Géén boekingskosten
NederlandUtrechtMaarnVakantieparken MaarnVakantiepark EuroParcs De Utrechtse Heuvelrug

Vakantiepark EuroParcs De Utrechtse Heuvelrug

NederlandUtrechtMaarn

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark EuroParcs De Utrechtse Heuvelrug voor je op een rij gezet:

7.5GoedScore uit 192 reviews

Contact

193 Reviews over EuroParcs De Utrechtse Heuvelrug

• 9R v elderen20-06-2022

GOED!

Huisjes zijn spik en span. Mooie materialen gebruikt. Tuin netjes aangelegd. Het is allemaal ook vrij nieuw. Personeel is erg aardig en behulpzaam. Snelle service bij probleempjes. Voor aanmerkingen moet ik zoeken. Gazon bij het huisje is nog niet goed aangegroeid en zit vol kuilen. Minimarkt is wel erg mini en er is vrijwel niks te koop. Zwembad was gesloten vanwege storing. Desondanks is dit park een aanrader want het ziet er super uit.

• 7Activiteiten
    • 9Onderkomen
  • 9Suzanne15-03-2022

Super!

Een fijn verblijf gehad in een mooi en schoon chalet. Ook super centraal gelegen tov mooie wandel en fietsroutes. Maar ook op steenworp afstand van bijvoorbeeld Utrecht. Van de faciliteiten verder geen gebruik gemaakt.

• 8Eetgelegenheden
  • 9Margot Haverkamp-Neyhoft11-11-2021

Fantastisch verblijf in een prachtige omgeving

Wij zijn van 5 tot 8 november 2021 verbleven in accomodatie de Berkel 4. Een prachtige moderne accomodatie. Gezellig, luxe en schoon. Goede bedden, heerlijke bank. Het is een prachtig park. En de omgeving is echt schitterend. We hebben heerlijk kunnen wandelen. Echt een aanrader! Wij komen hier zeker terug!

• 9Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden
  • 9N.J. Poot06-11-2021

Verblijf in chalet Velthorst van 29/10 t/m 5/11

Een heel mooi park, met super chalets,heel schoon, de ligging is prachtig, naast het park ligt het landschap De Koeheuvels, bij de ingang van het park Het Henschotermeer. Ongeveer 2km van het park Het natuurgebied de Zanderij van Maarn. Het park is nog in ontwikkeling en wordt steeds mooier. Wij hebben hier genoten en het park is een aanrader.

• 8Eetgelegenheden
  • 8M J van den Berg02-11-2021

Een aanrader om gezond en relaxed te verblijven.

EurParcs de Utrechtse heuvelrug ligt in een prachtig gebied waar er voor iedereen wat te beleven valt. Wandelaars kunnen er eindeloos wandelen. Als je van mooie steden en cultuur houdt dan zit je hier ook op de goede plek. Kinderen zullen zich er goed vermaken. Het prachtige Henschotermeer en het binnen zwembad op het terrein maken het een feestje voor de kinderen. In de herfst is het een sprookjesachtige gebied vol prachtige kleuren en veel mooie paddestoelen in het bos. De huisjes zij zeer aangenaam om in te verblijven ook bij een regenachtige dag.

• 3Sascha27-10-2021

Niet Europarcs waardig

• babybad zwembad koud
    • huisje erg vies
    • geen straat verlichting
    • bouwval ( park nog in aanbouw)
    • verlaten park
    • winkeltje dicht

De omgeving is prachtig en het zwembad is nieuw en mooi maar dit is een park is duidelijk nog lang niet af en zeker de prijs niet waard. Wij zijn van europarcs echt anders gewend flinke tegenvaller.

• 3Activiteiten
    • 3Onderkomen
    • 2Eetgelegenheden
  • 8Kim22-10-2021

Heerlijk huisje, nieuw en schoon!

De nieuwe huisjes zijn echt top! Super schoon en echt nieuw. Wij zijn een midweek geweest in de herfstvakantie. Baby van 1 en dochter van 8 mee. Huisje had meer dan op de site stond. Wij hadden huisje Berkel 4 personen. Ik heb echt smetvrees en dit was echt schoon! Park had niet veel faciliteiten. Zwembad was net open, maar is echt heeeeel klein dus voor de allerkleinste leuk om een uurtje te spelen. Als je gaat doe dan vooraf boodschappen want die kun je niet op het park verkrijgen. Je zit echt op loopafstand van henschotermeer en meerdere prachtige bossen in de omgeving! Onze oudste houdt echt van bossen en natuur dus dat was perfect. Verder op het park (nog) niet heel veel te doen, maar dat wisten wij vooraf. Snackbar was eerlijk gezegd niet lekker op het park. Restaurant was meer gesloten dan open dus zijn wij niet geweest. Let op als je gaat zwemmen! Neem een muntje mee want onze schoenen zijn echt verdwenen

• 4Activiteiten
    • 4Eetgelegenheden
  • 2Astrid18-10-2021

Nooit meer

Dat het geen opzet heeft zoals je van een park verwacht, het is 1 smalle weg waar auto’s elkaar alleen kunnen passeren als ze door de berm rijden met als gevolg een grote bagger boel. Faciliteiten ver beneden pijl… brasserie en snackbar zeer slecht!! Tip.. neem een zaklamp mee, waar wij zaten is geen straat verlichting

• 2Activiteiten
    • 7Onderkomen
    • 1Eetgelegenheden
  • 9Fred Holleman27-09-2021

Practig park in een moioi stukje Nederland

Heerlijk verblijf gehad in een mooi en modern chalet (no 522) dat wat ons betreft van alle gemakken is voorzien.

• 7Eddy20-09-2021

Fietsvakantie

Super fiets omgeving. Leuke steden nabij

• 6Activiteiten
    • 8Onderkomen