Géén boekingskosten
NederlandUtrechtOverbergVakantieparken OverbergVakantiepark Landal Amerongse Berg

Vakantiepark Landal Amerongse Berg

NederlandUtrechtOverberg

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Landal Amerongse Berg voor je op een rij gezet:

8.5FantastischScore uit 459 reviews

Vakantiepark info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

Landal Amerongse Berg is een geschikt park om met de familie naartoe te gaan. Het zwembad, het sportveld, de indoorspeelplaats en de airtrampoline zorgen voor genoeg vermaak voor de kinderen. Omdat het park een mooie ligging heeft, loop je zo het bos in. De winkelfans kunnen op 5 km van het park in Veenendaal winkelen.

459 Reviews over Landal Amerongse Berg

• 9Pauline van den Berg21-06-2022

Heel goed. We komen terug!

Landal Amerongse berg is een klein, mooi en rustig park. Je loopt zo het bos in. De bungalow was heel mooi en heerlijk aan het water. Van alle gemakken voorzien. Het enige wat fijn zou zijn voor senioren is een handgreep bij de douche. ( De meeste senioren gebruiken het bad niet) We hadden een kort verblijf van 3 nachten. We gaan zeker nog een terug komen.

• 6Eetgelegenheden
  • 8ebt12-06-2022

Hoe krijg je die glaspaleizen wat minder heet?

Landal De Amerongse Berg is een strak aangelegd park met redelijk nieuwe bungalows. Het zijn van die glaspaleizen die je dus nauwelijks gekoeld krijgt. Airco met zonnepanelen zou een geweldige verbetering geven. Op het park zelf is weinig te doen maar als uitvalsbasis een prima park om per fiets of auto de omgeving te verkennen.

• 8Activiteiten
    • 7Onderkomen
  • 6Petra Visser13-04-2022

niet het beste park van Landal

Het huisje was niet echt goed schoongemaakt. Er lag stof, de vloer was niet schoon de magnetron was vies en er zaten allemaal vieze vette vlekken van kinderhanden op de ramen. Verder veel achterstallig onderhoud. Wastafel verstopt (wel verholpen na melding), rolgordijn en lamellen stuk, gaten in de deuren, kapotte doorgezakte banken etc. Prijs/kwaliteitverhouding is niet oke. Het stikte van de mieren binnen. Er stond wel een mierenlokdoos maar dat hielp niet echt. We hebben veel parken van Landal bezocht en vinden dit een van de mindere. De ligging is wel oke en het park zelf ziet er netjes uit. Personeel bij receptie wel vriendelijk. Wij komen niet meer terug.

• 5Activiteiten
    • 5Onderkomen
    • 7Eetgelegenheden
  • 8Sandra Steijger06-04-2022

GEWELDIG, komen zeker terug.

Bungalow van alle gemakken voorzien. Incl: wasmachine /droger/cooker. En ruim van opzet. Vooral met jonge kinderen, is er genoeg te doen. Prima wandelgebied.

• 6Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden
  • 9Lisette Copal05-04-2022

Geweldig!!!!!

Rustig, fantastisch en ruim verblijf! Prachtige omgeving voor wandelingen!

• 9Activiteiten
  • 10Niels24-03-2022

Voor herhaling vatbaar

Mooi, erg ruim ,modern huisje, van alle gemakken voorzien

• 10Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden
  • 9Barb Bouten31-01-2022

Super. Wij komen terug!!

Bij de receptie heel prettig in- en uitgecheckt. Wij waren er in januari, was somber, maar binnen was het heel gezellig met de gashaard. Het was er schoon, luxe en heel ruim. De bedden waren geweldig en het is er heel stil. Bossen, om te wandelen, waren dichtbij met veel paden.

• 9Eetgelegenheden
  • 8Klaas v d Veen29-01-2022

In winter voor ons prettig park om uitstapjes

Ruim opgezet park. Eigen bos in/uitgang, wel via een nat paadje. Grote bungalows. Aardige medewerkers. Kleinschalig. Voor ouders met kinderen tot 10 leuk park. Weg langs park vrij smal en daardoor erg druk en kruising van uit park gevaarlijk ook voor wandelaars en fietsers.

• 7Activiteiten
    • 8Onderkomen
    • 7Eetgelegenheden
  • 9Will26-12-2021

Verblijf en fietsomgeving voor herhaling vatbaar.

Huis(je) 12 personen in keurige staat. Zeer ruime leefkamer en keuken. Prima zitmeubilair. Eetkamerstoelen rollen iets te gemakkelijk waardoor zowel opa als oma ongevraagd en onbeschadigd op hun zitvlak terechtkwamen. Bij aankomst alles gereed waardoor we direct ons huis in konden. Voldoende parkeerplaatsen. En een perfecte fietsomgeving. Niet direct een park waar kinderen zich heel lang kunnen vermaken, maar dat was ook niet onze bedoeling. Kortom voldeed prima aan de verwachtingen.

• 8Activiteiten
  • 10Marijke17-12-2021

Geweldig genoten!

Het verblijf was weer prima, net als de voorgaande keren. Huisjes zijn fris, modern en luxe en van alle gemakken voorzien. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Ligging is ideaal, mooie omgeving. Ontbijtservice is goed en er zijn vele mogelijkheden om avondeten te laten bezorgen.

• 9Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden