Camping De Koeksebelt

116 reviews over Camping De Koeksebelt in het Nederlands

Fantastisch!

Ans H.
6-8-2018

Op deze camping is echt alles! Niets ontbreekt. Je kunt zwemmen in het verwarmde zwembad en in de Vecht, je kunt varen en vissen, speeltuinen etc. Sanitair is ruim voldoende aanwezig en is schoon! Personeel is zeer vriendelijk en bijzonder is de persoonlijke benadering van de eigenaar. Wij komen hier al jaren!

Eerste avond vrijdag 3 aug.wat een verschrikking .zit er nog een huis of 2 tussen de camping.(schijnt een zoon te zijn van de vorige eigenaar.en hij moest het verkopen. ) he boeit me niet kon hier voor een ding .aan het water,geen kolere herrie /heavy maetal muziek dat tot na 01.00 😤

Wederom super!

De Groot
30-5-2018

Vorig jaar een augustus arrangement gehad en dit jaar de hele meimaand gestaan.

Plezierig personeel, ruime plaatsen, sanitair top, fijn zwembad en unieke locatie. Volgend jaar weer!

Super

AppieH
24-4-2018

Super camping, heel vriendelijk personeel. Kan geen nadelen bedenken. Mooie grote plekken. Komen we zeker terug

Helemaal top!

Arnold Culata
11-12-2017

We komen hier al jaren, lekker zwembad voor de kids en nu met de aanleg van de extra rivier word het dus helemaal top! Proficiat met de 5 sterren! mvg Arnold en family en tot volgende zomer

Minder enthousiast

Job
30-9-2017

Ja, natuurlijk is het een mooie camping. Maar voor de prijs van ruim 25 euro per nacht voor het plaatsen van een camper in het naseizoen, verwacht ik dan ook geen gedoe. En hier bedoel ik mee dat we volop in de rook stonden vanaf 14 uur door een door het personeel gemaakt vuur. En we waren zo blij dat we eindelijk eens buiten konden zitten in een zonnetje na regenachtige en mistige dagen! Ons brandalarm in de camper begon volop te loeien. Maar ook in een vakantiechaletje wulp ging het alarm aan. Na melding bij de receptie kort na twee uur, werd dat irritante alarm pas uiteindelijk om vijf over vier afgezet. En de rookoverlast hield nog zeker een uur stand. Onze hele camper stonk. Toen we daags daarna daarop terug kwamen bij de receptie hoorden we alleen: ja, stom he! Niet eens een verontschuldiging. En dat vinden wij dus geen klasse!

Inge
3-9-2017

Echt een hele leuke en gezellige camping aan de rivier de Veght. De camping heeft een prachtige ligging in een super omgeving. Het personeel is heel erg aardig. We hadden namelijk een natte nacht gehad en we mochten daardoor na 11 uur vertrekken zonder bij betalen. Het zwembad met glijbaan was ook heel erg leuk. En de wifi deed het uitstekend!

Wij komen hier echt nog een keertje terug!

Alles wat we wensen.

Zeer geslaagde vakantie!
2-9-2017

Prachtig gelegen, keurig nette, moderne, ruime camping.

Prettige sfeer, sympathieke eigenaars en keurig personeel.

Sanitair dik in orde.

We hebben een geweldige tijd gehad.

Super

Tom en Inge
27-8-2017

We hebben enorm genoten en wat wel echt opviel is de schone Toiletten maar over het geheel is niks aan te merken 1 klein dingetje is het horeca gebeuren wel prijzig maar wel goed ! internet en tv ook super goed voor elkaar t.o.v. andere parken. en de mensen in ommen super vriendelijk en behulpzaam. Tot Volgend jaar !

Mooie camping

Sjaak
7-8-2017

2 weken met 2 kinderen op de camping gestaan. Prachtige locatie en schoon sanitair. Over de horeca moet ik de mensen gelijk geven, prijs en kwaliteit laat te wensen over. Daar zou een hoop winst te behalen zijn voor de camping. Weinig eten en duidelijk een hoog diepvries gehalte voor gemiddeld 14 euro per gerecht is te veel gevraagd.

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Koeksebelt in Ommen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Koeksebelt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Koeksebelt scoort een 8.39 uit 10 op basis van 118 reviews.