40. De chalets zijn goed ingericht en zeer compleet, oa twee badkamers. Het park is schitterend, erg veel te doen voor de jeugd waardoor de volwassenen, als we niet meegingen naar t fantastische zwembad, lekker konden boek lezen. Een erg geslaagd verblijf en we raden t zeker aan

Niet voor herhaling vatbaar

Marx
3-5-2018
  • Activiteiten1
  • Onderkomen8

Het enige goede was het huisje , zwembad fantastisch maar alleen moest ik terwijl mijn gezin al in het zwembad lag een half uur wachten omdat het zwembad vol was , en dat niet 1 keer maar 2 keer in een midweek . Wij zijn dan ook een dag eerder naar huis gegaan . Want met 2 pubers die willen toch het zwembad . Texel daar moet je echt van houden , als je rust zoekt is het het ideale eiland . Maar voor ons was 3 dagen genoeg en een 4 de dag had ik niet geweten wat wij hadden moeten doen . Wij zijn naar de koog en burg geweest maar ook naar het strand . Moet ik ook eerlijk bekenen dat het weer ook niet mee zat. Animatie was 0,0 op het vakantiepark de Krim .

texel is in 1 woord fantastisch

ina aalderink
30-4-2018
  • Onderkomen9

camping de krim is een super leuke camping met veel mogelijkheden

Prima camping voor jong en oud!

Sas
8-4-2018
  • Onderkomen8

Met Pasen met een groep VWliefhebbers op de camping gestaan.

Sanitairgebouw was keurig, geen gedoe met munten voor warm water. Zeep bij de toiletten. Er waren zelfs een vaatwasser en magnetron voor vrij gebruik!

Helaas was de waterdruk/douchestraal wat matig, maar omdat er geen bepaalde tijd aan het douchen zat, kon het haar toch goed uitgespoeld worden ! :)

Voor de kinderen waren er toestellen in de buurt en in "het centrum vd camping" was ook genoeg te beleven. Het zwembad viel goed in de smaak en ook de gamehal was een succes (vooral het lasergamen).

De prijzen voor een hond vond ik wat hoog, maar daarentegen hadden ze wel omheinde uitlaatplaatsjes met daarbij poepzakjesautomaat. Helaas waren er hondenbaasjes die daar maling aan hadden en lag er zowel daar als langs de paden hondenpoep. :(

Wifi was ook prima, Personeel vriendelijk. Veld wel nat, bleven paar camper vast zitten, maar kwam goed!

Kortom, wij hebben ons prima vermaakt!

We hebben een aantal aanbieders voor De Krim voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark De Krim in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark De Krim zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark De Krim scoort een 8.23 uit 10 op basis van 414 reviews.