Camping De Rammelbeek

Weer vandaag1°-1°
Camping De Rammelbeek
8,2

Omschrijving
Camping De Rammelbeek in Twente is verdeeld in verschillende veldjes, zodat zowel stellen als gezinnen met jonge kinderen of juist tieners zich thuis voelen en makkelijk contact maken. Het sanitair is schoon en comfortabel. Voor de kinderen is er leuke animatie. Je zit vlakbij de Duitse grens, waar je goedkoop kunt dineren en boodschappen doen.

Laatste review

Heel vriendelijk personeel. Ruime plaats voor de camper. Milieubewust bezig, kortom geweldige camping

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Restaurant
Speeltuin

173 reviews over Camping De Rammelbeek in het Nederlands

Prima camping, een voorbeeld voor sommige andere c

Cobi van Schaick,
8-9-2018

nooit meer p

piet,
19-8-2018

voor de kleintjes was er erg veel te doen zoals de trein erg leuk georganiseerd

voor de tieners zeer weinig te doen

onze dochter van 16 kon savonds nergens naar toe meneer de camping baas zat savonds te schijnen met zaklamp de jeugd moest naar de caravan het lijkt wel een strafkamp en geen camping

wat ons opvald is dat er geen feest avond is of iets dergelijks georganiseerd is rond die tijd om 23.00 was alles dicht de zwembad was ook erg vroeg dicht vooral als je nog bbq doet met de kinderen die wouden nog zwemmen om 8 uur maar het zat al dicht wat op andere campings niet het geval is wat ons erg irriteerd is de racebaan op de camping mensen reden te hard met de auto.s daar mag meer op gecontroleerd worden .

teras was ook erg vroeg dicht ook was er weinig keus in de camping winkel

Eigenaar, Eigenaar, 27-11-2018

Beste Piet,

U heeft helemaal gelijk. Wij hebben inderdaad heel veel te doen voor kinderen onder de 16 jaar. Daar boven is het aanbod minder, ze kunnen overdag wel van de waterglijbaan, kanoën, op de ijsberg in het recreatiemeer of bijvoorbeeld vissen. We hebben inderdaad geen avond activiteiten (op bingo na).

Het is bij ons na half 11 rust en dan is alles dicht, dit proberen wij zoveel mogelijk de garanderen en dat wordt door velen juist gezien als kracht. Mocht er jeugd rond hangen, dan vragen wij of ze bij hun caravan verder willen kletsen.

Wij vinden het jammer om te lezen dat we een mismatch hebben gehad, wellicht hebben wij daar niet goed over gecommuniceerd. Wij gaan ons best doen om dit duidelijker te communiceren op o.a. onze website. Bedankt voor het advies. Met vriendelijke groet, medewerkers camping de rammelbeek

Zeker voor herhaling vatbaar,

Robert Blaauw,
11-8-2018

De ontvangst was zonder meer erg vriendelijk en uitnodigend. Ook wat het uitzoeken van de plaatsen betreft was de eigenaar erg behulpzaam. De veldjes zijn mooi aangelegd met voldoende ruimte en ook privacy. De ligging van de camping vlak bij de grens met Duitsland nodigt uit tot leuke uitstapjes en zeker bij de grensovergang is het goedkoop eten en boodschappen doen. Fietsen kan men hier uitermate o.a. naar het vriendelijke Denekamp en Ootmarsum. Voeg daarbij de actieprijs voor de maand juni van € 10,00 per dag .......en wij hadden een voortreffelijke vakantie in het vriendelijke Twenthe.

Fijne camping

Ivanka Stokkelaar,
29-7-2018

Leuke camping.

Gemoedelijke sfeer.

Supervakantie!

Richard,
27-7-2018

De vakantie begint met de vriendelijke ontvangst. Mooie royale plekken.

Leuke omgeving met Nordhorn op fiets afstand. We gaan zeker terugkomen!

super fijn genoten

fam. mimpen,
27-7-2018

wij zijn 12 dagen geweest voor het eerst camperen het is een leuke camping vooral voor de kleintjes tot 12 jaar veel animatie heel gastvriendelijk wij komen zeker nog een keer terug!

Fantastisch 👍👍

Nagtzaan,
26-7-2018

Ben er heel kort in we gaan de laatste 27 jaar naar Italië en nu de 1ste keer in Nederland we hebben natuurlijk veel geluk met t weer , super leuk hier ook voor kinderen personeel is vriendelijk ook de mensen van het animatie team of restaurant schone wc,s en douche wordt een paar keer per dag schoongemaakt ( s,avonds zijn ze wel altijd bezet ) verder super gezellige camping top

Genieten!

Familie,
26-7-2018

Een seizoensplek op deze camping in 2018.

Minpuntjes:

- Schot bij de douches is te smal waardoor kleding e.d. nat worden

- Regelmatig na 00.00 nog geluidsoverlast (van een club verderop en/of van andere campinggasten)

- WiFi is erg duur

Pluspunten, eigenlijk verder alles, waaronder:

- Zeer gastvrij

- Leuke animatie

- Fijne douches

- Ruime plekken

- Zondags een leuke trein, een hoogtepunt en iets om naar uit te kijken voor de kleintjes!

Wij hebben enorm genoten van de rust op ons veldje. We kozen voor een van de 'Erop uit met z'n twee' veldjes en voelden ons erg thuis. Geen jengelende kinderen om ons heen, eigen sanitair en bovendien een erg ruime en goed onderhouden camping. Veel plek om te wandelen en een prettig zwemvijvertje. Erg vriendelijk ontvangen bij de receptie door Daniëlle, die mag blijven!

Geweldig

Miranda Angevaare,
26-7-2018

Sanitaire voorzieningen zijn top. Service is top. Klantvriendelijk personeel. Ruime plekken. Veel te doen.

Wellicht een afsluiter op de stortplaats chemisch toilet.

Wellicht een soort spoelbak/voetendouche voorin t zwembad. Dat is echt een modderpoel.

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Rammelbeek in Lattrop, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Rammelbeek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.