Camping Krieghuusbelten

27-8-2018

Mooie kindvriendelijke camping. Leuke activiteiten

Ruime plekken.

Vriendelijk personeel.

Geen hinder ondervonden van de problemen van de snackbar.

Goed eten in het restaurant.

Winkel mag wel wat uitgebreider zijn.

Zwembad leuk, maar net te klein als met de hitte van afgelopen maand.

Komen zekers terug.

Geweldige vakantie gehad

Fantastische camping voor gezinnen
23-8-2018

De camping is fantastisch! Er is heel veel te doen voor kinderen (uit verschillende leeftijdscategorieën, voor ieder wat wils). Zo beschikt de camping over voldoende speelplaatsen en een goede animatie in het hoogseizoen. De toiletgebouwen zijn ook zeer schoon; zo schoon heb ik het nog nooit gezien. Het personeel op de camping is zeer jong, maar werkt nauwkeurig en klantvriendelijk. Als je problemen hebt, helpen ze je graag. Het restaurant is minder goed voor elkaar. Ik hoorde van vaste campinggasten dat het restaurant niet van dezelfde eigenaar is als de camping en daarom ga ik hier de camping ook niet op afrekenen. Gelukkig zijn er voldoende andere eetgelegenheden in de buurt. De omgeving is prachtig: heel veel bos, heide en weilanden. Genoeg om te wandelen, fietsen of andere leuke activiteiten te ondernemen met de kids. Wij komen zeker weer terug!!!

A. v. Dijk
20-8-2018

Een gezellige kindvriendelijke camping, onze jongens vermaken zich prima.

Ook gegeten in het restaurant Bij Ons.

Het eten smaakte voortreffelijk en het personeel van het restaurant is ontzettend vriendelijk. De kwaliteit van het eten was heel erg goed daar kan menig restaurant nog wat van leren.

En de prijs is laag.

Kortom, als je wilt eten moet je hier zijn.

Top gedaan restaurant Bij Ons.

Direct boeken

Geweldige vakantie voor een gezin

Lieke
19-8-2018

Prachtige camping met heel veel activiteiten voor kinderen. Animatie in het hoogseizoen is top, maar er is ook gedacht aan speeltoestellen etc. Toiletgebouw is bijzonder goed schoon, zo schoon heb ik nog nooit gezien. Het jonge personeel werkt hard en goed. Personeel is zeer vriendelijk en wil je altijd helpen. Het restaurant is wat minder, maar ik heb gehoord dat dit uitbesteed is aan en andere eigenaar. Jammer dat de camping hier dan de dupe van is... Tip is om hier misschien iets aan te doen.

Ik wil wel even reageren op de review over de ‘bierbuiken camping’: dit is het absoluut niet. Er zijn veel jonge gezinnen en de mensen zijn netjes. Dat je toevallig wat minder beschaafde mensen treft, dat kan op elke camping voorkomen.

Kortom: de camping is een absolute aanrader als je een top vakantie wil hebben met je gezin

Hele fijne vakantie gehad!

Merel Eshuis
19-8-2018

Leuke camping met goede sfeer. Kan mij ook in het geheel niet vinden in de vorige beoordeling, heel vreemd. Wij hebben dit zeker niet zo ervaren. Wij kijken terug op een hele fijne vakantie. De kinderen hebben ook heel erg genoten van alle speelvoorzieningen die deze camping allemaal te bieden heeft en dan met name indoorspeeltuin, het zwembad en het interactieve plein. Wij komen zeker nog een keer terug.

Voor herhaling vatbaar!

Fam. Lambers
17-8-2018

Hele mooie goed verzorgde camping. Bij aankomst werden we naar de plaats gebracht door één van de personeelsleden. Deze hielp ook even om de caravan goed te zetten. Dit vonden wij heel prettig. Wat ons bijzonder opviel was hoe schoon het was. Het personeel was erg druk bezig om alle toiletgebouwen en het terrein goed schoon te houden. Wij stonden rondom een speeltuintje zodat wij de kinderen vanaf onze plaats in de gaten konden houden. Mooi speelzand rondom het toestel, erg fijn voor de kleding.

