Kleine hotelsWeer vandaag31°14°
8,7

In het Overijsselse Ommen verblijf je op Camping De Kleine Wolf. Het enthousiasme over het animatieteam is groot. Bij slecht weer kun je terecht in het binnenzwembad, terwijl je bij goed weer buiten baantjes trekt. In het ultra moderne sanitairgebouw relax je in een ligbad of jacuzzi met sterrenhemel. Op steenworp afstand van Hoogengraven.

Contact

635 reviews over Camping De Kleine Wolf in het Nederlands

prima camping, mooie omgeving.

Randi van Drie
21-8-2019

Het is een prima camping. Voor ons wel eenmalig omdat ik geen wow factor had,verder echt prima. Animatie is goed maar niet echt supergoed. Er werd niet veel voor volwassenen gedaan, bv een toernooitje of zo. Er is veel te doen in omgeving! De schoonmaak kan ik kort over zijn: kan niet beter! superschoon!! nog nooit iets vies of vervelends gezien. heerlijk! zwembad is zoals bij vele campings beetje klein.. binnen dan. En erg lawaaierig. Wel fijn dat je in de ochtend even rustig baantjes kan trekken. Zou fijn zijn als ze even wachten met schoonmaken ivm herrie. Maar is maar 1 keer gebeurt. minpunt is dat er geen gratis wifi is. In deze tijd vind ik dat wel er bij horen. je betaalt genoeg en dan hoort dat er wel bij. (ook omdat de animatie alleen te zien is via een app..wel weer goed voor milieu..)verder een fijne tennisbaan. midgetgolf wel weer duur.Tip: neem minder sticks en doe samen...)fijne vakantie gehad. personeel erg vriendelijk!!

Gezellige top camping!

Bart
20-8-2019

De Kleine Wolf blijft voor ons de top camping van Nederland! Ze blijven zich continue verbeteren en willen het echt goed doen voor de gasten . De toiletgebouwen zijn ongekend mooi voor een camping, de animatie ansich is van een goed niveau maar de vuurwerkshow, flightboardshow, spooktocht, pleinfeesten, colour run, schuim- en poolparty geven net dat kleine beetje extra's. Horeca is meer dan prima. De eerlijkheid gebied te zeggen dat wij na 3 jaar Beerze Bulten en al 4 keer de Kleine Wolf best een keer een andere omgeving zouden willen zien dan de Vechtstreek. Echter hebben ook bij ons de kinderen een grote stem in de keuze van de camping. En dus gaan we volgend jaar, met heel veel plezier overigens, 'gewoon' weer naar de Kleine Wolf.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Súper!

Jeffrey & Lisa
19-8-2019

Fantastische camping! Voor volgend jaar opnieuw geboekt! Vanaf dag 1 zeer gastvrij en vriendelijk ontvangen. Zwembad zowel binnen als buiten top, ruimte genoeg! Animatie volop aanwezig en ieder moment van de dag wel iets te doen! Kinderen(maar ook volwassenen) hebben hier de tijd van hun leven. Sanitair wordt iedere dag meerdere keren schoongemaakt, superschone indruk evenals de camping in alle opzichten. Veldjes zijn gezellig, ruim en overzichtelijk opgezet. Ondanks dat het restaurant er verzorgd en keurig uitziet, verdient deze veel meer aandacht in aanbod, bediening, hygiëne en gastvrijheid. Ijssalon verdient een dikke pluim!!

