Vakantiepark RCN het Grote Bos

7.3Hygiëne

Vakantiepark Info

• Animatieprogramma
  • Sauna

RCN Vakantiepark het Grote Bos is een camping en bungalowpark, dus voor ieder wat wils. De kampeerplaatsen zijn ruim en in de bungalows vind je alles wat je nodig hebt. De animatie zorgt voor veel plezier bij jong en oud. Het park ligt in een bosrijke omgeving en geeft toegang tot mooie bospaden. Aanrader is om kasteel Amerongen te bezoeken.

We hebben een aantal aanbieders voor RCN het Grote Bos voor je op een rij gezet:

Contact

534 reviews over Vakantiepark RCN het Grote Bos in het Nederlands

• 2Wim dronkers12-09-2019

Ondermaats

Bungalow Dennenburg 242. Wordt door ons niet aangeraden om te gebruiken. Totaal ongeschikt voor bewoning. Laat staan een comfortabele vakantie! Totaal beeld van het huisje, zwaar onder de maat. Dat men zo iets durft te verhuren. Gedateerd en zwaar verwaarloosd. Huisjes zijn hard aan renovatie toe. Het hele park maakt een wat verwaarloosde indruk, Veel te smalle wegen. Slechte bewegwijzering, vooral bij calamiteiten erg onduidelijk hoe je het snelst bij de uitgang/verzamelplaats komt. Toelichtingen: De ontvangst op de receptie was niet echt een succes. Waren er om half drie en konden ons, na 20 minuten wachten in de rij, wel aanmelden. Je kreeg echter niet de sleutel mee. Ander s zouden de schoonmakers zich opgejaagd voelen? Dat kon pas om drie uur. Je stond dan in een nog langer rij te wachten om alleen je sleutel af te halen. Allemaal erg klant onvriendelijk.

Bij aankomst in het huisje stonk dit erg naar een rioollucht. Men had wasbak van de keuken gevuld met wat water om de stank te camoufleren. Als je het toilet had doorgespoeld of de douche had gebruikt werd de stank erger. Bleek ook dat men de gordijnen had ingespoten met een luchtje om e.e.a. te maskeren. Het huisje bleek achteraf ook voor gebruik met dieren te zijn toegestaan. Dat was dan ook wel te ruiken. Waarom men dan vieze vloerbedekking in zo’n huisje ligt in onbegrijpelijk. Allen het terras set was nieuw, maar er ontbrak een buiten parasol die wel weer bij andere huisjes stonden. Dus als je buiten wilde eten dan viel er wel van alle uit de bomen op je bord.

Meubels in het huisje waren erg slecht en zwaar verouderd. Zeker niet dezelfde als op de foto’s op de site staan!De bank die er stond was zou laag dat je er met opgetrokken knieén opzat en er uit gehesen moest worden om op te kunnen opstaan. Dus zeker niet geschikt voor senioren. En stonden dan nog 2 rieten stoelen met normale zithoogte met een dun kussentje. Nou dat gaat op de duur ook pijnlijk worden als je daar lang op zit. De harde houten stoelen bij de eethoek kon je niet op zitten Als je tegen de leuning ging zitten zakte deze zo’n 45 graden achterover. We hebben die de maar niet meer gebruikt en 2 stoelen van de tuinset maar binnen gezet! De keuken inventaris was voor erg mager. De keuken inventaris was een mengelmoes, het bestek was zeker niet voldoende aanwezig. De aanwezig vaatwasser was aan de boven- en onderzijde niet afgeschermd. Maar er gewoon ondergeschoven. De grote voorraadkast naast de keuken had maar 2 legplanken, de rest was schijnbaar nodig voor de stofzuiger die er in stond. Erg hygiénisch!.

Het toilet was zo laag dat je er met opgetrokken knieén opzat. En zo klein dat je met je benen tegen de verwarming zat. De douche bestond uit een soort gangetje met oude vieze tegeltjes en zwarte schimmel plekken in d hoeken. Geen douche gordijn of deur en slecht 2 haakjes om wat aan op te hangen. Alles werd dus kletsnat. Je kleren kon je er dus niet kwijt die moest je maar in de gang hangen. En zoals als eerder gemeld een rioollucht. De slaapkamer had een vaste wastafel met daarboven slechte verlichting. Bedden waren van het boxspring type en voldeden goed. Kussens helaas veel te zacht. Ruimte naast de bedden was zo smal dat je er alleen zijdelings langs kon schuiven. Je kelding meost je in de woonkamer doen want er zijn geen haakjes om e.e.a. op te hangen. Spinrag langs het plafond

Het zelf schoonmaken van het huisje bestond uit het stofzuigen. Er waren geen goede middelen aanwezig om tegelwerk etc zelf te reinigen.

6Ligging
    4Service

• 8Ralf05-09-2019

Roken verboden?

Het is een leuke en goede camping. Enige nadeel is dat roken is toegestaan. Wij zaten op een veld waar bijna iedereen rookte.

