Tijdelijk geen boekingskosten

• Animatie programma
  • Kinderzwembad
  • Sportfaciliteiten

Omschrijving

De camping is perfect voor gezinnen met kinderen tot 12 jaar en in het laagseizoen biedt het de ideale uitvalsbasis voor stellen die lekker willen fietsen, wandelen of zwemmen. Ons sanitair is schoon en comfortabel. Voor de kinderen is er leuke animatie. Je zit vlakbij de Duitse grens, pittoreske do...

Wat zeggen bezoekers over

De Rammelbeek

8.4FantastischScore uit 255 reviews

We zijn benieuwd naar jouw ervaring!

255 reviews

Sterk afraden om daar te kamperen
Door Fam Tuenter op 22-09-2023
Gereisd met jonge kinderen

Zijn hier in augustus 2 weken geweest, zwembad water vast koud onze jongste zoon is echt een waterrat maar zelfs die vond echt te koud. Animatie ronduit belabberd, onaardige personen. S'avonds viel bij ons het stroom uit belde naar voren, er kwam iemand die direct zei gebeurt het nog een x dan wacht je maar tot morgen.

fantastisch
Door Luna op 10-09-2023
Gereisd met partner

Een geweldige camping met grote staanplaatsen, ook het privé sanitair was netjes. Medewerkers op de camping waren vriendelijk en behulpzaam. We komen zeker terug !

Helemaal goed
Door Familie Katier op 02-09-2023
Gereisd met jonge kinderen

Mooie camping nabij de Duitse grens. Voorzien van mooie zwemmeertje en binnen zwembad. Daarnaast bij de ingang zit een horeca gelegenheid voor als je een keer niet wil koken. In de buurt en op de camping genoeg te doen voor gezin met kleine kinderen

De Rammelbeek

Leuke camping maar hadden hogere verwachtingen
Door Admiraal op 18-08-2023
Gereisd met jonge kinderen

Prima leuke camping, Echter hadden wij ( zeer) hoge verwachtingen door de lovende recensies. Helaas konden wij ons er niet helemaal in vinden.

*Zwembad is helemaal prima! Vooral tot een jaar of 12 *Zwemmeer echt super! *Eten bij fritkar top *prijs van de broodjes perfect! *Sanitair schoon! *heerlijke ruime plek *speeltuintje voor ieder wat wils

*sanitair wat verouderd en het idee te hebben naast je buurman op schoot te zitten tijdens een wc-bezoek;) en extra doucheplankje zou fijn zijn voor bijvoorbeeld shampoo *misten de gastvrijheid,vooral bij de receptie *animatie ronduit “slecht”. De kinderen hebben zich prima vermaakt maar het was een rommeltje! En of het animatieteam(enkeling na)er echt plezier in had ? Wij betwijfelen het ! Geen lachje gezien, zo enorm zonde en hou het positief geef het goede voorbeeld aan de kinderen. *een extra vuilnisbak bij de afwasplekken is wellicht handig.

Fantastische familiecamping!
Door Jeroen en Anita op 15-08-2023

Hallo,

Hierbij een review over de rammelbeek. We hebben ondanks veel regen 11 mooie dagen gehad in de safaritent nr 139. De tent is van alle gemakken voorzien. De kachel was kapot en er werd gelijk een andere gebracht top service.
Veel leuke activiteiten werden er georganiseerd.
Heerlijke Broodjes waren er verkrijgbaar bij het winkeltje. Vriendelijk personeel bij de receptie en restaurant en leuke meiden bij de animatie.
Het zwembad vonden we iets aan de koude kant verder erg genoten in het zwembad. De kinderen hebben zich ook prima vermaakt in de binnenspeeltuin.
Kortom veel pluspunten voor camping de rammelbeek. We komen vast nog wel eens terug.

Groeten jeroen en anita janouk en senno bart

Super camping
Door Synthia op 02-08-2023
Gereisd met jonge kinderen

Super veel te doen voor kinderem want er staat elke dag animatie team klaar overdekt zwembad en indoorspeeltuin als het regent kan je gewoon alles blijven doen heerlijk camping voor jong en oud😁😁😁😁

Ook leuk voor jou

Hygiëne
Prive sanitair mogelijk

Breemorsweg 12, 7635 NH

Fijn dat je hier bent!

Zoover.nl plaatst cookies zodat je beter kunt vinden wat je zoekt.