Géén boekingskosten

Librije's

NederlandOverijsselZwolle

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Librije's voor je op een rij gezet:

9.7FenomenaalScore uit 27 reviews
+19/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.7FenomenaalScore uit 27 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

27 Reviews over Librije's

• 10max van den berg16-06-2018

uitstekend en heerlijk geslapen

Wij gingen naar Zwolle om de expositie van Neo Rauch in de Fundatie te bezoeken. Vermoeiend en dus bleven we logeren in de Libriije. Daar ga niet voor de voordeligheid naar toe maar je moet het een keer in je leven meemaken. Het hotel is de oude vrouwen gevangenis en bestaat uit een vierkant complex van drie verdiepingen met aan alle kanten cellen. Van drie cellen werd een luxieuse kamer gemaakt met de originele tralies en ijzeren deuren. De binnenplaats van het complex is met glas overdekt en daarin het sterren restaurant met 18 koks die de sterren uit de hemel koken en bakken. Ons diner duurde van 18.30 tot 22.30. Het exquise eten komt als een schilderij op het bord en de bediening met zijn vele amuses zijn een wervelend toneelstuk Kortom eten, museum en theater tegelijk. Daarna heerlijk slapen en een champagne ontbijt. Na afrekenen zullen de rest van het jaar op water en brood moeten voortleven. Maar spijt? Geen moment!

• 10Guido05-09-2014

Hier wil ik steeds terugkomen!

Prachtige en rustig gelegen ex- vrouwengevangenis, nu omgebouwd tot 5-sterren tophotel met 2 restaurants met resp. 2 en 3 Michelinsterren, waar desondanks géén hautain gedoe heerst .De chef Jonnie Boer is een kunstenaar in zijn vak en levert kookkunst op zeer hoog niveau.Het ontbijt is duur (39,50 euro pp) maar wat je er voor krijgt is pure verwennerij en grenst aan het ongelooflijke. Overal zéér vriendelijke bediening, steeds met de glimlach. De kamers (oude gevangeniscellen met nog steeds stevige tralies voor de ramen) zijn ultramodern ingericht, hebben zeer goede brede bedden en worden ook degelijk schoongemaakt.

• 10reiziger10004-12-2013

Heerlijk

Heerlijk weekendje weg. Fantastische ontvangst in een heerlijk hotel. s'avonds heerlijk * gegeten in De Librije.

• 10nipstertje29-05-2013

Niet zo maar een hotel

Het was fantastisch! Het is inderdaad niet een arrangement met een overnachting, maar het is werkelijk een totaalbeleving! Deze mensen weten wat "gasten in de watten leggen" betekent. Het is uiteraard niet goedkoop, maar als je liefhebber bent van heerlijk eten en jezelf af en toe schandalig verwennen, dan moet je absoluut hier zijn!

• 10Heleen Janssen23-01-2013

Hier verblijven is een beleving!

Van tevoren denk je dat je voor de naam betaalt, maar het tegendeel is waar. Je betaalt voor een uitmuntende service. Veel mensen zullen zich niet realiseren hoeveel tijd er zit in die service, in het bereiden van de ontbijtgerechtjes en de tweedagelijkse schoonmaak van de kamers. De passie straalt van het personeel af, aanstekelijk gewoon. Wij waren er 3 nachten en elke dag was het ontbijt anders, wat een beleving, niet in woorden te vatten. En als ik dan iets kritisch 'moet' benoemen, kan ik alleen zeggen dat ik het jammer vond dat de jam wel elke dag hetzelfde was, terwijl er in de Librije winkel zulke bijzondere jams te koop zijn. Toen ik daar naar vroeg, werd me verteld dat je vroeger zelf kon kiezen, ik weet niet waarom dat nu niet meer is... Ik kan een verblijf hier van harte aanbevelen, er is wel een groot nadeel: je bent verpest voor de rest van je leven, want niets of niemand kan hier volgens mij aan tippen....

• 10Lex18-01-2013

Pure Luxe

Mooi hotel met luxe kamers, geweldige service, heerlijk ontbijt en een beleving om gewoon een keer lekker te doen. Prima te combineren met de Librije of Librije's zusje of zoals wij hebben gedaan met de wijn-spice walk Zwolle.

• 10michiel17-11-2012

heerlijk

Als je in de watten gelegd wilt worden moet je hier naar toe. Er staat een butler voor je klaar als je de auto voorrijdt. Het enige wat je moet doen is wachten op een heerlijke bank met een glas bubbels. De auto wordt weggezet, je koffers naar de kamer gebracht en de receptionist komt naar jou toe! Dan wordt je door de butler naar je kamer begeleid krijg je volledige uitleg over de kamer en een bij de kamer hoordende ipad. Goed sanitair, heerlijk zachte bedden. Fenomenaal ontbijt (brioche met ganzenlever/soufflé van framboos en witte chocolade/gedroogd zolderspek en ga maar door). bij het afrekenen krijg je nog een flesje water mee voor in de auto.

• 10MR12-05-2012

Superservice en in een prachtig pand!

Prachtig hotel in een met respect gerestaureerde oude gevangenis. De dienstverlening door het personeel is werkelijk uitmuntend, nog nooit zoiets meegemaakt! De indruk wordt gewekt dat je in een superdeluxe miljonairshotel zit, ook al ben je maar een gewone gast die echt niet teveel betaalt. Reserveer behalve de overnachting ook een diner in het bijbehorende restaurant Librije's Zusje: heerlijk eten, met zeer speciale gerechten en opnieuw supergoede bediening. Kortom: een 100% aanrader!

• 9Jo22-04-2012

Heerlijk tussendoor

We hebben het perfecte weekend achter de rug, perfect ontvangen, super lunch in de Librije zelf genoten, onvergetelijke ervaring... We hadden geluk net in de koude periode daar te zijn, alles was mooi dichtgevroren met de gekende schaatsgekte, kraampjes op het ijs, heel gezellig ! Daarna heerlijk geslapen en de volgende morgen een niet te evenaren ontbijt. Enige nadeel is de prijs, maar ja, voor wat hoort wat, maar we hebben met volle teugen genoten.

• 10karin jacobs09-10-2010

in 1 woord fantastisch..puur genieten!!!

echt heerlijk verblijf gehad, leuke ontvangst, wereldkamer, geweldig eten, relaxte sfeer, super!

Hotel Librije's info

• AirconditioningBeschikbaar