Camping Bij de Schaapskooi

Tonen op kaart

37 reviews over Camping Bij de Schaapskooi

• 2019
    10Jan en SIENEKE Veenstra31-08-2019

Prachtig mooie zeer schone camping.

Mooie schone camping. Het sanitair is om door een ringetje te halen Ruime plaatsen. Je word bij aankomst vriendelijk ontvangen door Monique De fietsroute kaartjes die je mag gebruiken zijn super handig en de fietsroute.s Zijn prachtig.Wii komen er zeker nog een keer terug.

• 10Els Rutten01-08-2019

Zeer nette en leuke en gezellige camping.

Het is een superfijne camping met mooie plekken en zeer aardige eigenaars. De camping ligt vlak bij het centrum. Gezellige activiteiten voor de mensen op de camping. Mooie omgeving om te fietsen en wandelen. Geen speeltuintje voor kinderen. Wij hebben er een fijne tijd gehad en waren zeer tevreden. We gaan zeker nog eens terug. Geen speeltuin voor kinderen.

• 10Jan en Wil28-07-2019

Aantrekkelijke frisse camping midden in de natuur.

Hartelijke, enthousiaste ontvangst door Monique. Schoon en fris sanitair op elk moment van de dag. Aantrekkelijke ligging voor fietstochten en bezoek omringende dorpen. Creatieve suggesties van Monique met mini knooppuntenkaartjes. Ruime plaatsen. Gezellige sfeer zonder verplichtingen. Monique en Alfred is geen moeite teveel!

• 10Margareth Welgraven24-07-2019

Wij komen zeker terug.

Een fantastische camping. Goede ontvangst en rondleiding bij aankomst. Zeer schone camping met super schoon toiletgebouw. Erg betrokken en gezellige eigenaars met heel veel hart voor de camping.

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Gerrie de Bondt12-07-2019

prachtige camping voor herhaling vatbaar

prachtige camping waar gastvrijheid hoog in het vaandel staat. mooi sanitair welke 2x per dag wordt schoongemaakt . zo schoon kom je niet vaak tegen!!! overkapping voor fietsen die als het druk is wel beetje smal is. wij hebben hier 2 heerlijke weken gehad. mooie fietstochten gemaakt welke je bij de receptie kunt lenen. een camping om aan te raden.

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Sylvia w19-05-2019

Super,rustige , schone camping

Wat super vriendelijke ontvangst van de eigenaars. Mooie rustig camping met super mooi schoon sanitair. En klein welkomst geschenk vond ik ook een verrassing. Ik kan iedereen deze camping aanbevelen. Ik ben er met mijn dochter en kleinzoon geweest en hebben zich goed vermaakt. Ik kan niks vinden wat zou moeten verbeteren. Jumbo bijna om de hoek. Zelf aantal boerderij campings bezocht maar deze is een dikke 10 waard

Gereisd met oudere kinderen in mei 2019

• 9Elke gratza13-04-2019

Het was er leuk ik kom zeker weer terug

Wij hebben ons zeer vermaakt elke morgen de eekhoornsgevoerd met lekkere pindkaaszezullen ons wel missen het was ook een heerlijke bos . Ook hebben de eekhoorns een.heel glas pindakaas gestohlen maar wij vonden het heel er grappig en hebben we ze erg verwend ik mis deze kleine.grappenmakers wel

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in april 2019

• 2018
    10Henk en Annie24-09-2018

fantastisch

wat een super schone camping. Heel vriendelijk ontvangen. Wij komen zeker terug

• 9Sonja18-09-2018

Super!

Heerlijke gemoedelijke camping met super schoon sanitair. Gezellige eigenaar waarbij je altijd even binnen kunt lopen ! Super omgeving om te fietsen.

• 10Kees en Brigitte Vreeburg16-09-2018

Fantastisch, zowel sanitair, plaatsen, eigenaars.

Het was héérlijk! Al wat wij gehoord hadden, was niets overdreven: superschoon sanitair, mooie plaatsen, een warm gevoel, zeer enthousiaste eigenaars en een geweldige omgeving!! Komt nog bij de enorm handige knooppuntkaartjes, we hebben ons eigen boekje niet aangeraakt. Een top fietsomgeving, vlgs ons de mooiste van Nederland. Winkels op korte afstand.

1 tip over Camping Bij de Schaapskooi

• lhuizeling, 08-08-2014

Boodschappen kun je doen op een afstand van 1 kilometer.

0 vragen over Camping Bij de Schaapskooi

Camping Bij de Schaapskooi info