Bij het restaurant en de snackbar hadden ze duidelijk te maken met een personeelstekort. Bij navraag bleek dat ook zo te zijn. Dit verklaarde ook de lange wachttijden. Gelukkig was de kwaliteit van het eten wel goed. Op dit puntje na hebben wij een hele leuke tijd gehad en we komen vast nog wel een keer terug.

Fantastische camping, tot volgend jaar

Fam Brinkhof
17-8-2018

Wij zaten in een nieuwe logde op het veldje bij het springkussen. Voor ons dochtertje van 4 was het echt geweldig. Voor de logde speeltoestellen dus die vermaakte zich prima. Ook het zwembad was heerlijk. Bij het restaurant was het dit jaar langer wachten dan vorig jaar ( bij navraag bleek dat een van de eigenaren en de kok ziek waren). Aangezien ik zelf ook in de horeca zit, weet ik dat het op dit moment erg lastig is om aan personeel te komen). Aan het strand kampen de uitbaters met de zelfde problemen. Ik zeg geen punt van maken!

Resumé, wij hebben een heerlijke vakantie gehad en tot volgend jaar.

Mooie camping

Connie Komen

Nette schone camping.

Het restaurant/snackbar is een flop.

Kunnen de drukte van een camping niet aan. Hebben niet genoeg op voorraad of willen bestellingen niet aannemen in verband met drukte. De boodschap wordt dan gebracht door de vele jonge medewerkers. Een baas zie je niet

Vaak uitgeweken dus naar eettenten buiten de camping. Erg zonde.

Top camping!, maar wel wat verbeterpuntjes..

bloeloe
16-8-2018

Eind juli & begin augustus met ons gezin van 5 op deze mooie camping gestaan met onze tent (groen10)! Minpunten: Ons sanitair gebouw werd dagelijks schoongemaakt van 09:30-11:00, hierdoor moesten wij steeds naar een ander sanitair gebouw een stuk verderop (dit behoren ze s'middags te doen en niet rond prime time) - Het opblaas springkussen op het activiteitenveld lieten ze s'avonds te vroeg leeglopen en s'ochtends werd hij te snel opgeblazen - Het restaurant is te duur voor een camping & ongezellig. - Het tempo van het omroepen van nummers bij Bingo is veel te hoog en de prijzen zijn niet in verhouding met wat je voor de kaartjes betaald. - Animatie vonden de kinderen (5, 6 & 10) niet leuk genoeg & er werd te weinig gedaan (tip: Regel animatie via Eendenclub). - Verder moet de camping vooraf beter communiceren over de kosten voor warm water. Over het algemeen prima naar ons zin gehad op bovenstaande puntjes na ;o) Wellicht tot ziens :o)

Wij komen graag een keer terug.

Fam. Buurman
30-7-2018

Ruim opgezette camping met talloze speelmogelijkheden. Supervriendelijke medewerkers. Fijn net zwembad, wel een beetje druk tijdens deze hete dagen, maar de sfeer is er goed. Sanitair is keurig. Kinderen vinden de animatie geweldig. Tussen 22:00 en 10:00 is het over het algemeen rustig, superfijn met jonge kinderen. Vanwege laat boeken hadden we helaas niet de meest ideale plaats, maar de manier waarop medewerkers hierover meedachten en tips gaven voor een volgende keer, maakte dat dat eigenlijk niet veel meer uitmaakte. Overigens is het nog steeds een góede plek, alleen wat kleiner dan de andere plekken (die erg ruim zijn en aan de speeltuinen staan). Alles is iets verhoogd, dus ook bij regen sta je hier in ieder geval droog.

Dankjulliewel voor de goede zorgen en de fijne vakantie! De 5 anwb sterren zeker waard!

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Krieghuusbelten in Raalte, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Krieghuusbelten zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.