Camping De Kleine Wolf

530 reviews over Camping De Kleine Wolf in het Nederlands

Fantastisch! Echt super!

familie Nijkamp
4-6-2018

Een geweldige camping! Mooie accomodatie, vriendelijk personeel, ontzettend veel te doen op de camping (je hoeft de camping bij wijze van niet af) , geweldig animatie team, Echt voor herhaling vatbaar, we hebben genoten!

Ondanks kleine opmerkingen toch fantastisch

Wij vieren
21-5-2018

Zevende keer dat we hier zijn. Eigenlijk was het altijd perfect alleen sinds vorig jaar enorm veel Duitse gasten, wat betekent dat er geen rustig weekend meer is tijdens het voorseizoen. Alles altijd zo goed als vol. Vinden wij jammer. Toch dit jaar het sanitair niet zo school als we gewend zijn. volle bakken, apparaten die niet werken , wc papier op. Nu weet ik dat dit niet aan de schoonmakers zelf ligt maar personeelstekort . Maar dat lijkt me een oplosbaar probleem.

Oudere jeugd . Honk niet aantrekkelijk. Zet er enkele gezellige lounchesets neer, een spelcomputer, gratis WiFi in honk, betere tv.

Waarom plaatsen we dit. Om kenbaar te maken wat nu onder veel vaste gasten wordt besproken . Maar het neemt niet weg dat de camping fantastisch blijft .

Top camping

Carla en Hans
10-5-2018

Wat een pracht camping

Subtiel schoon . Zo ook het sanitair

Wij komen volgend jaar terug

Bedankt voor de fijne dagen dat we op jullie camping mochten staan

Steen Goed

Gerda en Piet 🚵‍♂️🏊‍♂️
8-5-2018

Alles klopt op de ze camping

Werden vriendelijk ontvangen ondanks de drukte

Sanitair👍👍👍👍👍

Komen zeker nog een keer

Bedankt en tot ziens

Geweldig

Maria en Jack
5-5-2018

Sta hier voor het derde jaar, super camping

Zeer schoon sanitair, met hard werken en vriendelijk personeel , echt schoner dan menig hotel ,

Echt een Super camping !

Bianca & Jeroen
4-5-2018

We waren voor het eerst op deze camping en hebben eral bijna weer een week op zitten en morgen weer naar huis. Maar wij komen hier heel zeker weer terug wat een enorme goede camping ! echt alles klopt !!

10+ camping!

Fam Jansen
3-5-2018

Wat een tóp camping! We hebben nu al een heerlijke week op de Kleine Wolf.

De veldjes zijn ruim en er zijn overal speeltoestellen voor de kids.

Bij slecht hoeven de kids zich nog steeds niet te vervelen: lekker zwemmen of spelen in het grote speelparadijs.

Ook is de animatie echt super. Nog nooit zo'n energiek en enthousiast team gezien de kids zijn helemaal fan!

De toiletgebouwen worden keurig schoongehouden door de schoonmaakdames en ook het eten in het restaurant is goed.

Kortom, wij komen zeker nog eens terug!!

Bagger camping

Joris
28-4-2018

Zeer slechte camping! Onvriendelijk personeel en slecht weer gehad. Het zwembad is leuk maar met Nederlandse temperaturen heb je er niet veel aan. Volgend jaar maar weer lekker naar Frankrijk!

Fantastische camping!

Martine
3-2-2018

Fantastische camping, veel faciliteiten voor groot en klein. Speelveldjes geweldig, sanitair gerenoveerd, super schoon! Animatie erg leuk voor de kids. Zeker voor herhaling vatbaar. Zwembad binnen niet super groot maar prima. De klimtuin binnen is ook leuk voor de kleintjes en grotere kids.

We hebben een aantal aanbieders voor De Kleine Wolf voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Kleine Wolf in Ommen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Kleine Wolf zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Kleine Wolf scoort een 9.03 uit 10 op basis van 536 reviews.