Vakantiepark Bonte Vlucht

Genoten en veel gelachen

Anouk van Slochteren
5-10-2018
  • Onderkomen8

Wat een mooi park met goede leuke mensen,

Goed geholpen , heerlijk gegeten en gezellig restaurant met erg vriendelijke mensen !

Vriendelijk ontvangen bij de receptie

Henk
25-8-2018
  • Onderkomen8

Super voor de kids! Animatie elke ochtend behalve zondag van 10 tot 11 knutselen. Echt wel vlotte bediening in de Bonte Koe! Het is geen Mac Drive gelukkig! Ach ja een feestje je heb altijd niet-feestgangers maar het was leuk hoor. Mensen die met hart en ziel werken op deze familiaire camping. Volgend jaar zeker weer Thx voor de prachtige zomervakantie.

Het is hier fantastisch 🍺

Stefan, Sven, Maarten en Maarten
24-8-2018
  • Onderkomen8

Ons jaarlijkse mannenuitje , geweldige natuur. Mooi park en een super restaurant .

Direct boeken

Volgend jaar zijn we terug 😍

Jan & Elly
24-8-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen7

Heerlijk genoten , de lekkerste schnitzels uit de omgeving ik hoef niet meer naar Duitsland !!!!

Leuke dames aan het werk

Bedankt lieve Daan , Lize en de andere dames ....

Prijs/kwaliteit is prima

Fam Schenk
19-8-2018

Het is een leuke camping op een prachtplek op de Utrechtse Heuvelrug.

Wij stonden op plaats 19, veld a, hier komt veel verkeer langs, ook ‘s avonds laat (tot ca 1 uur!) en ‘s morgens om 6 uur rijden de eerste auto’s het park alweer af.

Dit was in de tent als lichte slaper niet echt prettig.

Het is een camping waar wij een aantal nachten hebben gestaan en dat was prima. De kinderen vermaken zich vooral op de airtrampoline.

Bij het restaurant was de service zeer matig. Erg lang wachten op t eten (1,5 uur) en dan als reden geven dat t drukste moment van de dag is (er was nog geen kwart van de tafeltjes gevuld).

Enorm genoten!

Fam. Hop
16-8-2018
  • Onderkomen8

Wij zijn net terug van een heerlijke week op camping de Bonte Vlucht. Wat hebben wij genoten!

De kampeervelden liggen er erg strak en verzorgd bij en het sanitair wordt netjes onderhouden. Ook de ligging van de camping is super! Perfect voor wandelingen en fietsroutes.

Bij de receptie word je altijd goed en professioneel geholpen.

Wij hebben diverse keren bij het camping restaurant de Bonte Koe gegeten. Dit was uitstekend! Het eten was heerlijk en goed geserveerd, de bediening was enorm vriendelijk en vrolijk en de aankleding is ook erg gezellig! Naast het restaurant is een snackbar met een breed assortiment. Ook kan je broodjes bestellen die elke dag vers gemaakt worden.

De laatste 2 dagen kwamen de kinderen en kleinkinderen op visite. Zij hebben zich enorm vermaakt in en bij het zwembad en bij het speeldveeld. Top voor alle leeftijden!

Wij hebben alweer geboekt voor volgend jaar!

NOOIT MEER!!!!

Jacq
7-8-2018
  • Activiteiten4
  • Onderkomen3

Wij waren absoluut niet tevreden over het appartement boven het restaurant. Het wordt voor 4 personen aangeprezen maar is erg klein. Verder is alles oud, douchekop kapot, slaapbank is een hel om op te liggen. Het sterft er van de zilvervisjes.

Op zaterdagavond was er een of ander feest onder ons appartement aan de gang. Dit ging gepaard met heel veel drank en keiharde Hollandse muziek, zo hard dat onze vloer trilde.

Wij vinden dat een feest echt moet kunnen maar om 23.45 uur was het nog steeds een verschrikkelijke herrie. Toen maar eens gebeld met de vraag hoe lang het nog ging duren. Ze hadden vergunning tot 1.00 uur maar zouden om 00.00 uur stoppen met de muziek, de 15 man die er zaten bleef tot 1.30 uur lekker door drinken, lallen en schreeuwen. Er werd in koor "vuiler hoer" gezongen e.d. Niet echt leuk als je daar met je kind bent.

Voor ons dus geen herhaling op de Bonte vlucht!

Nooit meer.

Kim
5-8-2018
  • Activiteiten2
  • Onderkomen5

In eerste opzicht prima camping. Helaas slechte communatie met de gasten . Kinderanimatie was waardeloos. Ging gewoon niet door of stelde niks voor erg jammer! Sanitair netjes alleen bij drukte was vaak wc papier op en ik miste de handzeep bij het sanitair. Zwembad was eerste dagen prima. Daarna vieze smaak en baby peuter bad was veel te koud. Veel bemoeizucht van de vaste bewoners daar. Erg jammer. Eten op de camping was niks bijzonders er duurde erg lang voordat het geserveerd werd. Wij gaan er helaas niet meer naar terug .

Niet weer

Steef
31-7-2018
  • Activiteiten3
  • Onderkomen8

Zwembad stuk afgesloten zaten gezellig te eten oorlog in de keuken van het restaurant bbq verbod zou er niet weer heen gaan.

Fantastisch.

Commerijn
13-4-2018
  • Activiteiten9

Dit is een geweldig vakantie park

Met een geweldige super mooie nieuwe kantine.

Dit was andere jaren helaas wat minder.

Maar nu zijn we allemaal blij met deze super vrouw die hier echt een fantastische plek van heeft gemaakt.

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Bonte Vlucht in Doorn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Bonte Vlucht zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.