Vakantiepark Sallandshoeve

Vakantiepark Sallandshoeve

• Activiteiten7,7
  • Onderkomen8,1

260 reviews over Vakantiepark Sallandshoeve in het Nederlands

Het verblijf was gewoon super!

Evy
17-8-2018
  • Onderkomen9

Het is een plek waar je tot rust komt. De hond was mee en wij ontdekten een bos achter het park via het paadje langs de weilanden waar je je hond ook uit kon laten. Verder genoeg mogelijkheden om je hond los te laten in het natuurgebied Salland. Het huisje was schoon en netjes. Heerlijke douche, goede bedden en alles was er wat wij nodig hadden. Huisje 29 was top!

Fantastisch verblijf gehad!

Marian
16-8-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Super park met mooie en schone huisjes, vriendelijk personeel. Met het natuurgebied dichtbij, waar je heerlijk kunt fietsen en wandelen. Diverse activiteiten in de buurt voor jong en oud. Ook op het park zelf is het genieten van de rust en de natuur. Wij komen zeker terug!! Het was super!

• Activiteiten1
  • Onderkomen1

Het huisje waarin wij zaten was echt niet goed schoongemaakt. Er liggen muizenkeutels, maar achter het schot ook dode muizen in vallen.

De omgeving is verder wel mooi.

Tess Kuiper, Hoofd Receptie, 16-8-2018

Geachte mevrouw Wietzes,

Wij vinden het vervelend om te lezen dat u ontevreden bent.

Gedurende uw verblijf is de technische dienst meerdere malen bij u langs geweest om het muizenprobleem op te lossen. Helaas zitten wij in een buitengebied waar veldmuisjes leven. De technische dienst heeft het volledige huisje doorgelopen en opgelost waar mogelijk. U heeft aangegeven dat er halverwege uw verblijf geen geluiden meer hoorbaar waren, we gingen er dan ook vanuit dat het probleem was opgelost.

Op dinsdag heeft u pas aangegeven dat u niet tevreden was over de schoonmaak en dit is lastig op te lossen aangezien u al vier dagen in het huisje verbleef.

Ter compensatie van het bovenstaande, hebben wij u een ontbijtmand aangeboden. U heeft bij mijn collega aangegeven dat het zo was opgelost. Wij vinden het daarom jammer om te lezen dat u zich nu negatief uitlaat op Zoover. Achteraf is het lastig om een negatieve beleving om te zetten naar een positieve beleving. Maar wij vinden dat wij het uiterste hebben gedaan om uw probleem op te lossen.

Met vriendelijke groet,

Team Sallandshoeve

Prima

John
13-8-2018
  • Activiteiten2
  • Onderkomen6

De prijs was prima, goed uitval basis voor uitjes. De schoonmaak kan wat beter, heeft ook te maken dat de huisjes gedateerd zijn.

Tess (receptie), Hoofd Receptie, 14-8-2018

Geachte heer,

Hartelijk dank voor uw review.

Wij waarderen uw feedback.

Toch is het vervelend om te lezen dat u uw verblijf op deze manier heeft ervaren. Heeft u dit ook gemeld tijdens uw verblijf?

Wellicht hadden wij de schoonmaakpunten tijdens uw verblijf kunnen oplossen.

Wij wensen u nog een prettige dag verder.

Met vriendelijke groet,

Tess Kuiper

Receptioniste

Gewoon geweldig!

Fam Blokx van Keijzerswaard te Vught
9-8-2018
  • Onderkomen8

Mooi , gezellig schoon huisje en een prachtige omgeving!

We zijn er al twee keer geweest

Ferry
9-8-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Lekker rustig park, goede huisjes (schoon), prachtige omgeving.

Voor herhaling vatbaar

Snel
7-8-2018
  • Onderkomen8

Heerlijk rustig park,in een mooie omgeving.Vanuit het park wandel je zo het bos in.Veel leuke uitstapjes te maken in de omgeving

prima kan niet beter

Anton de Man
6-8-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

fijne bungalow rustig gelegen heel schoon

Twee weken genoten!!

Ineke Bentveld
24-7-2018
  • Onderkomen9

Een mooi ruim verzorgd park, zeer vriendelijk personeel. Ik belde het park een dag voor aankomst of de mogelijkheid er was om nog een elektrische fiets te huren. Ze belde een half uur later terug dat het geregeld was.En het was een prima fiets! Verder heerlijk rustig park, prachtige omgeving om te fietsen. Broodjesservice heel fijn en restaurant ook zeer goed gegeten. Wij hadden een huisje Schipbeek plus, heerlijk ruim en grote slaapkamers. En wat een ruimte rond het huisje........... Wij hebben genoten!!

fantastisch

marieke
17-7-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

top weekend gehad met de hele familie, leeftijd 0-65 jaar. ondanks dat we plannen hadden de camping te verlaten, zijn we eigenlijk de camping niet af geweest! kinderen konden heerlijk spelen bij het buitenwater en in het zwembad, ook de activiteiten die er voor de kinderen waren, waren erg leuk!

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Sallandshoeve in Nieuw Heeten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Sallandshoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Sallandshoeve scoort een 8.04 uit 10 op basis van 259 reviews.