Géén boekingskosten
NederlandUtrechtDoornVakantieparken DoornVakantiepark RCN het Grote Bos

Vakantiepark RCN het Grote Bos

NederlandUtrechtDoorn

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark RCN het Grote Bos voor je op een rij gezet:

8.1FantastischScore uit 774 reviews

Vakantiepark info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

RCN Vakantiepark het Grote Bos is een camping en bungalowpark, dus voor ieder wat wils. De kampeerplaatsen zijn ruim en in de bungalows vind je alles wat je nodig hebt. De animatie zorgt voor veel plezier bij jong en oud. Het park ligt in een bosrijke omgeving en geeft toegang tot mooie bospaden. Aanrader is om kasteel Amerongen te bezoeken.

Contact

774 Reviews over RCN het Grote Bos

• 10Cees Leeflang25-09-2022

Prima verblijf

Op de camping gestaan op veld Merelhorst van 13 tm 22 sep.Goede indruk van park, heel schoon, goede voorzieningen en prachtige omgeving

• 10Waardering
    • 10Eetgelegenheden
  • 9Suzanne24-09-2022

Fantastisch, we komen graag terug.

Het vakantiepark ligt midden in het bos. We hebben daar genoten van de rust, het groene uitzicht en de vogelgeluiden. De bungalow waar wij verbleven was schoon, sfeervol en het ontbrak ons aan niets.

• 9Eetgelegenheden
  • 8Fam. van Eijs22-09-2022

Leuke en mooie camping

Wat een leuke vakantie hebben wij gehad. Mooie camping in het bos met aandacht voor de natuur. Wij hadden een camping comfort plaats met water, een zomerseizoen op de kleine Enk. Leuk zwembad en een zeer uitgebreid annimatie programma met enthousiaste jongeren. Het gave klimbos is een aanrader, voor 10 euro mag je onder professioneel begeleiding mee doen. Prachtig gebouwd in het bos

Onze kinderen van 5 en 1,5 jaar hebben erg genoten Ook voor de hond was het een super locatie, bij aankomt kreeg ze zelfs een welkomspakketje.

Toiletgebouwen waren wat ouder maar prima. Wij komen hier zeker nog een keer terug.

• 7Dhr. v.d. Linden21-09-2022

Mooi park in bosrijke omgeving met goede voorzieni

Het kampeerchalet de Horst viel tegen.

Pluspunten • Voorzieningen zoals winkel, restaurant en zwembad zijn goed. • Fiets- en wandelroutes bij de receptie verktijgbaar • Goede gelegenheid om buiten te zitten op overdekt terras

Minpunten • tweepersoonsbed tegen de wand ongeschikt voor senioren • geen bergruimte voor bagage en kleding • douchebodem is erg glad • wastafel in badkamer te klein voor wassen en tandenpoetsen • gasfornuis is alleen een gaskookstel zonder oven • koffieapparaat te groot (15 kops) om op de aanrecht te gebruiken • capaciteit verwarming is onvoldoende • regenlawaai op het dak te hard om te kunnen slapen • geen insectenhorren aanwezig

• 8Trotse Brabander21-09-2022

Top locatie: prijs en kwaliteit

Prachtig gelegen in de bestaande natuur. Wordt goed in stand gehouden. Minder: groot park met grote loopafstanden

• 8Waardering

Dana, Eigenaar, 26-09-2022

Beste,

Bedankt voor de mooie beoordeling. Goed om te lezen dat je tevreden bent over de prijs kwaliteit verhouding.

Wij hopen je nog eens terug te zien.

• 10Marian20-09-2022

Geweldig gaan zekers nog terug.

Eerste keer RCN park het Bos, eerste indruk warm en mooi park vooral ons huisje Molenstein. Kei mooi en groot. Restaurant leuk personeel en eten was prima.

• 10Eetgelegenheden

Dana, Eigenaar, 26-09-2022

Beste Marian,

Bedankt voor de mooie beoordeling. Fijn dat jullie zo enthousiast zijn over ons park, de accommodatie en de brasserie.

• 8Christa17-09-2022

Baliemedewerkers zijn onervaren. En dat in septemb

Kamperen met privé sanitair.

• 8Activiteiten

Beste Christa,

Bedankt voor je beoordeling. Hopelijk heb je genoten van het verblijf.

Wellicht nog eens tot ziens.

• 7Anja16-09-2022

Groot park met mooie ligging midden in de natuur.

Bij aankomst onvriendelijk en ongeïnteresseerd personeel, geen aandacht voor de klant, veel problemen met slagboom (er niet door kunnen, tig keer heen en weer moeten rijden, met grote file achter ons tot gevolg) door fout personeel. Verder groot, ruim opgezet park met veel aandacht voor kinderen. Ligging is geweldig, midden in de bossen, veel wandel- en fietsplezier.

Beste Anja,

Bedankt voor je beoordeling. Jammer om te horen dat u geen fijne ervaring had bij de aankomst. Excuus daarvoor. Fijn dat er genoten is op het park en de omgeving.

• 9Robijn11-09-2022

Het was weer helemaal geweldig!

Ik kom hier al sinds in een klein meisje ben. En nu voor het eerst met mijn eigen gezin. Mega genoten van onze vakantie. En we hadden een top plek. Erg fijn ook dat er velden zijn zonder huisdieren. Het zwembad is ook echt mega mooi geworden. En er is genoeg te doen voor de kleintjes op de camping. Volgend jaar komen we zeker weer terug. Enige punt van kritiek vind ik toch echt de snackbar. Het eten is echt prima. Alleen je moet soms drie kwartier wachten. Terwijl er niet zo veel mensen staan te wachten. De jongeren achter de snackbar moeten beter worden voorbereid en begeleid. Zij krijgen nu alle boze mensen op zich terwijl zij er eigenlijk niks aan kunnen doen. Hopelijk wordt dit volgend jaar opgepakt! Zodat zij zonder stress en met plezier kunnen bakken. En de camping gasten blij weg gaan.

• 9Activiteiten

Beste Robijn,

Bedankt voor de mooie beoordeling. Wat leuk dat je hier al van jongs af aan komt.

Fijn dat jullie zo genoten hebben. Bedankt voor de feedback over de snackbar, dit zullen wij zeker meenemen.

Tot volgend jaar!

• 8Jos08-09-2022

Heerlijke omgeving zonder muggen e.a. insecten

Met 3 stellen op de camping gestaan. Ondanks de grootte van het park weinig overlast.

• 7Activiteiten

Beste jos,

Bedankt voor de mooie beoordeling. Fijn dat jullie zo tevreden zijn.

Vakantiepark RCN het Grote Bos info

Camping-informatie