Tijdelijk €25 aanbetaling

De Molenhof (+ Lodges)

We hebben de beste aanbieders voor Camping De Molenhof (+ Lodges) voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 1251 reviews
+38

8FantastischScore uit 1251 reviews
  • 7.7Eetgelegenheden
  • 8Waardering

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Camping De Molenhof ligt in het plaatsje Reutum. Er is hier genoeg te doen met het binnen/ buitenzwembad, de animatie in het hoogseizoen en in de bijzondere plonsplas, met meerdere speeltoestellen en ondiep water. Camping De Molenhof is gelegen in het hart van Twente, dus je kan shoppen in Enschede of naar de dierentuin in Nordhorn.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

1251 Reviews over De Molenhof (+ Lodges)

• 8Albert12-09-2022

Redelijk

Een mooie camping maar ontzettend slechte wifi. zelf met een versterker van ons zelf. Receptie vriendelijk. Door de droogte is er weinig gras meer maar dat is te begrijpen. Veel plekken zand en geheel geen gras.

• 9Eetgelegenheden
  • 2Familie25-08-2022

Vreselijke camping!

Faciliteiten zijn veel te klein voor aantal gasten. Veel te massaal en veel te druk. Eigenaar denkt puur aan geld en niet aan zijn klanten, totaal geen gevoel voor zijn gasten. Wij komen hier nooit meer terug!

• 2Staat v/h sanitair
    • 2Eetgelegenheden
  • 7Boomkamp22-08-2022

Prima

Een week in een lodge gezeten, bij aankomst was het huisje niet heel schoon overal spinnenkoppen en de vloer was zwart. In de badkamer zaten poepvlekken op de muur en veel schimmel in de douche. Ondanks dat hebben de kinderen zich wel vermaakt, eten is top alleen de pannenkoeken zijn naar onze mening vrij dik. Zwembad is oke alleen het water is te koud voor kleine kinderen

• 4Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden
  • 7Fam. Dingenouts21-08-2022

"Oké", maar niks voor ons....

Wij waren eerlijk gezegd verrast toen we aankwamen omdat wij bij een "kindercamping" iets anders gewend zijn. Kamperen doen we al ons hele leven, maar zoals deze camping kennen wij het niet. Veel "kliekjes" van mensen die elkaar kennen of met familie gaan. Hierdoor toch een hoog cafégehalte. Dan rekenen we "Het Huisje Op Wielen" nog maar even niet mee dat nu, van de karaokeavond, over de camping schalt!

Over de faciliteiten (zwembad, plonsplas, toilet etc.) Hebben we eigenlijk geen opmerkingen. Het blijft wel een camping hè. Als je een goudkleurige voorverwarmde WC-bril wil moet je ergens anders wezen.

Omgeving is prima te doen. Niet veel echte bezienswaardigheden, maar voor 2 of 3 weken kun je best wat leuke uitstapjes maken. Qua terrein zijn er best veel open plekken met veel zon. Maar daar kan je ook van houden natuurlijk. Wij stonden onder wat bomen.

Het was "oké", maar dit is niks voor als je wat rust en kalmte zoekt!

• 7Eetgelegenheden
  • 9Lieke18-08-2022

Kids hebben zich goed vermaakt

Wij hebben hier een fantastische week gehad. Het klopt idd dat de camping erg druk en vol is ingericht. Dat vinden we dan ook het enige grote minpunt. Meer ruimte tussen de caravans en chalets zou zeker een grote verbetering zijn. Wij zaten in een chalet aan een speeltuintje. Het chalet was heerlijk, degelijk gebouwd, fijn meubilair, genoeg ruimte binnen en op veranda en prima bedden. Zwembad leuk met glijbaan. Kids vermaakte zich prima. Mag wel groter gezien de capaciteit van de camping. Zwembad water heerlijk. Plonsplas leuk om in te spelen, is niet echt voor zwemmen. Om al het water in de camping staan grote hekken, dus zeer veilig voor kleine kids. We miste daarentegen wel een badmeester bij het zwembad. Animatie was top. Afhaal goed, makkelijk bestellen met de app. De medewerkers allemaal aardig en behulpzaam. WiFi prima. De visvijver was een rond vieze bak met water met een hek eromheen. Die had geen meerwaarde.

• 9Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden
  • 4Karin.haven03-08-2022

Véél te druk en massaal. Geen mooie grasveldjes

Geen mooie grasveldje veel te druk.

• 5Staat v/h sanitair
    • 4Eetgelegenheden
  • 10Ruth03-08-2022

Geweldig

Leuk dat er zoveel gedaan wordt voor de kinderen. Maar ook voor de ouders. Leuke uitstapjes kunnen doen via jullie

• 10Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden
  • 8Van der Laan02-08-2022

Supertof

Met de trein speeltuin voor de deur hebben de kinderen zich uitstekend vermaakt waardoor wij als ouders ook echt vakantie hadden! Wat we wel jammer vonden was dat er een rondje wordt gedaan voor het theater waarbij ze niet in de buurt komen van veld O Verder werd het sanitair keurig schoongemaakt maar door de drukte was hier helaas vaak al snel weinig meer van te zien. Ideaal dat er op de camping eten te bestellen is ook voor ophalen wel vervelend dat dit bij meerdere punten besteld moet worden waardoor de verschillende maaltijden niet tegelijk klaar zijn

• 6Eetgelegenheden
  • 7Hanneke van den Blink01-08-2022

Voor kleine kinderen is t leuk ,maar voor ouderen

Ik vond het erg druk en massaal. En de plekken erg open,zonder veel schaduw. Voor ouderen is er s avonds weinig te doen.

• 4Eetgelegenheden
  • 8Steenbergen01-08-2022

Voor herhaling vatbaar

Super leuke camping. Toiletten worden zeer vaak schoongemaakt. Leuk vermaak voor de kids met super animatie. Zwembad op zonnige dagen aan de kleine kant voor de grote van de camping, maar wel erg leuk voor jonge kids. Daarnaast zeer veilig met overal hekken rondom het water.

• 9Staat v/h sanitair

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar