Géén boekingskosten
NederlandUtrechtWoudenbergCampings WoudenbergCamping en Kampeerboerderij 't Boerenerf

Camping en Kampeerboerderij 't Boerenerf

Meer camping info

Contact

92 Reviews over en Kampeerboerderij 't Boerenerf

• 8Fam Voskuil06-05-2022

Ideale camping met jonge kinderen

Wij hebben heerlijk genoten van de camping. Het is erg overzichtelijk en de kinderen kunnen tussen twee speeltuinen heen en weer rennen. Mooieuitvalsbasis om de omgeving te verkennen. Toilet gebouw is netjes en schoon.

• 9Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden
  • 9Cathelijne05-05-2022

Heerlijke camping voor kleine kids

Heerlijke camping, waar alles tip top in orde is. Eigenaren zeer gastvrij. Genoeg leuke dingen te doen in de omgeving. Leuk de frietkar op vrijdagavond. Ook erg leuk dat er een huifkartocht was. Kinderen kunnen helemaal los op deze camping met de leuke speeltuintjes. Geweldig zoveel leuke en goede skelters op de camping. Onze kids gingen hier elke dag mee op pad. Henschotermeer op loopafstand —> prachtig! Sanitair zag er goed uit. De speelschuur vonden wij wat minder aantrekkelijk, niet zo netjes/schoon en weinig te spelen. Met een paar leuke, simpele dingen (Speelgoedkeukentje, speelgoed ed) kan je hier iets heel moois van maken denk ik. Kortom: top verblijf gehad!

• 9Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden
  • 9Jacques van Loo28-09-2021

Gastvrij

Voor de derde keer een weekje als centraal punt voor familiebezoekjes en wandelingen. Bijzonder gastvrije campinghouders, goed verzorgde camping met mooie plaatsen en een prachtig nieuw sanitair gebouw. Veel aandacht en mogelijkheden voor kleine- en basisschool kinderen.

• 10Fam. B. Schuurman13-09-2021

We hebben weer genoten...

Als vaste gasten van deze camping hebben wij weer enorm genoten van ons verblijf gedurende 3,5 week. Het nieuwe sanitair gebouw is geweldig, goede douches, toiletten en afwasgelegenheid, met de voor ons bekende schone en verzorgde uitstraling. Wij komen hier al jaren en hebben alweer geboekt voor komend jaar.

• 9A. Louter06-09-2021

Gezellige, ruime camping. Ideaal voor kinderen.

We hebben met onze kinderen van 2 jaar en 4 maanden oud 11 dagen met een tent gekampeerd op camping 't Boerenerf. We hebben enorm genoten! Prachtig sanitair, heel schoon en goede douches. De traptrekkers en skelters waar kinderen vrij gebruik van kunnen maken vond onze zoon geweldig. 'Boer' Gerard heeft ook echte trekkers en verraste de campinggasten met een rondrit met de huifkar. Ook mocht onze zoon een paar keer mee in de trekker als hij aan het werk was, wat hij natuurlijk helemaal leuk vond. Heel gastvrij en vriendelijk. Er zijn diverse speeltuinen/speeltoestellen op de camping. Op een aantal dagen in de week staat er een patatwagen op het terrein en ook komt er zo nu en dan een ijscowagen langs. Leuke extra's. We kunnen deze camping van harte aanbevelen!

• 10T. Bonnier30-08-2021

Ontzettend fijne camping.

Wij genoten van een vriendelijke ontvangst, veel “voertuigen” voor onze kleinkinderen, veel ruimte, speeltuin voor de camper en prachtig sanitair!

• 10Fam roelofs27-08-2021

Geweldig!!

Geweldige camping voor jong en oud!! Eigenaren zijn super vriendelijk en er word genoeg gedaan voor de kinderen. Ijscoman die langs komt, Kids die met de tractor met kar opgehaald worden, Sanitair wat schoon en ruim is. Wij zeggen tot volgend jaar!!

• 8Ronald en Miranda24-08-2021

Geweldig

Via Google maps werden we naar deze camping gestuurd. Zonder de website van deze camping te hebben bekeken kwamen wij op een nette kleine camping. Het ontvangst was prima. Het zag er verzorgt uit. Ruime plaatsen met kunstgras voor de caravan of tent, een speeltuin voor voor de kinderen, trapautos en skelter. Een huifkar waarmee savonds de kinderen een rondje door de omgeving werd gemaakt. Kortom een fijne camping voor jong en oud in een mooie omgeving.

• 8Staat v/h sanitair
  • 9Familie Den Tuinder19-08-2021

Aanrader!

Wij, en onze kinderen van 4, 2 en 0, hebben genoten op de camping. Een gemoedelijke en rustig plek. Veel speelgelegenheden, skelters, een pipowagen, ritjes met de huifkar en knutseluurtjes. Ontzettend leuk allemaal. Met het lekkere weer heerlijk gezwommen in het Henschotermeer (tip: vanaf de camping hiervoor nog een doorgang maken). Het sanitair is zeer prettig (o.a. de gezinsdouche) en schoon. De eigenaren zijn vriendelijk en behulpzaam. Ook fijn dat we mountainbikes konden huren om op die manier van de omgeving te genieten. De ijsjes en het fruit op de camping vielen ook in de smaak. Kortom: echt een aanrader!

• 10Fam. Spee10-08-2021

Gemoedelijke sfeer en fantastisch voor kinderen

Normaal staan we op campings met meer faciliteiten dus we vonden het spannend. Maar het was heerlijk! Overzichtelijk, 2 grote leuke speeltuinen, skelters, en altijd vriendjes om mee te spelen: onze oudste van 6 zagen we alleen om te eten en drinken ;).Animatie is heel lief en gezellig en goed afgestemd op de leeftijd.Sanitair is mooi en schoon, alleen sta je vaak te wachten bij de kinderdouche/ verschoonruimte; hier zouden er meer van mogen zijn.Douchen is met muntjes en afwaswater met 20cent, maar je krijgt ruim voldoende en is dus vooral om bewust met het warme water om te gaan.Geen winkeltje/snackbar maar er komen ijscomannen, fruitkarren, snackkar. En de supermarkt en snackbar (dorp of camping ernaast) is max 10minuten.Geen zwembad maar Henschotermeer. Jammer dat er geen (kleine) doorgang vooraan de camping zit voor het Henschotermeer; het is een flinke wandeling over de camping en terug naar de weg.

Camping en Kampeerboerderij 't Boerenerf info

Camping-informatie