Camping De Koeksebelt

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag2°-2°
Camping De Koeksebelt
8,4

Omschrijving
De Koeksebelt is een goed verzorgde camping met ruime plekken. De schoonmaak van het sanitair wordt dagelijks goed bijgehouden. De ligging aan de Vecht zorgt voor veel waterplezier. Ook zijn er verwarmde zwembaden. De camping ligt op loopafstand van het centrum van Ommen. In Natuurgebied Lemelerberg kun je mooie wandelingen maken.

Laatste review

Loes Willemse,
28-9-2018

Mooie camping, met goede en vriendelijke service.

Voor ins een camping naar ons hart, omdat wij vanaf de camping met onze eigen kano's makkelijk het water op kunnen.

De camping heeft goede wasgelegenheid en ziet er mooi en verzorgd uit.

Wij komen hier graag terug.

Mooie wandelgebieden o.a. Lemelerberg.

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Restaurant
Speeltuin

120 reviews over Camping De Koeksebelt in het Nederlands

Loes Willemse,
28-9-2018

Mooie camping, met goede en vriendelijke service.

De camping heeft goede wasgelegenheid en ziet er mooi en verzorgd uit.

Wij komen hier graag terug.

Mooie wandelgebieden o.a. Lemelerberg.

Heerlijk

Jannes,
8-9-2018

Brand en brandschoon Toiletgebouw, vriendelijk personeel en mooie verzorgde plekken, internet erg waardeloos hadden de tv thuisgelaten om via de WiFi te kijken niet gelukt, kom al is het gratis( uiteindelijk zit het bij de prijs in) maar zorg ook dat het werkt

FANTASTISCH!

Hans en Janny,
8-9-2018

De camping heeft zeer ruime plaatsen en beschikt over moderne en schoon sanitair. Wij stonden met onze caravan op een plaats met privé sanitair. Een echte aanrader. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. TOP!

Mooie camping

Anna,
3-9-2018

Het is een hele mooie camping met ruime plaatsen en op loopafstand zit je zo in het centrum van ommen. Echter is het jammer dat nu de camping 5 * heeft gekregen ook gelijk een fikse prijsverhoging is doorgevoerd en alle bestaande plekken opeens een andere benaming hebben gekregen van comfort plaats naar comfortplasts aan het water , wat een verhoging inhoud van ongeveer 11%. Ook is het jammer dat de horeca gedeelte savonds al om negen uur dicht is. De schoonmaak is goed maar niet meer zo goed als het geweest is.

Fantastisch!

Ans H.,
6-8-2018

Op deze camping is echt alles! Niets ontbreekt. Je kunt zwemmen in het verwarmde zwembad en in de Vecht, je kunt varen en vissen, speeltuinen etc. Sanitair is ruim voldoende aanwezig en is schoon! Personeel is zeer vriendelijk en bijzonder is de persoonlijke benadering van de eigenaar. Wij komen hier al jaren!

Eerste avond vrijdag 3 aug.wat een verschrikking .zit er nog een huis of 2 tussen de camping.(schijnt een zoon te zijn van de vorige eigenaar.en hij moest het verkopen. ) he boeit me niet kon hier voor een ding .aan het water,geen kolere herrie /heavy maetal muziek dat tot na 01.00 😤

Wederom super!

De Groot,
30-5-2018

Vorig jaar een augustus arrangement gehad en dit jaar de hele meimaand gestaan.

Plezierig personeel, ruime plaatsen, sanitair top, fijn zwembad en unieke locatie. Volgend jaar weer!

Super

AppieH,
24-4-2018

Super camping, heel vriendelijk personeel. Kan geen nadelen bedenken. Mooie grote plekken. Komen we zeker terug

Helemaal top!

Arnold Culata,
11-12-2017

We komen hier al jaren, lekker zwembad voor de kids en nu met de aanleg van de extra rivier word het dus helemaal top! Proficiat met de 5 sterren! mvg Arnold en family en tot volgende zomer

Minder enthousiast

Job,
30-9-2017

Ja, natuurlijk is het een mooie camping. Maar voor de prijs van ruim 25 euro per nacht voor het plaatsen van een camper in het naseizoen, verwacht ik dan ook geen gedoe. En hier bedoel ik mee dat we volop in de rook stonden vanaf 14 uur door een door het personeel gemaakt vuur. En we waren zo blij dat we eindelijk eens buiten konden zitten in een zonnetje na regenachtige en mistige dagen! Ons brandalarm in de camper begon volop te loeien. Maar ook in een vakantiechaletje wulp ging het alarm aan. Na melding bij de receptie kort na twee uur, werd dat irritante alarm pas uiteindelijk om vijf over vier afgezet. En de rookoverlast hield nog zeker een uur stand. Onze hele camper stonk. Toen we daags daarna daarop terug kwamen bij de receptie hoorden we alleen: ja, stom he! Niet eens een verontschuldiging. En dat vinden wij dus geen klasse!

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Koeksebelt in Ommen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Koeksebelt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.