Camping De Hal

Camping De Hal
9,2

Contact

111 reviews over Camping De Hal in het Nederlands

Kees en dini van groningen
17-9-2019

Top camping heerlijk rustig Op loop afstand van den burg

Gereisd Met partner in september 2019
Patricia, Eigenaar, 18-9-2019

Bedankt voor deze mooie review! We hopen jullie nog eens te verwelkomen bij ons.

Geweldig

Patrick en Carola
15-9-2019

Ruime plaatsen , goede voorzieningen op een mooie lokatie

Patricia, Eigenaar, 18-9-2019

Dank je wel Patrick en Carola voor deze mooie review! Hier doen wij het voor. Tot volgend jaar.

Super camping met heel goed sanitair en gastvrij.

Jan Dorgelo
13-9-2019

Super net verzorgde camping, heel goed en schoon sanitair. Vriendelijke en zorgzame familie, die het beste voor hebben met de gasten. Camping mooi centraal gelegen op Texel.

Gereisd Met partner in Sun Sep 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Patricia, Eigenaar, Wed Sep 18 2019 17:59:53 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dank je wel, wat een mooi compliment naar ons toe. Tot de volgende keer.

fantastisch

Raymond & Marja
12-9-2019

Mooie camping, met fantastisch sanitair. Hartelijke camping-eigenaren die trots mogen zijn op hun camping. De ligging, net buiten Den Burg, is een goede uitvalsbasis voor vele (fiets)tochten. Wij komen zeker terug.

Patricia, Eigenaar, Wed Sep 18 2019 18:00:36 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Hartelijk dank! Wij zijn zeker trots op onze camping. Fijn dat het zo goed bevallen is. Tot een volgende keer.

Een aanrader

NM van Nieuwenhuizen
10-9-2019

Wij zijn er twee maanden geweest in juli en augustus ,een leuke mooie camping op een prachtige plek. De moeite waard

Patricia, Eigenaar, 18-9-2019

Dank je wel Nico en Annemarie! Wij zijn blij dat jullie ons ieder jaar weer weten te vinden. Op naar het volgende jaar.

Geweldig!

Henk Steffens
10-9-2019

Heel fijn verblijf gehad op Camping dr Hal, Wij komen weer!

Patricia, Eigenaar, 18-9-2019

Wat fijn dat het zo goed bevallen is en dat dit wordt beschreven in de review. Daar zijn we erg blij mee. Tot de volgende keer.

Heerlijk hier, volgend jaar weer!

Annie Talsma-de Groot
7-9-2019

Het is zo gemoedelijk, heerlijk is dat. Je voelt je er meteen thuis. Daarom gaan we volgend jaar weer. Dank jullie wel Jan Jacob en Patricia.

Patricia, Eigenaar, Wed Sep 18 2019 18:03:17 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dank je wel. Heerlijk dat jullie je zo hebben thuis gevoeld bij ons. 2020 staat er in. Tot dan.

Gewoon een fantastische camping

Rob van Raalte
7-9-2019

Een camping om van te watertanden, zo verschrikkelijk mooi aangelegd en super modern sanitair, je kunt er wel van de grond eten , zo schoon. We hebben onze hobby , het verkopen van sieraden van edelstenen en zoetwaterparels goed kunnen combineren met de vakantie.

Gereisd Met partner in juni 2019
Patricia, Eigenaar, 18-9-2019

Dank je wel Rob en Margreeth, wat een mooie waardering van jullie! Daar doen we het voor.

Tiptop!

DAJ
31-8-2019

De Hal is een uitstekende boerderijcamping met goede voorzieningen. Het toiletgebouw is tiptop in orde (krijgt van mij een 11) en er zijn leuke speeltoestellen voor kinderen. Ik stond er met een trekkerstentje en voelde me ook erg welkom. De camping ligt op een steenworp afstand van Den Burg, maar ook Oudeschild is dichtbij voor als je een visje wilt happen. Patricia en Jan Jacob zijn gastvrij en vriendelijk. De camping is vriendelijk geprijsd en Ik beveel de camping van harte bij je aan.

Gereisd Alleenreizend in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Patricia, Eigenaar, Mon Sep 02 2019 05:53:04 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super bedankt voor deze review! Daar zijn we heel blij mee.

Super!

DAJ
31-8-2019

Leuke boerderijcamping op steenworp afstand van Den Burg. Kindvriendelijk, diverse speeltoestellen om je uit te leven. Toiletgebouw tiptop in orde, de fiets kon ‘s nachts in de kapschuur. Als solo-toerist met trekkerstentje voelde ik me erg welkom. Vriendelijke en plezierig meedenkende beheerder en tot slot ook nog vriendelijk geprijsd. Waarom zou je eigenlijk ergens anders op Texel gaan staan?

Gereisd Alleenreizend in augustus 2019

• SchaduwplaatsenAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Hal in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Hal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.