Géén boekingskosten

• 10Waardering

Meer camping info

44 Reviews over Bij de Schaapskooi

• 10Wim en Janny Bakker25-10-2021

Wij zijn van 9 april tot 10 mei op deze camping geweest Ondanks het soms slechte koude weer hebben we het geweldig gehad. We hadden een prachtige ruime plaats. De eigenaren zijn heel vriendelijk en gastvrij. Het sanitair is super met heerlijk warm water. De camping ligt er keurig netjes bij. De omgeving is geweldig We hebben bijna alle fietsroutes gefietst. Heel handig die kaartjes. We hopen de fietsroutes die we nog niet gemaakt hebben volgend jaar te komen fietsen Heel hartelijk bedankt voor het fijne verblijf

• 10jp.nagtegaal10-08-2021

In een word geweldig veel fiets routes

Wij hebben zeer genoten op de camping Veel fiets routes en mountainbike routes De eigenaren zijn zeer vriendelijk Het sanitair is zeer schoon Het is aan bevolen voor ouderen Het is geen kinder camping Nijverdal vlak in de buurt Veel winkels voor iedereen wat wils

• 10Tineke Tuma10-08-2021

Mooie startpunt voor fietsers.

Het is een kleine camping. Erg schoon.Vriendelijke eigenaars. Mooie fietsroutes aanwezig waar je gratis gebruik van kunt maken. Douches zijn goed, lekker warm. Heel klein minpuntje, wat geen minpunt hoeft te zijn is dat het niet op kinderen gericht is. Zouden wij weer terug komen? Zeker!!

• 9Corry en Jack09-08-2021

Vacantie

Super week gehad met zwager.Mooi schoon sanitair dat regelmatig schoongemaakt werd op de dag en zelfs in de avond.Mooie fietsroutes die uit gestippeld zijn door de campingbeheerder.Echt een aanrader.Groet Corry en Jack

• 8D en L Schuldink16-05-2021

Het is goed vertoeven op deze rustige minicamping

Een heerlijke, rustige, zeer nette minicamping, die gerund wordt door aardige, gemoedelijke mensen. De ligging is nabij het natuurgebied Het Wierdense Veld en bij een klein winkelcentrum op 1,5 km kun je een Jumbo bezoeken. De camping ligt op fietsafstand van het gezellige Nijverdal (3.5 km) met veel winkels en leuke terrassen. Deze camping heeft een ruime keus (qua afstanden) in kant-en-klare Knooppunt Fietsroutes, in een handig formaat. Die routes kun je lenen, en ben je klaar met je fietstocht door de prachtige omgeving, dan hang je hem gewoon weer terug op het rekje voor een volgende gast!! Wij hebben fietsroute nr 8 /38 km. gefietst. Wat een prachtige route was dit door verschillende natuurgebieden. Ook kun je vanaf de camping prachtig wandelen.Wij raden deze minicamping met mooie ruime plaatsen zeker aan. Het is echt genieten daar, ondanks dat het weer ons eventjes niet meezat!! Deze camping noteren wij bij onze favorieten!

• 9Staat v/h sanitair
  • 10Linda27-09-2020

Fantastische rustige in het groen gelegen camping!

Wat een fantastische camping, met zeer vriendelijke eigenaren! Heerlijk ruime kampeerplaatsen, wat ideaal was voor ons zoontje van 2 jaar. Het sanitair wordt elke dag grondig schoongemaakt en alles is spik en span! De ligging van de camping is centraal en heerlijk rustig in het groen gelegen. Op nog geen 2 km afstand, zijn er diverse winkels. Wij komen zeker nog een keer terug!

• 10P.Heintzberger25-08-2020

Zo schoon en de vriendelijkheid staat boven aan .

Deze camping is aan te rade aan iedereen. De vriendelijkheid van het team is super. De schoon maak van het sanitair is zeer goed .En de corona hygiëne is echt perfect. Buiten een zuil met desinfecterend middel en in het sanitair gebouw lagen overal doekjes. En de fietsroutes daar hebben ze kaartjes voor en in gesuild .

• 10Margareth Welgraven03-08-2020

Super verblijf op zeer schone camping. Eigenaren die alles doen om het verblijf voor de kampeerder zo aangenaam mogelijk te maken. Die altijd tijd voor een gezellig praatje hebben. Alfred en Monique ga zo door.

• 10Jan en SIENEKE Veenstra31-08-2019

Prachtig mooie zeer schone camping.

Mooie schone camping. Het sanitair is om door een ringetje te halen Ruime plaatsen. Je word bij aankomst vriendelijk ontvangen door Monique De fietsroute kaartjes die je mag gebruiken zijn super handig en de fietsroute.s Zijn prachtig.Wii komen er zeker nog een keer terug.

• 10Els Rutten01-08-2019

Zeer nette en leuke en gezellige camping.

Het is een superfijne camping met mooie plekken en zeer aardige eigenaars. De camping ligt vlak bij het centrum. Gezellige activiteiten voor de mensen op de camping. Mooie omgeving om te fietsen en wandelen. Geen speeltuintje voor kinderen. Wij hebben er een fijne tijd gehad en waren zeer tevreden. We gaan zeker nog eens terug. Geen speeltuin voor kinderen.

Camping Bij de Schaapskooi info

Camping-informatie