Tijdelijk €25 aanbetaling

Boerderij Hazenveld (B&B en mini-camping)

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast Boerderij Hazenveld (B&B en mini-camping) voor je op een rij gezet:

9.4FenomenaalScore uit 547 reviews
+40

9.4FenomenaalScore uit 547 reviews

Bed & Breakfast info

• Airconditioning
Meer bed & breakfast info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

547 Reviews over Boerderij Hazenveld (B&B en mini-camping)

• 9Cora Kottenhagen09-12-2022

Prima in orde, voor herhaling vatbaar !

Geweldige leuke accommodatie. Ik was hier vanwege de Country & Christmas fair bij Kasteel de Haar, gelegen op slechts een paar minuten rijden. Ideaal als je van die lange dagen hebt. Fijne kamer, goede bedden en schoon. Heel aardig, dat de minibar op de kamer gevuld is en waar je gratis gebruik van mag maken. We hebben genoten, het is zeker voor herhaling vatbaar.

Eigenaar, 18-01-2023

Dank je Cora. Misschien tot de volgende Country&Christmas Fair op Kasteel de Haar?

• 10Albert13-11-2022

Cum laude

Niks dan lof over dit verblijf. Service is werkelijk uitstekend. Overal is aan gedacht, overal wordt voor gezorgd. Boer Piet zette een fiets van prima kwaliteit voor me klaar. Een dag heerlijk gefietst in deze mooie landelijke omgeving.

Eigenaar, 23-11-2022

Wat een lof, hier zijn we blij mee! We doen het graag!

• 10Rob27-10-2022

FANTASTICH

De boerderij ligt in een prachtig weidegebied. Mooie vergezichten. Mooie fietspaden. Wij verbleven drie dagen in de B&B. Hele ruime en mooie kamer. Prima bedden. Sanitair is ook uitstekend. Ontbijt is keurig verzorgd. Véél keuze én flexibel. Je eigen lunchpakket samenstellen was ook prima. Marianne is een uitstekende gastvrouw.

Eigenaar, 23-11-2022

Dank je wel Rob. Het onze gasten naar de zin maken, dat is het leukste van een vakantieverblijf!

• 10Marije Hoogerbrugge10-10-2022

Top verblijf gehad

Een hele mooie, schone accomodatie met heerlijke bedden& heel fijn sanitair. Piet&Marianne zijn erg vriendelijk en willen je graag helpen met vragen. De omgeving is prachtig en de camping zelf rustig. We komen hier zeer regelmatig met onze groep en we komen er zeer graag. Zeker een echte aanrader

Eigenaar, 23-11-2022

Dank je Marije. Tovedem speelde weer een super stuk. Komt dat nu door het oefenweekend in onze accommodatie?

• 10Fam Hulsman03-10-2022

Geweldig

Heerlijke 2 dagen gehad in de B & B .. ontvangst was top .. de bedden lagen heerlijk en het ontbijt was super. Zeer vriendelijke gastvrouw

Eigenaar, 23-11-2022

Goed te horen! Dank jullie wel.

• 10Frans Lindhout29-09-2022

Een goed verblijf op een mooie plek

Mooie ruime staanplaatsen met schitterend, schoon sanitair. Ook een goede stalling met oplaadmogelijkheid voor accu's. Fijn om te zien dat er ook oog is voor het milieu door afvalscheiding en alles wat er meer bij hoort. Jammer dat er geen oplaadmogelijkheid is voor EV 's. De dichts bij zijnde bevindt zich in het dorp Kockengen dus bij je eigenlijk aan gewezen op een snellader aan de autoweg.

Eigenaar, 23-11-2022

Misschien ooit Frans, als we nog meer elektriciteit opwekken dan we nu al doen en voldoende ruimte kunnen creeeren om de laadpalen te plaatsen. Helaas is dit nu nog niet mogelijk, maar we houden het in ons achterhoofd!

• 10Marije26-09-2022

B&b op de boerderij, perfekt met kleine kinderen

Wij verbleven 3 nachten met twee kinderen onder de 5 in een familiekamer in de b&b. Fijne kamer, goede bedden, moderne eigen badkamer, toegang tot gemeenschappelijke keuken en op de kamer genoeg kinderspeelgoed om zelfs een regenachtige dag door te komen. Marianne is een warme en professionele gastvrouw, van ontbijt tot hulp bij uitstapjes en last minute een taxi regelen, niets was teveel, zelfs niet toen onze terugvlucht bijna 12 uur vertraagd was. Kortom, een echte aanrader!

Eigenaar, 23-11-2022

Goed dit te lezen Marije. Ik vind het leuk om onze gasten te verzorgen en ontzorgen. Zo ben jij met de twee kleintjes hopelijk ook weer uitgerust thuis gekomen? Tot ziens! Marianne

• 10Rineke Rentmeester19-09-2022

Heerlijk bijkomen

Fijne camping met vanaf onze plaats fantastisch uitzicht. De plaatsen hebben veel privacy, veelal met mooie uitzichten en behoorlijk groot. Heerlijk vlees te koop op de camping, fijne tips op het bord bij de afwasplaats of via de e-mail. Wandel- en fietstochten, een bezoek aan kasteel De Haar, grote steden, mooie kleine plaatsjes, supermarkten op kleine en iets grotere afstand, alles is op redelijke afstand mogelijk. Voeg daar nog prima schoon sanitair bij, o en niet te vergeten 7! haakjes in de douche om alles op te hangen, dan kan ieder bedenken dat wij hier 2 weken een prima verblijf hadden Marianne en Piet zijn fijne woningeigenaren, soms onzichtbaar aanwezig, maar altijd bereikbaar voor vragen

Eigenaar, 23-11-2022

Dank je Rineke, ja die 7 haakjes ;) Als oud kampeerder ken ik de douches waar je je kleding en handdoeken niet droog kwijt kunt. Voor niet kampeerders klinkt het gek, maar voor mij was het een eis bij het inrichten van ons sanitiair! Leuk, dat je dit zo waardeert!

• 9Mieke Arts19-09-2022

Geweldig verblijf

In een woord geweldig, mooie camping en omgeving, nieuw en zeer schoon sanitair, mooie plaatsen, rustig, gratis leenkrant, goede fietsenstalling, vriendelijke eigenaar.

Dank jullie wel!

• 8Vincent en Riet Evers16-09-2022

Voorherhaling vatbaar

Zeer zeker de moeite waard, mooie plekken op het gras en zeer schoon sanitair en met veel gezellige mensen om ons heen waaronder de leiding natuurlijk. goede uitgang voor leuke en mooie knooppunten ritten op de fiets naar b.v. Breukelen of Maarsen en de super in Kockengen

Eigenaar, 23-11-2022

Dank jullie wel. De super in Kockengen is begonnen aan een grote verbouwing, hij lijkt wel 2x zo groot te worden! Goed nieuws hè? Tot ziens!

Bed & Breakfast Boerderij Hazenveld (B&B en mini-camping) info

• FietsverhuurBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)
  • HuisdierenBeschikbaar
  • BBQ toegestaanBeschikbaar