Sorteren

Reviews over Terschelling

Fantastisch!

Rien en Hanneke Noorlander
    19-11-2018

Prachtig appartement met grote tuin met speelruimte voor kinderen.

Alles ziet erg keurig en gezellig uit.

Fantastisch uitzicht en heel vriendelijke mensen zijn Jacco en Marjolein.

Een adres om zeker volgend jaar weer terug te komen.

Prachtige lokatie en toch dichtbij centrum

Jan Ketellapper
    15-11-2018

De combinatie hotel en appartement werkte uitstekend voor onze groep. Ook de fietsenverhuur vlakbij is goed geregeld.

Kortom een plek om nog eens naar terug te keren.

Prima hotel met fantastische service!

Kirsten
    13-11-2018

Fijne service! Vriendelijk personeel dat net een stukje verder gaat voor een fijn verblijf. Wellness was heerlijk!

Hollandse gastvrijheid met een goud randje

A de Boer
    12-11-2018

Centraal gelegen Gezellig hotel met gastvrijheid hoog in het vaandel.

Mooie kamers en het hotel ademd sfeer uit.

Prachtige entourage in eetzaal en ontbijtruimte met als thema zee schepen en vuurtorens. Het lijkt wel een museum.

Sommigen vinden het oubollig . Maar dat is het beslis niet.

Ontbijt is prima verzorgd!

Kortom een orima en aangenaam verblijf hier in hotel Nap

Fantastische verblijf gehad

Roelof
    11-11-2018

In september 2018 samen met vrouw en dochter een week op Landal Résidence verbleven. Een zeer relaxt verblijf gehad. Na contact met de receptie mochten wij eerder inchecken zodat onze dochter op tijd kon slapen. Verder werden wij heel gastvrij ontvangen door de medewerkers. De accommodatie was netjes, goed schoongemaakt en van alle gemakken voorzien zoals een Dolce Gusto voor lekkere koffie, combi-oven en grote koelkast.

Op het terrein zijn enkele speeltoestellen aanwezig en bij de receptie is een speelhoek waar kinderen zich kunnen vermaken. Het zwembad is niet al te groot maar voldeed voor ons prima. Het centrum van Midsland is zowel lopend als op de fiets prima te bereiken. Wij hebben een prima week gehad en komen zeker nog een keer terug.

Terschelling scoort een 9 uit 10, op basis van 1304 reviews