Hotel WestCord Hotel Schylge

Hotel WestCord Hotel Schylge
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor WestCord Hotel Schylge voor je op een rij gezet:

573 reviews over Hotel WestCord Hotel Schylge in het Nederlands

Genieten met een grote G!

Fam vd Haar
14-8-2018

Hotel Schylge ligt op een prachtige locatie in West-Terschelling. Wij hadden kamer met zeezicht en dan is er altijd wat te zien, omdat je uitzicht hebt op de haven!! De kamer en het hotel ziet er goed verzorgd uit, ontzettend vriendelijke en correct personeel, goed ontbijt...Ook is het een prachtig eiland om te fietsen en te genieten van de natuur. Voor ons een reden om hier voor de 2e keer heen te gaan, nadat we vorig jaar ook geweest waren.

Fantastische locatie op Terschelling!

Albert H
12-8-2018

Uitstekend hotel, prachtige ligging in West Terschelling. Uitstekend ontvangst door de receptie, je voelt je meteen welkom. We hadden een kamer met zeezicht met prachtig uitzicht over de Wadden. Het eten is zeer culinair en een prima bediening. Paar minpuntjes: geen airco met de hitte, bedden waren niet opgemaakt na de eerste nacht maar daar was allemaal wel overheen te komen..

Wij waren met ons gezin (2 jongens van 13 en 16 jaar ) en verbleven in een familiekamer/zeezicht (2 nachten). Fantastische kamer nl 2 aparte slaapkamers met goede bedden en een aparte woonkamer met uitzicht over de haven van West-Terschelling. Ontbijt was uitstekend, met heerlijk brood. Tevens een avond uit eten geweest. We dachten even snel een hapje te eten en wisten niet dat het vrij culinair was. Jongens vonden het fantastisch. Voor een keertje zeker leuk om te doen.

Gezien de hitte, en op een dag regen, even een snelle duik in het zwembad gedaan. Zwembad is erg klein. Leuk om op te frissen.

Minpuntjes:

- Erg warm in de slaapkamers (geen raam in deze vertrekken) waardoor toch s nachts wakker. De hitte is toch al een paar maanden in Nederland dus ik had verwacht dat ze hier wel iets aan gedaan hadden. Zeker voor zo’n mooi hotel.

- WiFi is slecht. Buiten op terras v kamer nagenoeg geen bereik maar ook binnen in het hotel slecht.

HotelSpecials.nl

Mooie ,goed verzorgde kamer. Moderne badkamer! En ook zeker niet verkeerd, je eigen nespresso apparaat op de kamer!!

Kortom, heerlijk!

een 10 voor ligging, ontbijt;een 4 voor wellness

H. de Jonge
8-8-2018

Prima hotel; geweldig uitzicht op de jachthaven, zeer uitgebreid en heerlijk ontbijt; goede service en zeer vriendelijk personeel. Ruime kamer.

Behoorlijk minpunt is dat er extra betaald moet worden voor de sauna; Dit vinden wij onacceptabel voor een 4* hotel. Als er als faciliteit Wellness aangeboden wordt horen de gasten hier gratis gebruik van te kunnen maken; misschien beperkt 1 x per dag bv 1 uur, maar geen 8 euro pp.

In dit hotel voel je je welkom!

Nicole Hoks
8-8-2018

Dit is een heerlijk hotel. Het ligt prachtig aan de waddenzee, de kamers zijn ruim, schoon en practisch, het personeel uiterst vriendelijk en het ontbijt en diner zijn heerlijk. Een kamer aan achterzijde is wel aan te raden. Van de doorgaande weg aan de voorkant heb je verkeersgeluid van auto’s en nachtelijke voorbijgangers. Maar wij hadden een heerlijk weekje ontspanning, voor herhaling vatbaar.

Fijn hotel, bijzonder klantvriendelijk. Helaas hebben de kamers geen airconditioning wat met ruim 30gr wel fijn geweest zou zijn. We hebben wel een ventilator gekregen, heel attent. Wel duur met ruim 200 Eur/nacht.

Prachtig uitzicht

Arnold Kuiper
5-8-2018

Prachtig uitzicht (zeezicht), ruime badkamer en ruime kamer, lekker ontbijt, voldoende kastruimte, schoon, vriendelijk personeel, prima kussens. Ontbijten op terras. (zwaarwegend) minpunt: Verschrikkelijk warm in hotel, geen airco of klimaatbeheersing. meer malen aangegeven, bij vertrek konden we opeens een ventilator ter beschikking krijgen. In deze prijsklasse hoort eigenlijk standaard airco.

Aandachtspuntjes: parasol op balkon, tafeltje op balkon, afdakje op balkon (bij sommige kamers).

Kees de Lange, general manager, 7-8-2018

Beste Arnold,

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling op Zoover, fijn dat u heeft genoten van uw verblijf in ons hotel.

Gezien onze ligging aan de waddenzee, blijft het normaal altijd redelijk koel op onze hotelkamers. Tijdens uw verblijf was er echter sprake van een hittegolf, vandaar dat we direct voor alle kamers ventilatoren hebben aangeschaft.

Graag tot een volgende keer op het prachtige Terschelling,

Kees de Lange

general manager

Super hotel en ligging!

Aika
17-5-2018

Mooi gelegen, prachtig uitzicht. Erg dichtbij West Terschelling en de boot. Vriendelijk personeel, mooie en schone kamers. Heeeerlijk ontbijt!! Fietsverhuur erg goed geregeld. Sleutels via het hotel en fiets stond daar in de garage. En de laatste dag konden we ook nog heerlijk fietsen doordat het hotel onze bagage bij de fietsverhuur zaak bij de boot bracht, waar we de fiets dus eind van de dag konden inleveren en dus zo met de bagage weer in 2 minuten bij de boot waren. Enig minpuntje was het zwembad. Deze was verouderd en niet zo schoon.

Kees de Lange, general manager, 21-5-2018

Beste Aika,

Hartelijk dank voor de beoordeling op Zoover, fijn dat jullie hebben genoten van het verblijf in ons hotel.

Graag tot ziens op Terschelling,

kees de Lange

General manager

D. Van den Berg
8-5-2018

Wij hebben 3 heerlijke dagen gehad, heerlijk geslapen, super ontbijt, top restaurant en vriendelijk personeel.

Kees de Lange, general manager, 21-5-2018

Geachte familie van den Bert,

Hartelijk dank voor uw beoordeling op Zoover, fijn dat jullie hebben genoten van de dagen op Terschelling.

graag tot een volgende keer,

kees de Lange

General manager

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel WestCord Hotel Schylge in Terschelling, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel WestCord Hotel Schylge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel WestCord Hotel Schylge scoort een 8.56 uit 10 op basis van 572 reviews.