Tijdelijk €25 aanbetaling

Molecaten Park Landgoed Ginkelduin

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Molecaten Park Landgoed Ginkelduin voor je op een rij gezet:

7.6GoedScore uit 558 reviews

Vakantiepark info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

Midden in de bossen ligt Molecaten Park Landgoed Ginkelduin. Het park is autovrij waardoor kinderen vrijuit kunnen spelen. Er is een klein zwembad, animatie die vooral gericht is op kleine kinderen en een restaurant. In de omgeving kun je heerlijk wandelen, fietsen of mountainbiken. Of ga een dag naar Ouwehands Dierenpark.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

558 Reviews over Molecaten Park Landgoed Ginkelduin

• 6Joop Assman31-10-2022

Waarschijnlijk geen tweede keer.

Een na seizoen op de camping met privé toilet gestaan, bij aankomst rond de waterkraan eerst de brandnetels moeten verwijderen, de wifi is duur en vooral in de avond slecht, er zijn heel veel mollen op dit terrein waar nauwelijks iets aan gedaan wordt, het terrein is dan ook erg hobbelig (ook in de voortent) mede door de matige verlichting is dit erg vervelend, volgens kampeerders die hier meerderen jaren staan blijkt dit een jaarlijks terug komend fenomeen te zijn.

• 5Eetgelegenheden
  • 5Marcel14-08-2022

Geen vriendelijk personeel.

Geen vriendelijk personeel. Een van mijn kinderen vind het leuk om te tennissen. De tennisbaan gaat open om 9.00 uur. Wij wilde vroeg tennissen om 9.30 na heen en weer gelopen en gewacht te hebben. Maar bij de receptie gevraagd om hem te openen. Na 10 min wachten maar weer gevraagd. Toen gemeld dat het al vaker gebeurd was. Later kwam de man met de sleutel. Deze man liep ons bellend voorbij. Ik gaf aan dat het vaker voor kwam. Hij belde rustig verder en zei. Don,t shoot the messanger. Na mij mening is het niet fijn om als lucht behandeld te worden. Jammer.

• 1Activiteiten
    • 7Onderkomen
  • 7R. Van Bommel11-08-2022

Geweldig met punten van kritiek.

Zoals voorgaande jaren een heerlijk verblijf gehad maar toch wat punten van kritiek. Bijvoorbeeld 5 personen in de bediening neerzetten in de ginkelduin compleet met een chagrijnige manager dat kost schijnbaar niet veel maar zodra er waterglijbanen neer worden gezet op het sportveld kan het niet langer dan 3 uurtjes duren . Langer zal wel te duur zijn. Denk er eens aan om de kinderen wat meer plezier te gunnen! Even voor de duidelijkheid wij hebben de kinderen al groot dus ik schrijf dit niet uit egoïsme

• 2Activiteiten
    • 5Onderkomen
    • 5Eetgelegenheden
  • 8Thomas06-08-2022

Een fijn verblijf

Geweldige locatie om te wandelen en te fietsen. Zwembad (buiten/binnen) erg druk en meer voor gezinnen met kinderen. Gelukkig zijn er genoeg zwemplekken in de omgeving. Appartement was schoon (in februari opgeknapt) en was van alles voorzien. Top vakantie!

• 8Activiteiten
  • 7Patrick Wijchen01-08-2022

Rustig, ruim, schoon, slecht eten.

Een goede camping, vooral met kinderen. Maar ook met zijn tweeën prima (zoals wij), want het is er best rustig. De supermarkt is prima gesorteerd, en dat met nette prijzen. Ook de automaat bij de receptie buiten met de meest noodzakelijke supermarkt goederen ( literflessen frisdrank, maar ook tampons ed.) is ook echt een uitkomst. Wij hadden een plaats met prive sanitair. Beviel goed, wel missen we een mogelijkheid om hier ook de vaat te kunnen doen. Het is puur een badkamertje met douche. Ook wat extra afleg ruimte, en wat extra kledinghaken is geen overbodige luxe. Her en der komen er wel wat storingen voor in deze sanitairhuisjes zoals ook bij ons. (stromstoring). Maar onze voorziening zag er netjes uit. Het grote minpunt is toch wel dat al het eten wat er geserveerd wordt niet van de beste kwaliteit is. Op de wekelijkse barbecue is het niet bepaald smullen. Goedkoopste vlees, erg zout, salades om te huilen. Het is puur wat maagv....

• 1Eetgelegenheden
  • 7marjon29-07-2022

Geweldige animatieteam. Vriendelijk personeel

Een grote familiecamping. Gekampeerd met caravan op zeer ruime mooie plaats. Veel animatie voor kinderen. Dat is ontzettend goed georganiseerd. Voor kinderen tot 10 jaar een hele leuke camping. Ruim buiten zwembad. Zwembad binnen zeker voor de jonge, kleine kinderen erg leuk . Groot nadeel in binnenzwembad dat de tieners daar zich wild gedragen en uitleven met "bommetje", duiken, bal gooien. Daar is het binnenbad veel te klein voor. Deze is echt gericht op de jonge kleine kinderen. Helaas ontbreekt er toezicht in en bij de zwembaden. Dat mag je echt wel verwachten van een grote organisatie als Molecaten. Het sanitair wordt netjes bijgehouden en schoon gemaakt. Helaas werd in donkere avond/nacht door rondhangende jeugd het sanitair compleet vernield, en smerig gemaakt en zelfs nat closetpapier op de spiegels geplakt. Na meerdere klachten bij de receptie werd dit snel schoongemaakt. WAAR IS DE TOEZICHT DIE DIT TEGEN GAAN????

• 7Onderkomen
    • 6Eetgelegenheden
  • 8Ron28-07-2022

Prima camping, zeker voor jonge kinderen

Klein weekje hier gekampeerd, na 1,5 week Frankrijk. Als camping niets op aan de merken; prima ruime plekken, sanitair schoon (douchestraal mag harder), horeca prima, zwembad prima, supermarkt prima (en redelijk betaalbaar).

Animatie voor jonge kinderen ook prima. Voor tieners, die wij mee hadden, vond ik het wel wat beperkt. Dan merk je wel dat ze in het buitenland daar wat beter op ingesteld zijn. Desalniettemin heerlijke dagen gehad.

• 7Activiteiten
  • 8Linda18-07-2022

Top vakantie

Heerlijke vakantie op een top camping! Gebruik gemaakt van de bungalowtent (C14) van molecaten zelf. Ruim opgezet en van alle gemakken voorzien. Wel zelf goede stoelen meenemen want de stoelen aanwezig zijn niet geschikt voor een langere tijd. Sanitair dik in orde van het verwarmde mediterraans toiletgebouw. Altijd Schoon en voorzien van toiletpapier. Toiletten bij het buiten zwembad laten wel te wensen over. Stinken erg en ook na melden en schoonmaak onfris. Restaurant en snackbar eenvoudig maar voldoende. Ook de prijzen in de supermarkt aanwezig op het park zijn acceptabel. Animatie voor de kinderen aan de magere kant… wat er georganiseerd wordt is leuk, maar de frequentie mag wat hoger. Al met al zeker een aanrader!!!

• 7Activiteiten
  • 9Monique16-07-2022

Heerlijk ruim park met veel peivacy

Mooie omgeving. Schoon huisje. Vriendelijk personeel. Ruim opgezet.

• 9C v/d Werf04-07-2022

Mooie vakantie.

pluspunt. prachtig huisje en heerlijk stil en een mooi bosrijke omgeving minpunt niet veel keuze in het restaurant.

• 8Activiteiten
    • 10Onderkomen