Géén boekingskosten

• 7.6Staat v/h sanitair

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Boerencamping De Vos is een plek waar wij campinggezelligheid combineren met het reilen en zeilen van een modern boerenbedrijf. Je viert je vakantie direct naast ons boerenerf, hoe leuk is dat!

De ideale vakantie. Is dat ontspannen en tot rust komen of iedere dag dingen ondernemen? Dat verschilt voor iedereen. Maar allebei kunnen gelukkig beleefd worden op Camping De Vos. Vandaag zit in je luie stoel heerlijk te genieten van de stilte. En morgen? Morgen ontdek je alles van onze boerderij. En overmorgen? Dan ga je de omgeving in.

Vakantie vieren is bij Camping De Vos voor iedereen. Kom zorgeloos kamperen met je eigen tent, caravan of camper of beleef het kamperen in de (rolstoelvriendelijke) Boer'n Safaritenten!

36 Reviews over Camping De Vos

• 10Christa Nijmeijer24-08-2021

Heerlijk

Mooie ligging, vriendelijke eigenaren, schoon sanitair.

• 10Staat v/h sanitair
  • 9Renate Gerritsen10-08-2021

Plekje gereserveerd, maar het was niet mogelijk om daar langer te staan dan de boekingsdatum. Direct werd er een alternatief aangeboden, waar we nu ons gehele verblijf staan. Een plekje in de bloementuin, die werkelijk schitterend is. Mooie perken, vlinder/hommels/bijen/vogel vriendelijk, mooie bomen, de rozenboog...met de zon erbij is het idyllisch!De geur van de boerderij maken het geheel af....een heerlijk buitenleven. Ook heel erg fijn: de beheerders zijn ontzettend gemoedelijk en vriendelijk. Deze gaat in het schrift als favoriet!!! 👌🏻🌸🐝🦋🌻🌳🐄🐦🌺Hat sanitair is ruim voldoende en schoon.

• 8Familie van Dijk30-07-2021

Heel fijn plekje!

Wij huurde voor 1 week een safaritent. Wat een luxe, alles aanwezig voor een heerlijk ontspannen vakantie. Kinderen genoten volop op de boerderij, het mee helpen met de boerin. Maar ook de geboorte van de kalfjes waren hoogtepunten deze week. Ook de waterglijbaan die met het warme weer werd opgezet was top. Al waren wij heel dichtbij huis, het voelde echt als vakantie. Sfeertje op de camping was ook erg gemoedelijk.

• 5Karel29-06-2021

Mooie locatie

Mooie camping maar t schoonhouden van het sanitair gebeurt, zeker in deze tijd te weinig..camping is bijna vol ..

• 1Staat v/h sanitair
  • 8Fam. Sluimer29-06-2021

Bijzonder fijne vakantie gehad samen.

Gemoedelijke camping, goed verzorgd. Zeer gastvrije beheerders. Onze vriendin huurde een Boer'n safaritent en wij stonden met onze caravan ernaast.

• 7>28-06-2021

een keer maar een volgende keer ergens anders

wel een prima plekje, heel kindvriendelijk, ontvangst was iets minder vriendelijk dan verwacht.

• 6Staat v/h sanitair
  • 9Nico en Jannie14-06-2021

Wij vonden het fantastisch

We stonden op een mooie plek op deze camping, we hebben genoten van de boerderij en de uitleg die we hierbij kregen door het spontane echtpaar wat de camping en de boerderij runt. Goede sanitaire voorzieningen.

• 9Staat v/h sanitair
  • 8Fam van der Burg26-05-2021

Voor herhaling vatbaar

Speciaal deze camping geboekt vanwege de tent voor minder validen. Deze was echt fantastisch. Zeer compleet ingericht, eigen aangepast sanitair, ruim van opzet, dus makkelijk manoeuvreren met de rolstoel. En vanwege het helaas zeer slechte weer waren wij ook heel blij met de grote kachel!

• 7N.25-05-2021

Goed verblijf

Mooi plekje alleen het sanitair mag zeker in coronatijd wel iets beter schoongemaakt worden.

• 4Staat v/h sanitair
  • 10Fam Lauf23-10-2020

Herfstvakantie in safaritent

Wat hebben we genoten van een geweldige herfst vakantie! De kinderen hebben genoten van de koetjes kalfjes paardjes ezel en tractors! Groot bedrijf dus er is ontzettend veel te zien! Hele mooie safaritent gehuurd en van alle gemakken voorzien! Eigen douche/wc, mooie keuken met alles erop en eraan, Inc terras en uitzicht op 't kinderveld met speeltoestellen. Gastvrijheid een 10! Regina en remco zijn meer dan bereid om over hun koeien te vertellen!

• 10Staat v/h sanitair

Camping Camping De Vos info

Camping-informatie

• Aantal huisjes op parkBeschikbaar (3)

• CafeNiet beschikbaar
  • WinkelsNiet beschikbaar