Terschelling

Reviews over Terschelling

Heel goed hotel.

Marc,
    17-1-2019

Heel goed ontbijt met ruime keus.

Stille, schone kamers, met elke dag een opgemaakt bed en nieuwe handdoeken.

Vriendelijk personeel.

Gereisd met partner in januari 2019

Alles omvattend mooi

Tamara Veldhuis,
    16-1-2019

Zijn één weekend wezen helpen om het eiland weer schoon temaken. De grasvrijheid was super. Arpatement super mooi en ruim. De twee persoonsbed sliep fantastisch, mijn twee kinderen van 13&10 jaar wouden het bed niet meer uit. Wat een mooie locatie. Alles omvattend.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019

Prachtige ligging, wel aandachtspunten.

CKA,
    11-1-2019

Het hotel is prachtig gelegen, je bent zo op het strand. De parkeerplaats is helaas iets verder gelegen en ontzettend donker. Het hotel wil graag verlichting echter dit staat de gemeente niet toe. De kamers hebben een update nodig en de schoonmaak is niet geweldig. Een leeg glas bleef op het nachtkastje staan, beddengoed met vlekken bleef liggen, kussens bleven op de grond. Het bed was veel te zacht met in het midden een kuil. Op dit niveau en voor deze prijs moet dit allemaal anders. De kamers waren wel lekker warm en er waren meer dan voldoende handdoeken. Het ontbijt was prima, niet luxe maar steeds van alles meer dan genoeg. De lunch en het diner waren geweldig, qua opmaak en smaak! De bediening was helaas ver onder de maat en wekte zelfs ergernis op. Beneden is een klein zwembad en een kleine, onrustige sauna. Helaas zijn er veel te weinig ligbedden.

Gereisd met partner in december 2018

Fijn hotel op een mooie locatie vlak bij zee

Marc Saanen,
    10-1-2019

Mooi hotel met heel gastvrij, vriendelijk en klantgericht personeel. Wij hadden een ruime suite op de 1ste verdieping. Vanaf het balkon mooi uitzicht op de zee en strandopgang. Meubilair is enigszins gedateerd weliswaar maar zeker functioneel. Kamer is van alle gemakken voorzien. Mooie ruime badkamer met douche en bad en wat erg fijn is een aparte WC. De suite was keurig gepoetst. Het ontbijt is heel erg goed. Alles word op tijd aangevuld indien nodig. Ruime keuze en erg lekker. Wij hebben er een keer gedineerd. Aangezien wij een arrangement stond het menu vast. Iets wat zeker geen straf was. Heerlijk gegeten. En ook hier erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Dit hotel is zeker een aanrader !

Gereisd met vrienden in januari 2019

Keurig, netjes, schoon en goed onderhouden!

De Groot,
    9-1-2019

Wij verbleven in Hotel Bornholm in januari. Tijdens ons verblijf nog meegeholpen om het strand op te ruimen toen er allerlei spullen aanspoelden door overboord geslagen containers. Wat een rotzooi, onvoorstelbaar! Hotel Bornholm is ons zeer goed bevallen! Nette en ruime kamers met goede WiFi!

Gereisd met partner in januari 2019
Terschelling scoort een 9,1 uit 10, op basis van 1309 reviews