Camping en Kampeerboerderij 't Boerenerf

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag22°12°
Camping en Kampeerboerderij 't Boerenerf
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor en Kampeerboerderij 't Boerenerf voor je op een rij gezet:

48 reviews over Camping en Kampeerboerderij 't Boerenerf in het Nederlands

Fantastische camping

Fam. Meeuwsen
30-7-2018

Voor de tweede keer zijn we in een chalet op camping 't Boerenerf geweest. De eigenaren zijn zeer gastvrij en vriendelijk. De kinderen genieten er enorm! De camping ligt op een mooie locatie. De chalets zijn comfortabel en erg schoon. Kortom, een echte aanrader!

Mooie camping met bijzonder aardige beheerders.

Cora en Peter
28-7-2018

Mooie camping, prima sanitair, prachtige (fiets)omgeving, goede WiFi.

Amersfoort is dichtbij, Utrecht niet ver weg. Er zijn veel musea en kastelen in de buurt. De camping ligt naast het Henschotermeer.

Leuke speelgelegenheden voor kinderen en veel activiteiten. De huifkar met boer Gerard was leuk om te zien.

Het gedoe met muntjes voor de douche en warm water mag afgeschaft worden.

Mooie locatie en alles netjes voor elkaar!

Hervormd Jeugdwerk Wekerom
24-7-2018

We verbleven in beide groeps accomodaties van 't Boerenerf. Mooi vernieuwd sanitair, een uitgebreide keuken, ruime slaapkamers, goede communicatie met de beheerders, mooi weer. Kortom een fijne kampweek bij 't Boerenerf.

Direct boeken

Prachtige boerderij ! super behulpzame beheerders. Met onze groep (31 kinderen van 12 jaar), hebben we onvergetelijke dagen gehad. Bedankt beheerders voor jullie uitstekende hulp en groetjes aan de hond ;-)

Prima!

JV
16-7-2018

Prima ontvangst, ruime plekken, schoon sanitair en een mooie omgeving.

Sanitair wel wat ver van kampeerplek.

Zeker aan te raden camping.

Fam. Faasen
11-7-2018

Mooie ruime plekken aan de randen van een groot veld. Kraantje en afvoer op de plaats. Prima en goed schoon gehouden sanitair. Mooie uitvalsbasis voor bezoek aan de omliggende steden en natuurlijk de fraaie Utrechtse heuvelrug. Goede prijs/kwaliteitverhouding alleen het werken met muntjes voor douche en warm water is niet meer van deze tijd. Vriendelijke en betrokken beheerder.

Aanrader

Edwin
5-6-2018

Prima camping voor een verblijf met of zonder kinderen. Leuke speeltoestellen in het midden van het veld dus goed zicht op de kinderen. Ruim opgezet, water en afvoer op de plaats.

Als je van een nadeel mag spreken is dat er muntjes moeten worden meegenomen voor de douche en warm (afwas) water.

We hebben hier 2 dagen gestaan en hebben 110 euro moeten betalen, terwijl op de website een prijs van 18,75 per dag wordt aangegeven. Dit was hun pinkstertarief. Daarbij zijn we op een niet officieel veldje geplaatst zonder watertappunt. De douches waren koud en het toiletgebouw stonk. Onbegrijpelijk dat deze camping zo een hoge score krijgt op zoover.

super genoten op een super camping

Fam Engbers
19-5-2018

Een uitstekende camping. Super schone toiletgebouwen en prachtige grote plekken op een zeer goed onderhouden grasveld. Een bijzonder vriendelijk beheerders echtpaar die geen moeite teveel is. We wilden graag een dag langer staan, en ondanks dat de camping vol was is er geschoven en het is gelukt.

Fantastische camping met geweldige beheerders

Fam Johan van der Wal
1-5-2018

Geweldige en hele nette camping met zeer behulpzame beheerders echt een aanrader wij hebben ons hier goedvermaakt

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping en Kampeerboerderij 't Boerenerf in Woudenberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping en Kampeerboerderij 't Boerenerf zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping en Kampeerboerderij 't Boerenerf scoort een 8.82 uit 10 op basis van 48 reviews.