Camping Bij de Schaapskooi

30 reviews over Camping Bij de Schaapskooi in het Nederlands

fantastisch

Henk en Annie
24-9-2018

wat een super schone camping. Heel vriendelijk ontvangen. Wij komen zeker terug

Super!

Sonja
18-9-2018

Heerlijke gemoedelijke camping met super schoon sanitair. Gezellige eigenaar waarbij je altijd even binnen kunt lopen ! Super omgeving om te fietsen.

Fantastisch, zowel sanitair, plaatsen, eigenaars.

Kees en Brigitte Vreeburg
16-9-2018

Het was héérlijk! Al wat wij gehoord hadden, was niets overdreven: superschoon sanitair, mooie plaatsen, een warm gevoel, zeer enthousiaste eigenaars en een geweldige omgeving!! Komt nog bij de enorm handige knooppuntkaartjes, we hebben ons eigen boekje niet aangeraakt. Een top fietsomgeving, vlgs ons de mooiste van Nederland. Winkels op korte afstand.

Toppie!

Irma
27-8-2018

Een rustige camping in een mooie omgeving, heerlijk kunnen wandelen en fietsen.

Het sanitair en de camping zijn super schoon.

Ontzettend vriendelijke eigenaars en hulpkrachten .

Wij komen heel graag nog een keertje terug.

Herman en maria ten dam uit Oldenzaal
18-8-2018

Eenvriendelijk ontvangst goede uitleg over decamplng en sanitaire gezellig camping fiets tochten worden verzorgd vanuit de camping rustige camping voor iedereenaan te bevelenfa

Fantastische vakantie gehad.

Schürmann
16-8-2018

Een hele fijne camping met gastvrije eigenaren. De ligging is bijzonder mooi dicht bij leuken plaatsen. Sanitair en Hygiëne super. Wij adviseren deze camping.

Sietse en Maria Postema uit Marum (Groningen)
15-8-2018

Een leuke camping, rustige en schone veldjes ,verharde plaatsen ,gezellig ,leuk spel s,avonds ,molky reuze gezellig een uur,dan leer je demensen kennen,want ze komen dan overal vandaan,van het heelle veld,gezellige en vriedelijk ontvangst door de eigenaars,

Wij komen zeker weer terug!!

T. Dotinga
14-8-2018

Prachtige camping, heel schoon sanitair, leuke activiteiten zoals fietstocht, pannenkoeken eten en Mollky doen. Mooie ruime plekken met verharding, eigen kraan en afvoer. Supermarkt dichtbij. Hele mooie testomgeving met eigen fietsroutes via de knooppunten.

Heerlijke rustige camping met goede voorzieningen

Gerard en Henny
9-8-2018

Een prima camping met ruime plaatsen met eigen waterkraan en afvoer en een tegelplateau ervoor. Veel comfort. Superschoon sanitair.

Mooie omgeving om te fietsen, er liggen geheel genummerde routes klaar.

'S avonds wordt er vaak Molky gespeeld dat zeer verbindend werkt.

Kortom een hele fijne en rustige camping waar het goed toeven is.

Wij hebben alweer gereserveerd voor 2019

Geweldig voor ontspaning en gezelligheid.

Melis
16-7-2018

Perfecte plaats alles keurig schoon en onderhouden. Verder zijn de eigenaren altijd attent en behulpzaam. Daarnaast ben ik hier al een paar keer geweest en wat ik kan zeggen fiets liever hier dan in Drenthe fietspaden breed en goed aangelegd en je heb de ruimte. Dus ook voor fietser een plek waar je goed kan vertoeven.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Bij de Schaapskooi in Nijverdal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Bij de Schaapskooi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.