Camping De Rammelbeek

• 7.7Eetgelegenheden
  • 8.6Staat v/h sanitair

Meer camping info
Tonen op kaart

Camping De Rammelbeek in Twente is verdeeld in verschillende veldjes, zodat zowel stellen als gezinnen met jonge kinderen of juist tieners zich thuis voelen en makkelijk contact maken. Het sanitair is schoon en comfortabel. Voor de kinderen is er leuke animatie. Je zit vlakbij de Duitse grens, waar je goedkoop kunt dineren en boodschappen doen.

181 reviews over Camping De Rammelbeek

• 2019
    9Nick30-08-2019

Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.

Leuke camping, vriendelijke personeel en goede voorzieningen. Wij stonden op een veldje voor gezinnen met jonge kinderen, prima in orde, zandbak en glijbaantje erbij. Sanitair gebouw op loopafstand, is eenvoudig maar schoon en altijd wel een doucheplekje te vinden. Erg leuk ook de auto kinderbadjes. Binnenzwembad ook netjes/schoon en leuk neergezet ook voor de allerkleinste onder ons. Verder leuke animatie, speeltuintjes en springkussen. Prima restaurant, leuk terras en schappelijke prijzen. Een echte aanrader, de Twentse gehaktbal. In de winkel 's ochtends lekkere (chocolade) broodjes en croissants te krijgen. In de omgeving is Nordhorn (winkels) en Bad Bentheim (kasteel) leuk om te bezoeken, beide in Duitsland. Wij komen zeker terug!

• 9Fam. Hesselink29-08-2019

Super!

Superleuke camping! Alles netjes en schoon, vriendelijk en behulpzaam personeel! De kids hebben genoten van de glijbaan bij het zwembad (x500 gok ik) en een superleuk peuterbad voor onze jongste. Ook de zwemvijver is erg mooi en wordt netjes bijgehouden. Op de camping heerlijk gegeten bij eetgelegenheid Tijdloos waar ze ook lekkere frites, (afhaal)snacks en ijsjes hebben. Verder nette wc’s, douche en speeltuintjes, leuke binnenspeeltuin. Topcamping voor een leuke vakantie met kinderen!

• 8Peter22-08-2019

Leuke camping

Op een mooie ruime plaats met prima privé-sanitair gestaan. Toiletgebouw kunnen we dus niets over zeggen... Leuke animatie voor de kinderen. Leuk zwembad, recreatiemeer, speeltuin en binnenspeeltuin voor vooral de jongere kinderen. De kinderen ( 7 en 10) hebben zich prima vermaakt en dus wij ook.

Veel wespen, maar daar was de camping druk mee bezig dmv verdelging werd het al stukken minder. Winkeltje was voor een broodje en de vergeten boodschap oké. Zat winkels (op korte rijafstand) in de omgeving. Restaurant niet super bijzonder of hoogstaand, maar prima voor camping. Snackbar/afhaal was prima.

Wat wij erg misten was een vorm van toezicht. Zwembad totaal geen toezicht. Rondje over de camping doen rond 23.00 uur zou niet overbodig zijn. Rumoer op een veld naast ons (gewoon asociaal tot 03.00 uur) werd na melding wel goed opgepakt en was daarna over.

Kortom. Leuke camping. Voor herhaling vatbaar.

• 8Paul21-08-2019

Mooie, schone camping met beperkt WIFI.

Mooie schone camping. WIFI niet op alle plaatsen even goed terwijl je er wel voor betaalt. Kajakken is amper mogelijk: de steiger is te hoog en de beek ligt vol met waterplanten.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 8Romy de Bruin18-08-2019

Prima verblijf!

wij hebben een prima verblijf gehad. het zwembad vond ons zoontje (1,5) leuk het was ook prima, wat verouderd maar kinderen hebben niet veel nodig om veel lol te hebben! het peuter badje was nog vrij nieuw. de douch en kleedruimte mag wat meer bijgehouden worden, wij stonden de kleine te verschonen en kregen natte voeten van de douch er langs. verder was het sanitair mooi schoon! en voor de kleine kinderen is het autobad super! het winkeltje mag smorgens wel iets eerder open gaan half 9 vonden wij vrij laat. bijna elk veldje heeft een eigen klein speeltuintje voor de kleinere kinderen. helaas op het grote voetbalveld waar wij stonden niet.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 8Familie Wessels15-08-2019

