Vakantiepark De Krim

Vakantiepark info

• Sauna
Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

Uitwaaien op Texel op Vakantiepark De Krim. Het zwembad op dit park is in 2018 uitgeroepen tot 'zwembad van het jaar'. Kinderen kunnen indoor spelen in de speeltuin of een potje bowlen. De Krim ligt in Cocksdorp, een gezellig vissersplaatsje op 2500 meter van het strand. Aan de andere kant van de camping loop je zo het bos in.

451 reviews over Vakantiepark De Krim

• 5De Groot26-02-2020

Valt tegen

Na 2 jaar niet te zijn geweest op park, hebben er na onze mening negatieve aanpassingen plaatsgevonden. 1 zwembad is mooi maar veelal te klein en zeer veel lawaai. Buiten verblijf in het zwembad is niet meer mogelijk. Zeer slechte aanpassing. 2 speelveld/ voetbalveld, is om commerciële redenen verruild voor een evenementenhal. 3. Personeel is er niet beter op geworden 4. Amusementshal is totaal verdwenen voor een commerciële lasergame hal. 5 gehele indentiteit van deze gemoedelijke camping/ park had is totaal verdwenen en zal binnen 3 jaar de grootste commerciële uitbater worden van Texel. O

• 4Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in februari 2020

• 3De Krim huisje 80826-02-2020

Wat een gedateerde huisjes

Receptie, supermarkt en zwembad zijn nieuw gebouwd. Wij zaten in huisj 808. De huisjes zijn van particuliere eigenaar. Inrichting zwaar gedateerd. Wij hadden e n huisj met sauna, maar die deed het bijna niet. Als je ziet wat je dan betaalt, dan verwacht je hier echt meer van.

• 7Eetgelegenheden
    • 1Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in februari 2020

• 2019
    7Daan27-10-2019

Klantenservice kan beter.Verder een leuk park.

Na 2,5 uur reizen aangekomen bij het huisje.De vakantie kon beginnen.Dachten we..Daar was het 1 grote bende.Er was werkelijk niks aan gedaan.Bij de receptie werd beloofd dat ze alle schoonmakers er direct op zouden zetten. 2 (!!)uur later maar eens gevraagd of het eindelijk schoon was.Toen was het bijna klaar.Er zou contact worden opgenomen met ons om hier over te praten en over een eventuele vergoeding.Op de 3de dag (we gingen er maar 5) zijn wij er zelf maar eens naar gaan vragen.Jammer dat het vanuit ons moest komen.Er werd ter plekke verzonnen (was dus niks met onze klacht gedaan) dat we konden kiezen; een avond bowlen (kleine kinderen dus dat werd het niet!)of glowgolf. De manier waarop het allemaal is gegaan is zeer teleurstellend. Betere service voor deze prijs zou gewaardeerd worden.Gelukkig hebben we een hele leuke vakantie gehad en is het park ook leuk.Dat maakte veel goed! En het huisje? Dat was prima,na schoonmaak ;-)

• 6Eetgelegenheden
    • 9Onderkomen

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 10patricia en arjan24-08-2019

camping tot ziens

Informeer je zelf of je echt een comfort plek boekt ipv een standaard en laat ze bevestigen dat je inderdaad water en cai hebt. Voor ons is het gelukkig netjes opgelost. De camping is verder top ook met slecht weer is er veel te doen. Ook is er veel vermaak in de omgeving. Overlast van andere kampeerders hebben we niet gehad en zaten toch dicht bij restaurants en zwembad. In de winter waren we tevreden en nu in de zomer ook weer. De toiletten worden heel vaak en grondig gepoetst maar helaas zijn er viezeriken die te lui en te besodemieterd zijn om de toiletten netjes achter te laten. Laat de toiletten netjes achter ook voor de schoonmakers en voor de anderen na jou. De camping kan hier niet op veroordeeld worden en de schoonmakers zeker niet. Voor ons ergernis nr 1 dat hufterige gedrag.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Fam. v Z19-08-2019

Leuk en gezellig park!

Wij verbleven voor 1 week in een nieuwe chalet vuurtoren. Mooie chalet alles nieuw zag er mooi uit , matrassen sliepen alleen minder fijn. Koffiezetapparaat werkte niet goed en we kregen zonder probleem een nieuwe. Mooie badkamers met fijne douches. De ramen zijn erg groot waar door het snel erg warm wordt binnen. Het park is verder erg leuk voor volwassenen en kinderen genoeg restaurants en speelgelegenheden voor kinderen. Het zwembad stelt niet veel voor maar door de leuke glijbanen maakt dat het wel weer goed. We hebben een leuke vakantie gehad en komen hier graag nog eens terug.

