Tijdelijk €25 aanbetaling

WestCord Hotel Schylge

We hebben de beste aanbieders voor Hotel WestCord Hotel Schylge voor je op een rij gezet:

7.6GoedScore uit 659 reviews
+43

7.6GoedScore uit 659 reviews

• Recreatieruimte
  • Airconditioning
  • Kinderopvang
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

659 Reviews over WestCord Hotel Schylge

• 4Anja Geertsma04-12-2022

Kan stukken beter.

Ik kom hier al jaren met veel plezier logeren om familie te bezoeken. Ik weet niet wat er nu gebeurd is maar ik werd deze keer niet blij. Ten eerste was er geen bedje voor mijn kleinkind.. daar moest ik 25 euro PER NACHT extra voor betalen!! Dat is hetzelfde als ik een kamer boek en er staan geen bedden in... die kan ik dan terplekke nog extra boeken???? Het bedrag ervoor is ook belachelijk en niet in contrast met de volwassen prijs voor een bed. Een baby is dus niet gratis maar nog duurder dan de volwassen prijs. Ik heb het aangekaart bij de reseptie maar er werd niet op gereageerd dus dan maar op deze manier. Ik logeer veel in hotels, bij vd Valk gaat dat even heel anders en is er zelf een verrassing in het bedje van het kindje!!! Daarnaast dineren we altijd in het hotel, dat is duur maar altijd lekker gegeten maar deze keer was niets lekker. Heb mn bord niet leeg gegeten. Het zwembad was een stuk kouder.. maar oke.. dat begrijp ik.

• 6Harry van de Weerd.15-09-2022

Prima.

Prima hotel op een mooie lokatie. De kamers zijn ruim en netjes met een mooie badkamer. Het ontbijt was ruim voldoende. Enkele minpunten: Het was erg warm op de kamer en ook al stond er een ventilator toch was het bijna niet koeler te krijgen. Zwembad was niet in gebruik door een storing zei men ?? Of was het een bezuiniging op de energie kosten ?? We moesten bij het uitchecken 3.75 euro betalen voor een fietsplattegrond die ons eerder gratis werd aangeboden. Het ontbijt zou tot half 11 zijn werd ons bij het inchecken verteld, maar bleek dus 10.00 uur te zijn. Iets betere informatie vooraf was prettiger geweest. Het is vreemd dat er alleen bagage vervoer is voor de boot van half 1. Dit is lastig als je zelf je eigen fiets hebt meegenomen en bijv. de afvaart van half 11 hebt geboekt. Het zeker een hotel om weer te komen.

• 9Tanja Nicolai19-05-2022

Prachtig hotel en supervriendelijk personeel!

Wat een mooi hotel. Prachtig uitzicht op zee, heerlijk ontbijt, zeer mooie en schone kamers en dankzij het ontzettend vriendelijke personeel was het feestje compleet. Niets is ze teveel. Ik reisde met mijn ouders. Mijn vader is minder valide en hierdoor had men een bordje in de parkeergarage gezet met het kenteken van mijn ouders, zodat er een plek was gereserveerd. Mijn ouders vonden het bed wat te hoog. Dit "probleem" werd binnen 5 minuten opgelost. Kortom, meer dan tevreden!!!

• 9Ria04-08-2021

Heel fijn hotel en super aardig personeel

Prachtig hotel, goede ligging! Super vriendelijk personeel! Kamers ruim met mooi balkon en alles van deze tijd! Goede bedden en schoon. Heerlijk verblijf gehad

• 9Paul07-07-2021

Heerlijk langweekend op het prachtige Terschelling

We hebben een prachtig verblijf gehad in dit hotel. Mooie , ruime kamer , met balkon. Prachtig uitzicht over de jachthaven en de Waddenzee. Een zeer ruime en fraaie badkamer. De bedden waren heel goed. Faciliteiten prima. Het ontbijt was dik in orde. In de garage kun je de huurfietsen stallen.

• 8Marianne23-06-2021

Fantastisch hotel

Vriendelijk personeel. Nette en schone kamer.

• 8Manon van Doorn18-05-2021

Heel goed!

Wij hadden vanwege de avondklok en Corona (alle restaurantjes etc waren dicht) een familiesuite gekozen. Heerlijk ruim en het was eigenlijk een compleet appartement alleen kon je er niet koken. Super schoon en heel fijne bedden. Heel goed ontbijt. Je kon een lijst inleveren wat je wilde hebben en dat werd bij de kamer gebracht. Top service. Koffie en thee op de kamer aanwezig. Fijn dat er een overdekte fietsenstalling was. Wij hebben eten in het dorp afgehaald dus geen mening over het eten in het hotel. Hotel heeft een prima ligging. Wij hebben fijne dagen gehad!

• 9van Doorn28-03-2021

Heerlijk!

Wij hadden een familie suite en dat was echt een heel goed. Bijna een compleet appartement met keukentje ( niet om te koken), twee ruime slaapkamers, apart toilet en ruime badkamer. Alles luxe en goed ingericht en super schoon. Fantastisch ontbijt (op de kamer vanwege Corona maar echt goed). Heel fijn dat de fietsen binnen gestald kunnen worden. De ligging is prima. Jammer dat we niet konden zwemmen of naar het restaurant maar daar kon het hotel niets aan doen. Wij hebben heerlijke dagen gehad!

• 9Charlotte25-10-2020

Geweldig!

Met mijn zoon van 4 jaar 2 dagen in Hotel Schylge verbleven. Het hotel bevindt zich op een top locatie! Heel vriendelijk personeel, prachtige ruime kamer met heerlijke bedden en mooie badkamer! Zeep, shampoo, alles was aanwezig. S'avonds gedineerd in het restaurant, een tafel aan het raam. Fantastisch uitzicht over de baai! Echt geweldig! S'morgens ontbijt in hetzelfde restautant, weer met fantastisch uitzicht! De boten die varen, mensen fietsen en de vuurtoren! Door Corona werd het ontbijt geserveerd aan tafel, het was heerlijk! Kortom, we wilden niet naar huis. Echt genoten van de rust, luxe en het prachtige eiland Terschelling! Mijn zoon heeft ook een geweldig weekend gehad! We komen zeker terug!

• 8C. de Ruiter31-08-2020

Goede hotels, jammer dat er geen airco is.

Onlangs zowel hotel Schylge als Hotel Boschrijck voor enkele nachten bezocht en onze conclusie is dat de Hotels prima voldoen, echter is er geen Airco of enige andere klimaatregulering. De slaapkamers hebben dus geen mechanische of natuurlijke ventilatie. Helaas zijn het mijns inziens dus geen 4* waardige Hotels. Misschien een tip voor de DGA: in de media zie ik berichten dat u uw nieuwe Hotels financiert (Jakarta) vanuit de cash-flow. Natuurlijk is dit een heerlijk gezonde bedrijfsvoering, maar uw expansiedrift moet niet ten koste gaan van de kwaliteit van uw bestaande Hotels. Graag komen wij dan ook nog eens terug op het mooie Terschelling als uw 2 Hotels beter gekoeld kunnen worden bij de 'steeds warmer wordende zomers'. Hartelijk dank!

Hotel WestCord Hotel Schylge info

• BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • StoombadBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • BowlingBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

Afstand in meters