Camping Krieghuusbelten

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag25°16°
Camping Krieghuusbelten
8,9

149 reviews over Camping Krieghuusbelten in het Nederlands

Wij komen graag een keer terug.

Fam. Buurman
30-7-2018

Ruim opgezette camping met talloze speelmogelijkheden. Supervriendelijke medewerkers. Fijn net zwembad, wel een beetje druk tijdens deze hete dagen, maar de sfeer is er goed. Sanitair is keurig. Kinderen vinden de animatie geweldig. Tussen 22:00 en 10:00 is het over het algemeen rustig, superfijn met jonge kinderen. Vanwege laat boeken hadden we helaas niet de meest ideale plaats, maar de manier waarop medewerkers hierover meedachten en tips gaven voor een volgende keer, maakte dat dat eigenlijk niet veel meer uitmaakte. Overigens is het nog steeds een góede plek, alleen wat kleiner dan de andere plekken (die erg ruim zijn en aan de speeltuinen staan). Alles is iets verhoogd, dus ook bij regen sta je hier in ieder geval droog.

Dankjulliewel voor de goede zorgen en de fijne vakantie! De 5 anwb sterren zeker waard!

Super vakantie gehad! Top camping

Schotman
29-7-2018

Top camping. Veel plezier gehad. Alles goed schoon en netjes. Meerdere keren per dag maken ze de sanitairgelegenheden schoon. Eten kun je er lekker. Plekken zijn ruim. Receptiepersoneel bijzonder vriendelijk. Trouwens al het personeel is niks mis mee. Ze willen je overal mee helpen. Voor de kinderen meer dan zat te doen. Mn dochter maakte snel vriendjes en heeft genoten van de vele speelgelegenheden. Wij zeggen ook tot volgend jaar!

Geweldig! Al voor het 8ste jaar!

Familie de Proost
27-7-2018

Ik wilde eerst reageren op eerdere recentie, beetje jammer om een camping te beoordelen als je er maar 1 dag verblijft! Denk dat het meer aan je ‘mindsetting’ ligt als iets anders om deze beoordeling abrubt te nemen!

Wilde daaraan toevoegen dat wij hier al 8 jaar op één rij een geweldige vakantie, met ons gezin, en vele vrienden en familie die op bezoek komen!

Kortom 2 dochters (5 en 11 inmiddels) willen volgend jaar weer terug!🎉

Direct boeken

Zeer mooie en schone camping, volgend jaar weer!

Fam. J. Janzen
26-7-2018

Leuke camping met veel faciliteiten. Animatie is dik voor mekaar dus je hebt geen kind aan de kinderen. De plekken (we waren met een redelijk grote caravan) zijn voldoende ruim. Toiletgebouwen zijn super schoon. Zwembad is prima en ook de kampwinkel is gewoon goed. Kortom; tot volgende jaar!

Wij komen zeker nog eens terug!

Fam. van Dijk
25-7-2018

Zeer kindvriendelijk! Onze kids van 3 en 5 hebben zich geen moment verveeld en daardoor hadden wij ook een heerlijke vakantie! Het weer was natuurlijk ook fantastisch, het zwembad was echt een uitkomst!

Nooit meer

Vdaal
24-7-2018

Voor ons nooit meer. Wij zijn na 1 dag vertrokken naar een andere camping. Op zich zijn de faciliteiten in orde, maar de campinggasten zijn nogal volks (om het netjes uit te drukken), wellicht mede door de relatief goedkope tarieven. Van wedstrijdjes om het hardst boeren, vloeken en bier drinken moet je houden, maar wij zoeken iets anders.

Schone en kindvriendelijke camping.

Jeroen
18-7-2018

Wij hebben in een Safarilodge Deluxe gezeten. Dit was met recht met luxe. Mooie, ruime en schone lodge. Alle benodigheden waren aanwezig. Verder ziet de camping er ook schoon uit en is het personeel vriendelijk. Wat ook prettig was, is dat onze kinderen gelijk vriendjes maakten. Tevens wordt er voor de volwassenen en kinderen voldoende georganiseerd. Kortom: echt een aanrader.

Wij zullen hier zeker terugkomen.

Goede prijs/kwaliteit, geweldig park

Gerlinda
17-7-2018

Wij hebben een week in een chalet gezeten, wat een leuke camping! Echt een aanrader. Onze kinderen hebben we praktisch niet gezien, ze waren aan het zwemmen of ze speelden in de binnen of buitenspeeltuin. Ook kregen ze geen genoeg van het panna veld en het interactieve spel. Je kunt ook heerlijk vertoeven aan de speelvijver. We hebben heerlijk gewandeld, gefietst en op terrasjes gezeten. De leuke historische steden Zwolle en Deventer liggen op een steenworp afstand en zijn zeker de moeite waard.

Het personeel is vriendelijk en problemen worden snel opgelost, top!

Het was een top weekend

Bo
6-6-2018

Ik heb in een lodge geslapen met samen met vrienden. Het was een heel mooie lodge en een leuke ervaring de camping heeft een mooi zwembad en er is veel te doen...we komen graag weer

super mooie camping

Iris
4-6-2018

Ik heb een leuk weekend gehad in een mooi huisje, alles is heel netjes en schoon. Het is een mooie camping met een leuk zwembad, restaurant en een prachtige vijver.

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Krieghuusbelten in Raalte, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Krieghuusbelten zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Krieghuusbelten scoort een 8.94 uit 10 op basis van 147 reviews.