Tijdelijk €25 aanbetaling

Recreatiepark de Lucht

We hebben de beste aanbieders voor Camping Recreatiepark de Lucht voor je op een rij gezet:

7.9GoedScore uit 45 reviews
+36

7.9GoedScore uit 45 reviews
  • 8.6Staat v/h sanitair

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

45 Reviews over Recreatiepark de Lucht

• 5Astrid22-08-2022

Nooit meer

Via de site deze camping geboekt. Er werd geadverteerd met campingwinkel,animatie, restaurant, zwembad, alles voor kinderen. Het zwembad was zeker 40 jaar oud en niks aan voor kinderen. De winkel had alleen een soort luxeprodukten en niet wat je nodig had (alleen broodjes) en bleek maandag ook nog gesloten. De animatie was 1 uurtje op zaterdag. En last but not least; het stonk dag en nacht naar mest, een continue walm. Restaurant was dicht. Ook nog iets positiefs; de pizzzas waren lekker en het privesanitair top.

• 2Eetgelegenheden
  • 8Piet Michielse31-05-2022

Rust en ontspanning

Voor langdurig verblijf op de Lucht mogen verblijven, en heb van rust en ontspanning mogen genieten. Mede door het vriendelijke personeel krijg je hier alle rust maar kan je ook leuk bezig zijn. Heel !ook park voor alle leeftijden

• 3Vincent29-04-2022

Nooit meer Stacaravan B085, ijskoud verblijf

Wat een afgang, caravan lijkt wel rijp voor de sloop. Oubollige zooi. Kachel die met pijn en moeite aan te krijgen is, nadat deze aan is om 7:30 is het pas om een uur of 12:00 wat warmer. Tevens maar alle pitten van het gasfornuis aangezet om het warmer te krijgen, eigenlijk levens gevaarlijk. Maar ja ik wil wel in de caravan zitten met een graadje of 19/20 niet 5 graden van buiten. In de slaapkamer staat een elektrisch kacheltje die echt moeite had om warm te worden, na een half uur deed hij helemaal niks meer. De stroom schakelaar was lam, echt een gevaar op zich. We hadden 4 nachten geboekt maar na 2 nachten zijn we naar huis gekeerd, binnen was het net zo warm als buiten, 3 a 4 graden. Ik wil wel wat fris slapen maar niet zo. Sleutels afgegeven bij de receptie en in de auto weer opgewarmd. We zijn nog gebeld door de eigenaar, verhaal gedaan en eventueel een gedeelte van ons geld terug te krijgen, het was alleen maar Sorry..

• 3Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden
  • 8Adri12-10-2021

Wij hebben genoten!

Vriendelijk, schoon park met keurige receptie. Alles is aanwezig wat noodzakelijk is voor een fijne vakantie. Ook de ligging is [prima met veel fiets- en wandelmogelijkheden.

• 8Eetgelegenheden
  • 8Jannie Krijnen17-09-2021

Een Fantastisch Recreatiepark.

We hebben het heel fijn gehad op recreatiepark De Lucht. We hebben er een seizoen gestaan. Er heerst een fijne sfeer op de camping. Het is een schone mooie camping met goeie faciliteiten. Ook fijn dat de hond welkom is. Ook daar zijn voorzieningen voor getroffen. Meer dan voldoende afvalbakken, voor als er per ongeluk een hoopje gelegd wordt. Wij gaan in 2022 weer een seizoen staan op Recreatiepark De Lucht.

• 8Eetgelegenheden
  • 9Ingeborg14-09-2021

Super!

Het is een heel fijn recreatiepark. Netjes onderhouden en schoon. Zeer vriendelijk personeel. Genoeg te doen voor de kinderen. De omgeving is leuk om te wandelen en fietsen. Goede horeca. Het leuke van deze plek is dat het gemengd publiek is. Vaste gasten met een stacaravan maar ook veel kampeerders en mensen die een luxe safaritent boeken. Veel senioren en gezinnen met jonge kinderen. Zeker een plek om weer terug te komen!

• 10Van everdingen14-09-2021

Super !

Gezellig , schoon , veel te doen voor kinderen (jong en oud). Vriendelijk personeel.

• 10Eetgelegenheden
  • 9Ad op de Beke06-09-2021

Fietsweek fantastisch

Alles was goed geregeld en mooi en schoon, fijn dat na het fietsen we geen eten hoefden te maken. echt lux

• 9Johanna30-08-2021

Fantastisch privé sanitair.

Echt geweldig privé sanitair, goede service personeel. Het nadeel van kampeerveld de hoef is dat het veld erg afloopt. Meerdere malen veel water in de voortent gehad. Ondanks het water wel leuke vakantie gehad..

• 7Rojo30-08-2021

Niet gouw meer

Goed onderhouden camping, geen uitgaans mogelijkheid, alleen maar eten, niet eventjes gezellig aan de bar zitten. Horeca personeel een grote flop.

• 5Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar