Géén boekingskosten

Camping De Kleine Wolf

NederlandOverijsselOmmen

We hebben de beste aanbieders voor Camping De Kleine Wolf voor je op een rij gezet:

8.7FantastischScore uit 748 reviews

• Bubbelbad
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

In het Overijsselse Ommen verblijf je op Camping De Kleine Wolf. Het enthousiasme over het animatieteam is groot. Bij slecht weer kun je terecht in het binnenzwembad, terwijl je bij goed weer buiten baantjes trekt. In het ultra moderne sanitairgebouw relax je in een ligbad of jacuzzi met sterrenhemel. Op steenworp afstand van Hoogengraven.

Contact

763 Reviews over De Kleine Wolf

• 10Esmee horsman22-06-2022

Hele mooie camping, hier verveel je je nooit

We hebben een fantastisch verblijf gehad. Het personeel is heel vriendelijk en wat een prachtige camping!

• 6Willem Kloppenburg18-06-2022

Matig

Op zich zijn de faciliteiten goed te noemen, maar wat een camping maakt, zijn ook de mensen die er werken.

In zowel de receptie en bediening van de horeca valt er nog een aan te passen qua service en gastvrijheid. Ook een glas wijn van 4,75 euro mag wel iets meer zijn dan de huidige geserveerde hoeveelheid,

De kids hebben het naar hun zin gehad, dat is het belangrijkste.

• 7Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden
  • 7V12-06-2022

WiFi erg slecht

Met camper op park geweest . Mooie camping helaas ontzettend slechte WiFi en niet van deze tijd. Met 1 apparaat op het netwerk maar moet het wel werken. Voor de overnachting tarief mag je verwachten dat het werkt . Schoon park maar erg rumoerig .

• 7Eetgelegenheden
  • 9Marjolein30-05-2022

Geweldig maar wel anders als voorgaande jaar

We hebben het geweldig naar ons zin gehad, maar dit jaar was het wel minder als vorig jaar op de dag van aankomst echt geluidsoverlast van buren, het nummer v d Nachtwacht Gebeld maar die nam niet op pas om half twee werd het stil. Bij navraag de volgende dag bij de receptie bleek dat de wacht al om 00.00 naar huis was gegaan, vond de dame v d receptie ook raar. We stonden op een veldje alleen met Duitsers, wat ook wel anders was. Verder geen geluidsoverlast gehad na elven daarvoor was er wel een Duitse disco met mist canon en al, maar elf uur wel stil. Het enige wat ook heel hinderlijk vond waren de automatische steps die met 15 km om je oren vliegen en bellen dat je vooral snel aan de kant moet, wel gevaarlijk op de veldjes als ze langs je tent racen. Verder echt fantastisch genoten en top animatie

• 3Eetgelegenheden
  • 8Marijke17-09-2021

Prachtig park!

Wat een mooi schoon en verzorgd park! Genoeg te doen voor de kinderen, heerlijk eten en vriendelijk personeel. Enige minpunt is dat er de laatste week degelijkers trekkers, maaiers en gras word gezaaid om je caravan heen en de kinderen daardoor steeds wakker werden van hun middag slaapje. En de kinderen tussen het net gezaaide graszaad moeten spelen. Doe dit een weekje later als het park dicht gaat, en de veldjes leeg zijn.

• 8M.06-09-2021

Veel te doen, maar erg druk ( avond, nacht)

De kinderen hebben een top-vakantie gehad. Zoveel te doen door de goede animatie. Overdag was het wel druk door de hoeveelheid visite die langskwamen op de veldjes ( incl. met hond) Sanitair was top, zo schoon hebben we het nog nooit gezien, echt een pluspunt. Wij kiezen volgend jaar voor een andere camping, want wij vinden het prettig als het na 22u wat rustiger wordt op de camping en dat het na 24u stil is. Dit was helaas niet het geval en hebben regelmatig geluidsoverlast gehad.

• 10Martin Heuvel06-09-2021

Wauw een topvakantie!

Wat hebben wij genoten van de kleine wolf. Vanaf het moment dat je het park op komt rijden word je al enthousiast ontvangen en staan alle medewerkers voor je klaar en zelfs de eigenaren. Privé sanitair nog nooit zo luxe gezien met gouden kranen en strikje om toiletrol. Animatie heel goed met als hoogtepunt de vuurwerk en lasershow. Wauw. Park is verder heel schoon. Restaurant goed eten en ijsjes super lekker. We genoten!

• 10Eetgelegenheden
  • 9Henrieke30-08-2021

Een camping waar gastvrijheid voorop staat

Wat een fantastische camping! Heerlijke ruime plekken op mooie veldjes, prachtig schoon sanitair, een eigen parkeerplaats vlakbij het veldje (wij stonden op een autovrij veld), geweldige faciliteiten, uitgebreide animatie en zeer vriendelijk personeel. 's Avonds was het lekker rustig op ons veld, geen geluidsoverlast gehad. WiFi kan beter, maar ik vind het lekker dat we met ons gezin eens even af konden schakelen. Kortom, echt een aanrader!

• 7Pleun25-08-2021

Restaurant Wolventuin slecht glutenvrij dieet

Het restaurant is niet geschikt voor mensen met een glutenvrij dieet. De dag voor reservering met medewerker de menukaart uitgebreid doorgenomen wat er zoal mogelijk is voor glutenvrij eten. Op moment van bestellen bleek bij nader inzien er toch weinig mogelijk te zijn qua glutenvrij eten. En de kok zou het te druk hebben om te overleggen. Het etentje was hierdoor totaal niet gezellig omdat het veel stress opleverde. Dus was het geld totaal niet waard!

Camping was prima, mooie plekken voor de tent, net & schoon toiletgebouw, mooie zwembaden.

Douchen met kaart is niet echt prettig (maar ja dat was van te voren bekend)

Zwemmen in bloktijden was niet altijd even leuk, vooral als het heel zonnig was en je niet naar het buitenbad kon (maar dit kan je camping niet aanrekenen, i.v.m. landelijke Corona beperkingen)

• 1Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 7Fam Janssen24-08-2021

Leuke camping, alleen geen nachtrust

Het is een mooie camping waar veel te beleven is voor de kinderen. Prima zwembad en leuke binnenspeeltuin. De plekken zijn goed en grote velden met veel ruimte.Een aandachtspunt is zeker de nachtrust. Elke avond tot 1:00 of later veel geluid op de velden. Nachtwacht doet hier ook niets mee. Op een kindercamping zou het toch stil.kogen zijn na middernacht.Ook de coronaregels worden hier zeker niet nageleefd en personeel doet hier zeker geen moeite voor.Al met al een leuke camping maar in vergelijking met andere kindercampings niet de beste.

Camping De Kleine Wolf info

• JacuzziBeschikbaar (1)
  • SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • BoogschietenBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Contactloos betalenBeschikbaar