Géén boekingskosten
NederlandOverijsselReutumCampings ReutumCamping De Molenhof (+ Lodges)

Camping De Molenhof (+ Lodges)

NederlandOverijsselReutum

We hebben de beste aanbieders voor Camping De Molenhof (+ Lodges) voor je op een rij gezet:

8.2FantastischScore uit 1224 reviews
+38/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.2FantastischScore uit 1224 reviews
  • 8.1Staat v/h sanitair
  • 7.8Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Camping De Molenhof ligt in het plaatsje Reutum. Er is hier genoeg te doen met het binnen/ buitenzwembad, de animatie in het hoogseizoen en in de bijzondere plonsplas, met meerdere speeltoestellen en ondiep water. Camping De Molenhof is gelegen in het hart van Twente, dus je kan shoppen in Enschede of naar de dierentuin in Nordhorn.

1222 Reviews over De Molenhof (+ Lodges)

• 3Fam wil17-06-2022

Vieze onverzorgde camping en accommodaties

Bij deze camping alleen maar minpunten. Bij aankomst was de plaats dubbel geboekt. Toiletgebouwen worden 1x per dag schoongespoten (ook in hoogseizoen periode),deuren, wanden enz zijn in 2 weken niet schoongemaakt. Honden worden op de camping uitgelaten dus veel hondenpoep langs de weg en honden die tegen je tent hun poot optillen. Zwembad vies en erg koud water. Accommodatie bij aankomst niet goed schoon. Zeer onvriendelijk personeel. Enige wat goed was was de afhaal daar is dan natuurlijk goed aan te verdienen. Voor ons nooit meer de Molenhof.

• 1Staat v/h sanitair
  • 9Simoone08-05-2022

Super toffe vakantie!

Wij zaten in een lodge huisje. Echt heel erg fijn huisje. 1 minpuntje de matrassen zijn echt mega hard, we hebben zelf nog een matras mee genomen. Leuke animatie en op elk veldje wel een speeltuin. Zwembad en plonsplas zijn ook leuk. Wij waren er voor de tweede keer en de kids wilde niet mee naar huis. Top mei vakantie

• 9H.L.Bruinewoud02-05-2022

Inderdaad supertof met onze kleinkinderen

We zijn een week met onze kleinkinderen op de supercamping geweest, Ze vonden het geweldig veel in het zwembad gelegen. Pizza gegeten. en in de speeltuin geweest.

• 7Moon01-05-2022

Wat een drama

Wij wouden eens wat anders dan onze vaste campings dus hup naar Molenhof. Maar niks anders als drama honden worden vast gezet in de zandbak van de kinderen, honden lopen los over de velden. Mijn honden liggen vast aan een lijn bij tent.

Kinderen voetballen met een harde bal bij de tenten dus bal op de auto op de tent op je zelf enzovoort. Zwemwater is ook heel koud.

Bij de sanitaire voorzieningen zit de deur knop zo hoog dat je als kind er niet zelfstandig in kan.

Helaas valt het erg tegen.

• 7Staat v/h sanitair
  • 9sterre21-11-2021

heerlijke plek

seizoenplek; gemoedelijke camping, organiseren veel voor de kinderen ( geen gezin activiteiten ) maar miss door de corona. leuke omgeving en leuke velden met speeltuinen. zwembad heeft GEEN badmeester, ook niet bepaalde tijden!! seizownplek een aanrader, en de prijzen zijn goed! leuke supermarkt

• 8tess18-10-2021

heerlijke camping

gemoedelijke sfeer, veel speelveldjes, mooie plonsplas. zwembad erg klein wanneer het erg warm is, en geen badmeester aanwezig! wel veel georganiseerd, alleen niet voor familie/gezin en alleen voor kids! zou leuk zijn als dit er ook is op een familie camping. sanitair erg goed en super schoon! geen tot slechte WiFi, zelfs niet in het voor/na seizoen!

• 7Ariën Beersma10-10-2021

Prima camping in prachtige omgeving

www. oudemolen.nl [email protected] +31 243971715 Grote camping verdeeld in 3 segmenten. 1) Vaste plaatsen met stacaravans 2) Comfort kampeerplaatsen met water-stroom -afvoer en CAI aansluiting (anologe TV aansluiting echter niet meer van deze tijd) Plaatsen zijn afgescheiden met heggen en bomen die voor enige schaduw zorgen. Grasbodem en Speelplekken voor kleine kinderen. Centraal gelegen toiletgebouw met Sauna en gezins faciliteiten. Kindvriendelijk maar ver af van de kampeerplaatsen - Chemisch toilet stort. (1 voor deze grote camping is weinig) 3) Aan achterkant camping een groot kampeerveld, geheel open met primitief toilet gebouw. 4) (Deze kampeerplek is goedkoper)

Vriendelijk receptie met voldoende info boekje. ( bij boeking dient u het hele bedrag te voldoen, bij calamiteit of eerder vertrek dient u teruggave bij uw reisverzekering te claimen) Verwarmd zwembad en speelplaats. Horeca met afhaal mogelijkheid. Verkoop van g

• 8Staat v/h sanitair
  • 8Sjoerd16-09-2021

Camping is een aanrader

Een mooie groene camping met fijne ruime plaatsen. Sanitair is goed verzorgd, en qua animatie is er voldoende te doen. Zwembad is met verwarmd water, helaas op de erg warme dagen te klein voor het aantal gasten.

• 8Anoniem10-09-2021

Supertof!

Wij hebben een hele fijne vakantie gehad op deze camping. Fijn (grotendeels) verwarmd zwembad met een glijbaan die onze kids helemaal geweldig vonden. Toiletgebouw waar wij gebruik van maakten werd zeer regelmatig schoon gemaakt. De activiteiten voor de kinderen waren erg leuk; zoals de schuimparty, het discozwemmen, de karaoke (super gezellig), de bingoavond en niet te vergeten de theatershow. Onze kinderen (en wij) vonden “Swingende Sas” helemaal geweldig; wat deed zij het onwijs leuk!! Voor kinderen tot en met 12 jaar is deze camping écht een aanrader.

• 7Mayke31-08-2021

SuperTof!!

Het is hier supertof! Animatie is echt top! Genoeg speeltuintjes voor de kinderen. Wij stonden op veld A! echt een top veld. Sanitair is prima, geen super luxe maar wel netjes bijgehouden en werd geregeld schoongemaakt. Helaas weinig familie douches en bij de kinderdouche vaak koud water. Maar dat mocht bij ons de pret niet drukken. Wij zijn er nu voor het tweede jaar geweest en hebben weer een hele fijn vakantie gehad op de molenhof! De afhaal pizza's zijn heerlijk en ook de cafetaria is top! Zwembad is prima bij mooi weer wel erg druk! Kids hebben zich goed vermaakt dus wij ook!

• 6Staat v/h sanitair

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar