Géén boekingskosten

• 8.7Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

De Koeksebelt is een goed verzorgde camping met ruime plekken. De schoonmaak van het sanitair wordt dagelijks goed bijgehouden. De ligging aan de Vecht zorgt voor veel waterplezier. Ook zijn er verwarmde zwembaden. De camping ligt op loopafstand van het centrum van Ommen. In Natuurgebied Lemelerberg kun je mooie wandelingen maken.

199 Reviews over De Koeksebelt

• 8Fam Jansen31-10-2022

Prima camping

Mooie en goed verzorgde camping op loopafstand van Ommen. Ommen is een leuke plaats met aardig wat winkels en eetgelegenheden. Prachtige omgeving voor fietsen en wandelen. Schoon, warm en ruim toiletgebouw. Leuk restaurant met (beperkte) goede kaart. Wifi is af en toe niet stabiel.

• 8Eetgelegenheden
  • 8Saskia15-10-2022

Camping ligt mooi, maar niet meer

Fijne camping aan de Vecht op loopafstand van het gezellige Ommen. Fijne camping om te verblijven. Minpunt vind ik de douche, hier kun je maximaal 6 minuten gebruik van maken. 1 Keer in de week wil ik graag mijn haar wassen, dat gaat echt niet in 6 minuten. Aangegeven bij de camping dat ik dit jammer vond, werd overstelpt met argumenten waarom het juist goed is (kinderen die lang douchen, duurzaamheid etc), zonder enig blijk te geven van begrip van mijn argument. Er stond nog net niet "zeur niet" bij. Het gaf mij een nare nasmaak.

• 8Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden
  • 10Karin jansen09-10-2022

Geweldige camping met fantastisch restaurant

Mooie camping op een prachtige locatie. De grootste verrassing was het restaurant. Heel lekker gegeten . No nonsenskaart, prima wijn en goede prijs/ kwaliteit verhouding.

• 10Henneman03-10-2022

Top accommodatie

Wij verbleven in een accommodatie die geschikt is voor mindervaliden. Wat een mooie accommodaties zijn dit zeg! Ruime badkamer, brede kozijnen en een mooie veranda met hoge zit en loungeset. Het hele park ziet er keurig verzorgt uit, de accommodatie was lekker fris en zelfs voorzien van een vaatwasser. Wij waren aangenaam verrast.

• 6Ellen01-10-2022

Het kan beter.

Wij huurden een van de river lodges. Op zich zelf redelijke huisjes maar met een pittige prijs. Niet erg maar als je aankomst dan wordt overschaduwd doordat het huisje niet schoon is dan krijg je even de pest in. Alleen het sanitair leek schoon. Jammer want daardoor werden wij onaangenaam verrast door kruimels en haren(!) tussen de kussens van de bank, een vette kookhoek, vuile armleuningen, een smerige linoleum vloer, een dikke laag stof op gordijnrails en raamkozijnen etc. Dat geeft je dan te denken waarom de dekbedden donkerblauw zijn …

Hopelijk was dit een eenmalige uitglijder van de schoonmakers en niet het gevolg van een structurele bezuinigingsronde. Andere huisjes die we eerder huurde op dit park waren wel schoon.

• 7Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden
  • 10De Weerd17-09-2022

Wij komen terug!

Wat een gemoedelijke camping! Wij waren hier tijdens de fietsvierdaagse. 4 avonden entertainment en gezelligheid! Ook in het naseizoen is iedereen even aardig en behulpzaam. Je ziet dat het personeel overal bijspringt om het ons naar de zin te maken. De sanitairgebouwen zijn mooi en heerlijk schoon! We hadden redelijk mooi weer en hebben dus elke dag nog even heerlijk gezwommen in het verwarmde zwembad. Wij komen in 2023 zeker terug!

• 9Suzan Otten-Pablos11-09-2022

Blijvertje!!

Heerlijke camping. Lekker kleinschalig, dus altijd dichtbij de faciliteiten. Mooie ligging. Het restaurant en het zwembad zijn ook top!

• 8Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden
  • 10Chantal bergmans27-08-2022

De nummer 1 van onze roadtrip door Europa!

We waren een maand op rondreis door Europa en hier geëindigd, vlakbij huis. Een beter einde hadden we niet kunnen wensen 😊 Het was op de Koeksebelt echt een erg aangenaam verblijf! Mooie locatie, prachtige ruime campingplaatsen, heerlijk schoon privé én openbaar sanitair, lekker verwarmd zwembad, vriendelijk en behulpzaam personeel en een goed verzorgd terrein. Dat hebben we de afgelopen maand wel anders gezien elders. Daarnaast bood de animatie voor ieder wat wils 😊

De omgeving is tevens prachtig! Aan het water, vlakbij centrum Ommen en bij het bos. Mede daardoor zijn er meer dan genoeg activiteiten te ondernemen voor alle leeftijden. Ook als je voor de rust komt, kun je op deze camping terecht; er is een heerlijke balans tussen privacy en gezelligheid, genoeg mogelijkheid om je even terug te trekken maar ook om van alles te ondernemen. Wij komen zeker terug en de volgende keer voor wat meer dagen 🤩

• 9Eetgelegenheden
  • 9Helga26-08-2022

Aanrader!

Geweldige camping, onze kinderen 13 en 16 hebben genoten! Suppen kanoën een trampoline in de vecht ,en s’ avonds chillen met leeftijdsgenoten ! Zwembad is wat klein maar groot genoeg voor de camping , water is perfect op temperatuur! Op de camping hangt een ongedwongen sfeer !! Heel gemoedelijk! Als je iets uit het winkeltje nodig had en hij was dicht, geen probleem want dan Werd hij gewoon geopend! Voor de hond is er een losloop gebiedje wel wat klein maar hij kon daar even rennen en zwemmen

Genoten dus wat ons betreft aanrader

• 8Eetgelegenheden
  • 10Monique Hermsen22-08-2022

Heerlijke camping

Wat hebben wij genoten op deze camping mooie ruime plek (33). Rustige camping schone toilet gebouwen leuke animatie heerlijk ijs. We zaten vlak bij de vecht daar doken we zo het water in aangezien het 2 weken lang heel warm wad zaten we daar top

Camping De Koeksebelt info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Contactloos incheckenBeschikbaar