Vakantiepark Bonte Vlucht

Fantastisch.

Commerijn
13-4-2018
  • Activiteiten9

Dit is een geweldig vakantie park

Met een geweldige super mooie nieuwe kantine.

Dit was andere jaren helaas wat minder.

Maar nu zijn we allemaal blij met deze super vrouw die hier echt een fantastische plek van heeft gemaakt.

• Activiteiten8
  • Onderkomen8

Mooi terras, zwembad, vriendelijk personeel. Veel te zien in de omgeving

=Fantastisch

D van den berg
26-7-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Super, zeker met kinderen!

Heerlijk!

Fam. Mossel
15-7-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Huur sinds enkele jaren accommodaties op dit park en ieder jaar is het toch nog weer mooier geworden: leuke vakantiehuisjes en chalets met fraai aangelegde eigen terrassen en speelse toercaravanvelden. Mogen, heel fijn, ook onze hond meenemen; hopelijk blijft dat zo als er tenminste geen overlast voor andere gasten veroorzaakt wordt. Eigenaren neem dus uw verantwoordelijkheid zodat wij dan nog jarenlang welkom zijn met onze viervoeters!
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Mooie staanplaatsen, prachtige chalets, Kaapse Bossen waanzinnig mooi, heerlijk om met hond te wandelen. Honden welkom mits aangelijnd ivm reetjes. Zeer professioneel, aardig en vakkundig personeel. Kortom zeer leuk team met veel animatie, leuke bar/ restaurant, rustig vakantiepark zonder veel overlast. Prachtig gelegen. Een dikke 10

Leuk park mooie ligging!

sara
  • Onderkomen9

prachtige omgeving om te gaan wandelen of fietsen!

leuk zwembad ook voor de kinderen.

lekker gegeten bij het restaurant

hele gastvrije mensen.

kortom top vakantie!

Samen met manlief genoten van een super weekend

Mike en wendy
  • Onderkomen10

Al 30 jaar samen en dat moest gevierd worden... Voor derde jaar in een appartement op de bonte vlucht .

Lekker dicht bij alles!!

Mooi uitzicht over terras, zwembaden, tennisbaan en de bossen. Het heerlijke restaurant waar we altijd zeer vriendelijk ontvangen worden stond een tafel voor twee met een roos en kaarsje, hoe attent was dat

We hebben nog fietsen gehuurd super geregeld

Alvast geboekt voor volgend jaar!

Mooie natuurcamping

Klaas van de Berg
  • Activiteiten7

Schitterend gelegen,

Echte aanrader om naar deze camping te gaan.

Veel gebreken!

Evelien
2-5-2017
  • Activiteiten1
  • Onderkomen6

Op het eerste gezicht een prima en mooi chalet, maar later blijkt met veel gebreken. Magnetron kapot (wordt wel vervangen), zeer vieze pan in de keukenkast (wordt op ons verzoek vervangen), water van de douche en toilet loopt niet weg. Kan niet direct gemaakt worden, dus na overleg een andere chalet aangeboden gekregen. Hier miste alleen wel de magnetron en deed de tv het niet. Ook hing in de douche een lampje met plakband vast. Kortom: een hoop ellende en dat op een vakantie! Parkeigenaar is wel vriendelijk en probeert om de gebreken te verhelpen maar eigenlijk mag je verwachten dat alles goed en schoon is. Ook werden we niet gastvrij onthaalt. Geen enkele informatie over park. We moesten zelf vragen waar we onze chalet konden vinden en waar we onze auto mochten parkeren! Het enige pluspunt is dat de chalet en de camping in een hele mooie omgeving liggen!

Afschuwelijk

Patje
21-4-2017
  • Activiteiten1
  • Onderkomen1

Wat een slecht beleid heeft deze camping, ongelofelijk gewoon.

Van te voren bij het boeken gevraagd of honden welkom waren, maar dit was niet geval, dus onze hond voor ene weekje ondergebracht bij een kennel.

Komen we op de camping aan, zien we allerlei honden op de camping lopen. In eerste instantie bleek je wel met en hond op de camping te mogen als je in een sta-caravan of huisje stond, en niet met een toercaravan. Later bleek toch ook dat er mensen met een toercaravan met een hond stonden.

Bij navraag bij de campingbeheerder bleek hij heir geen sluitend verhaal te voor te hebben.

Blijkt dat als hij je mag, dat er dan van alles wel mogelijk is.

We hebben een aantal aanbieders voor Bonte Vlucht voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Bonte Vlucht in Doorn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Bonte Vlucht zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Bonte Vlucht scoort een 7.79 uit 10 op basis van 105 reviews.