Hotel NH Amersfoort

65 reviews over Hotel NH Amersfoort in het Nederlands

Perfect!

Harriet
8-8-2018

Heerlijk hotel. Vriendelijke ontcangst. Voorzien van advies voor diner door portier. Zeer ruime kamer met bank/zitgedeelte. Ruim goed bed met voldoende kussens. Sanitair schoon en compleet. Airconditioning was prettig met zomerse temperaturen. Ontbijt was fantastisch, aan werkelijk alles gedacht ook voor dieten en voorkeuren. Lekkere koffie!

Minpuntje: voor dit bedrag mag je best gratis parkeren aanbieden in een zo goed als lege parkeergarage onder het hotel.

Perfect.

Marja
1-8-2018

Perfect hotel. Schoon, fijne bedden, uitgebreid ontbijt en vriendelijk personeel.

Zeer goed hotel

Rosanne
17-12-2017

Het hotel beschikt over mooie ruime kamers, zeer vriendelijk en bekwaam personeel en ligt dicht bij het centrum.

Het is overal goed schoon en netjes. Het ontbijt is zeer goed en divers.

Wij komen zeker terug.

Heerlijk geslapen

Koen
3-12-2017

Prima hotel op loopafstand van het centrum. Wij verbleven hier via een deal. We hadden een mooie kamer op een van de hogere verdiepingen. Prima badkamer en bed. Ook het inbegrepen ontbijt was uitstekend.

Fantastisch goed

Es
4-9-2017

Super netjes, eerder inchecken, heerlijk ontbijt en toplocatie en...gratis lazy Sunday (check out 17.00)

Excellent voor een nachtje

erikdr
7-8-2017

We zaten hier vanwege een vroege trein vanuit Amersfoort; konden dus ook niet ontbijt nemen en beoordelen. Kamer is zeker voor deze prijsklasse excellent. Ruim, geode bedden en TV, burootje, geode wifi, grote badkamer met bad. Vriendelijke staf. 5-7 minuten lopen van station,

Geweldig

Fam. Rinkel
29-7-2017

Geen op of aanmerkingen, alles was perfect!

goed hotel

zeger
20-5-2017

dit is ook weer een prima NH hotel met een goede ligging dicht bij het gezellige centrum met goede kamers vriendelijk personeel en een perfect ontbijt

Centraal gelegen hotel, met vriendelijk personeel.

Jeannette
25-6-2016

Kamers waren geluiddicht, goede bedden en gordijnen die de kamer goed donker maakten.

Top hotel

henk
16-6-2016

Super hotel!

Vriendelijke medewerkers

Loopafstand centrum

Ontbijt zeer goed!!

Kamer mooi strak, modern en zakelijk

Erg blij met de strakke grote tv met scherp HD beeld

Lazy check out was ook relaxed

Aanrader!!

We hebben een aantal aanbieders voor NH Amersfoort voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel NH Amersfoort in Amersfoort, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel NH Amersfoort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.