Gemoedelijke, verrassende camping

Toen we hier 3 augustus aankwamen, moest ik even slikken. De vele vaste plaatsen( sta caravans) zien er niet allemaal verzorgd uit.Sommige mensen hebben bij een laag hekje zelfs 3 rottweilers loslopen. Daar werd ik niet echt vrolijk van. Ik zei dat we niet vooraf moesten oordelen. En wanneer ik dan lees dat vele vaste vakantiegangers financieel hebben bijgedragen aan het watersysteem met zonnepanelen vind ik dat geweldig! Onze kinderen van 6 en 9 hebben werkelijk genoten! Terwijl we niet eens prachtig weer hadden. Er wordt van alles georganiseerd. Petje af! Zelfs voor oudere jeugd vind ik dat er genoeg te doen is. Disco zwemmen, musical, bubbel voetbal, spooktocht, kampvuur, lasergamen enz. Eigenaar en het personeel zijn super behulpzaam.Tip; zeepdispenser bij de toiletten zou fijn zijn.En een camera bij het zwembad zodat personeel in de gaten kan houden of alles goed gaat. Stoelen lagen soms in het zwembad.

• 10P ter Waag05-07-2019

tiptop, fantastisch

Genoten. Prachtige complete camping. Iedereen erg vriendelijk en servicegericht. graag tot ziens!

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Eigenaar, Eigenaar, 31-07-2019

Bedankt voor uw reactie! Een tien zijn we nog niet hoor maar we doen in ieder geval ons best om ons park zo mooi mogelijk te maken :-)

Gereisd met partner in juni 2019

• 8OvB21-05-2019

Supercamping voor Rust in deze mooie omgeving!

Vriendelijk ontvangst,Rust,Ruime Plaatsen ,Goed Sanitair, mooie omgeving om te fietsen. Tip: Zorg dat de oudere bijna vergane chalets bij binnenkomst vervangen of geruimd worden. Dit is geen reclame voor deze fantastische milieu vriendelijke camping.

• 6Eetgelegenheden

Eigenaar, Eigenaar, 31-07-2019

Beste OvB,

Bedankt voor uw reactie! We waren inderdaad nog bezig met het verwijderen van oude caravans. Er zijn er inmiddels z'n 15 vanaf gehaald.

Wees welkom om weer te kijken :-)

Gereisd met partner in mei 2019

• 10h boertien13-03-2019

mooie camping wij komen hier vast weer

mooie camping veel groen en mooie omgeving

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2018

• 2018
    9Cobi van Schaick08-09-2018

Prima camping, een voorbeeld voor sommige andere c

Heel vriendelijk personeel. Ruime plaats voor de camper. Milieubewust bezig, kortom geweldige camping

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2018

9 tips over Camping De Rammelbeek

• andries vd zwaag, 13-04-2014

je hoeft je geen dag te vervelen want er is altijd wel wat te doen. Wilt eens leuk en gezellig kamperen dan is deze camping de moeite waard en voor de afstand hoeft u het niet te laten.

• Ton, 01-09-2013

Er zijn mooie fietstochten te maken in de omgeving. Klooster Frenswegen in Duitsland is aardig en heeft een leuk café erbij als tussenstop. Nordhorn is leuk en ook Denekamp. Ootmarsum is aardig, zeker als je van kunst houdt (en van krentenwegge). Bij Denekamp is tuincentrum Oosterik de moeite waard. Vlak in de buurt is amateursterrenwacht Cosmos, de receptie heeft kortingsbonnen hiervoor. In Nordhorn is een golfslagbad (onoverdekt).

• boelman, 29-07-2012

Boodschappen doen in Nordheim (D.) Dat os dichterbij en groter dan de dichtsbijzijnde AH o.i.d. Twentse Welle in Enschede = leuk

4 vragen over Camping De Rammelbeek

• Corrie, 08-05-2017

Grondzeil

Mag je op deze camping een grondzeil gebruiken?

• Van Es, 04-07-2016

Plattegrond

Waar kan ik de plattegrond van uw camping vinden op uw site?

• simone, 23-06-2013

animatie

Wij hebben geboekt voor de maand augustus wat is er allemaal te doen voor the kids. Wie weet dat, heb zelf geen ervaring in campings ;)

hessels, 28-06-2013

Wij hebben vandaag de website bekeken en hier staan alle recreatieprogramma's van de zomer online www.rammelbeek.nl. Het ziet er erg goed uit naar ons idee en de kinderen worden zo te zien de hele dag vermaakt, ideaal!

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig