Camping De Bovenberg

Camping De Bovenberg
9,1

22 reviews over Camping De Bovenberg in het Nederlands

Boven verwachting en een Berg goede herinneringen

Vincent van Caulil
14-9-2018

Camping De Bovenberg, schitterend gelegen in het glooiende landschap nabij Markelo, is een camping waar je je meteen thuis voelt. Warme ontvangst door de fam. Scholten, ruime plaatsen en prima sanitair dragen bij tot een fijne kampeerervaring. Wij stonden op een comfortplaats op het autovrije veld. Geen op en neer rijdende auto's maken het veld tot een oase van rust. De omgeving nodigt uit tot het maken van fietstochten. Routes met knooppunten zijn vanaf de camping in allerlei richtingen te maken. Bij de camping is een kleine levensmiddelenwinkel. Supermarkten en andere winkels op enkele kilometers in Markelo. De Wi-fi verbinding, overigens gratis voor een apparaat , zou een update kunnen gebruiken.

Aanrader!!

H. Jonker
27-8-2018

Aangesloten bij KGC (karaktervolle groene camping) en terecht. Precies waar wij van houden. Zeer vriendelijke campingeigenaren. Aan het zwem meertje werd veel aandacht besteed om het waterkwaliteit goed te houden. Aan de camping starten wandelroutes met mooie natuurgebieden. Je kan er eindeloos wandelen en fietsen. Erg mooie vakantie gehad.

Geweldige camping aan de bosrand.

Je hebt het gevoel midden in een bos te staan en wordt wakker met het geluid van vogeltjes.

Perfect, je kunt meteen wandelen in het bos, rechtstreeks vanaf de camping.

Rust en natuur, relaxt!

En bijzonder hondvriendelijk!

Mooie ruim opgezette schone rustige camping

Rene Muller
25-8-2017

Ruime kampeerplekken voor ieder wat wils .Goede sanitaire voorzieningen.

Leuke camping eigenaren,alles kan geregeld worden en doen nergens moeilijk over. Jammer dat de WIFI matig tot zeer slecht werkte en je er extra voor betalen moet. Camping is een echte aanrader als je van de natuur houd, hondje mag ook mee en je loopt de camping uit en je bent in de bossen.

Een echte aanrader!

Herman
27-4-2017

Rustige, mooie camping, genoeg te doen voor jong en oud. veel speelveldjes, vanaf de camping zo het bos in voor een wandeling. hier is echt alles wat je zoekt veel rust en heel ruim opgezet. Wij komen zeker terug!

super geweldig

Ronald en Anjo
2-8-2016

Super camping was voor mij de eerste keer als volwassene kamperen...zijn uiteindelijk 10 dagen gebleven....we gaan met een goed gevoel weg hier om volgend jaar weder te keren geweldige gastvrijheid en alleen maar lof....groter winkeltje was leuk geweest hoefde je niet naar Markelo of Rijssen...by the way we zijn 50 plussers

Quirien en Elze Sengers
3-10-2015

Hebben hier 6 weken doorgebracht. Een heerlijke camping met grote plaatsen, stonden op een comfort plaats.

De douche's zijn lekker aan de ruime kant, er is ook een invaliden toilet/douche heel ruim.

Om te fietsen is het hier een paradijs, wij hebben in deze 6 weken ruim 925 km gefietst.

Over de eigenaren , fijne mensen erg vriendelijk.

Komen zeker een keer terug

Geweldige camping!

Elise
26-7-2015

Vandaag zijn wij weer thuisgekomen na 2 weken camping de Bovenberg. Bij aankomst waren de eigenaren super vriendelijk. Wij hadden een comfortplaats gereserveerd. Dit zijn mooie, ruime plaatsen. Volop zon, maar ook zeker de mogelijkheid om de schaduw op te zoeken. Ook het sanitair was mooi en werd goed onderhouden/schoon gemaakt door de eigenaar, dagelijks zo'n 4 keer. Voor kinderen is er genoeg te beleven. Grote springkussens en andere speeltoestellen. Van de mogelijkheid om te zwemmen in de zwemvijver werd op warme dagen dankbaar gebruik gemaakt. Over de service niets dan goeds. Bij de receptie kun je 's ochtends warme broodjes, een krant en andere producten kopen! Kortom, 2 hele fijne weken gehad, absoluut een aanrader!

prima camping in prachtige omgeving

fam. Bosch
24-7-2015

ruime plaatsen, rustige camping, goed sanitair, prettige beheerders, prachtige omgeving om te wandelen en fietsen

Leuke camping

campanulax
18-1-2015

Leuke camping. Eigenaar zegt niet veel, maar is vriendelijk .

Camping ligt heel erg mooi,glooiend landschap, veel wandel en fiets routes vanaf camping.

Mooie plaatsen, wel met weinig privacy.Geeft niet, maar dan moet je wel leuke naaste buren hebben!

Sommige recht tegenover elkaar en anderen met vrij uitzicht, de plaatsen liggen in een waaiervorm,smaltoelopend naar het saitairgevouw.

Goed sanitair op het grote veld, wel met deuren van toiletten aan de buitenkant, dus bij kouder weer niet zo prettig.De wind waait er behoorlijk onderdoor Het wordt goed schoongehouden door de eigenaar zelf, paar keer per dag.

Douches lekker groot! Zo moeten ze zijn.

Inderdaad waren er (steeds dezelfde) mensen die met de auto over de camping reden. Voor boodschappen of spullen kun je een steekwagentje of iets dergelijks gebruiken.

Markelo op ca 5 1/2 km, met supermarkt.

Rijssen op ca 10km, met grote Jumbo en leuke terrasjes.

Mooie omgeving met hele mooie boerderijen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Bovenberg in Markelo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Bovenberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.