6,1

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Resort-Hotel Amelander Kaap voor je op een rij gezet:

897 reviews over Hotel Fletcher Resort-Hotel Amelander Kaap in het Nederlands

Omgeving prachtig, hotel moet verbeterd worden

Alexander Brantz
1-4-2019

Het is een gedateerd verblijf wat ik persoonlijk niet verwacht had van een Fletcher hotel. Toen wij binnenkwamen roken wij in de badkamer een enorme urinelucht welke uit het toilet vandaan kwam, het water was ook helemaal geel. Daarnaast was de badkamer zwaar aan een opknapbeurt toe. Bij de receptie gaf men de schuld aan een slechte riolering waarvan zij op de hoogte waren en tevens zou het schoonmaakbedrijf zijn werk niet goed doen. Om het weekend goed door te komen zelf maar WC eend gekocht en dit na elk toiletbezoek gebruikt. Hamvraag waarom men deze problemen niet oplost terwijl ze op de hoogte zijn. Daarnaast zat de oude vloerbedekking in de kamers vol met vlekken en gaven ons geen hygiënisch gevoel. Het zou er allemaal al anders uit zien en voelen om deze vloer van twintig jaar oud te vervangen. Ik merkte ook dat er geen goede sturing was in het hotel. Ik miste een manager.

Gereisd met partner in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima

Bart
25-2-2019

Leuke appartementen, goed ontbijt, prima zwembad voor jonge kinderen. Helaas is er geen lift aanwezig bij de appartementen.

Gereisd met jonge kinderen in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Grote teleurstelling.

Tom
17-2-2019

Schandalig, wij bestelden een biefstuk en kregen toch de toeslag van de menuprijs. Het is normaal dat dat er soms een toeslag op een menu is maar niet bij bestelling van een los gerecht. Kom hier nooit meer.

Gereisd met partner in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Hotels.nl

Mooi gelegen, hotel met verbeterpunten...

Plenty2
7-1-2019

Mooi gelegen op loopafstand van strand. Bushalte voor de deur, dagkaartje € 5,50, dus auto lekker thuis laten of parkeren bij veerboot in Holwerd. Inchecken niet eerder dan 15:00 uur mogelijk, wel mogelijkheid om bagage eerder in het hotel achter te laten. Later uitchecken van 10:00 naar 13:00 uur mogelijk voor € 15,00 extra. Leuk zwembad, wel klein. Kleine bar, met vriendelijk personeel. Kamer ruim en schoon, erg warm, 2 velux dakramen kunnen wel worden geopend. Vloerbedekking vies, vol met vlekken. Geen waterkoker of minibar of id. Bij de kamers op 2e verdieping hoor je de mensen op de 3e verdieping, boven je, in de kamer lopen alsof ze in jouw kamer staan. Bedden goed en netjes schoon opgemaakt. Badkamer gedateerd met ligbad en douchegordijn over de volle lengte van het bad, zonder douchecabine. Receptiepersoneel zou bij uitchecken meer interesse kunnen tonen en oa. kunnen vragen hoe het verblijf is geweest.

Gereisd met partner in Tue Jan 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Nooit meer

Klaas
3-1-2019

Niet eten in het Restaurant!

Gereisd met vrienden in december 2018

Heerlijk even uitwaaien aan zee en verblijven in e

Tiemersma
1-12-2018

Mooi hotel, vriendelijke bediening. Fijne kamer met balkon.

Gereisd met partner in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fletscher ga mee met de tijd!!

Rodenburg
25-11-2018

Een prima plek om te verblijven maar het Hotel verdient een opknap beurt, zo zonde dat hier geen aandacht aan wordt besteed , wasmachine kamer is gewoon te triest voor woorden er staan verroeste wasmachines waar ze toch nog geld voor vragen, de zonnebank kamers moeten opgeknapt worden, hang er een mooie poster in en verf de kamers dan lijkt het al stukken beter, knap de bar en restaurant op soms kun je met weinig middelen al een heel andere sfeer maken , het hotel wordt oudbollig en dat is zo zonde

Gereisd met partner in november 2018

Absoluut niet 4 sterren waardig!

Trudy
19-11-2018

Als je in een 4 sterren hotel komt verwacht je het volgende NIET tegen te komen: Tot op de draad toe versleten en bevlekt meubulair. De roosters van de GASkachels in de hotelkamer en in de douche waren bedekt met stof. Douchen kon alleen staand in het bad. De naden en voegen van de badkamer waren verkleurd van de schimmel en kalk. Het zeeppompje in het toilet was stuk. Handdoek (slechts 1st.pp) rook alsof hij al gebruik was. Afvalbak in het toilet zat vol roest plekken. De verf op de trapleuning was echt vreselijk vies en versleten. Het hotel was aan de buitenkant slecht onderhouden. De medewerkster bij de informatiebalie was erg vriendelijk, zij vond zelf ook dat het hotel geen 4 sterren waardige uitstraling had. De bedden zijn uitstekend. Het ontbijt was voldoende maar miste de extra's, wat wel in een 4sterren hotel thuis hoort. Het is voor mij een raadsel waar de 4e ster op gebaseerd is!

Gereisd met vrienden in november 2018

Heerlijk!

Eline
13-11-2018

Fijne ligging van het hotel. Duinen loop je zo in en ook het dorp is om de hoek. Vriendelijk personeel. Faciliteiten in het hotel zijn goed. Gebruik van zwembad is inbegrepen en de sauna is vrij goedkoop. Kamer was netjes en ruim genoeg voor 2pers.

Gereisd met vrienden in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima verblijf

Anoniem
11-11-2018

Goed verblijf voor een weekend op mooi Ameland

Gereisd met partner in november 2018

• KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurKoffie en thee, Magnetron, TV

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportVissen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • BalsportenSquash
  • Tennisbaan informatieBinnen
  • Sport & SpelDarts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Resort-Hotel Amelander Kaap in Ameland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Resort-Hotel Amelander Kaap zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.