Vakantiepark Sallandshoeve

• 7.5Activiteiten

Zoover silver Award 2019

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info

Wie graag op een rustig park in de natuur wil verblijven, kan terecht op Vakantiepark Sallandshoeve. De huizen zijn goed onderhouden en schoon. In de vakanties is er animatie, en op warme dagen is het goed vertoeven bij het kleine meertje. Op koudere dagen kun je terecht in het binnenzwembad. Deventer is een aanrader om eens te bezoeken.

360 reviews over Vakantiepark Sallandshoeve

• 9Ellen Jansen25-09-2020

prima

royale en comfortabele safaritent, heel compleet. Heel mooi en gezellig park.

• 7Nancy13-09-2020

Heerlijk ontspannen

Bij aankomst werden we vriendelijk ontvangen bij de receptie. En konden we door naar ons bungelow huisje. Welke boven verwachting was. Het park is keurig netjes het huisje was ruim en mooi ingedeeld uiteraard van alle gemakken voorzien. Het mooie was dat je de vogeltjes hoort fluiten en hier en daar een eekhoorn ziet rond scharrelen. Het restaurant heeft erg vriendelijk personeel. Service top en het eten fantastisch. De kinderen kunnen lekker spelen vanaf het terras is alles mooi overzichtelijk.

Het zwembad en is wat klein en gedateerd maar voor de kinderen deerde dit totaal niet die vonden het heerlijk om te kunnen zwemmen.

De omgeving is prachtig de moeite waard om hier eens langs te gaan. En te genieten

• 8Activiteiten
    • 7Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in september 2020

• 8Jan Kuenen13-09-2020

aanwezig van 1 t/m 12 sept

Park was rustig restaurant was goed net zoals de winkel. Deze was beperkt met spullen door het aflopende seizoen. Openings tijden van de receptie gaotisch. Veel last gehad van de Park machines en werkzaamheden. Een grasmaaier die je in Keulen al kon horen. Het huisje was Uitstekend ingericht van alle gemakken voorzien prachtig bankstel uitgebouwde serre verstelbare bedden. Alleen de dekbedden vondt ik wat gedateerd, waren nogal zwaar. In het huisje was ook een sauna, die we niet gebruikt hebben. En veel gebruikte en ongebruikte elektrotechniek. Ook hadden we last van veel muggen, tot ik de verantwoordelijke buiten bouwlamp uitgeschakeld had. Toen werd het stukken beter. De eigenaar heeft kosten nog moeite gespaard, zo te zien was het huisje zijn hobby. Maar genoten van de man/vrouw zijn/haar entourage schitterend en veel gemak. Er waren wel veel plak briefjes met uitleg en DIT IS VAN EIGENAAR 101 We komen in dit huisje beslist terug.

• 5Activiteiten

• 8Ank Buijs07-09-2020

Fijne midweek

Prettig huisje, wel wat kaal, maar heel schoon, sanitair goed, en goede bedden.

• 8Activiteiten
    • 8Onderkomen

• 9Nis Verkijk05-09-2020

Heel plezierig verblijf gehad!

Heel vriendelijk personeel! Probleempjes worden onmiddellijk en met een glimlach opgelost. Bij verblijf ook de omgeving verkennen, wandelend of fietsend; zeker de moeite waard. Park is ruim opgezet waardoor veel kalmte en rust, zeker op de delen waar de vakantiehuisjes staan.

• 10Mathilde20-08-2020

Mooi in landelijke omgeving

Dit is zo'n park waar je de rust kunt vinden die je zoekt. Wij waren er en vonden die rust. Mooi landelijk gelegen. We hebben genoten van ons verblijf. Ook als je kinderen hebt is het een ideaal park. Wij zaten in een huisje maar wat hebben ze mooie tenten staan...!!! Echt een aanrader dit.

• 10Activiteiten
    • 10Onderkomen

Gereisd met partner in augustus 2020

• 10Caro20-08-2020

Wat een heerlijke plek

De rust, de omgeving en het hartelijke personeel maakte de vakantie helemaal af. Top huisje met compleet nieuw interieur was super mooi. Ons zien jullie zeker terug!

• 10Activiteiten
    • 10Onderkomen

Gereisd met partner in augustus 2020

• 8Jennissen19-08-2020

Leuk kleinschalig park

1 nacht in de nieuwe safaritent geslapen bij de speelvijver erg leuk en netjes ingericht. Daarna naar 4 pers bungalow ijssel plus. Met nieuwe meubels Huisje is netjes en ruim genoeg. Zou wel een likje verf in de woonkamer kunnen gebruiken ziet het er nog beter uit. Speelvijver is leuk voor de kinderen met vlotje boomstamwaterval en klein waterspeelkussen. Aanrader is te gaan eten bij woody's op de holterberg ook top voor kinderen daar. Zwembad is klein maar leuk voor even tussendoor. Zijn in giethoorn gaan varen echt erg leuk. Dus voor een weekend of midweek een leuk vakantiepark.

• 7Activiteiten
    • 7Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2020

• 7Anne15-08-2020

warm maar fijn

Hartelijke ontvangst van een stagiaire bij de receptie. Prima huisje (11) Horren voor de ramen. Er was een defect wat de volgende dag op een vriendelijke manier werd opgelost. Boerentapas bij het restaurant was super. Verder is er aan het restaurant nog veel te verbeteren. Ziet er wat aftands uit. Geen leuke aanbiedingen op de borden. Op een enkele uitzondering na, ongemotiveerd en onvriendelijk personeel. Kwam er toevallig achter waar de bowling enz was. Hierin is nog veel te winnen!! Wel leuk voor kinderen en andere bezoekers, maar ik was niet blij met de harde muziek in de avond.

• 7Activiteiten
    • 8Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2020

• 3Tamara13-08-2020

Niet doen

Geen brandblusser of rookmelders In de huisje inventaris klopt niet helft Ontbreekt bij onweer krijg je een stroom schok bij de deur restaurant en winkeltje waardeloos zwembad zeer klein

• 2Activiteiten
    • 3Onderkomen