Géén boekingskosten

• 6.7Staat v/h sanitair
  • 8.3Eetgelegenheden

10 Reviews over De Boerinn

• 8Roos26-06-2022

Wij gaan zeker nog een keer!

Mooie camping met goede voorzieningen. Toiletgebouw altijd netjes schoon. Personeel erg vriendelijk. In een prachtige omgeving van natuur en dieren.

• 8Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

Hugo, Eigenaar, 30-06-2022

Dank voor jullie leuke review en heel graag tot ziens!

• 8Maarten26-06-2022

Super camping

Super camping in leuke omgeving. Voor de wandelaars 2 leuke klompenpaden direct vanaf de camping en voor de kids veel leuke activiteiten van skelters, sups, boerengolf, tafeltennis tot kanovaren. Overall een tipocatie voor een weekeindje (of langer) weg.

• 8Eetgelegenheden

Hugo, Eigenaar, 30-06-2022

Dank voor jullie leuke review en heel graag tot ziens!

• 10Bert en Alie Pelleboer08-06-2022

Gezellig, prachtige authentieke omgeving, gemoedel

Wij vierden de liefde met ons volwassen gezin, totaal 15 personen. Wat leuk om te bivakkeren in safaritenten en wat was er voor jong en oud veel leuks om van te genieten. Het kanovaren, suppen, de knutselclub, de vele skelters en het heerlijke buffet. Kortom..een echte aanrader. Last but nog least...in de nacht een waar kikkerconcert. Bedankt aardige mensen !!

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden

Hugo, Eigenaar, 10-06-2022

Hartstikke bedankt voor jullie komst en leuke review. Groetjes, team (en kikkers) van Camping De Boerinn PS; de vergeten zaklamp hebben we op de post gedaan!

• 8Oskam29-05-2022

Genieten!

Een leuke ervaring! De kinderen hebben zich heerlijk vermaakt en overal vriendelijk personeel.

• 7Eetgelegenheden

Hugo, Eigenaar, 31-05-2022

Hartstikke bedankt voor jullie komst en graag tot ziens!

• 8Fam Staal15-08-2021

Ontspannen camping in prachtige omgeving.

Prachtige centraal gelegen rustige plek. Leuk met kinderen vanwege water hindernissen, activiteiten van groepsuitjes boerderij, diertjes, skelters en veel speelruimte. Klein beetje Animatie met o.a. elke avond kampvuur. Mooie receptie waar je ook kunt zitten en wat drinken. Ook is er overdag een grotere horeca met groot terras op het terrein. Geen echte zwem mogelijkheid buiten in de kanaaltjes. Wel kano’s. Ook geen luxe sanitair. Gewoon heel basis met douches en afwasplekken cq. Wastafels.

Prachtige zonsondergangen elke avond.

• 5Staat v/h sanitair

Hugo, Eigenaar, 31-05-2022

Dank voor jullie leuke review en graag tot ziens!

• 9Melanie Nieuwenhuisen14-08-2021

Heerlijk genieten van rust en ruimte.

Met het gezin en de vouwwagen twee weken gekampeerd bij de Boerinn. Erg gastvrij ontvangen en ook tijdens het verblijf heel positief! Ook met mijn gluten intolerantie konnik goed terecht. Sochtends glutenvrije broodjes. Avontuurlijke kinderen, kinderen die dol zijn op dieren en mensen die er prima op hun plek! Wij komen zeker snel terug.

Hugo, Eigenaar, 31-05-2022

Dank voor jullie komst en leuke reactie!

• 8Evelien03-08-2021

Fijne gastvrije camping

Camping de Boerinn is vanuit een evenementenlocatie een camping begonnen en dat merk je. De horeca is super, de locatie is top (velden voor jonge kinderen zijn helemaal omheind), de kinderen vermaken zich prima op de skelters, in de hooiberg of bij één van de (polder)activiteiten en de fijne gastvrije medewerkers maken het vakantiegevoel compleet. Het sanitair heeft nog niet de luxe zoals bij een camping als deze hoort maar dat staat bij de de Boerinn op hun to-do lijst op nummer 1 om aan te pakken.

Kortom erg genoten van het weekje op de Boerinn waar we ons zeer welkom voelden.

Hugo, Eigenaar, 31-05-2022

Klopt helemaal; we hebben het sanitair op de camping inmiddels fors uitgebreid en verbeterd!

• 7Otto26-07-2021

Leuke camping!

De Boerinn is een fijne camping op een boerderij. Er zijn veel activiteiten te doen zoals boerengolf, hindernisbaan, kanoën en bezoek aan een veehouderij. Ook zijn er veel dieren. De opzet is redelijk kleinschalig, maar wel gezellig en er is genoeg ruimte voor je caravan/camper/tent. De Boerinn ligt middenin het Groene Hart met Woerden om de hoek en genoeg te fietsen en te wandelen. Ik vond het persoonlijk erg leuk om de omgeving te verkennen. Heerlijk wandelen en fietsen en Woerden heeft een mooi stadshart. Mijn dochters van 9-11-13 vonden de activiteiten heel leuk. Er zijn daarnaast ook skelters en steppen. Je kunt een kano lenen en s’avonds kun je marshmallows roosteren boven een vuurtje. Ook kun je lekker eten in het restaurant. We vonden het sanitair niet fantastisch en bij de douches is het water niet echt warm en moet je (continu) de knop ingedrukt houden om water te krijgen. Maar komen we terug? Zeker wel.

• 6Staat v/h sanitair

Hugo, Eigenaar, 31-05-2022

Dank voor je leuke review! Wij hebben inmiddels 2 grote sanitair units met gescheiden douches en toiletten ;-)

• 5Tamara10-05-2021

Leuke camping maar te duur voor kwaliteit

Veel te doen, aardig personeel, heerlijke broodjes in de ochtend. Veel dieren, skelters, steppen, kanoën, poldersporten, boerengolf. Krappe, hobbelige campingplaatsen, sanitair (met name de dames douches) echt onder de maat voor een camping. Voor het poldersporten prima, maar als je 60 euro per nacht betaald, kan dit echt niet.

• 2Staat v/h sanitair

Hugo, Eigenaar, 31-05-2022

Dank voor je eerlijke review. Onze camping begon destijds als pop-up camping. Inmiddels hebben we twee professionele sanitair units met gescheiden douches en toiletten op ons terrein. Je bent van harte uitgenodigd om onze camping opnieuw te komen ervaren. Wellicht in 1 van onze 7 splinternieuwe safaritenten compleet ingericht met eigen badkamer?

• 9Marga05-05-2021

Geweldige camping

Heerlijk verblijf gehad op camping de boerinn! Rust en ruimte in de polder. Genoeg te doen voor de kinderen en leuke activiteiten. In de avond een heerlijk kampvuur op het tentveld. Echt genoten!

Hugo, Eigenaar, 31-05-2022

Dank voor je leuke reactie en heel graag tot ziens!

Camping De Boerinn info