Hotel WestCord Hotel Schylge ****

Hotel WestCord Hotel Schylge
Hotel WestCord Hotel Schylge
8,6

Weer vandaag7°-2°

We hebben een aantal aanbieders voor WestCord Hotel Schylge voor je op een rij gezet:

540 reviews over Hotel WestCord Hotel Schylge in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar, aanrader.

Klaas Kooy, 17-2-2018

Uitstekend schoon hotel met goede voorzieningen. Heerlijk ontbijt en prachtig uitzicht vanuit de ruime kamers met zeezicht. Vriendelijk personeel.

Aanrader!

Bart Claes, 14-2-2018

Zeer net hotel en een zeer vriendelijke bediening. Prachtige omgeving!

Heerlijk hotel met uitzicht op de mooiste baai..

Annelies, 13-2-2018

Fijne familiekamer, heerlijk ontbijt, en mooi dat de bus je afzet voor het hotel, bij de prijs inbegrepen.

Leuk dat medewerkers bij de receptie zich voorstellen!

Avonds wel te weinig personeel, een medewerker voor en bowlingbaan en lounge is onvoldoende.

Heerlijk relaxed en verzorgd hotel op Terschelling

Fam Nieman, 12-2-2018

Voor ons blijft het Schylge !

Altijd een hartelijke en vriendelijke ontvangst; je voelt je gelijk welkom.

De kamers zijn verzorgd, netjes en schoon. Na een dagje fietsen is het heerlijk om in dit hotel aan te komen en een drankje te doen. Ook 's avonds in de bar beneden bij de bowlingbaan is het goed vertoeven met een drankje. Het personeel is vriendelijk. Wij hadden onze e-bikes mee; die konden in de ruime en nette parkeergarage beneden staan.

Het ontbijt is erg goed, verzorgd en ruim in keuze. Altijd leuk zo'n champagne-ontbijt.

Helaas was onze laatste dag onze kamer "vergeten" en niet verschoond qua bedopmaak en schoon linnengoed. Jammer.

We komen zeker terug.

Geweldig!

Collette, 10-2-2018

Fantastisch hotel, prachtig gelegen aan de jachthaven van West-Terschelling, ontbijt is super, mooie sfeervolle kamers, aparte garage voor fietsen, keurige bediening en vriendelijk personeel.

Een aanrader!

Uitstekende service en perfecte locatie.

Roemer de Vos, 9-2-2018

We werden zeer vriendelijk ontvangen. De kamer was keurig en het uitzicht op het Wad en de haven is schitterend! Het ontbijt was uitstekend en wederom een prachtig uitzicht vanuit het restaurant.

We komen zeker terug!!

We hadden een shirt lagen liggen na vertrek, werden gebeld waarna het werd opgestuurd. Wij hebben geen minpunten. Goede fietsen, loopafstand vanaf de boot en de bagage wordt naar de haven gebracht. Attent en erg vriendelijk personeel. Prachtig uitzicht over de haven.

Genoten

Fam. de Vries, 23-1-2018

Familiekamer was heel ruim, met prachtig uitzicht. We hebben heerlijk gezwommen en heerlijk gegeten, zowel tijdens het ontbijt als met avondeten. Daarna zijn we gezellig gaan bowlen in het hotel. We hebben volop gefietst met het fietsarrangement. Het was top!

Een heerlijk hotel op een mooi eiland.

Janny Ringia, 7-12-2017

Een heerlijk hotel met een fantastisch uitzicht over het wad. Prima faciliteiten op de kamer. De kamers waren prima in orde. Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Wij komen zeker een keer terug.
Kees de Lange, general manager, 5-1-2018

Beste Janny,

hartelijk dank voor de prachtige beoordeling op Zoover, fijn dat u zo heeft genoten van uw verblijf.

We hopen u spoedig weer te mogen verwelkomen op Terschelling,

WestCord Hotel Schylge

Kees de Lange

General manager

Prachtig hotel.

Carien en Kees, 28-11-2017

Prima hotel met fantastisch uitzicht over het Wad. Heerlijk gegeten zowel ' avonds als 's morgens. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Prachtige kamer met balkon, alles tiptop in orde!

Minpuntje: geen badjassen voor saunagebruik, sauna heeft onvoldoende ruimte, zowel om spullen kwijt te kunnen, als om te relaxen (stoelen), wij moesten uitwijken naar het zwembad en dat is gedoe! Badpak aan/uit etc.

Kees de Lange, general manager, 5-1-2018

Beste Carien en Kees,

Hartelijk dank voor uw beoordeling op Zoover, fijn dat u heeft genoten van uw tijd op Terschelling. U kunt bij onze receptie handdoeken, badjassen en slippers ophalen voor uw sauna bezoek, we kunnen ze ook op uw kamer brengen. De drukte in de sauna is zeer wisselend, in overleg met de receptie zijn er ook rustige momenten beschikbaar.

Graag tot de volgende keer op ons prachtige eiland,

WestCord Hotel Schylge

Kees de Lange

General Manager

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel WestCord Hotel Schylge in Terschelling, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel WestCord Hotel Schylge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel WestCord Hotel Schylge scoort een 8.57 uit 10 op basis van 547 reviews.