Camping De Kleine Wolf

Camping De Kleine Wolf
8,9

568 reviews over Camping De Kleine Wolf in het Nederlands

Met jonge kinderen

2x per jaar is te weinig....

Irene
13-9-2018

We komen hier 2x per jaar. Mei en herfst vakantie...al voor het 3e jaar. Animatie is geweldig! Plekjes zijn geweldig en ruim! Je voelt je echt welkom om de " klein wolf"!!!

Wat een heerlijke vakantie hebben wij gehad!

N. Ebbinge
10-9-2018

Zoals de titel al zegt, wat hebben wij een heerlijke vakantie gehad op deze camping!

We hebben hier afgelopen augustus 2 weken doorgebracht met onze kinderen van 12 en 14 jaar en ook zij hebben er enorm van genoten.

Pluspunten:

- Erg mooie en verzorgde camping.

- Super vriendelijk personeel en erg behulpzaam

- Nieuw en schoon sanitair

- Veel te doen voor zowel jong als oud (super animatie team!)

- Groot assortiment in de winkel met heerlijke broodjes

- Gelegen in een prachtige omgeving

Minpunten:

Die hebben we niet kunnen ontdekken. Alles bij elkaar gewoon top!

Wij komen hier zeker weer een keer terug!

Genoten op deze prachtige camping!

S. Kamminga
10-9-2018

Wij gaan normaal gesproken altijd naar een camping in het buitenland, maar wegens omstandigheden waren wij genoodzaakt om terug te keren naar Nederland. Om onze kinderen hun vakantie toch niet af te nemen, hebben wij besloten naar de Kleine Wolf te gaan. En wat hebben we genoten! De pluspunten:

- Grote kampeerplaatsen

- Autovrije velden

- Prachtig sanitair (douchepas vinden wij een pluspunt, dit voorkomt wachtrijen en is beter voor milieu)

- WIFI werkte goed

- Vriendelijk personeel

- Heerlijk eten in het restaurant (en heerlijk Italiaans schepijs)

- Animatie geweldig (met vuurwerkshows en schuimparty’s)

- Supermarkt biedt meest noodzakelijke artikelen en lekkere broodjes

Minpunten:

- Die konden we eigenlijk niet verzinnen. Volgend jaar geen lange reis naar het buitenland, maar gewoon lekker naar de Kleine Wolf!

Direct boeken

Plus: net toiletgebouw - voldoende faciliteiten - overzichtelijk terrein - mooie omgeving.

Min: animatie heeft flink jasje uitgedaan t.o.v. andere jaren (oogde zelfs best amateuristisch) - weinig activiteit voor 12+ - winkel heeft bizarre prijzen - zwembad is echt te klein voor de hoeveelheid mensen.

Verder zou ik willen opmerken dat er voor een 5 sterren camping nog veel extra betaald moet worden. Douchen exclusief, Wi-Fi exclusief, 2e tentje moet betaald. Zo kwam er veel geld bij ons zgn voordeel arrangement...

agnes hamers
3-9-2018

Top camping, veel te doen voor de kids ondanks dat de schoolvakanties afgelopen waren. Veel speelvelden, leuk en schoon zwembad. Mooie en groot overdekt kinderspeeltuin. De kids hoeven zich niet te vervelen. Op naar volgend jaar.

1x en nooit meer.

Angelique
1-9-2018

Ten eerste iedereen heeft zijn eigen mening.

Maar de kleine wolf is niks voor ons, te luidruchtig zowel overdag als in de avond.

Bij de diepe zwembad moet je uitkijken als je uit het zwembad stapt want je glijdt zo uit.

De sanitair gebouwen worden zeker netjes en vaak bijgehouden maar er zijn veel te weinig van dit soort gebouwen kwa campinggasten want je stond echt s'ochtends in de rij om te plassen of s'avonds om te douchen of aftewassen.

Animatie begon s'avonds te vroeg tijdens avond eten,vervellend maar werd veel gedaan en erg leuk door de jonge lui.

Restaurant erg lekkere eten maar traag personeel.

Voor de rest moet je zelf oordelen maar wij komen niet meer terug.

Geweldig verblijf.

G. Bakker
30-8-2018

Al een paar dagen terug van ons verblijf bij de Kleine Wolf. Wij kijken er met plezier op terug! Ons huisje was erg schoon en van alle gemakken voorzien. Zelfs een vaatwasser! Personeel doet erg zijn best om het voor iedereen naar het zin te maken. Ook met de enorm hoge temperaturen stond het animatieteam enthousiast te dansen en activiteiten te doen met de kinderen. Sanitair is erg mooi vernieuwd. Ondanks dat wij douche en wc in ons huisje hadden zou ik er graag gebruik van willen maken. We hebben een paar keer lekker gegeten in het restaurant (advies: vraag naar de moorkop bij het dessert heerlijk!). Zwembad was druk bezocht in de warme dagen. Gelukkig konden we naar het meertje (playa) waar het een stuk rustiger was.

gemengde gevoelens

Rene
23-8-2018

de snackbar,is ongelofelijk langzaam, ze houden zich niet aan de regeks bij de bingo 12 + zijn ook allemaal kunderen van 7 of jonger die er vandoor gaan met de prijzen de prijzen op de camping zijn ongelofelijk duur dit allemaal verdient samen niet de titel als 5 sterren camping.

Beste camping van Nederland!

Familie Nieters
23-8-2018

Voor het eerst naar De Kleine Wolf geweest. Wat een fantastische camping! We stonden op het veld de Torenvalk en dat was in verband met de hoge temperatuur echt een prachtig veldje met bomen. Enig nadeel was wel dat het zandpad bij de inrit van het veld begon te stuiven in verband met de droogte. Dit hebben we gemeld bij de receptie en binnen een uur werd er grind gestort en water gesproeid. Het sanitair is heel luxe en stijlvol ingericht (net zoals de prachtige receptie en het restaurant) en heeft zelfs een jacuzzi met sterrenhemel. Camping wordt verder ontzettend goed onderhouden en is heel schoon en netjes. Het verwenmoment vonden we ook ontzettend attent. Dikke pluim voor het animatieteam zij hadden iedere dag zoveel energie en organiseerde zoveel leuke activiteiten voor de kids. Wij komen zeker nog eens terug naar De Kleine Wolf!

De perfecte kindercamping bestaat

Fam. Hendriks
18-8-2018

Net terug van 3 heerlijke weken op camping de Kleine Wolf. Het weer zat ons heel erg mee en we hebben alleen maar lof over dit park. Van de dames achter de receptie, de razendsnelle bediening in het restaurant tot het team van de schoonmaak, het park ligt er prachtig bij. De sfeer op de velden is ontzettend gemoedelijk en mocht er iets zijn fietst er een erg spontane nachtwacht rond die het zo oplost. We hebben onze kinderen de afgelopen 3 weken bijna niet gezien! Het enige negatieve punt dat ik kan noemen is dat er geen posters van het animatieteam te koop waren, onze kids waren helemaal weg van ze en wat wil je ook... knutsels, kindermusicals, color run, bijzondere flyboardshow, spooktochten, alles is hier tot in de puntjes geregeld. Chappeau voor het hele team van de camping, we komen hier zeker nog eens terug.

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Kleine Wolf in Ommen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Kleine Wolf zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.