Vakantiepark Sallandshoeve

Reuze naar onze zin

Paul
17-6-2018
  • Onderkomen8

Uitstekend huisje, schoon en ruim. Grote tuin. Rustige ligging. Inrichting ruim voldoende.

Betaalbaar goed kamperen

Dhr a Koelewijn
19-5-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen8

We komen nu al enige tijd op de camping ,ook nog toen de speelvijver nog in de oude staat was deze is nu heel mooi geworden de kinderen spelen er de hele dag in van zwemmen tot kikkers vangen. echt het buiten gevoel. Veel vermaak door het vernieuwde animatie team .Het zwembad is niet groot maar groot genoeg om lekker te zwemmen en spelen . kampeerplaatsen zijn lekker ruim en allen voorzien van stroom en watertappunt.de camping is leuk opgezet zou evt een speeltoestel op geplaatst kunnen worden. sanitair is schoon en fris en je kan gratis douchen.we genieten telkens van onze vakantie en komen zeker weer terug.

hele fijne dagen gehad.

theo en petra
18-5-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen8

een gezellige park in een hele mooie omgeving. Mooie wandel en- fietsroutes in de buurt. Bungalow was prima en bood voldoende privacy. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Restaurant prima.

Een aanrader!

Fam Schuurs
8-4-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen8

Een leuk en kleinschalige vakantiepark met een warm ontvangst!! Genoeg te doen in de omgeving en op het park. Een veelzijdige animatieteam waar de kinderen niet vergeten worden. Het huisje was groot genoeg voor 4 personen en lekker ruim. Een echte aanrader!!!!

Voor kinderen en om te fietsen geweldig

A. Redering
5-4-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen7

Het park ligt in een mooie omgeving, maar is vooral geschikt voor gezinnen met kinderen. Ouderen moeten buiten het park hun vertier zoeken.

Zeer positief!

Ria
4-4-2018

Vriendelijk personeel

Mooi schoon ruim vrijstaand huisje

Gezellig niet te groot park, goed overzichtelijk wat prettig is met kleine kinderen

De paasbrunch was lekker en zeer uitgebreid, warm, koud, zoet en hartig, voor ieder wat naar wens.

Zwembadvloer wel smoezelig bij de kleedruimtes.

Heerlijk weekend weg.

Jessica
4-4-2018
  • Onderkomen7

Heerlijk Paasweekend hier geweest. Kinderen zijn de hele dag bezig geweest. On het zwembad, bij de kabelbaan, op de skelter. Er is een speelkelder om van alles te doen. Het recreatieteam verzorgt leuke spelletjes. In de omgeving is een natuurpark. Deventer en Zutphen zijn leuke plaatsen om te bezoeken.
  • Onderkomen7

Uitstekend bereikbaar, leuke dagbestedingen in de buurt, veel voorzieningen op het park. Zwembad!

Het groen mag wat dichter en groener.

Top huisje in een prachtige omgeving!

Arne
6-3-2018
  • Onderkomen9

Wij zaten in huisje 101. Het enigste huisje op het park met een infrarood sauna! Lekker tot rust gekomen. Het huisje is gewoonweg compleet. Vaatwasser, wasmachine/droger combinatie, heerlijke tuin met veel privacy. 3 slaapkamers met elk 2 bedden. Zelfs twee slaapkamers met eigen tv. Dat vond onze zoon (14) geweldig.

Het park was in deze voorjaarsvakantie erg rustig. Lekker gebowld, gezwommen en gewandeld. Ook een lekkere snack van het restaurant in ons huisje opgegeten.

Met de hond hebben we gewandeld in het hondenlosloop-gebied bij Hellendoorn. Slechts 17 min. met de auto. Je kan daar wel een paar uur dwalen door het bos en de zandverstuivingen.

Geweldige camping

Bart Engelen
12-1-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen9

Prachtige natuurlijke waterpartij waar kinderen heerlijk kunnen spelen, waterloopjes, touwbrug.

Geweldige animatie, iedere dag iets anders en een dame die de kinderen, jong of oud, heel goed en met respect kan motiveren.

Leuk zwembad. Alleraardigste, gastvrije receptie dames.

Mooie, ruime kampeerplaatsen.

We hebben een aantal aanbieders voor Sallandshoeve voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Sallandshoeve in Nieuw Heeten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Sallandshoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Sallandshoeve scoort een 8.06 uit 10 op basis van 246 reviews.