10Prijs/kwaliteit
    8Onderkomen
    8Hygiëne

• 6Ajager105-09-2019

Prima park

Het park was prima . Ik heb nog wel een tip . De nummers van de woningen waren slecht te lezen, er zaten bomen voor.

6Ligging
    6Service

• 8F elbers04-09-2019

Fijne vakantie

Heel grote camping maar voelt intiem door de veldjes. Wij als tourder kwamen (door drukte en niet reserveren) op een seizoensveld. Troffen het met de mensen maar kan ook anders zijn. Sanitair redelijk, wordt wel goed schoon gehouden. Klein maar fijn zwembad en mooie omgeving.

6Prijs/kwaliteit
    8Zwembad

• 8Marijkevandijk04-09-2019

Leuk park

Leuke speelplaatsen, ruim opgezet, top personeel in het restaurant. Huisje was schoon en van alles voorzien, wel klein. De badkamer was de naam niet waard. Enkel een iniminidouche plekje.

• 6Vega777701-09-2019

Mooie locatie, maar er kan veel

Vaak hondenpoep naast de speeltuin en rondom onze plek. Schimmel aan de kit bij de wastafelbak bij de wc's. Hele vieze wc's. Ligging is uitstekend, lekker in het bos. Klein zwembad.

10Ligging
    4Service

• 8Anouskalenting28-08-2019

Gezellige gezin camping

Leuke camping wordt veel georganiseerd voor kinderen en volwassenen alleen jammer van de vele honden en het geblaf en dat sommige eigenaren de honden poep laten liggen op het park maar bovenal een gezellige plek om te camperen

• 8Rr struik28-08-2019

Top verblijf, beter poetsen

Alles was goed, heel veel te doen en toch veel rust bij de caravan. De combinatie met de survival vonden wij helemaal top.

Enig minpunt is de schoonmaak van de caravan. Dat moet in zo'n oud beestje echt beter...

• 10Joke28-08-2019

Goede service

Leukste het hele bos het mindere dat de hoekbankstellen er uit zijn

10Ligging
    10Service
    10Kindvriendelijk
    10Zwembad
    10Onderkomen
    10Hygiëne

• 9Laura27-08-2019

Heerlijk, zeer geschikt voor jonge kinderen!

Gezellige camping, we hebben daar een week met de caravan gestaan. Sanitair was compleet en schoon. Zwembad is erg leuk met lekker weer. Kinderen hebben zich prima vermaakt bij de speeltuinen en de recreatie! Wij hebben zonder vooraf te boeken daar een week kunnen staan en toen we onverwacht door omstandigheden eerder dan gepland weggingen, kregen we het geld terug. Vriendelijke service!

9Ligging
    9Onderkomen
    7Hygiëne

22 tips over Vakantiepark RCN het Grote Bos

• willem van de burgt, 17-03-2014

pirami9de van austerlitz is leuk om te bezichtigen, gecombineerd met een leuke boswandeling

• A de Graaff, 07-02-2014

Het bos is geweldig, hebben uren gewandeld met onze hond. Snackbar Calimero aan de Traaij. Prima kwaliteit. Dierenwinkel Dier n Plezier in WC de Sluis. Eigenaars die verstand van zaken hebben. Ruime keus, prima service!

• gertgroothuis, 20-10-2013

Het arboretum in Doorn (als je van bomen houdt)

7 vragen over Vakantiepark RCN het Grote Bos

• W Van der Velde, 21-07-2019

Processie eiken rupsen

Heb je op camping het grote bos last van de processierups ???

• Astrid, 19-06-2019

Activiteiten voor 14/15 jarigen

Wij overwegen een voorseizoensplek voor volgend jaar. Is dit een camping waar ook activiteiten voor pubers worden georganiseerd?

• van Beem, 15-02-2013

Het Restaurant

Wij staan straks 7 maanden op het Berkenbos en willen graag af en toe in het restaurant eten , nu lees ik dat de beoordeling een 5,3 is. Kunt u dit niet wat beter verzorgen op zo'n mooie camping.??.Geen diepvries , goede kok e.d. Bij voorbaat mijn dank H van Beem

Kerstin, 11-10-2013

Ik vond het zeer matig en eigenlijk zonde van het geld. Ikzelf zal er geen 2e keer gebruik van maken. Ja, het is dichtbij en dus gemakkelijk maar liever iets meer betalen en dat het het geld waard is. Als er geen teruglopen is in het aantal bezoekers van het restaurant zal er volgens mij ook nooit iets veranderen. Wat ik wel moet opmerken is dat het serveerde er beter uit zag dan dan het smaakte.

Hans, 10-02-2018

Als je lekker wenst te eten moet je niet hier zijn maar

Vakantiepark info

• De staf spreektEngels, Nederlands
  • HuisdierenOp aanvraag
  • BBQToegestaan

• ZwembadBuitenzwembad, Peuterbad

• Animatie programmaKids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Gratis wifiGehele hotel