Hotel Leerhotel Het Klooster

Kleine hotelsWeer vandaag16°3°
Hotel Leerhotel Het Klooster
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Leerhotel Het Klooster voor je op een rij gezet:

14 reviews over Hotel Leerhotel Het Klooster in het Nederlands

Met vrienden

Prijs kwaliteit ligging echt perfect!

Chantal
16-6-2018

Samen met een vriendin in dit leerhotel verbleven. Goede uitval in ons geval naar paleis Soestdijk naar de musical.

Prima kamer met goede sanitair en schoon. Extra kussen aanwezig.

Na terug komst een kaartje met 2 bonbons op bed met een prettige nacht groet Erop .

De dag van aankomst met een lunchbon een Spaanse lunch gehad. Aan kennis producten kan verbetering optreden we kregen "nagastine ijs" wat nogatine ijs bleek te zijn we waren al verrast wat we zouden krijgen :).

Hetg ontbijt is eenvoudig doch zeer compleet. Verse croissants vers vloerbrood kaas ham scrumbled eggs gewoon eitje vers fruit yoghurt karnemelk en gewone melk.

Kortom genoeg.

Minpuntje ontbijt tussen 7 en 9 uur dat is voor de zakelijke gast okay maar de genietende gast aan de vroege kant.

Heerlijk rustig, schoon en vriendelijk

René Groenendijk
30-8-2017

De gangen zijn vrij lang. Voor ons geen probleem maar voor mensen die moeilijk ter been zijn wellicht wel. Vraag dan een kamer dicht bij de lift.

verrassend

Harry Post
6-6-2017

De ruimte en de service..

De temperatuur op de kamer.

Nathalie (Team Leerhotel Het Klooster), Medewerker Sales en Reserveringen, 12-6-2017

Hartelijk dank voor uw reactie en mooie cijfers.

Hopelijk mogen wij u in de toekomst nogmaals ontvangen in Leerhotel Het Klooster.

Mooie ligging

A. Vandebergh
21-5-2017

Ontbijt matig.

Vriendelijk personeel.

Nathalie (Team Leerhotel Het Klooster), Medewerker Sales en Reserveringen, 24-5-2017
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Jammer dat u het ontbijt als matig heeft ervaren. Wij proberen dit gevarieerd op te stellen zodat er voor iedere een ruime keus is. Hopelijk kunnen wij u een volgende keer beter verrassen.

Helemaal prima. Zowel ontvangst, kamer en ontbijt.

Janny van Schijndel
24-4-2017

Zeer vriendelijk en attent personeel. Min tip is, als je niet goed ter been bent, vraag dan een kamer die dicht bij de lift is gesitueerd.

Het is een heerlijk hotel in een prachtige omgeving met mooie terrassen, dicht bij Amersfoort, andere mooie steden en natuur. Prima om ook wat langer dan één nacht te verblijven.

Nathalie (Team Leerhotel Het Klooster, Medewerker Sales en Reserveringen, 28-4-2017
Hartelijk dank voor uw feedback en mooie beoordeling. Wanneer u wat slechter ter been bent houden we graag rekening met de kamer indeling. Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen in Leerhotel Het Klooster.

Heerlijk plek om een weekend weg te zijn

De Leur
23-4-2017

Mooi gelegen en een fantastische leer-werkplek voor Hotelschool studenten

Hartelijk dank voor uw review en mooie cijfers! Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen ontvangen in Leerhotel Het Klooster.

Ideale hotel voor zakelijke overnachtingen

Nathalie
16-4-2017

Inchecken om 00.00 uur is geen enkel probleem. Ik werd vriendelijk ontvangen en verwezen naar mijn kamer. Gezien het tijdstip waren er geen studenten meer. Prima kamer en lekker geslapen. Het ontbijt was heerlijk. Erg gevarieerd; roerei, yoghurt, diverte noten en zaden, fruit en heerlijke broden met beleg. Ik kom zeker terug. Aanrader!

Nathalie (Team Leerhotel Het Klooster, Medewerker Sales en Reserveringen, 18-4-2017
Hartelijk dank dat u ons hotel heeft uitgekozen om uw beoordeling achter te laten. Fijn dat u onze incheckprocedure en ontbijt als prettig heeft ervaren. En we hopen u snel weer te mogen ontvangen in Leerhotel Het Klooster.

was leuk voor een nachtje

Tom
1-6-2015

Een nachtje hier verbleven via actie. 50% korting en dat was maar goed ook. De locatie is geweldig, kamers zijn netjes, maar het volle pond zou ik er niet voor willen betalen. 80 euro per nacht voor een twee persoonskamer is wat aan de hoge kant. Klantvriendelijk is het personeel zeker, ook naar onze twee dochters toe. Echter is het alleen slapen en ontbijten want meer is er niet. Dat kamers zijn voldoende. Niet spectaculair. De airco maakt wat lawaai maar dat stoorde ons niet. Het ontbijt was voldoende en netjes maar niet spectaculair. Een eenvoudig ontbijt met lekkere hapjes voor onze kinderen.

Geen informative verstrekt over de omgeving of uitjes in de buurt.

Bijzonder gastvrij.

p.m.landstra
15-3-2015

Het hotel wordt bestierd door leerlingen. Veel glimlachen, vriendelijke begroetingen maar ook gaat er wel eens wat mis.

Juist omdat je ziet dat iedereen zijn uiterste best doet wordt daar niet moeilijk over gedaan. Prima kamers, goed eten.

Super

Jose van den heuvel
4-4-2012

Hopelijk gaan de leerlingen in andere hotels werken,dan worden de hotels wat klantvriendelijker en fijner.

We zijn super fijn geholpen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Leerhotel Het Klooster in Amersfoort, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Leerhotel Het Klooster zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.