Vakantiepark Sallandshoeve

• Onderkomen8,1
  • Activiteiten7,6

271 reviews over Vakantiepark Sallandshoeve in het Nederlands

Met jonge kinderen

Mooi park, gelegen nabij veel wandelgebieden.

A. Groenveld
17-10-2018
  • Onderkomen8

park is mooi gelegen, veel natuur en erg schoon park. Huisje was helemaal top, hadden de ijssel comfort. Achter het park ligt een leuk bos, niet erg groot, maar voldoende om in de morgen je hond even lekker te laten rennen. Personeel heel vriendelijk.

We zouden het zo weer doen!

HP van Blitterswijk
11-10-2018
  • Onderkomen8

Een prachtig schoon huis met tuin.

Een heel goede service taz van ons seniorenarrangement,wat heel goed was

Voor herhaling vatbaar.

M.A.A. Lankester
26-9-2018
  • Onderkomen8

Heerlijk rustig park met vriendelijk personeel in de receptie. Omgeving nodigt uit tot bezoek aan plaatsen (vooral Deventer is een "must") en wandelen/fietsen in de natuur. Ook Duitsland ligt vlakbij.

heel goed

j.teunissen
25-9-2018

wij vonden de ontvangst als zeer prettig. alle weetjes werd op een rustige manier uitgelegd. toen wij in het bezit kwamen van de GOUDEN sleutel konden wij het huisje in wat goed schoon was en er verder keurig uitzag.

verder was het park en de omgeving prachtig. wij komen vast nog een keer terug.

Fantastisch verblijf en we komen zeker terug

Leo Bleeker
      24-9-2018
      • Onderkomen9

Mooi rustig park met mooie prima huisjes met name nummer 104 was kort geleden opgeknapt en bijna van alle gemakken voorzien. We “misten” koffie mokken als verstokte koffie drinkers maar verder prima ingericht. Heerlijk om bij te komen na een dag fietsen in de mooie omgeving, ook prettig om je kleding even in droger te kunnen doen als je wordt overvallen door een regenbui.

Komen graag nog eens terug!

G.Mesland-Boer
      16-9-2018

Onze eerste keer in de Sallandshoeve !

We hebben erg genoten, onze boxer mee wat we als een plus hebben ervaart !

Het park is heerlijk om te wandelen, het was voor ons back in memory lane,

aangezien we vroeger in Zutphen hebben gewoond en centraal zaten om

vrienden op te zoeken. De bungalow was praktisch en netjes,

Omgeving is prachtig, geweldig om te fietsen!

Een aanrader, ook voor een gezin met kinderen!

Voor herhaling vatbaar

Smallerbroek
            10-9-2018
            • Onderkomen8

Ruime opzet en lekker rustig

Nooit meer

Ton Bontekoe
            5-9-2018
            • Activiteiten3
            • Onderkomen6

Erg oud en vochtig meubilering redelij maar slecht als je last van je rug hebt.

Personeel vriendelijk maar was na wat klachten van ons draaide dat snel om zelfs haakjes om hand en theedoek op te hangen waren niet aanwezig.

Erg rustig op het park en mooie fietsroutes.

dichtsbijzijnde Supermarkt is ongeveer 9 km hier vandaan

Lotte, Hoofd Receptie, 13-9-2018

Geachte heer Bontekoe,

We hebben uw review met belangstelling doorgenomen.

Uiteraard vinden wij het jammer dat u het zo ervaart.

In ons reserveringssysteem zie ik dat u een gratis upgrade heeft gehad naar een IJssel Comfort.

U had eigenlijk een IJsselbungalow zonder vaatwasser geboekt.

Ook de klachten die u aangeeft in uw review waren geen grote klachten maar meldingen.

Het ontbrekende inventaris wat u heeft aangegeven bleek gelukkig gewoon in de kast te staan.

De vaas die vies was is zo smal dat wij er niet met een afwasborstel in kunnen. We zullen na uw verblijf kijken of wij de vaas door de vaatwasser kunnen doen.

Een handdoek haakje was wel aanwezig maar misschien is deze aan uw aandacht ontsnapt.

Wat betreft de dichtstbijzijnde supermarkt geeft u aan dat dit op 9 km is, echter is de dichtstbijzijnde supermarkt in Heeten(4,3km).

Wel zijn wij heel blij te horen dat u geniet van de rust op het park en de mooie fietsroutes.

Met vriendelijke groet,

Team Sallandshoeve

Geweldige vakantie gehad

Germina de Ruiter-Vos
            5-9-2018
            • Activiteiten8
            • Onderkomen10

Prachtig park, goede service en heel prettig geholpen, wij komen zeker nog eens bij jullie, prachtig huisje geen enkele kritiek van onze kant

Redelijk

Nel
            26-8-2018
            • Activiteiten5
            • Onderkomen7

Wij vonden het een vrij saai park. Het was erg rustig op het park waardoor activiteiten niet door gingen, jammer! Wij waren ook wat teleurgesteld over het eten in het restaurant.

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Sallandshoeve in Nieuw Heeten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Sallandshoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.