Camping Recreatiepark de Lucht

30 reviews over Camping Recreatiepark de Lucht

• 2019
    8Hartman02-09-2019

Fantastisch.

We hebben al meerdere keren een stacaravan gehuurd. De stacaravan is altijd super schoon, en de mensen van de receptie zijn erg vriendelijk. De medewerkers op de camping zijn erg vriendelijk, dus echt een aanrader. Wij komen graag weer terug.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 9Familie Van der Ploeg05-08-2019

Wij komen zeker nog een keer terug !

De camping is uitermate geschikt voor gezinnen met jonge kinderen. Mooie kampeervelden, superschoon sanitair en de camping ligt heerlijk rustig. In het hoogseizoen een animatie-team dat leuke activiteiten organiseert. Bovendien een prima zwembad.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Ben27-06-2019

Erg mooi en ruim opgezet

Echt een mooie plek met landelijk karakter. Ruim opgezet met genoeg vertier voor kinderen. Niet ver van het plaatsje Renswoude en Barneveld. In de luwte van de Randstad en bijna op de Veluwe . Uitvalswegen richting Amersfoort, Ede en Utrecht binnen 30 minuten.

• 7Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    9Pieter08-09-2018

Super on tot rust te komen.

Geweldige camping! Je komt hier echt tot rust. Erg vriendelijk personeel. Prima snackbar en genoeg te doen voor de kids. Het park is ruim opgezet en goed onderhouden. De ligging is top om het prachtige Nederland te ontdekken. Echt een aanrader!

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 8Fam. Klockenbrink30-08-2018

Fijne camping

We vinden het een fijne camping ze organiseren bingo avonden ,playbackshowavond voor kinderen en een playbackshowoptredens dat volwassenen meedoen.goed verzorgde bbq avond.feestavond organiseren ze.schoon sanitair.vriendelijk personeel receptie en schoonmaaksters. Kortom voor kinderen wordt er ook genoeg georganiseerd.en voor volwassenen ook.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met partner in maart 2018

• 8Jaap en Henny27-08-2018

Prima camping.

Mooie grote plekken met goede wifi, elektra, water en cai aansluiting. Wel veel heggetjes en op de gekste plekken grote keien als afzetting.

• 8Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2018

• Oude reviews

6Bloemendaal05-07-2017

Volgende keer ergens anders heen

Deze camping is vooral voor vaste (jaar) plaatsen en stacaravans. Er zijn ook enkele toeristenplaatsen met sanitair. Wat wij hebben ervaren is dat de 23:00 rust die de camping zelf predikt niet wordt gerespecteerd.

We zullen wel net pech hebben gehad. Wij hebben in een laagseizoenweek (21 juni) waarin de horeca doordeweeks niet voor campinggasten geopend is, het moeten stellen met een behoorlijk luid besloten feest in De Gasterij. De vloer en wanden in de caravan op De Hoef trilden flink met de muziek mee. Het feest werd gelukkig even na middernacht stilgelegd na klachten van camping gasten. We hebben na overleg met de receptie wat restitutie ontvangen. Wil je rust, bijv vanwege kleine kinderen, kies dan het veld De Fliert achterin.

Verder zijn de tarieven dik in orde. Geen gedoe met tarief pp en toeslag elektra en hond, etc.

• 4Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2017

• 8Willem12-11-2016

Centraal gelegen in het land

Een park met veel mogelijkheden. Ook voor de rustzoeker en fietsliefhebbers is het een locatie bij uitstek.

• 8Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 8Erika van Koert07-08-2016

Klantvriendelijke camping maar weinig vermaak

De afgelopen twee weken hebben wij onze vakantie doorgebracht op Allurepark De Lucht. Het is een klantvriendelijke en nette camping. De eerste paar dagen hadden we helaas wel overlast van andere camping gasten ( harde muziek, jongeren op scooters en kleine kinderen die rond scheurden op mini quads. Na 4 dagen ben ik hier melding van gaan doen bij de receptie, en daar is denk ik gelijk iets mee gedaan want de dag erna was het gelijk een stuk rustiger. Het is wel een camping waar je zelf voor vermaak moet zorgen. Er is voor de kinderen een animatie team dat bestaat uit twee mensen. Er worden leuke activiteiten bedacht alleen de uitvoering is erg karig. Ons dochtertje van 5 vond het prima maar ons zoontje van bijna 8 is er eigenlijk na de eerste keer niet meer naar terug geweest. Velden zijn bij regen erg drassig door kuilen in het gras. Ook is er in de twee weken dat wij er waren niet gemaaid waardoor het gras erg hoog stond.

Pluspunten : - Mooie omgeving. Er is genoeg te doen in de buurt - Sanitair word 2x per dag goed schoon gemaakt ( wel zijn er maar 2 dames en 2 heren douches. Soms moet je dus even wachten tot er een hokje vrij is ) Daarnaast is er een aparte invalide en baby/kinder ruimte - Er is gratis warm water om af te wassen ( er zijn ook maar 2 afwasplekken ) - Bij slecht weer kan er van een openlucht zwembad een overdekt zwembad gemaakt worden waardoor je ook bij regen of wind kan zwemmen

Conclusie. Een prima camping als je niet te veel wil op vakantie, of als de kinderen zichzelf goed kunnen vermaken. Ook een prima plek als uitvalbasis voor leuke uitstapjes, klompenpaden en pretparken.

• 8Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 9PetravanLaar07-08-2016

Fijn , gezellig, mooi onderhouden park

Mooi park met kampeerders en sta caravanbewoners . Fijn om daar te wandelen of in omgeving te fietsen. Leuk zwembad met zonnecellen verwarming. Goed restaurant . Gastvrije receptie . Sanitairgebouw wordt regelmatig goed schoongehouden. Ouders laat daar geen kinderen spelen dan blijft het fris !! Ja als het regent dan.. is alles nat maar dat is in Zuid Frankrijk ook . Ik kom met mijn kinderen en vrienden zeker terug

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016