• 8Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 6M&M05-08-2019

Massale camping, prive sanitair ronduit slecht

Wij stonden in juli en augustus op veld bruin. Plek met prive sanitair. Prive sanitair is ver onder de maat. Oud, klein en vies. Kapotte tegels, groene voegen, vieze kranen. Bij regen lekt het dak. Melding gedaan. Technische dienst kwam langs, maar kon niets voor ons betekenen. De schoonmaak zou komen, maar die hebben wij helaas nooit gezien. Veel terugkerende gasten en kliekvorming. Veel plekken zijn alweer geboekt voor volgend jaar. Verder zijn de voorzieningen wel goed. Mooi zwembad en indoorspeeltuin.

• 10Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden
    • 4Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 5M. Bergsma04-08-2019

kan beter

caravan gehuurd, ouderwetse en soms smerige douches en toiletten in gedateerd toiletgebouw. wachtrij bij het zwembad om er in te komen

• 4Activiteiten

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Cr21-07-2019

Volgend jaar weer!

Wij hebben vorig jaar onze kampeerplek al uitgezocht. Mooie grote plek met privesanitair. Het sanitair is wel verouderd en aan de kleine kant. Verder heeft het park genoeg te bieden voor kinderen.

• 10Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Harry van Enschot17-07-2019

Zeer ontspannend in prachtige natuur, mooie dorpje

Kans dat het op Texel een paar graden minder warm wordt kan zowel positief als negatief zijn, echter het regent minder en de zon schijnt méér.

• 10Eetgelegenheden
    • 9Onderkomen

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Sandra07-07-2019

Super vakantie voor herhaling vatbaar

In nieuwe chalet (vuurtoren 53 ) verbleven Prachtig ruim huisje Schoon en netjes, ruim goed meubilair zowel binnen als buiten. We hadden super mooi weer. Hierdoor was het in het huisje door de grote raam partij niet uit te houden. De tempratuur binnen ging naar 37 graden. Airco of goede raamverduistering is echt noodzaak. De opklapbedjes op een normaal bed vonden wij eng en gevaarlijk voor onze baby maar netjes opgelost door een normaal campingbedje door de receptie. Heerlijke gourmet service voor leuke prijs. Park zelf is echt top! Zwembad speeltuinen alles is netjes. Gegeten in het paviljoen ook top en super bediening! Wij komen zeker terug. Nog 1 puntje; Overal dezelfde kinderstoelen die niet handelbaar zijn met een kleinere baby van zo'n 9 maanden of jonger 》 veel te groot. Helaas was er ook geen andere optie dus 1 aangeschaft op het eiland zelf. Tip voor het park koop alsjeblieft bij Ikea voor doe 10 euro een aantal anderen!

• 9Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

26 tips over Vakantiepark De Krim

• cam123, 30-04-2012

Rond half 1 gaan de ''kleine'' vakantiegasten vaak een dutje doen waardoor het in het zwembad vrij rustig is.

• Fam. De Klein, 11-10-2013

met kinderen is het heel erg leuk om te gaan naar Landgoed de bonte belevenis. Hier kunnen kinderen papier zeven, een kaars maken, een brood bakken en een zeepje maken. wanneer een activiteit is afgerond wordt de stempelkaart afgestempeld. Met kleine kinderen raad ik wel aan te beginnen bij het brood bakken want dat duurde voor onze dochter van 3 jaar wel wat lang. het zeepje maken, papier zeven en een kaars maken zijn wat kortere activiteiten.

• angeligue, 22-09-2013

.Loop eens het Hanepad langs de golfbaan,mooie wandeling van 3,5 kilometer.

16 vragen over Vakantiepark De Krim

• Kim Jonkers, 20-07-2019

safari lodge en hond

Heeft iemand ervaring met het verblijven in een safari lodge met hond?

• laura, 12-02-2019

uitgaan

zijn er uitgaansgelegenheden in de buurt? waar ook nachtbussen ofzo rijden ohja,, wel 16+

• Patrick , 15-06-2018

WIFI

Hoe goed is Wifi verbinding en hoeveel apparaten kunnen er tegelijk op?

Vakantiepark De Krim info

• Aantal sterrensterstersterster