Vakantiepark Landal Amerongse Berg

9,1

• Activiteiten8,2
  • Onderkomen9,6

210 reviews over Vakantiepark Landal Amerongse Berg in het Nederlands

Fantastisch, geweldig wat een accommodatie

AAM van den Berg-Baveld
8-6-2018
  • Onderkomen10

Wij hebben vele parken bezocht in Nederland en ook die van landal, maar nimmer zo’n schitterend park. Een juweeltje waar we zeker nog een keer naar terug gaan. Wij hebben nooit een review over parken geschreven, maar deze verdient het. Het krijgt van ons dan ook een dikke negen en een aanrader

Héérlijk!

Anja
30-5-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Prachtige ruime woning, van alle gemakken voorzien en compleet ingericht. Mooie ligging met ruime tuin rondom en aan grote waterpartij. Twee terrassen!

Heerlijk rustig park.

Prima service aan de receptie, catering dik in orde. Voldoende leuke uitstapjes in de omgeving.

volgende keer weer

Ron
18-5-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

Het was echt super goed. We hadden een huisje met Jacuzzi, was echt geweldig.

Jammer dat op zaterdag de receptie al sluit om 15:00 uur.

Geweldig

Carolin
11-5-2018
  • Onderkomen10

Het was heerlijk!! Mooi ruim modern ingericht huis (10 pers)

We hadden super lekker weer dus zo goed als alleen maar buiten gezeten.

Heerlijk door het bos gewandeld en ook naar het stadje Veenendaal geweest. Super weekend gehad!!

• Onderkomen9

Accomodatie was perfect, privacy iets minder ivm. aanleg groenvoorziening wat nog moet roeien.

Ingrid
28-4-2018
  • Onderkomen10

Prachtig nieuwe park en geweldige accommodaties. Heel ruim en luxe ingericht. Een gratis koffiecorner bij de receptie. Leuke speeltuin. Wel een park voor kleine kinderen. De omgeving is prachtig.

Een schitterend kleinschalig park,

Gerda
26-4-2018
  • Onderkomen9

Met onze kinderen en kleinkinderen een heerlijk weekend doorgebracht in een prachtige, schone bungalow voor 12 personen aan het water.

Een mooi park in een mooie omgeving. We hadden schitterend weer. We hebben heerlijke fietstocht gemaakt met ons 12en, 8 prima fietsen gehuurd op het park en genoten van de omgeving.

Fantastisch. Alles zat mee. Prachtige omgeving.

Fam. Polman
22-4-2018
  • Onderkomen8

Zeer vriendelijke aanvangst met gratis heerlijke koffie.

Superleuk met het hele gezin

Lien De Beer
6-4-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Fantastische accomodatie voor het hele gezin met leuke activiteiten : leuk zwembad, binnenspeeltuin, airtrampoline, speeltuin. Vlakbij bos en andere leuke uitjes, waarover je ook goed geïnformeerd wordt door de informatie, brochures etc. De huisjes zijn geweldig en piekfijn uitgerust! Heerlijk om tot rust te komen met het hele gezin en de Kids vervelen zich geen seconde.

Prachtig park in een prachtige omgeving

Dieneke Zwaagstra
6-4-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Mooi rustig park, prima huisjes.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Amerongse Berg in Overberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Amerongse Berg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Landal Amerongse Berg scoort een 9.11 uit 10 op basis van 214 reviews.