Géén boekingskosten

Hotel WestCord Hotel Schylge

NederlandWaddeneilandenTerschelling

We hebben de beste aanbieders voor Hotel WestCord Hotel Schylge voor je op een rij gezet:

8.5FantastischScore uit 657 reviews

• Kinderopvang
  • Sportfaciliteiten

659 Reviews over WestCord Hotel Schylge

• 9Tanja Nicolai19-05-2022

Prachtig hotel en supervriendelijk personeel!

Wat een mooi hotel. Prachtig uitzicht op zee, heerlijk ontbijt, zeer mooie en schone kamers en dankzij het ontzettend vriendelijke personeel was het feestje compleet. Niets is ze teveel. Ik reisde met mijn ouders. Mijn vader is minder valide en hierdoor had men een bordje in de parkeergarage gezet met het kenteken van mijn ouders, zodat er een plek was gereserveerd. Mijn ouders vonden het bed wat te hoog. Dit "probleem" werd binnen 5 minuten opgelost. Kortom, meer dan tevreden!!!

• 8Manon van Doorn09-08-2021

Heel goed!

Wij hadden vanwege de avondklok en Corona (alle restaurantjes etc waren dicht) een familiesuite gekozen. Heerlijk ruim en het was eigenlijk een compleet appartement alleen kon je er niet koken. Super schoon en heel fijne bedden. Heel goed ontbijt. Je kon een lijst inleveren wat je wilde hebben en dat werd bij de kamer gebracht. Top service. Koffie en thee op de kamer aanwezig. Fijn dat er een overdekte fietsenstalling was. Wij hebben eten in het dorp afgehaald dus geen mening over het eten in het hotel. Hotel heeft een prima ligging. Wij hebben fijne dagen gehad!

• 9van Doorn09-08-2021

Heerlijk!

Wij hadden een familie suite en dat was echt een heel goed. Bijna een compleet appartement met keukentje ( niet om te koken), twee ruime slaapkamers, apart toilet en ruime badkamer. Alles luxe en goed ingericht en super schoon. Fantastisch ontbijt (op de kamer vanwege Corona maar echt goed). Heel fijn dat de fietsen binnen gestald kunnen worden. De ligging is prima. Jammer dat we niet konden zwemmen of naar het restaurant maar daar kon het hotel niets aan doen. Wij hebben heerlijke dagen gehad!

• 9Ria04-08-2021

Heel fijn hotel en super aardig personeel

Prachtig hotel, goede ligging! Super vriendelijk personeel! Kamers ruim met mooi balkon en alles van deze tijd! Goede bedden en schoon. Heerlijk verblijf gehad

• 9Paul07-07-2021

Heerlijk langweekend op het prachtige Terschelling

We hebben een prachtig verblijf gehad in dit hotel. Mooie , ruime kamer , met balkon. Prachtig uitzicht over de jachthaven en de Waddenzee. Een zeer ruime en fraaie badkamer. De bedden waren heel goed. Faciliteiten prima. Het ontbijt was dik in orde. In de garage kun je de huurfietsen stallen.

• 8Marianne23-06-2021

Fantastisch hotel

Vriendelijk personeel. Nette en schone kamer.

• 9Charlotte25-10-2020

Geweldig!

Met mijn zoon van 4 jaar 2 dagen in Hotel Schylge verbleven. Het hotel bevindt zich op een top locatie! Heel vriendelijk personeel, prachtige ruime kamer met heerlijke bedden en mooie badkamer! Zeep, shampoo, alles was aanwezig. S'avonds gedineerd in het restaurant, een tafel aan het raam. Fantastisch uitzicht over de baai! Echt geweldig! S'morgens ontbijt in hetzelfde restautant, weer met fantastisch uitzicht! De boten die varen, mensen fietsen en de vuurtoren! Door Corona werd het ontbijt geserveerd aan tafel, het was heerlijk! Kortom, we wilden niet naar huis. Echt genoten van de rust, luxe en het prachtige eiland Terschelling! Mijn zoon heeft ook een geweldig weekend gehad! We komen zeker terug!

• 8C. de Ruiter31-08-2020

Goede hotels, jammer dat er geen airco is.

Onlangs zowel hotel Schylge als Hotel Boschrijck voor enkele nachten bezocht en onze conclusie is dat de Hotels prima voldoen, echter is er geen Airco of enige andere klimaatregulering. De slaapkamers hebben dus geen mechanische of natuurlijke ventilatie. Helaas zijn het mijns inziens dus geen 4* waardige Hotels. Misschien een tip voor de DGA: in de media zie ik berichten dat u uw nieuwe Hotels financiert (Jakarta) vanuit de cash-flow. Natuurlijk is dit een heerlijk gezonde bedrijfsvoering, maar uw expansiedrift moet niet ten koste gaan van de kwaliteit van uw bestaande Hotels. Graag komen wij dan ook nog eens terug op het mooie Terschelling als uw 2 Hotels beter gekoeld kunnen worden bij de 'steeds warmer wordende zomers'. Hartelijk dank!

• 9Suzan30-08-2020

Prima hotel. Vriendelijk personeel. Top ontbijt.

Het is een goed hotel. Wat ons betreft ideaal gelegen op loopafstand van centrum West Terschelling en met een mooi uitzicht. Regelingen rondom het ontbijt met keuzeformulier was perfect.

• 7Ditta23-08-2020

Heerlijk eiland en mooie plaats.

Prachtige locatie. Helaas geen airco. Niet te doen. Ook de vloerbedekking is niet fijn vanuit hygienisch oogpunt. Schoonmaak is nog veel op te verbeteren.

Hotel WestCord Hotel Schylge info

• BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • StoombadBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • BowlingBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

Maaltijden