Géén boekingskosten

De Krim

Vakantiepark
NederlandWaddeneilandenTexel

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark De Krim voor je op een rij gezet:

6.4VoldoendeScore uit 501 reviews

• Kinderzwembad
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

Uitwaaien op Texel op Vakantiepark De Krim. Het zwembad op dit park is in 2018 uitgeroepen tot 'zwembad van het jaar'. Kinderen kunnen indoor spelen in de speeltuin of een potje bowlen. De Krim ligt in Cocksdorp, een gezellig vissersplaatsje op 2500 meter van het strand. Aan de andere kant van de camping loop je zo het bos in.

501 Reviews over De Krim

• 9Kirsty11-11-2022

Heerlijk vakantiepark

Geweldig vakantiepark met fantastische speelplekken voor onze kinderen van 10 maanden en bijna 3 jaar. Zowel binnen als buiten veel te doen. Hele fijne huisjes met voldoende ruimte. Klein stukje fietsen naar het strand door de prachtige duinen. In 1 woord: perfect!

• 10Onderkomen
    • 8Eetgelegenheden
  • 6Sarah Leyssens02-11-2022

Leuk park maar onbeleefd personeel!

Heel leuke huisjes en veel dingen te doen. Maar sommige personeelsleden zijn ronduit onbeschoft. Een medewerker stampte zelfs naar mijn honden omdat ze in de weg zouden staan. Terwijl hij gewoon 1 stap opzij moest doen! Schold mij ook de huid vol. In het zwembad mag je geen eigen drank of koek meenemen. Niet omdat je er niets mag eten maar omdat je het in de snackbar zou kopen. Voor iemand met 4 kinderen die goed kunnen eten betaal je dan een fortuin. Niet echt klantenservice dus. Jammer maar hou er toch een slecht gevoel aan over.

• 6Activiteiten
    • 7Onderkomen
    • 7Eetgelegenheden
  • 7Fam. Smid07-10-2022

Mooie, grote camping

We hebben het naar ons zin gehad, mooie camping met mooi zwembad. Wij hadden een plaats met privé sanitair, deze was wel heel erg krap. We miste ook echt een plekje voor de afwas, we zijn absoluut luxer privé sanitair gewend. De omgeving was prachtig net als de zee, onze hond heeft ook echt genoten. Texel is erg hond-vriendelijk. Deze camping is een aanrader als je een hond en kinderen hebt. Privé sanitair is het geld echt niet waard, als we weer zouden komen zou ik dit niet nog een keer boeken. Wel een hele grote camping (maar dat wisten we van te voren), wij houden persoonlijk toch meer van een kleinere camping. Dit is ook de reden waarom we volgend jaar niet weer gaan.

• 6Onderkomen
    • 7Eetgelegenheden
  • 10Marlou30-08-2022

ge-wel-dig

Op het moment dat je de boot afkomt is het vakantie! Het is een grote camping waar voor jong en oud genoeg te beleven is. Wij hadden een comfortplus plaats. Wat ik daar mis is een gelegenheid om te kunnen afwassen buiten; bijvoorbeeld door een plek te creëren aan de buitenkant van het toilethokje. Voor kinderen zijn er genoeg speelmogelijkheden en het zwembad biedt genoeg uitdaging. Ook is er een uitgebreide animatie aanwezig! Het eten uit de verschillende restaurantmogelijkheden is dik in orde! vriendelijk en behulpzaam personeel werkt er, wees hier zuinig op! Wij komen volgend jaar weer!

• 9Onderkomen
    • 10Eetgelegenheden
  • 5Mandy12-08-2022

Niet voor herhaling vatbaar

Jaren terug hier ooit eens in huisje gezeten, dat was prima. Dus nu de camping geprobeerd. Comfort plus met privé sanitair. Het sanitairhok was erg krap, wel goede warme douche. De plaats zelf was erg krap. De caravan paste maar net, stonden bovenop onze buren. De overburen stonden ook erg dichtbij, smal veld, waardoor er nauwelijks speelruimte was voor de kinderen. Zwembad is prima, maar niet heel groot, dus vaak erg druk. Tegels in zwembad erg glad. Ook hier speelt personeelsprobleem denk ik. Veel jonge mensen in de bediening die nog moeten leren wat gastvrijheid betekent of de Nederlandse taal niet machtig waren of het niet eens wilden proberen. Mijn dochter heeft fijne vakantie gehad, ik ben niet echt tot rust gekomen op dit drukke park. Wij komen hier niet meer terug.

