Camping De Hal

58 reviews over Camping De Hal in het Nederlands

heel erg tevreden.

Jan Stammes
25-9-2018

Wij komen hier al vele jaren, dat impliceert al dat het ons uitstekend bevalt. Verder hebben wij geen commentaar.

Heeeeeerlijk kamperen

Jens
19-9-2018

Heerlijk rustige boerderijcamping met mooie ruime plekken en een mooi, schoon, luxe toilet/douchegebouw! Op loopafstand van het gezellige centrum van Den Burg. Hier gaan we naar terug!

Wat zoek je nog meer?.

Gert en Gerda
12-9-2018

Goed en wat niet? Fijne gemoedelijke kleine en rustige camping.Toppie! sanitair. Camping nabij den Burg en het vissersplaatsje Oude Schild.Geweldig fietsgebied.Vriendelijke eigenare en leuke hond.Klein speelveld voor kinderen.Broodjes op bestelling.Fietsstalling.Wasmachine,koelkast. Meerdere gasten komen jaarlijks terug.

Texel een bijzonder mooi eiland.De moeite waard.We hopen hier bij gezondheid weer terug te komen.

Prima

Jet en Douwe Reitsma
30-8-2018

Wij hebben bijna 4 weken op camping de Hal gestaan. Voor ons een aanrader. Naast het mooie weer was alles netjes schoon, mooie veldjes en vriendelijke en behulpzame mensen.

Voor volgend jaar reeds weer geboekt

Uitstekend

Janneke
22-8-2018

Alles is goed op Camping De Hal, sanitair, gezelligheid, rust, beleving, de mensen die er komen, komen steeds terug. Persoonlijke benadering en omgeving.

J.Rodenhuis
1-8-2018

Een gezellige knusse camping en vriendelijke mensen .Een eiland waar voor iedereen wat te doen is . Strand , bos , zee en gezellige dorpjes . Het is er altijd genieten .

Voor herhaling vatbaar

Tjeerd
27-7-2018

Prima locatie met goede sanitaire voorzieningen. Op loop-/fietsafstand van Den Burg.

Erg fijn

Emmie
15-7-2018

Erg fijn, lekker centraal, dichtbij den burg, fijn ontvangst. Leuke kleine veldjes, zonder auto's.

Toiletpapier aanwezig, maar 1 centrale rol in houder waar je per keer papier uitpakt, fijner als het per toilet gewoon hangt. Tevens de sloten van de wc vielen nog weleens dicht bij het uitgaan van de wc, waardoor het dus voorkwam dat er toiletten op slot zaten zonder iemand erop.

Douche mocht van ons wat krachtigere straal zijn.

Roelien
13-7-2018

Hele mooie, kleinschalige camping met grote kampeerplekken. Het sanitair is prachtig en super schoon. Ook de ontvangst was heel hartelijk. Zeker een plek om gauw terug te komen.

Fantastisch, ik kom hier ieder jaar terug

Andrea Rietbergen
8-7-2018

Heerlijke locatie op een mooie schone camping bij zeer vriendelijke mensen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Hal in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Hal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.