Camping en Kampeerboerderij 't Boerenerf

9.2Fenomenaal

Nederland, Utrecht, Woudenberg

9.2Fenomenaal

• 9Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor en Kampeerboerderij 't Boerenerf voor je op een rij gezet:

Meer camping info
Tonen op kaart

59 reviews over Camping en Kampeerboerderij 't Boerenerf

• 2019
    8Didi15-10-2019

leuk en gezelig

het was gezellig veel gedaan met de groep en kamp laatste jaar groep * was gezellig e goede sfeer

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 10Corine08-08-2019

Top camping!

Precies juiste formaat camping met precies voldoende georganiseerde activiteiten. Geen hysterisch animatie, erg fijn. Veel ruimte voor spontane activiteiten. Zeer vriendelijke, behulpzame en geïnteresseerde eigenaren. Schoon sanitair , opgeruimde camping. Leuke speeltoestellen en skelters op de camping.

• 10Gerrit Lemans31-07-2019

Supertof.

We waren met onze twee oudste kleinkinderen voor de tweede keer op deze kindvriendelijke camping. Hele vriendelijke ontvangst en aardige mensen. Op het grote veld konden we de kleinkinderen goed in de gaten houden. Bij elke ruime plek een waterkraan en afvoermogelijkheid. Superschone toiletten. Skelters en overig speelgoed kunnen door iedereen gebruikt worden. Vanwege het warme weer was er een buikschuifbaan opgesteld. Rustig publiek!! Zondagavond heerlijk gezongen in de boerderij met jong en oud. WiFi-ontvangst kan beter m.i.

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Jacinta28-07-2019

een heerlijke kindvriendelijke camping

dit is een camping die heel geschikt is voor kinderen onder de 12 jaar. heel overzichtelijk doordat er maar een groot veld is. in het midden staan klimtoestellen met ondergrond zand. er zijn skelters die door alle kinderen gebruikt kunnen worden. er staat een kleurige pipo kar ingericht voor kinderen, zoals een keukentje en winkeltje. de eigenaars zijn zeer vriendelijk, en lief voor kinderen. Er is veel sociale controle. wat betreft kinderen, omdat de kampeerders goed zicht hebben op het speelterrein.

• 9Fam Berghuis26-07-2019

Heerlijk

Hele prettige camping met uiterst vriendelijke eigenaren. Ook toen onze vakantie, wegens omstandigheden, anders eindigde dachten de eigenaren mee. Schoon sanitair en mooie plekken. Leuke camping waar je kinderen heerlijk kunnen spelen en die je vanaf je plekje voldoende in de gaten kan houden! Wij komen zeker een keer terug.

• 8Staat v/h sanitair

• 10Ruud van Leeuwen24-07-2019

Aanrader!

Een kleine maar superleuke camping, waar de kinderen (klein) zich prima kunnen vermaken met de aanwezige skelters etc... Leuke speeltoestellen en de leuke pipowagen voor de kinderen. Mooie ruime plekken, prima sanitair! Eigenaars ontzettend vriendelijk en behulpzaam waar nodig! Voor ons (65+) een prima stekkie!!

Gereisd met partner in juli 2019

• 10W.A Breugem27-04-2019

Kleinschalig & complete gezinscamping> Fantastisch

Een heerlijke camping, voor jong tot oud.. gezin met kids van 18 tot 2... helemaal oké!. Genieten van rust, natuur, schoonheid, dieren, .. veel fijne, leuke, interactieve voorzieningen voor jong tot oud. Heerlijk in t zand spelen, met skelters, fietsen, steppen enz. rondrijden, gymtoestellen, bankjes om op te zitten, trampoline, voetbal, volleybal, basketgelegenheid, 'natweer' gelegenheid, schoon en net sanitair en last but not least: supergastvrije beheerders! Ze staan echt klaar voor de gasten. Absoluut een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

• 9J de Jager27-04-2019

Prima camping.

Hartelijke ontvangst. Ruime plaatsen, schoon sanitair. Een gezellige sfeer. Echt een aanrader.

Gereisd met partner in april 2019

• 2018
    9Fam Jonkers15-08-2018

Heerlijk relaxed

Fijne kleine camping met net en schoon sanitair. Mooie ligging vlakbij Henschotermeer. Gemoedelijke gezellige sfeer. Heerlijk tot rust gekomen en lekker gewandeld en gefietst ondanks de hoge temperaturen. Elke namiddag heerlijk afgekoeld met een rondje zwemmen in Henschotermeer.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 10Brinkerink01-08-2018

Echt een aanrader voor rustzoekers en goede sfeer!

Mooie, gezellige en toch rustige camping! Ruime plaatsen, vriendelijke beheerders, superschoon sanitair! Wij hebben enorm genoten en komen graag nog eens terug op deze fijne kindvriendelijke camping!

Gereisd met partner in juli 2018

3 tips over Camping en Kampeerboerderij 't Boerenerf

• Esther, 29-06-2012

Let op: bij het Henschotermeer zijn honden zijn niet toegestaan (op de camping wel).

• Marin Berenst, 29-08-2012

Pannenkoekenrestaurant De Bergzicht zit dichtbij de camping en op de camping zijn er kortingsbonnen te verkrijgen voor 2e pannenkoek gratis.

• Babet Beune, 30-08-2014

Eetgelegenheden en een super zijn bij de naastgelegen camping. Het leuke plaatsje Woudenberg ligt op een paar km afstand en heeft veel winkeltjes waaaronder een kleine HEMA.

1 vraag over Camping en Kampeerboerderij 't Boerenerf

• Ariska, 25-05-2016

Grote groepen?

Is het mogelijk dat er met hemelvaart een groep van 100 man komt kamperen?

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig