Tijdelijk €25 aanbetaling

De Kleine Wolf

We hebben de beste aanbieders voor Camping De Kleine Wolf voor je op een rij gezet:

8.7FantastischScore uit 768 reviews

• Bubbelbad
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

In het Overijsselse Ommen verblijf je op Camping De Kleine Wolf. Het enthousiasme over het animatieteam is groot. Bij slecht weer kun je terecht in het binnenzwembad, terwijl je bij goed weer buiten baantjes trekt. In het ultra moderne sanitairgebouw relax je in een ligbad of jacuzzi met sterrenhemel. Op steenworp afstand van Hoogengraven.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

768 Reviews over De Kleine Wolf

• 10Kristel & Jorn19-09-2022

Heerlijk!

Heeeeeeerlijk verblijf gehad op de Kleine Wolf! 😍 De lodge was prachtig en van alle gemakken voorzien (zelfs een vaatwasser). Op de camping is meer dan genoeg te beleven, je hoeft er eigenlijk niet vanaf. Aanrader; uiteten in de Wolventuin.

• 8Grietje25-08-2022

Heerlijke complete camping

Hier gestaan van 20 tot 27 aug .hadden prachtig weer. We stonden deze week op klaverweide 31 dicht bij alle faciliteiten. Onze kinderen hebben genoten! Vooral zwembad/binnenspeeltuin en pumptrack baan waren in trek. Sanitair schoon. Animatie gaven mijn kids niet zoveel om,maar was voor alle leeftijden wel wat. Mini disco elke avond werd gemist.

Wij hadden een week voor vertrek geboekt,maae camping is snel vol.

Tip bij douchen ,trek je kaart er uit als je klaar bent want anders blijf je betalen ook al gebruik je geen water.

Prijzen in horeca vonden wij ontzettend meevallen. 2.35 fris frikandel 1.80 bv

• 8Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden
  • 9T. Keizer18-08-2022

Ontzettend genoten!

Ontzettend leuke camping waar heel veel te doen is voor de kinderen. Goede sanitaire voorzieningen, leuk zwembad, buiten wel wat klein om gewoon te kunnen zwemmen. Leuke binnenspeeltuin en de speelplas met strandje is echt ontzettend leuk! Hele vriendelijke en behulpzame medewerkers en erg lekker gegeten in zowel het restaurant als de snackbar. Wat ons betreft mogen de elektrische steps verboden worden, te gevaarlijk met zoveel spelende kleine kinderen. Wij hebben genoten en alweer geboekt voor volgend jaar!

• 9Eetgelegenheden
  • 10fam Drenth17-08-2022

FANTASTISCH

Wat een fantastische camping, er ontbreekt je hier aan niks. Wij hebben met ons gezin (2 van 13 en 1 van 10) hier 2 weken gestaan. De kinderen hebben zich geweldig vermaakt. Schuimparty, pumptrack, lasergamen, silentdisco en als hoogtepunt de vuurwerk/lasershow!!! O en niet te vergeten de spooktocht.. wij als ouders hebben hier ook erg van genoten, de geluiden uit het bos waren fantastisch!! De toiletten waren super schoon even als de douches. We hebben nooit ergens voor hoeven wachten. Het personeel zit zich in met een grote glimlach en alles is ook tip top... van tuinman tot zwembadpersoneel tot aan de horeca. (Dit is ook zeker een tip om daar een keer te gaan eten... wat heerlijk!!)

Conclusie.... wat een topcamping waar de eigenaren trots op mogen zijn. Het harde werk word zeker beloond door te kunnen genieten van een heerlijke vakantie. Waar het personeel met een glimlach rondloopt.. waar vind je dit nog... Bij de KLEINE WOLF!!!

• 5Fam. van Riel16-08-2022

Nooit meer

De camping is mooi opgezet en de plaatsen zijn erg ruim. Supermarkt, restaurants en zwembaden zijn perfect. Echter, de hele dag en nacht is er herrie, muziek, schreeuwende kinderen. Dit gaat elke dag tot een uur of 1.00 door. Verder is het onderhoud matig, op veel plekken is het gras verdwenen en zijn er grote zandvlakten. Groen (struiken en bomen) zijn nauwelijks bijgehouden.

• 7Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden
  • 9Annelie06-08-2022

Topservice, jammer van het ‘wildbeheer’

Verschillende keren op de camping gestaan met caravan. Nu voor het eerst een huisje gehuurd. We lopen rechtstreeks de bossen in vanaf het huisje. Zoonlief hangt de hele dag met leeftijdsgenoten rond, op de camping, in het zwembad. Niks te klagen, alles is top aan deze camping. Vandaag stuitten wij jammer genoeg op een bordje in het bos. Jagen op wild, wordt met een mooi woordje wildbeheer genoemd. ‘Honden moeten aan de lijn ivm wildbeheer in het bos’. Staat er op het bordje te lezen. Als natuurliefhebbers zijn wij niet gediend van jachtpartijen in onze achtertuin.

• 7Eetgelegenheden
  • 8Aarts03-08-2022

Leuke camping

De camping is ruim opgezet, vooral de veldjes er is voldoende ruimte om te spelen (badminton etc). Dat soms de hygiëne slecht is in de sanitair gebouwen is volledig te wijten aan de gebruikers, niet aan de schoonmakers. Wordt echt regelmatig schoongemaakt. Van 1 keer per dag is echt geen sprake! De binnenspeeltuin is super en echt groot! Alleen het bandjes systeem en de knop om eruit te gaan (geldt ook voor zwembad) werkt eigenlijk niet zo goed. Veel gedoe. Zwembad echt veel te veel chloor, na 1 uur in het binnenzwembad rode ogen zonder in het water de ogen open te doen. Zonde want zwembad is echt heel leuk! Zwemvijver is wel fantastisch!

• 7Eetgelegenheden
  • 10Hegeman03-08-2022

Super!

Super verlijf gehad op de Kleine Wolf. Medewerkers enorm enthousiast en vriendelijk. Mooie velden met overal een speeltuin. Alles goed onderhouden en netjes. Playa is enorme +++! Schoon sanitair (zag vaak schoonmaaksters werken). Goed animatieprogramma. Lekker gegeten in het restaurant. Wij kijken met veel plezier terug op ons verblijf.

• 10Max01-08-2022

Fantastisch!

Schitterende camping. En wat is het strand en de visvijver mooi geworden. Sanitair ziet er mooi en schoon uit. Horeca is ook geweldig.

• 7Dekoning8429-07-2022

Teveel van het goede

Heel erg complete camping maar wat ons betreft teveel van het goede, vooral voor wat betreft de animatie. Programma te vol, wij komen overprikkeld terug.

Het was in de avond vaak erg onrustig met jeugd, mede door het laat doorlopende animatie programma. Overigens is de camping bezig met het terug brengen van de geluidsoverlast door jeugd.

Super complete camping, alles aanwezig. Speeltoestel op veld Specht was geweldig. Horeca matig, zoals overal ook problemen met vinden van voldoende personeel in keuken en bediening. Personeel overal wel super vriendelijk.

Beach bar en cocktails fantastisch!

In juli/augustus erg vol en druk, ook gevolgen voor de hygiëne van de douches, wc’s en afwas gelegenheden. Het was, zelfs met 4 keer per dag schoonmaken!!!, gewoon niet bij de houden. Een leuke camping maak je met zijn allen en wij merkten dat er toch veel mensen er een puinhoop van maakten. Als het dan zo druk is heeft dat effect.

• 7Staat v/h sanitair

• JacuzziBeschikbaar (1)
  • SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • BoogschietenBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Contactloos betalenBeschikbaar