Gereisd Met partner in augustus 2019

Niet weer

Jan klasientje, jasmijn en roy
19-8-2019

Een keer en niet weer, op zich een mooie camping, maar een beleid van lik mijn vestje

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Top camping

Fam Noorman
17-8-2019

Voor de 2e keer hebben wij weer enorm genoten op de camping de Kleine Wolf, dit begon al met een super vriendelijk ontvangst door de receptie. Onze kinderen, maar ook wij hebben ons geen seconde verveeld, wat een vermaak! Niks is hier te gek, vuurwerkshow, spooktocht, bingo, colorrun, paardrijden, schuimparty. Onze dochter had het geluk mee te mogen op het flyboard, wat een zeer mooie en unieke ervaring was. Ondanks dat het weer niet altijd even mooi was, hebben we dit niet als vervelend ervaren. Er hangt een gezellige sfeer op de camping en alles wordt keurig schoongehouden. Een klein minpuntje is dat er extra betaald moet worden voor wifi, om de app met activiteiten bij te kunnen houden. Mocht dit kosteloos worden dan wordt het voor ons een 10!

Top camping

Remko
17-8-2019

Top vakantie. Was vakantie nummer 6 op Camping de kleine wolf en volgens jaar wordt nummer 7. Ruim opgezette camping, prachtig zwembad, leuke binnenspeeltuin, goede animatie en schoon sanitair. Dit jaar was er bij sommige van het animatieteam relatief weinig aandacht voor de kinderen zelf (organiseren wel maar echt aandacht voor de kinderen ontbrak soms), terwijl de vorige jaren ze hier juist heel veel focus voor hadden. Verder was animatie top, vooral de goochelshow (kostelijk vermaak). Zwembad zoals altijd top, bij zowel mooi als slecht weer. Eten was goed al was het aanbod van glutenvrij dit jaar beperkt (veel was niet op voorraad). Dit is jammer omdat uiteten vaak al geen feestje is met een allergie (aanbod in restaurants is het algemeen beperkt) Je wordt al geconfronteerd dat je het meeste niet mag (kan niemand wat aan doen) maar als veel van hetgeen wat je wel mag dan niet op voorraad is, wordt het er niet leuker op

Helemaal top!

Fam Uenk
16-8-2019

Het is hier fantastisch. We zitten al 3 jaar op een mooi veldje. Leuke mensen leren kennen in die jaren. Veel gezelligheid en een lekker muziekje op het veld. Lekker leven in de brouwerij. Qua sanitair is het top voor elkaar. Wordt veel schoongemaakt. Het zwembad mag idd wel wat groter en spectaculairder. Vooral voor de wat oudere kinderen. Maar hoorde dat daar plannen voor zijn. Qua animatie is het goed. Vuurwerkshow blijft gaaf. Gewoon een top camping! Tot volgend jaar!

uitmuntend!!

Chantal
14-8-2019

geweldige camping. mooie plaatsen, super animatie, goed binnen- en buitenzwembad, binnenspeeltuin. goede horeca, prima cafetaria en geweldig lekkere pizza's. top service. mega spooktocht. voor jong tot oud. in de omgeving vanalles te doen. allemaal TOP dus. echt de moeite waard om een keer te gaan kamperen. wij gaan volgend jaar voor het 5e jaar en de 6e keer en het wordt met het jaar beter, gezelliger, mooier en leuker!!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Fantastisch, we komen volgend jaar terug!

Martijn
14-8-2019

Echt een supercamping, we zijn voor het eerst gaan kamperen, maar als dit de maatstaaf is voor een topcamping zijn wij dik tevreden. Sanitair op en top schoon en van smorgens tot savonds netjes bijgehouden. Animatie ook top en inventief, zoals bijvoorbeeld de silent disco voor kinderen was geniaal!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

geweldige vakantie

Nathasja
13-8-2019

Super mooie schone camping. De kampeer plaatsen zijn mooi groot. Auto erbij naast is ook heel fijn. Toilet en douchen altijd schoon en zelfs geen rijen in het hoogseizoen 💪. In de supermarkt kun je bijna alles halen en qua prijs verhouding is het ook goed te doen. Wij hebben ons dit jaar ook weer top vermaakt en gaan volgend jaar voor de 5e keer 😊👍💪

• SchaduwplaatsenAanwezig

• WatersportKanoën, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Paardrijden
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelMinigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Kleine Wolf in Ommen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Kleine Wolf zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.