Tijdelijk €25 aanbetaling

Krieghuusbelten

We hebben de beste aanbieders voor Camping Krieghuusbelten voor je op een rij gezet:

8.5FantastischScore uit 237 reviews

• Kinderopvang
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

In een bosrijke omgeving in Raalte ligt de schone en kindvriendelijke Camping Krieghuusbelten. Hier vind je veel entertainment voor kinderen en volwassenen. Zo is er een overdekt zwembad met glijbaan, wandel- en speelbos, vis-, speel- en roeivijver en zijn er meerdere speeltuinen. Het centrum van Raalte bevindt zich op nog geen 6 kilometer afstand.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

237 Reviews over Krieghuusbelten

• 6Tis10-09-2022

Prijzig, niet compleet

Mooie rustige locatie alleen was er een optreden in de buurt tot 2 uur snachts met harde muziek! Wij vonden het aan de prijs zonder wifi en wc-papier 🫤 geen wc-papier te koop in supermarktje, supermarktje want er kon niets geleverd worden dus was half leeg.

• 8Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden
  • 9Brenda20-08-2022

Geweldig

2 weken gestaan op deze camping. Wat een fijne camping is dit. Sanitair word goed schoongemaakt door jonge jongens, petje af voor hun. Verder een heerlijk verblijf gehad op veld 3, prachtig mooi veld, dicht bij sanitair gebouw. Kinderen hebben zich prima vermaakt in het zwembad, waar het dak van open kan. Kortom. Genoten van de camping en omgeving. Komen graag nog een keer terug.

• 10Karine11-08-2022

Super Vakantie

Top Camping met alles om je te vermaken. Complimenten voor de animatie. Zwembaddisco vonden de kids fantastisch en de jongste is helemaal fan van Storm & Sterre!

• 9L31-07-2022

Super kindvriendelijk

Een camping zoals een camping hoort te zijn! Super vriendelijk personeel! Veel jonge jongens in de schoonmaak maar alles was netjes en er werd grondig schoongemaakt. Receptie medewerkers zijn keurig netjes en super gastvrij!!!

Eigenaar, 02-08-2022

Beste L,

Dank u wel voor uw reactie. Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze camping. We hopen u snel terug te zien bij ons op het park.

• 9Mariska29-07-2022

FANTASTISCH

Net terug gekomen van twee heerlijke weken op deze prachtige camping. Personeel zeer vriendelijk ook het jongere personeel wat ik ook erg fijn vind! Prachtige accommodatie, veel te doen voor de kinderen. Zwembad prima en overzichtelijk. Bij een probleempje in de accommodatie een melding gedaan bij de receptie en binnen 5 minuten was er iemand aanwezig en werd er actie ondernomen! Echt super! Animatie team alles goed georganiseerd en super leuk gedaan! Zwembad disco erg leuk! Restaurant was ook top, vriendelijk personeel, leuke muziekbingo gehad en lekker eten! Kortom een vakantie voor in de boeken! Wij komen graag nog eens terug!

• 9Eetgelegenheden

Eigenaar, 02-08-2022

Beste Mariska,

Dank u wel voor uw reactie, dit stellen wij zeer op prijs. Wat fijn om te horen dat u een fijne vakantie heeft gehad op ons park. We doen ons best om zo snel mogelijk eventuele problemen op te lossen, we vinden het dan ook fijn om te horen dat u dit zo ervaren heeft.

We hopen u snel terug te zien op ons park.

• 8Leon19-04-2022

Super vakantie gehad

Krieghuusbelten is een mooie camping met veel te doen voor de kinderen. Elk veldje heeft een speeltoestel en er is ook een grote speeltuin, binnenspeeltuin, airtrampoline en een zwembad. Als je rustig wilt staan kan dit ook gewoon. Dan moet je een plek in het bos nemen. Erg netjes onderhouden allemaal. Enige minpuntje vind ik persoonlijk het douchen met een pasje. Beetje ongastvrij systeem en irritant. Sta je net uitgekleed in de douche, kom je erachter dat je die pas vergeten bent… ook even warm douchen na het zwemmen kun je vergeten als je die pas niet bij je hebt. Verder zeker niks te klagen en met erg mooi weer hebben we echt een top paasweekend hier gestaan. We komen zeker nog een keer terug.

