Hotel WestCord Hotel Schylge

Hotel WestCord Hotel Schylge
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor WestCord Hotel Schylge voor je op een rij gezet:

558 reviews over Hotel WestCord Hotel Schylge in het Nederlands

Super hotel en ligging!

Aika
17-5-2018

Mooi gelegen, prachtig uitzicht. Erg dichtbij West Terschelling en de boot. Vriendelijk personeel, mooie en schone kamers. Heeeerlijk ontbijt!! Fietsverhuur erg goed geregeld. Sleutels via het hotel en fiets stond daar in de garage. En de laatste dag konden we ook nog heerlijk fietsen doordat het hotel onze bagage bij de fietsverhuur zaak bij de boot bracht, waar we de fiets dus eind van de dag konden inleveren en dus zo met de bagage weer in 2 minuten bij de boot waren. Enig minpuntje was het zwembad. Deze was verouderd en niet zo schoon.

Beste Aika,

Hartelijk dank voor de beoordeling op Zoover, fijn dat jullie hebben genoten van het verblijf in ons hotel.

kees de Lange

D. Van den Berg
8-5-2018

Wij hebben 3 heerlijke dagen gehad, heerlijk geslapen, super ontbijt, top restaurant en vriendelijk personeel.

Geachte familie van den Bert,

Hartelijk dank voor uw beoordeling op Zoover, fijn dat jullie hebben genoten van de dagen op Terschelling.

graag tot een volgende keer,

kees de Lange

Geweldig hotel!

John & Hanneke
7-5-2018

Wat een mooi hotel op een prachtige lokatie zeg! Geweldig uitzicht, mooie badkamer, heerlijk bed, ruime kamer.

Ontbijt prima verzorgd, alleen lieten de koffie-apparaten te wensen over. Het ging vaak fout en moest steeds bijgevuld worden war wachtrijen gaf. Chique avondmaal gegeten, heel goed verzorgd. Fietsen gehuurd dus heel het eiland gezien. Voor ons zeker voor herhaling vatbaar!

Beste Goedha,

Hartelijk dank voor de beoordeling op Zoover, fijn dat u heeft genoten van uw verblijf op Terschelling.

Graag tot een volgende keer op ons mooie eiland.

Sterre
5-5-2018

Erg mooie kamer, mooi uitzicht, heerlijk ontbijt en vriendelijk en behulpzaam personeel!

Beste Sterre,

Hartelijk dank voor jouw beoordeling op Zoover, fijn dat je hebt genoten van het verblijf in hotel Schylge. Goed om het zo eens vanaf de andere kant van de balie te kunnen ervaren.

Tot ziens op Terschelling!

Absolute aanrader

Angelique
3-5-2018

Op een toplocatie gelegen hotel met zeer vriendelijk en correct personeel, nette, schone en ruime kamer , badkamer idem en schitterend uitzicht op haven en zee. Ontbijt gewoon goed, ruime keus , verse producten en pluim voor het heerlijke verse brood/ diverse zoet brood. 2 x gedineerd in het restaurant, een aanrader! Culinaire verwennerij van topniveau, bediening een 10+, vakkundig, aardig en ongedwongen.

Beste Angelique,

Hartelijk dank voor uw zeer lovende beoordeling op Zoover, heel fijn om te horen dat u zo heeft genoten van onze gastvrijheid.

we hopen u spoedig weer te mogen verwelkomen op Terschelling,

Top!!!

Abe Wijnia
30-4-2018

Geamelijk Weekendje Terschelling.

Fietsen, genieten van de natuur,zwemmen, lezen, culinair genieten.

Hotel Skylge was echt goed.

Restaurant culinair op hoog nivo voor een goed diner.

Ontbijt kan wel veel beter, verser en verrassender.

Beste Abe,

Hartelijk dank voor uw beoordeling op Zoover, fijn dat u heeft genoten van uw verblijf en diner in ons hotel. We zijn steeds bezig om ons ontbijtconcept verder te verbeteren, graag hoor ik wat u precies mist op het buffet. kees.delange@westcordhotels.nl

Hele fijne dagen gehad.

Lida
28-4-2018

Prima hotel, hele aardige mensen.

Vind alleen de prijs voor het diner aan de hoge kant.

Beste Lida,

Hartelijk dank voor uw beoordeling op Zoover, fijn dat u heeft genoten van uw verblijf in ons hotel. Naast ons luxe restaurant Op West, kunt u ook altijd dineren van ons waddenmenu, hier kunt u al vanaf € 17,50 een hoofdgerecht bestellen.

General manager

Voor ons was dit verblijf geweldig!

Annemie
26-4-2018

Het verblijf op Terschelling was heerlijk. Het hotel was helemaal goed en mooi gelegen. Kamer was netjes en schoon en goed ingericht. Het bed was prima. Het ontbijt was heerlijk en goed verzorgd. Het eten in het restaurant was erg goed. Personeel erg aardig. Voor ons een heerlijk eerste verblijf op Terschelling!

Een punt van aandacht is de fietsenstalling: deze stond nu al erg vol. Het was al behoorlijk manouevreren om je fiets kwijt te kunnen. Ik kan me voorstellen dat deze in het seizoen nog veel voller staat.

Beste Annemie,

Hartelijk dank voor uw beoordeling op Zoover, fijn te horen dat u zo heeft genoten van uw verblijf in ons hotel en restaurant Opwest.

Onze fietsverhuurder zorgt ervoor dat er het gehele jaar door ongeveer evenveel fietsen in de garage staan, helaas zet niet iedereen zijn/haar fiets even netjes in de garage.

Graag tot een volgende keer op Terschelling,

Centraal gelegen

Geert Pots
15-4-2018

Mooi hotel, schone kamers, goed ontbijt

Beste Geert,

Hartelijk dank voor de beoordeling op Zoover, fijn dat u een aangenaam verblijf bij ons heeft gehad.

Graag tot een volgende keer op Terschelling,

Cees en Leonie
6-4-2018

Bezoek aan een Waddeneiland is altijd bijzonder.

Beste Cees en Leonie,

Hartelijk dank voor jullie review op Zoover, fijn dat u heeft genoten van uw verblijf op ons waddeneiland!

Tot ziens op Terschelling,

General manager

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel WestCord Hotel Schylge in Terschelling, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel WestCord Hotel Schylge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel WestCord Hotel Schylge scoort een 8.57 uit 10 op basis van 565 reviews.