• 4Activiteiten
    • 3Onderkomen
    • 5Eetgelegenheden
  • 7Eep07-08-2022

Dubbel

Camping op zich uitstekend en zeker zijn sterren waard, maar op onze comfort kampeerplaats hadden zich een ( vrienden ) club genesteld die het fijn vonden om elke avond tot 0200 en af en toe 0400 uur in de nacht een feest te bouwen gepaard met muziek en hard geschreeuw en gelach, geen bewaking of toezicht gezien. Dit was de eerste en laatste keer. Nooooooit meer. En dan kunnen op onderstaande punten wel uitkomen op een 8, maar als je vanwege de herrie elke avond blij bent dat je misschien om 02.00 uur mag gaan slapen zeg ik een 3.

• 4Eetgelegenheden
  • 9Eva25-06-2022

Geweldig kindvriendelijk

Erg genoten van onze midweek op dit park, fijn huisje van alle gemakken voorzien, veel te doen voor de kinderen, leuke speeltuinen! Zwembad erg leuk, netjes en schoon, vriendelijk personeel, wij kwamen tijd tekort en hadden achteraf graag nog wat langer gebleven! De kids hebben genoten en wij ook!

• 8Onderkomen
    • 8Eetgelegenheden
  • 7Karin23-06-2022

uiteindelijk toch tot een oplossing gekomen!

Ik plaatste eerder deze week een slechte review omdat er totaal geen mogelijkheden waren om onze geplande vakantie die wegens familie omstandigheden niet door kon gaan, om te boeken. Na een uitgebreide mail en nogmaals een telefoongesprek waarin ik alles nog een keer heb uitgelegd, is het toch geregeld. We mochten onze week omboeken. Uiteindelijk dus toch opgelost!

• 1Karin20-06-2022

slechte service!

Door familieomstandigheden kunnen wij aankomende week niet naar het gloednieuwe chalet op de Krim in Texel waar wij ons zo op verheugd hadden. Ik heb daar vanmorgen over gebeld, de situatie uitgelegd ( zeer acuut en ernstig) ,maar ze waren onverbiddelijk! ik had geen annuleringsverzekering en dat was mijn risico. Wat natuurlijk ook zo is, maar in dit geval had ik wat meer coulance verwacht. Ik vroeg niet eens om annulering of geld terug maar of men misschien onze vakantie week wilden omboeken naar een voor hun vrije week ergens dit jaar nog. Helaas, daar konden ze niet aan beginnen.... dus nu gaan wij niet, kunnen ze dubbel geld vangen voor deze week door het opnieuw te verhuren!! een erg slechte zaak en totaal niet meedenkend en invoelend....

• 9Jos12-06-2022

Geweldige schone camping

Wij zijn 4 volwassenen en 1 kind van 2 jaar ,met pinksterweekend met caravan en vouwwagen naar de camping geweest hadden een ruime plek met prive sanitair. Door de vele negatieve reviews met samen geknepen billen. Maar wat hebben wij genoten, prachtige ruime plaatsen ,midden op het veld een speeltuintje, tijdens het neerzetten van onze spullen zat de kleindochter heerlijk te spelen. Sanitair niet groot maar prima te doen. Ook kijkje genomen bij de sanitair gebouwen, die zijn mooi schoon en kun je samen met je gezin in een badkamer douchen. Gezellig pleintje met muziek. Heerlijk zwembad temperatuur van het water heerlijk. Inchecken ging super makkelijk met het van te voren gekregen code van de slagboom. Een eigen parkeerplaats met nr van de campingplek. Schone camping.Prima bowlingbaan, binnen speelplaats voor kinderen. Kortom wij hebben er genoten en komen zeker terug.

• 9Eetgelegenheden

Vakantiepark De Krim info

Camping-informatie

• Aantal huisjes op parkmeer_dan_200

Betaling

• VisaBeschikbaar
  • MastercardBeschikbaar

• CafeBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)

• BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • BowlingBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Verwarmde zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Roggeslootweg 6, 1795 JV