Hotel Fletcher Resort-Hotel Amelander Kaap

Hotel Fletcher Resort-Hotel Amelander Kaap
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Resort-Hotel Amelander Kaap voor je op een rij gezet:

884 reviews over Hotel Fletcher Resort-Hotel Amelander Kaap in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Vergane glorie

Groningen
24-6-2018

Receptie is vriendelijk en personeel in restaurant ook maar dit hotel is vergane glorie. Kamer is oud en kaal, verf is overal aan het afbladderen. Restaurant is erg gedateerd. Wordt tijd voor vernieuwing wil je deze prijzen vragen voor een overnachting.

Hotel met wat minpuntjes.

Evelyn van Zijl
21-6-2018

Aardig hotel met super vriendelijk personeel met wat minpuntjes.

Wij hadden via touroperator geboekt en volgens onze boeking hadden wij een comfort kamer met koffie en theefaciliteiten op de kamer, dit klopte niet.

Toen we dit bij de receptie aangaven, werd er gezegd dat zij niet over deze faciliteiten beschikten.

Maar we kregen wel een grotere kamer toegewezen.

Hier stond wel een waterkoker met 2 kopjes en twee lepeltjes, maar geen thee o.i.d.

Vreemd want je gaat niet naar de supermarkt voor een pakje thee als je in een hotel verblijft.

De matrassen zijn erg zacht, en de badkamer had een vreemde geur.

Het ontbijt is wel uitgebreid maar het brood staat in sneetjes onafgedekt en is dus al droog (wij waren beide dagen om 07.30 uur in de ontbijtzaal) en de koffie is niet te drinken.

Daarentegen hebben wij genoten van het diner, dit is zeer goed.

Ondanks deze minpuntjes hebben wij een leuk verblijf op Ameland gehad.

Niet nog eens vanwege slechte service

Anne
15-5-2018

Geluidsoverlast zwembad op kamer. Rond half 7 in ochtend gingen de pompen draaien en helaas wakker van geluid en niet in staat in te slapen.

Receptioniste nam klacht totaal niet serieus en zei kan gebeuren niks aan te doen.

Ook achteraf geen echte reactie op klacht gehad. Behalve een jammer dat jullie niet tevreden waren (geen excuses of iets)

Top, en dicht bij strand

Mireille
12-4-2018

Heel fijn hotel, de hond mag mee, je kan eten in de brasserie daar dekken ze ook gezellig de tafel, ook het ontbijt is heerlijk, een echte aanrader

Jammer

René
18-3-2018

Personeel bij de receptie is heel vriendelijk en behulpzaam. Het hotel is geopend in 1987 door Prins Bernhard .... dat jaartal is te zien aan het gebouw. Helaas moeten constateren dat er op de 3e verdieping geen of nauwelijks waterdruk dus lekker douchen zit er niet in. Vreemde is dat men dit weet en er meerdere gasten dit bij uitchecken ook aangegeven hebben. Een groot douchegordijn die tot oo de grond hangt langs het bad is toch echt niet meer van deze tijd. Dan is een prijs van € 109,- voor een nacht wel erg veel

Geweldig Fantastisch

SJ
28-1-2018

Er zijn hotel kamers, maar ook appartementen. In sommige appartementen is de mogelijkheid om zelf te koken.

Op de begane grond heb je ook een tuin om in de zomer lekker buiten te zitten.

Geweldig...!

Harry Muermans
27-1-2018

Schitterende accommodatie op een fantastisch eiland. We komen hier al bijna jaarlijks vanaf 1981. Vaak 3 tot 4 keer per jaar. De kamers zijn prima en de maaltijden van uitstekende kwaliteit.

heerlijk genoten

Albert
27-1-2018

Aan de andere kant van het eiland, goed aan te fietsen. Met minder weer heerlijk om de auto mee te hebben.

Leuke hotel met honden

Erica van Putten
14-1-2018

Voor de honden goed te doen. Heerlijk gewandeld.

Nooit meer!

Sharon Harris
20-12-2017

Wat een slecht hotel en wat een slechte service. Dit hotel hoort geen 4-sterren te krijgen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Resort-Hotel Amelander Kaap in Ameland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Resort-Hotel Amelander Kaap zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fletcher Resort-Hotel Amelander Kaap scoort een 8.05 uit 10 op basis van 888 reviews.