Camping Krieghuusbelten

8.5Fantastisch

• 7.3Eetgelegenheden
  • 8.8Staat v/h sanitair

Meer camping info

In een bosrijke omgeving in Raalte ligt de schone en kindvriendelijke Camping Krieghuusbelten. Hier vind je veel entertainment voor kinderen en volwassenen. Zo is er een overdekt zwembad met glijbaan, wandel- en speelbos, vis-, speel- en roeivijver en zijn er meerdere speeltuinen. Het centrum van Raalte bevindt zich op nog geen 6 kilometer afstand.

Contact

172 reviews over Camping Krieghuusbelten

• 7Mw.20-02-2020

Leuke camping

Dit jaar gaan we voor het 4e jaar naar de camping als voorseizoen gast. Echter merk ik dat de prijzen elk jaar weer de lucht in gaan, maar waar het blijft? Vorig jaar begin van het seizoen, geen warme douche, zwembad die nog niet toegankelijk was. De beslissing is al wel gevallen dat dit het laatste jaar word. Voor volgend jaar kijken we ergens anders naar.

Personeel heel vriendelijk, schoon sanitair.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in januari 2020

• 2019
    9Jeroen31-08-2019

Schone en kindvriendelijke camping.

Het is een mooie, schone en kindvriendelijke camping. Wij hebben halverwege augustus een week gezeten in een Safarilodge deluxe. Al het noodzakelijke is aanwezig. De lodge staat op een ruim veld waar de kinderen goed konden spelen. Verder is er veel vertier op de camping. Wij hebben het prima gehad .

• 8Eetgelegenheden

• 9Tineke29-08-2019

Voor herhaling vatbaar

Wij verbleven in een safaritent, hartstikke netjes en op een mooie plek Kinderen hebben zich uitstekend vermaakt, fijn dat er op elk veldje speeltoestellen staan, leuk zwembad met glijbaan, binnenspeeltuin was ook erg geliefd. Animatie was ook leuk, genoeg te doen voor alle kinderen. Eten in het restaurant was ook erg lekker en prima bediening! Sanitair was ook prima, netjes

• 9Eetgelegenheden

• 9Diana26-08-2019

Hele fijne vakantie gehad!

Fijne camping, veel te doen, schoon sanitair. Wegens familie omstandigheden dicht bij huis gebleven. Geen spijt van gehad. Ondanks de regen van de eerste paar dagen hebben mijn jongens zich dankzij de binnen speel gelegenheden niet verveeld. Op elk veldje is een speeltoestel aanwezig, en niet alleen 1 schommel maar er kunnen meerdere kinderen samen spelen. Sanitair meerdere keren op een dag schoongemaakt . Qua animatie ook genoeg te doen voor de kinderen. Aanrader!

• 9Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

• 8Deborah Hek19-08-2019

Super!!

Topcamping voor gezinnen met kinderen! We hebbenze nauwelijks gezien 😂. Leuke speeltuintjes en eenvoudig maar voor de kinderen supergaaf zwembad met glijbaan. Bediening in het restaurant laat inderdaad te wensen over maar het eten smaakte super! Boven verwachting! Sanitair netjes en vriendelijk personeel/receptie. Tips: zwembad is niet ideaal met baby’s. Heb maar 1 aankleedplek kunnen ontdekken voor onze jongste. Niet in de buurt vd kleedkamers maar helemaal achteraan bij het peuterbad. Voor de echte kleintjes vond ik hier het waterpeil iets te hoog. Onze dochter van bijna een jaar kon net zitten. Maar als ze wil bewegen (kruipen gaat ze dus kopje onder). Wat de aankleedplek betreft: misschien was die er wel maar heb ik’m niet gevonden 😊. Verder niks dan lof.

• 7Eetgelegenheden

• 8Janssen02-08-2019

Gezellige,nette camping.

Wij verbleven 1 week in een safari lodge deluxe. Er ontbrak werkelijk niks hieraan. Nadeel alleen dat je voor de Wi-Fi moet betalen en dat je er niet met meerdere tegelijk gebruik van kunt maken, beetje ouderwets vind ik. Camping verder erg schoon,leuk zwem/viswater en zwembad ook prima. Maar misschien die toch een keer uitbreiden want camping was erg druk en dat zit het bad snel vol. Eten prima, heerlijk gegeten in het restaurant. Personeel overal even vriendelijk.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 8Petra29-06-2019

Lekkerrr

Fijne camping ideaal voor de kinderen. We zijn ook in het restaurant wezen eten en het restaurant staat los van de camping, en de camping heeft een Top restaurant en we hebben heerlijk gegeten wat een geweldig restaurant veel keuze, ontzettend lekker en een lage prijs. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Een dikke pluim voor het team van restaurant Bij Ons.

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 7Fam. De Jong11-06-2019

Niet voor herhaling vatbaar voor ons.

We stonden het Pinksterweekend met onze kinderen op de camping. De kinderen hebben genoten van de speeltuin en het zwembad.

Voor een vrij grote camping was het sanitair wat weinig. Vaak lange rijen voor het douchen. WiFi en Cai had een slecht signaal. Bediening bij de horeca was onervaren en onhandig. Zo kregen wij de voorgerechten tegelijk met ons hoofdgerecht. Toen we aangaven dat niet zo te willen, werd gezegd: nu is het nog warm, als ik de hoofdgerechten weer terug moet nemen worden ze koud. We hebben ook een avond patat gehaald, deze was ongelooflijk zout en de snacks waren niet compleet.

• 5Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 7Willems03-05-2019

Aardig, maar beperkt bij slecht weer

Vandaag terug gekomen van Krieghuusbelten. 2 dagen eerder dan de boeking afliep. Vorig jaar ook op deze camping geweest, toen was ik iets enthousiaster. Camping is zeker niet slecht maar als het weer wat tegenvalt, zoals nu het geval was, dan wordt het allemaal wel beperkt. Kinderen hebben zich overigens prima vermaakt maar het animatie, zwembad en binnenspeeltuin is allemaal net iets te beperkt. Bovendien is het horeca gedeelte behoorlijk achteruit gegaan. Het oogt rommelig, smerig en straalt erg weinig uit. Gemaakte reservering voor het restaurant ook laten vervallen. Personeel prima, sanitair ook ruim voldoende. Camping heeft ook wel veel vaste- of seizoensplaatsen waardoor de camping bij slechtere weersomstandigheden erg doods aan kan doen omdat deze mensen dan thuis blijven. Maar het is een prima camping en zeker voor jongste van 5 een paradijsje omdat ze zich vrij kon bewegen. Volgend jaar mei maar weer eens een andere camping!

• 4Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

• 9Ch Hooijer24-03-2019

Fantastisch!! 👍

Super service! Erg vriendelijk personeel en t recreatieteam was top!! Onze kids hebben zich uitmuntend vermaakt. We verbleven in een safari lodge, deze was erg schoon, netjes! Alles tip top voor elkaar! Speelveld voor de deur.. We komen zeker nog een keer terug!!

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in augustus 2018