Camping Krieghuusbelten

141 reviews over Camping Krieghuusbelten in het Nederlands

Het was een top weekend

Bo
6-6-2018

Ik heb in een lodge geslapen met samen met vrienden. Het was een heel mooie lodge en een leuke ervaring de camping heeft een mooi zwembad en er is veel te doen...we komen graag weer

super mooie camping

Iris
4-6-2018

Ik heb een leuk weekend gehad in een mooi huisje, alles is heel netjes en schoon. Het is een mooie camping met een leuk zwembad, restaurant en een prachtige vijver.

Mooie Camping in een uitstekende omgeving

Astrid v. A.
23-5-2018

De camping is zoals ze het omschrijven op de website, een walhalla voor kinderen tot 12 jaar. Houd echter wel rekening met het feit dat de camping voor het grootste deel bezet word door seizoens gasten. Sfeerbepalend als ze er niet altijd zijn.

Aan de hygiëne mag nog wel gesleuteld worden en dan met name in het zwembad. Als zelfs het personeel met buitenschoenen er op een regenachtige dag doorheen mag lopen, waarom zou ik mijn schoenen dan wel uitdoen... de vloer is er gewoon TE vies. Over de toiletgebouwen hoor je me niet, want die zijn spik en span en van alle gemakken voorzien. Betalen voor de douches, prijs valt mee. Bent met gezin met 2 kinderen ongeveer 5 euro per week kwijt, incl. afwas.

Tot de volgende keer, want ondanks de negatieve aspecten een super verblijf gehad.

Prima Camping!!

Bart
9-5-2018

Prima camping met mooie veldjes. We stonden hier in de mei vakantie. Zwembad is prima voor elke dag een uurtje. Winkeltje stelt niet zo veel voor. Sanitair degelijk maar wel over het algemeen schoon. Animatie is er maar niet schreeuwerig en dat vonden wij wel prettig. Restaurant is een beetje karig aangekleed maar het eten was er prima. Ook de cafetaria ruim voldoende. Ik ben eigenlijk alleen maar vriendelijk personeel tegen gekomen. Over het algemeen wel jeugdig maar taakbewust. Wel veel (voor-)seizoensplekken en dat merk je als het zoals bij ons in de 1e helft van de week slecht weer is. Dan is het ook direct een stuk rustiger op de camping. Toen het weer beter werd, liep ook de camping vol. Raalte is ook een leuk plaatsje om naar toe te gaan. Grote diversiteit aan winkels. Al met al een prima vakantie gehad en de kinderen wilde niet naar huis.

Hele fijne vakantie gehad

Familie Groot Koerkamp
3-3-2018

Hele leuke vakantie gehad op deze fantastische camping. Wij laten de kinderen altijd meebeslissen in onze vakantiekeuze en dit jaar willen ze weer terug naar deze camping.

De voorzieningen zijn erg goed, alles mooi schoon en de kinderen vonden het overdekte zwembad en het interactieve plein helemaal geweldig.

Wij komen hier graag terug.

Super fijne kinder- camping, erg gastvrij

Ronald
28-8-2017

Super camping! Na particulier een chalet te hebben geboekt, welke niet voldeed aan onze wensen (we zijn niet kritisch), heeft Krieghuusbelten ons enorm geholpen.

We kregen keuze uit 2 chalets welke door de camping zelf in beheer zijn. Sleutels werden meegegeven en we mochten rustig gaan kijken. Daarna een mooie korting gekregen op het chalet en onze vakantie kon beginnen. Topservice.

De kids hebben zich prima vermaakt, genoeg activiteiten en zeker de interactieve (voetbal)veldjes vielen in de smaak.

Enige jammere is dat er geen "ligweide" met gras voor het zwembad ligt, alleen tegels met stoelen.

Kindvriendelijk

Janet
22-8-2017

Voor de oudere kinderen minder interessant

Helemaal top!

claudia den hartog
16-8-2017

Wij verbleven in een kampeerlodge. Schoon, compleet, van alle gemakken voorzien. Vriendelijk personeel. Zwembadwater lekker warm. 1 opmerking: Campingbedje past niet in de slaapkamer.

Schone, rustige camping met alle faciliteiten die je je kunt wensen. Binnen zwembad, waarvan het dak open kan en dus een binnen- en buiten zwembad in 1.

Op elk veld een leuk speeltoestel voor de kinderen en zelfs een binnen speeltuin.

Aardig, vriendelijk en behulpzaam personeel.

De hoeveelheid parkeerplaatsen was niet overdreven veel. Dit verdient wel een puntje van aandacht voor de camping.

Mooi voor gezinnen met jonge kinderen

Brigit
11-8-2017

Erg mooie en schone, kindvriendelijke camping. Helaas voor onze oudere kinderen (14 en 15) weinig te doen. Geen tot weinig leeftijdsgenoten en geen animatie. Als we dit hadden geweten, hadden we een andere camping uitgekozen, maar nogmaals voor een gezin met jonge kinderen zeker een aanrader!

We hebben een aantal aanbieders voor Krieghuusbelten voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Krieghuusbelten in Raalte, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Krieghuusbelten zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Krieghuusbelten scoort een 8.98 uit 10 op basis van 141 reviews.