Tijdelijk €25 aanbetaling

• 9.5Staat v/h sanitair
  • 7.2Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

100 Reviews over en Kampeerboerderij 't Boerenerf

• 8Elly en Chris23-09-2022

Fantastische vakantie

Een goed ontvangst door de eigenaren, grote kampeerplaatsen met kunstgras voor je caravan en twee tegels voor de wielen waarbij het een koud kunstje was om de caravan waterpas te stellen. Fantastisch sanitair wat goed schoon werd gehouden. Voor ouders met kleine kinderen geweldig door de ruime speeltoestellen en het goede overzicht wat je heb. Bij het kleine ongelukje wat me overkwam waren de eigenaren heel erg behulpzaam tot in de huisartsenpost aan toe. We hebben heerlijk genoten van de vele fietstochten die we hebben gemaakt. In een woord een fantastische vakantie. Een rustige camping dus voor jong en oud.

• 6Eetgelegenheden
  • 8ingrid v vuurde13-09-2022

prima camping met schoon sanitair goede ligging

wij waren er om te fietsen,dit is een heel goede uitvalbasis heel aardige eigenaars ruime plaatsen zwemmogelijkheid in het henschotermeer,omgeving met mooie bossen inde omgeving vele culturele bezienswaardigheden

• 9fam Woldendorp08-09-2022

geweldige camping in een mooie omgeving

geweldige gezinscamping met schoon sanitair die we zelden tegen komen, in een mooie omgeving. de eigenaars zijn prettige mensen. voor de kinderen wordt er regelmatig wat georganiseerd. wij waren heel tevreden op ons mooie plekje

• 8Eetgelegenheden
  • 10Fam.Kruithof01-09-2022

Zeker voor herhaling vatbaar

Heerlijke kleinschalige camping. Grote, ruime plaatsen met in het midden veel kinder-speeltoestellen. Zeker voor gezinnen met jonge kinderen, opa en oma met kleinkind, maar ook voor ons senioren, was t een hele fijne camping. Nieuw sanitair gebouw. Receptie-eigenaren die overal mee hielpen. Kortom een hele fijne camping. En de ligging nabij t Henschotermeer en dichtbij Maarn en Woudenberg is gewoonweg ideaal.

• 8Staat v/h sanitair
  • 10Erna OH23-08-2022

Pareltje in Woudenberg.

Wat een leuke camping. Grote staanplaatsen, super sanitair, gastvrije eigenaren en ook nog eens goedkoop. Echt een aanrader voor gezinnen met jongere kinderen. Er is veel rijdend materiaal aanwezig. Op de grote speelvelden is zijn veel speeltoestellen waar de kinderen zich prima vermaken. Zelf kun je bij je tent, caravan of camper blijven zitten zonder ze uit het oog te verliezen.

• 9Fam. Rietveld18-08-2022

Geweldig!

Fijne camping gelegen in een mooie omgeving. Vriendelijke en behulpzame eigenaren. Veel leuke activiteiten(springkussens, waterbaan, skelters en een superleuke boerderijdag!) voor de kinderen welke in een veilige omgeving fijn en vrij kunnen spelen! Veel speeltoestellen, dierenweide, ritjes met de huifkar, met regelmaat een ijsboer en patatkraam op de camping. In de directe omgeving goed wandelen en mountainbiken/fietsen. Zeker met kinderen een camping om aan te raden!

• 8Eetgelegenheden
  • 8Loes09-08-2022

Relaxed

Heerlijk relaxed verblijf gehad. Kleuters en peuters kunnen veilig zelf rondrennen en spelen over de hele camping en rondscheuren op de gratis skelters. Ik heb gewoon een boek gelezen, overdag!

• 8Staat v/h sanitair
  • 9Janneke28-05-2022

Top camping!

Wij hebben met twee gezinnen genoten van 2 weken meivakantie op ‘t Boerenerf. Super leuke plekken recht tegenover de speeltuin wat met jonge kids heel fijn is! De huifkarren tocht met de boer, een spelletjes middag en een patatje op vrijdag. Super leuk! Het sanitair is top! Kinderbadje en warme douches. Altijd schoon en netjes. Het enige was dat de kinderen iets meer verwacht hadden van de dieren. Ze stonden achteraf. Wij hadden fietsen mee en leuke tochtjes gemaakt naar de Pyramide van Austerlitz, Uitkijktoren in Zeist en Leusden. Een top vakantie!

• 8Fam Voskuil06-05-2022

Ideale camping met jonge kinderen

Wij hebben heerlijk genoten van de camping. Het is erg overzichtelijk en de kinderen kunnen tussen twee speeltuinen heen en weer rennen. Mooieuitvalsbasis om de omgeving te verkennen. Toilet gebouw is netjes en schoon.

• 5Eetgelegenheden
  • 9Cathelijne05-05-2022

Heerlijke camping voor kleine kids

Heerlijke camping, waar alles tip top in orde is. Eigenaren zeer gastvrij. Genoeg leuke dingen te doen in de omgeving. Leuk de frietkar op vrijdagavond. Ook erg leuk dat er een huifkartocht was. Kinderen kunnen helemaal los op deze camping met de leuke speeltuintjes. Geweldig zoveel leuke en goede skelters op de camping. Onze kids gingen hier elke dag mee op pad. Henschotermeer op loopafstand —> prachtig! Sanitair zag er goed uit. De speelschuur vonden wij wat minder aantrekkelijk, niet zo netjes/schoon en weinig te spelen. Met een paar leuke, simpele dingen (Speelgoedkeukentje, speelgoed ed) kan je hier iets heel moois van maken denk ik. Kortom: top verblijf gehad!

• 9Eetgelegenheden

Camping en Kampeerboerderij 't Boerenerf info