Camping en Kampeerboerderij 't Boerenerf

8.7Fantastisch

Nederland, Utrecht, Woudenberg

8.7Fantastisch

• 8.4Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor en Kampeerboerderij 't Boerenerf voor je op een rij gezet:

Meer camping info

72 reviews over Camping en Kampeerboerderij 't Boerenerf

• 9Joke24-08-2020

Genieten!

Heerlijke camping met jonge kinderen (tot 10 jaar). Als grootouders genoten van de speel mogelijkheden voor de kinderen. Voor herhaling vatbaar en dat vonden de kleinkinderen ook!

• 9Fam. Lakerveld24-08-2020

Heerlijk overzichtelijke/gemoedelijke camping

Wij bezochten 't Boerenerf onlangs en hebben hier zeer van genoten. Zeker een aanrader. Heerlijk overzichtelijk en sanitair uitstekend verzorgd. Leuke speeltuintjes en speelattributen (skelters, bakfietsjes, etc.). Mooie omgeving voor een fiets- en of wandeltocht. Als MTB'er heb je direct aan de camping mooie routes liggen. Met het warme weer hebben wij ook heerlijk genoten van het naastgelegen Henschotenmeer. De huifkartocht in de vroege avond is een succes en erg leuk voor de kids. Onze dochter (4) heeft ook plezier beleefd aan het aangeboden recreatieprogramma. Deze is niet te overweldigend wat wij als positief ervaren. Wat wij nog wel als tip mee hebben gegeven is een snellere doorgang naar het meer.

• 9Jo Lunenburg23-08-2020

Geweldige camping, mooie omgeving!

Het was een heel fijne camping, netjes en schoon sanitair en een mooie ligging. Ontvangst was vriendelijk en er was echt goed gedacht aan de coronamaatregelen. Als je kinderen meeneemt is het zeker een aanrader! Maar.......ook mooi als je van wandelen en fietsen houdt.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2020

• 10Maria Groen20-08-2020

Hele fijne en overzichtelijke camping

Heerlijke vakantie gehad, veel speelgelegenheid (en speelkameraden) voor onze kinderen, mooie ruime plekken, heel vriendelijke gastvrouw en heer. Een aanrader!

• 10Rinze15-08-2020

Heerlijke vakantie gehad

Zeer goed gelegen camping, gastvrij mooie veldjes en zeer kind vriendelijk. Onze drie kinderen hebben zich mooi verveeld tijdens de vakantie, de boeren familie was zeer behulpzaam en organiseren veel activiteiten.

• 9Judith van der Peet01-08-2020

Super verblijf bij zeer gastvrije beheerders

Wij hebben hier een midweek gestaan met onze 3 kids met de camper. Wat een ontzettend lieve mensen. Boer Gerard heeft een heuse fanclub van alle Kids op de camping. We stonden op het speelveld van de groepsaccommodaties aangezien de camping vol was maar dit was een top plek. Knus en overzichtelijk. Ze hebben een top animatie team waar ze leuke dingen organiseren. Vrijblijvend en afwisselend. Dichtbij het bos en henschotenmeer. Het is geen boerenbedrijf meer en een stukje groter dan een boerencamping maar de faciliteiten zijn er dan ook naar. Mooie toiletgebouwen en leuke speeltuinen en skelter verspreid over de camping en regelmatig een groot springkussen opgeblazen. Samengevat een camping om zeker naar toe te gaan als je de Utrechtse heuvelrug wilt bezoeken. Voor jong en oud.

• 10Staat v/h sanitair

• 3Michel28-07-2020

Te hoog gewaardeerd!

Staat hoog aangeschreven op Zoover. Voor ons onbegrijpelijk. Camping is oud en onderhoud is slecht. Wij zijn echt geen stel die superhoge eisen stelt. Op veldje waar wij stond veel oude troep in containers langs de randen. Gooi eens een keer wat weg, dat zorgt voor een nettere uitstraling van je camping. Wij konden gebruik maken van sanitair dat bij ons veldje hoorde. Douches lauw en na 5 minuten slaan ze uit. Sanitair bij andere veldjes moet je voor betalen. Dat is irritant, maak dan de overnachtingsprijs iets hoger. Moet wel eerlijk zeggen dat de boer zeer gastvrij en hulpvaardig is. Al met al geen aanrader en voor ons eenmalig.

• 2Staat v/h sanitair

• 4Campinggast27-07-2020

Slechte communicatie en klantvriendelijkheid

De camping is leuk bedacht, locatie is goed, maar die eigenaren.. De boer heeft overdag op de laatste dag, toen wij koffie aan het drinken waren, onze caravan ongevraagd verplaatst omdat hij dan een andere camper handig in kon parkeren. Zomaar aan andermans spullen zitten dus, en als ik vertel dat ik het niet erg gastvriendelijk vind dan loopt hij weg. We hebben ons zeer onwelkom gevoeld en vinden het van der zotten dat ze zomaar aan je spullen komen. Deze mensen hadden beter boeren kunnen blijven en geen camping moeten starten want de communicatie en klantvriendelijkheid is ver te zoeken.

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in juli 2020

• 9RN24-07-2020

Geweldig!

We hebben 2 weken op deze fantastische camping gestaan. Zeker een aanrader! De kinderen vermaken zich de hele dag in de speeltuintjes of op de skelters die overal op de camping aanwezig zijn. Super leuke pipowagen staat er ook waar kinderen in kunnen spelen. Vroeg in de avond wordt er regelmatig een leuke rit met de huifkar door de Utrechtse heuvelrug gemaakt . Verder schoon sanitair, luxe staanplaatsen met water en stroom dichtbij. De eigenaren zijn erg vriendelijk en zetten zich in voor een geslaagde vakantie voor iedereen. Als je de camping afrijdt zit je gelijk op één van de meerdere mountainbikeroutes in de omgeving. Ook voor een gewoon rondje fietsen of wandelen zit je hier in een prachtige omgeving. Er zijn diverse klomppenpaden aangelegd waar je prachtig kunt wandelen. En ook niet onbelangrijk...de prijs is zeer gunstig t.o.v. nabijgelegen campings.

• 8Karin13-07-2020

Ontspannen

Wat een heerlijke plek om te kamperen. Zeer ontspannen sfeer onder de kampeerders. Een super plek voor kinderen. Maar wij hebben er met z'n tweetjes ook erg genoten. Een plek die zeker de moeite waard is.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2020