Camping De Kleine Wolf

• 9.2Staat v/h sanitair

Zoover silver Award 2019

• Jacuzzi
Meer camping info

In het Overijsselse Ommen verblijf je op Camping De Kleine Wolf. Het enthousiasme over het animatieteam is groot. Bij slecht weer kun je terecht in het binnenzwembad, terwijl je bij goed weer buiten baantjes trekt. In het ultra moderne sanitairgebouw relax je in een ligbad of jacuzzi met sterrenhemel. Op steenworp afstand van Hoogengraven.

Contact

666 reviews over Camping De Kleine Wolf

• 6Scholing08-07-2020

Viel wat tegen

Het betreft een hele nette camping met voldoende faciliteiten. Waar ik mij in de maling genomen voel is met de WiFi. Er was zeer slechte WiFi wat zou zijn gekomen door een storing. Storing na drie dagen (!) verholpen maar WiFi nog steeds erg slecht. Daarna las ik in de reviews dat dit al sinds jaren slecht is. Storing.... aha. Als de WiFi zo matig is vraag er dan geen geld voor en adverteer er zeker niet mee! Wat een tip zou kunnen zijn is een verkeersbeperking. De auto’s, golfkarren en elektrische fietsen vliegen je aan alle kanten voorbij. Eng met (jonge) kids.

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 10Feijen Frans en Anneke24-06-2020

GEWELDIG dit zegt alles

Wij hebben hier 4 weken gestaan 2 weken met privé gebruik van het sanitair echt heel goed geregeld Toilet en douche heel goed schoon en vriendelijke dames en heren Wij hebben nog nooit op zo’n goed verzorgde camping gestaan SUPER SUPER en nog eens SUPER

Gereisd met partner in juni 2020

• 9Bianca21-06-2020

Voor het 3e jaar voorseizoen. GEWELDIG!!!

Ondanks de Corona toch naar de kleine wolf geweest. Het was goed verzorgd en er werd goed aan de regels gehouden... het was weer genieten van de mooie camping en de gezelligheid. Ook Jeffrey van de animatie was echt top!! Hij deed t zo leuk voor de kids. Onze dochter Sanne met haar vriendinnen hebben genoten vd activiteiten en het ouwehoeren met Jeffrey! Kortom: super camping!!!!!

• 8Leeloo19-06-2020

Fantastisch camping&animatie Bob enzo

Voorseizoen op camping de Kleine Wolf van eind maart t/m 21 juni 2020. Leuke animatie ondanks corona prima vermaakt zelfs 2 weken gratis van een accommodatie gebruik mogen maken.

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in april 2020

• 10Ester Leusink08-06-2020

Gegarandeerd een fantastische vakantie.

Voorseizoen op de Kleine Wolf in Ommen. Dit is het derde jaar dat we een voorseizoen op de Kleine Wolf zijn met de caravan met 2 jongens van 5 en 3. We hebben een veld met speeltoestellen en een zandbak. Heerlijk alles voor de tent. We zijn erg tevreden over de camping, het personeel en het Animatie Team! De camping, het toiletgebouw, het zwembad, de binnen speeltuin, de eetgelegenheden en de supermarkt, het is allemaal even schoon en ruikt lekker fris. Het personeel is altyd even vriendelijk en behulpzaam! En Het animatie Team beschikt over een zeer enthousiaste BOB en Babet, de theatershows zijn dan ook zeer geliefd! Activiteiten voor alle leeftijden. Nu in de coronatijd proberen ze er ook alles aan te doen om de kids te vermaken, fantastisch toch!! Kortom we blijven de voorseizoenen komen op Camping De Kleine Wolf in Ommen!!

Gereisd met jonge kinderen in maart 2020

• 10Remko01-06-2020

Super

Helemaal geweldig. Nu al 7 keer hier geweest, nu in de coronatijd. Veel mogelijk en alles tip top in orde. Zwemmen is plannen (moet reserveren) maar dat is prima te doen (veel tijdssloten). Vorige keer weinig glutenvrij in het restaurant, nu net bij de opening op 1 juni alles is huid. Super!

Wat vooral top is het oog van detail. Plankje in hokje waar je wc tank leegt, paaltjes bij midgetgolf waar je bal en plankje even kwijt kan, verloopstukje standaard op de waterkraan zodat tuinslang er zo op kan en een warmwatertappunt (speciaal gemaakt in de coronatijd. Super want zo heb je wel voldoende heet water) etc. Aanrader voor iedereen dus

• 9Fleur29-05-2020

Wat een te gekke camping!

We hebben ontzettend genoten! Er zijn allemaal maatregelen getroffen tegen Corona. We hebben heerlijk gewandeld in het bos, lekker op het strandje gezeten en gezwommen in het natuurlijke water. De kleine vond de binnenspeeltuin fantastisch. En wat is het allemaal schoon en netjes.

• 9Fleur29-05-2020

Wat een te gekke camping

We hebben zo ontzettend genoten! En er zijn goeie maatregelen getroffen tegen Corona. We zijn lekker het bos in geweest, super strandje en de kleine vond de binnenspeeltuin fantastisch!

• 10Magda de Vor26-05-2020

Het was weer fantastisch!!

Wat een heerlijke camping! Al een aantal keren geweest en zelfs nu in deze rare corona tijd was het weer fantastisch! Het zwembad en de indoor speeltuin waren met een paar kleine aanpassingen gewoon open. Er waren diverse heerlijke maaltijden af te halen.. De kinderen zijn weer leuk vermaakt door het gemotiveerde animatie team. Super genoten op het leuke strandje. We zijn na dit weekend weer heerlijk opgeladen, jullie zien ons snel weer terug!

• 9Marieke Spruit25-05-2020

Fijn voor kids!!

Een fijne camping om de kinderen naar toe te gaan. Ondanks alle corona maatregelen toch kunnen genieten van ons verblijf. Bij het strandje is voldoende ruimte om te spelen, net als in het bos. Ons zoontje heeft genoten! Volgend jaar weer!!

• 8Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair