Vakantiepark
8,2

• Activiteiten8,2
  • Onderkomen8,1

Uitwaaien op Texel op Vakantiepark De Krim. Het zwembad op dit park is in 2018 uitgeroepen tot 'zwembad van het jaar'. Kinderen kunnen indoor spelen in de speeltuin of een potje bowlen. De Krim ligt in Cocksdorp, een gezellig vissersplaatsje op 2500 meter van het strand. Aan de andere kant van de camping loop je zo het bos in.

426 reviews over Vakantiepark De Krim in het Nederlands

Super leuke vakantie in eigen land!

Veerle,
19-4-2019
  • Onderkomen8

De Krim is een erg leuke vakantieplek met veel voorzieningen. Wij verbleven in een trekkershutje. Er was al veel geregeld dus dat was makkelijk. Ook is er een supermarkt bij het park zelf. Er lopen ook dieren rond, zo liep er bij ons steeds een kip voor het hutje langs. In de buurt zijn er veel dingen te doen. Echt een aanrader! (Het is wel handig om te weten dat dit voornamelijk is voor mensen die ook van kamperen houden)

Gereisd met vrienden in Fri Apr 19 2019 11:52:06 GMT+0000 (UTC)

Prachtige plek

Heleen,
4-4-2019
  • Onderkomen8

Heerlijke chalet met sauna; bijna alles perfect. - puntje: bedden zijn erg zacht; net een hangmat.

Gereisd met partner in januari 2019

misschien voor herhaling vatbaar

daniel,
20-2-2019
  • Onderkomen7

Mooi groot vakantiepark met uitgebreid zwembad met fitness. Alleen moet er wel beter gelet worden op kleine kinderen die in de fitness ruimte mee komen met ouders.. deze zitten aan apparaten/gewichten zonder dat de ouders of personeel hier wat van zegt..

Gereisd met partner in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Suncamp Holidays

Fantastisch bungalowpark voor iedereen!

Dewi Hazes,
5-2-2019
  • Onderkomen10

Supermooi park! Zeker een aanrader als familieverblijf. Wij hadden chalet Texel geboekt voor 2 volwassenen en dochter van 5 jaar. Dochter had een eigen badkamer (luxe!). Huisje was vernieuwd, ruim genoeg en als allerbelangrijkste; schoon! Park is goed ruim opgezet (auto parkeren bij chalet!), mooi onderhouden en aan letterlijk alles is gedacht voor elke leeftijd. Personeel is supervriendelijk en behulpzaam en ook heel erg gericht op kinderen om hen een goed gevoel te geven. Zwembad was super gaaf! Wij hadden het geluk dat het park vrij rustig was, aangezien wij een willekeurig weekend zijn geweest, daardoor geen wachtrijen voor de glijbanen en dochterlief heeft ook echt de tijd van haar leven gehad. Locatie in de Cocksdorp is ook perfect, binnen no time bij het strand en de vuurtoren ('s avonds de lichten van de vuurtoren ook te zien over de huisjes). Wij komen zeer zeker terug!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2019

Fam. Broeren,
29-10-2018
  • Activiteiten8

De krim op Texel is een compleet vakantiepark waar jong en oud zich prima kunnen vermaken. Je kunt kiezen uit verschillende accomodaties, van chalet tot luxe villa. Wij verbleven in chalet 58,die prima was ingericht voor 4 volwassenen. We hebben heerlijk kunnen fietsen over het geweldige eiland met de gehuurde fietsen. Ook was er een mooi zwembad en voldoende eetgelegenheid. Een bowlingbaan, speelgelegenheid binnen en buiten voor de kleintjes,, supermarkt, en een receptie waar je vriendelijk geholpen weer. Al met al een fantastische week gehad en we komen zeker terug. TOP👍

Gereisd met oudere kinderen in september 2018

Voor deze prijs zit je elders beter

Familie,
16-10-2018
  • Onderkomen2
  • Onderkomen2
  • Activiteiten8

Groot park, voldoende faciliteiten. Huis maanden niet schoongemaakt, overal spinnenwebben. Prijs/kwaliteit eten zeer slecht! Wel goede koffie. Ze vragen overal (teveel) geld voor. Maar overall lijkt de klant niet echt koning. Toen wij dit alles aangaven bij de receptie werd er wat ‘gelaten’ en ongeintresseerd, Alsof ze dat al zo vaak hadden gehoord.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

Misschien

Familie Strijker,
6-10-2018
  • Activiteiten8

Het park is zeer netjes. Daar is verder niets op aan te merken. Helaas vinden wij de accomodaties de laatste keren slecht schoongemaakt. Het sanitair was schoon, maar de slaapkamers, keuken en woonkamer niet. Veel dode beestjes op de vensterbank. Andermans haren in de bedden. En zelfs kruimels en haren in de bestekbak. Wij hebben voor het eerst een klacht ingediend. De parkmanager zou contact met ons opnemen. Helaas hebben wij nooit wat gehoord van deze persoon. Een prachtig park, maar het schoonmaken van de accomodaties laat zeer veel te wensen over. Hier mag zeker wel wat meer aandacht aan worden besteed. Voor een bedrag van meer dan €2300,- voor 2 weken mag je toch wel wat verwachten.

Gereisd met partner in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

DOEN!

Coby ten Harkel,
15-9-2018
  • Activiteiten10

Pracht camping, dicht bij zee.

Gereisd met partner in augustus 2018

Super!

Kim Sofia,
7-9-2018
  • Activiteiten8

Met onze nieuwe tent en onze twee honden wezen kamperen op de Krim Texel in de Koog.

We wisten al dat het een fijne camping was maar nu met onze eigen tent. Heel fijn in de duinen, loopt zo vanuit de camping het strand op. Heerlijk s' ochtends wandelen met de hondjes op het strand.

Sanitair prima te doen. Ruime plekken.

Je bent vanaf de camping zo in de Koog. 'S ochtends verse broodjes halen in de Koog of ontbijten op het strand!

Voor verblijvers is er vooraan de camping een parkeerplaats waar je hem gratis kunt parkeren.

Toch liever het bos in? Geen probleem, het bos ligt ook direct aan de camping.

Bij aankomst krijg je zelfs een Wi-Fi code, met top Wi-Fi.

Voor kinderen is er een speelhal, springkussens, voetbalkooi en nog meer. Kortom, je komt er niks te kort, van alles te doen.

Gereisd met partner in juli 2018

Prima maar niet nog een keer

Wen,
24-8-2018
  • Onderkomen6
  • Onderkomen6
  • Activiteiten7

Voor de tweede keer geweest. Deze keer een 6 pers erg ongezellig huisje met beperkte inrichting, de eigenaren hebben er volgens mij niet zo’n zin meer in. Voor 6 pers ook te klein. Een kinderstoel huren kostte €30,- echt veel geld! Het park is super, hoewel heel Texel in dat zwembad zit bij regen. Op zondag was deze dan ook vol en waren er 400 bezoekers. Het restaurant is goed, buffetrestaurant toont ongezellig. Helaas buikgriep opgelopen na het buffet.. We zijn eerder vertrokken, volgend jaar ergens anders naartoe!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

• SaunaAanwezig

• SportfaciliteitenAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark De Krim in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark De Krim zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.