Vakantiepark Sallandshoeve

Vakantiepark Sallandshoeve

• Activiteiten7,7
  • Onderkomen8,2

239 reviews over Vakantiepark Sallandshoeve in het Nederlands

Voor kinderen en om te fietsen geweldig

A. Redering, 5-4-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen7

Het park ligt in een mooie omgeving, maar is vooral geschikt voor gezinnen met kinderen. Ouderen moeten buiten het park hun vertier zoeken.

Zeer positief!

Ria, 4-4-2018

Vriendelijk personeel

Mooi schoon ruim vrijstaand huisje

Gezellig niet te groot park, goed overzichtelijk wat prettig is met kleine kinderen

De paasbrunch was lekker en zeer uitgebreid, warm, koud, zoet en hartig, voor ieder wat naar wens.

Zwembadvloer wel smoezelig bij de kleedruimtes.

Heerlijk weekend weg.

Jessica, 4-4-2018
  • Onderkomen7

Heerlijk Paasweekend hier geweest. Kinderen zijn de hele dag bezig geweest. On het zwembad, bij de kabelbaan, op de skelter. Er is een speelkelder om van alles te doen. Het recreatieteam verzorgt leuke spelletjes. In de omgeving is een natuurpark. Deventer en Zutphen zijn leuke plaatsen om te bezoeken.

• Onderkomen7

Uitstekend bereikbaar, leuke dagbestedingen in de buurt, veel voorzieningen op het park. Zwembad!

Het groen mag wat dichter en groener.

Top huisje in een prachtige omgeving!

Arne, 6-3-2018
  • Onderkomen9

Wij zaten in huisje 101. Het enigste huisje op het park met een infrarood sauna! Lekker tot rust gekomen. Het huisje is gewoonweg compleet. Vaatwasser, wasmachine/droger combinatie, heerlijke tuin met veel privacy. 3 slaapkamers met elk 2 bedden. Zelfs twee slaapkamers met eigen tv. Dat vond onze zoon (14) geweldig.

Het park was in deze voorjaarsvakantie erg rustig. Lekker gebowld, gezwommen en gewandeld. Ook een lekkere snack van het restaurant in ons huisje opgegeten.

Met de hond hebben we gewandeld in het hondenlosloop-gebied bij Hellendoorn. Slechts 17 min. met de auto. Je kan daar wel een paar uur dwalen door het bos en de zandverstuivingen.

Geweldige camping

Bart Engelen, 12-1-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen9

Prachtige natuurlijke waterpartij waar kinderen heerlijk kunnen spelen, waterloopjes, touwbrug.

Geweldige animatie, iedere dag iets anders en een dame die de kinderen, jong of oud, heel goed en met respect kan motiveren.

Leuk zwembad. Alleraardigste, gastvrije receptie dames.

Mooie, ruime kampeerplaatsen.

Prima bungalow, van alle gemakken voorzien

Mariët, 11-1-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Het huisjes was prima ingericht en rustig gelegen.

100 % voor elkaar!!!!👍👌😊n.m.

F.K.Kok, 1-1-2018
  • Onderkomen9

Iedereen aanbevelen hier wat vakantie dagen door te brengen. Schitterende ligging tussen oude bomen en compleet ingerichte huisjes! Royale tuin veel vogels , eekhoorns . Ook troffen wij de bungalow heel schoon aan.

Genoten!

Nathalie, 29-12-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen8

Nationaal park de Sallandse Heuvelrug is schitterend. De mensen zijn erg vriendelijk en open. Als je met de hond gaat, realiseer je dat er een beperkt aantal losloopgebieden is. Maar het park Sallandshorve is zeer vriendelijk ten opzichte van honden.

Fijn park en veel te doen voor de kinderen.

Esther, 28-12-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Het park is ruim opgezet en de huisjes zijn ook ruim. Voor de kinderen waren er elke dag meerdere leuke activiteiten. Vooral "juf" Linda maakte erg veel indruk bij de kinderen en bij ons ook. Ze deed elke activiteit vol enthousiasme, ondanks dat we soms de enigen waren voor het knutselen of de kinderdisco.

We hebben een aantal aanbieders voor Sallandshoeve voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Sallandshoeve in Nieuw Heeten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Sallandshoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Sallandshoeve scoort een 8.04 uit 10 op basis van 242 reviews.