Vakantiepark Landal Amerongse Berg

Fantastsch !!!

Rita
21-9-2018
  • Onderkomen9

Vriendelijk,rustig ,alles wat nodig was voor een leuk weekendje weg . Alleen de privecy misten we een beetje , maar daar wordt aan gewerkt door aanplanting van groen .

Aanrader in hoogste categorie !

E Leliveld
20-9-2018
  • Onderkomen10

Zooooon fantastisch park, heel netjes, leuk voor de kinderen, heel vriendelijk en zeer behulpzaam personeel en (super)luxe en schone vakantiewoningen.

Omdat het park nog vrij nieuw is is het daarom logisch dat de begroeiing rondom de woningen nog niet optimaal is . Derhalve is de privacy ook nog niet optimaal. Bij het boeken is het verstandig daar rekening mee te houden als u niet wilt dat anderen mensen u zien. De woningen zijn voorzien van keurig meubilair en hebben een prima volledig ingerichte keuken. Als er ook maar iets aan mankeert wordt dat zo snel mogelijk door het personeel opgelost. (onze combimagnetron ging stuk en werd onmiddelijk vervangen) Top service dus !

Wij hebben twee heerlijke weken vakantie gehad op een geweldig mooi en in een fantastische omgeving gelegen park.

Een aanrader van de hoogste categorie !!

Een genot om hier te zijn

Cock de Jong
14-9-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Prachtige omgeving. Goede service medewerkers. Goede controle schoonmaak huis.

Éénmalig

Julia
7-9-2018
  • Onderkomen8

Mooie huisjes.

Totaal geen privacy ,iedereen ziet het vb.als je in een jacuzzi zit.

Zit in een luxe huis en heb aan de overkant van de vijver zicht op de werklui hun blote buiken,geen last van die mensen maar dat bedoel ik oa met geen privacy.

Voor die prijs heb ik al in mooier huizen met meer privacy en groen rond de huizen gezeten.

Heerlijke accommodatie!

Karin
26-8-2018
  • Onderkomen9

2 Weken genoten van een prachtige accommodatie (voelt als thuis) met jacuzzi en sauna op een rustig park. Prettig contact met Landalmedewerkers, problemen worden snel opgelost. De ligging van het park nodigt uit voor veel activiteiten: grotere steden binnen autoafstand, veel fiets- en wandelroutes binnen handbereik, varen/kanoën. Wij gaan zeker dit park nog eens weer bezoeken.

Zalig om te verblijven

vandenhouten
24-8-2018
  • Onderkomen9

uitsekende service van personeel en parkmanager

Volgend jaar weer!

Familie Stekel
23-8-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen10

Het was een heerlijk schoon huisje van alle gemakken en luxe voorzien. De medewerkers zijn erg gastvrij en zetten graag een stap extra voor je. In de omgeving is veel te doen. Het park is erg geschikt voor kleinere kinderen. Met een mooie binnenspeelhok en binnenbad voor als het weer slechter is.

Super park

Marretje
23-8-2018
  • Activiteiten1
  • Onderkomen9

Prima huisje jammer dat we niet aan de buitenkant zaten maar aan water, voor de rest prachtig park, hele vriendelijk en behulpzaam personeel.

We kregen een hui die voor huisdieren maar dat was door ons niet gevraagd, dit aangegeven en we werden gelijk goed geholpen aan een ander huisje super

Fantastische midweek op dit park!

Irene
21-8-2018
  • Onderkomen10

Mooi nieuw park, niet heel groot maar gezellig. Prachtig en compleet huis met heerlijke bedden en comfortabele meubels. Zeer vriendelijk personeel en een koffie corner met gratis koffie en thee en een klein winkeltje. Fietsen gehuurd die in prima staat verkeerden en een goed kinderzitje op één van de fietsen. Niets op aan te merken in negatieve zin dus een 10 met een griffel. 😃

Geweldig verblijf op een verzorgd park

Hans van der Geest
13-8-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen10

Mooie huisjes, schoonmaak kan beter. Overige faciliteiten beperkt maar wel goed.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Amerongse Berg in Overberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Amerongse Berg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.