• 7Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

Eigenaar, 11-05-2022

Beste Leon,

Dank u wel voor uw reactie, dit stellen wij zeer op prijs. Fijn om te horen dat u een goed verblijf heeft gehad bij ons op Krieghuusbelten. En dat u de camping heeft ervaren als een nette, en onderhouden camping. Dit is ook wat wij graag willen uitstralen. Het spijt ons om te horen dat u de pasjes voor het warme water heeft ervaren als iets negatiefs, wij gebruiken dit systeem voor de bewustwording van het gebruik van water. We hopen u graag snel weer te verwelkomen bij ons op de camping, en hopen dan natuurlijk op net zulk mooi weer als deze Pasen.

• 9Cindy05-03-2022

Heerlijk!

Zeer fijne vakantie gehad op deze camping. Plaatsen zijn ruim van opzet en mooi tussen het groen. Pubers maakten makkelijk en snel contact en hadden het er prima naar hun zin. Sanitair zag er keurig verzorgd uit en er was nooit een wachtrij. Enige minpunt wat ik zou kunnen noemen is de niet altijd handige tijden van sanitair schoonmaak. Maar hierdoor was sanitair wel altijd mooi schoon. Animatieteam heeft een leuk en afwisselend aanbod voor alle leeftijden en gaan creatief om met de weersomstandigheden waardoor er altijd iets leuks te doen was. Animatieteam was zeer enthousiast .Supermarkt is perfect en verkoopt precies dat wat je maar nodig zou kunnen hebben tijdens het kamperen. Personeel is bijzonder vriendelijk en behulpzaam. Wat ook prettig was was dat er in de avond toezicht is. Hierdoor is het in de late avond ook heerlijk rustig op de camping. Leuke dorpjes en voldoende winkels en restaurants in de buurt. Prachtige omgeving.

Eigenaar, 11-05-2022

Beste Cindy,

Dank u wel voor uw reactie, dit stellen wij zeer op prijs. Wat goed om te horen dat u een fijne vakantie heeft gehad bij Krieghuusbelten. Het doet ons goed te zien dat u de toezicht in de avond als iets positiefs heeft ervaren, en dat u tevreden was over het aanbod van de animatie. Wat betreft de sanitair schoonmaak zullen wij dit intern mee nemen, en danken we u voor de feedback. We hopen u snel weer te verwelkomen bij ons op het park!

• 9Esther07-09-2021

Prima verblijf

Begin augustus op deze camping gestaan. Mooie en ruime plekken, goed schoon sanitaire, mooie speeltuintjes op ieder veld: Animatieteam uitstekend en veel activiteiten, zowel jong, als oud kan zich vermaken op de camping. Zwembad disco vonden de kinderen beide fantastisch. Zwembad wat aan de kleine kant voor het park, maar met tijdsloten (en een tijdslot speciaal voor kinderen) prima opgelost. Restaurant lange wachttijd, maar begreep dat dit verpacht was.

Al met al prima vakantie, prijs kwaliteit uitstekend.

• 9Leo30-08-2021

Geweldige camping

Heel leuke familie camping. Veel vertier voor kinderen. Super schoon sanitair. Wifi tegen betaling , maar bij ons werkte het slecht!

• 8M.28-08-2021

Leuke camping voor kinderen!

Top vakantie gehad! Wij zaten met onze 2 kindjes in safari lodge deluxe. Voor onze deur was een leuk speeltuintje waar elke dag kinderen aan het spelen waren. Zwembad is simpel en niet zo groot, maar voor onze kinderen prima ! Snackbar/ pizza's waren goed. Alleen het personeel in het restaurant kan nog veel leren op het gebied van service / klant contact. Hele dag door is er animatie voor jong en oud. Al met al leuke camping zeker met jongen kinderen! Er is echt genoeg te doen :)

• 7Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden

Camping Krieghuusbelten info

• CafeBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)

• ZwembadBeschikbaar (1)
  • SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • GolfNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Verwarmde zwembadenBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar