7,4

12 reviews over Camping Boerderijcamping Prinsenhof in het Nederlands

Nooit meer

Kampeerder,
14-9-2018

Prijs kwaliteit staat niet in verhouding, zeker niet in de maand september, veldjes zijn heel open, dus veel wind, de ontvangst was vriendelijk maar verder kon er niet veel hartelijkheid af, leuke dagen met vrienden gehad maar de camping is niet voor herhaling vatbaar, sober en minimaal sanitair.

Gereisd met vrienden in september 2018

het is " thuis komen"

henk en anneke,
9-10-2017

wij komen al 20 jaar minstens 2x per jaar een paar weken . het is er heel gezellig en gemoedelijk. het is een rustige camping. voor kleine kinderen is het heel leuk: genoeg speelgoed, de koeien en schapen voeren. en misschien wel een ritje op de tractor met boer Piet. de omgeving is prachtig. met mooi weer op de fiets naar de bossen of naar het water. voor slechte dagen zijn er in de omgeving genoeg musea etc.,mooie stadjes en dorpen.

Gereisd met partner in september 2017

Uitstekende uitvalsbasis voor natuur en cultuur

Echtpaar,
27-9-2017

Camping heeft de beste verbindingen en ligt toch rustig.

Gereisd met partner in september 2017

Toezegging niet nakomen

Sanne,
17-8-2017

Keurige camping, maar helaas werd een door de eigenaresse gedane toezegging niet nagekomen. Dit kwam mede door gemaakte afspraken met fruitplukkende Polen die op de camping verblijven.

Gereisd met partner in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Anja, Eigenaar, 25-8-2017

Begin september bieden wij een kleine 3 weken plaats aan jonge vrouwen uit polen die het leuk vinden om hier fruit te plukken.( al 6 jaar dezelfde) Ze brengen soms fruit mee voor de andere gasten en van overlast is zeker geen sprake. Meneer heeft een camper van 8 meter en de plaats die zijn voorkeur zou hebben was al vergeven aan deze dames. Andere plaats was helaas niet mogelijk. Spijtig dat het zo gelopen is.

gewoon goed en netjes

van der stouwe,
15-8-2017

dat ze om 7 uur gewekt worden door de koeien ha ha

Gereisd met partner in juli 2017

Mooi, maar geen 2e keer.

a r,
14-8-2017

Ontvangst met koffie. Nette camping. Helaas moet je een behoorlijk eind fietsen voor je echt in de mooie omgeving van de Utrechtse Heuvelrug kunt fietsen. Odijk moet je niet veel van verwachten. Je kunt er 's-avonds nog geen ijsje kopen.

Gereisd met partner in augustus 2017
Wil, Eigenaar, 25-8-2017

Vanaf camping Prinsenhof sta je in 5 min bij het eerste kasteel in het prachtige Kromme Rijngebied die heel veel te bieden heeft. Met nog eens 5 min fietsen sta je in het Nationale Park van de Utrechtse Heuvelrug. Jammer dat u dat tijdens het verblijf niet ontdekt heeft. Met een 5 doet u de omgeving echt te kort.

Voor kinderen vanaf 5 prima.

Sanne de Bruijne,
6-8-2017

Goede faciliteiten, nette kampeerplaatsen. Net niet toegankelijk genoeg voor peuters t/m 4. Leuk speelhuisje, speelgoed en glijbaantje maar jammer van de plek. Ik zou een plekje op de veldjes creeren zodat ouders in een oogopslag zicht hebben op kinderen onder de 5. Vanaf 5 jaar een prima camping,

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

genieten v dier en natuur

C. v Wijk,
23-6-2017

Gemoedelijke camping, gastvrij onthaal, waar je alle kanten in de omgeving op kan. Wij als fietsliefhebbers genoten van de Utrechtse heuvelrug en bij n minder dag de historische stad Wijk bij Duurstede. Makkelijk met de bus die dichtbij stopte en langs de kromme rijn terug gewandeld, verrassend leuk met al die lammetjes, ijsvogel, buizerds en zelf n ooievaar bij het tussenliggende plaatsje Werkhoven. Camping netjes en creatief. We zullen het ontbijt met de verse eitjes missen.

Gereisd met vrienden in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Aardige camping

Braunhof,
17-6-2017

Super ontvangst zelfs met koffie. Aardige camping, met veel dieren die je op een boerderij verwacht, echter het sanitair is onvoldoende. Het sanitair zou gerenoveerd moeten worden, voor het aantal mensen op de camping niet toereikend. Onze kampeerplaats die we toebedeeld hadden gekregen was erg krap. Weinig verlichting op de camping.

Gereisd met partner in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Aanrader

Erik en Angeline
22-6-2014

Zeer gastvrije eigenaren. De koffie staat bij aankomst letterlijk klaar. Ruime plaatsen met tegelplateau. Eigenaren hebben passie voor de camping, wat je duidelijk ziet en merkt. Bij aankomst ontvang je een infomap, met informatie over de camping en omgeving. Wij komen zeker hier terug!

Gereisd met partner in juni 2014

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Boerderijcamping Prinsenhof in Bunnik, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Boerderijcamping Prinsenhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.