Camping De Rammelbeek

171 reviews over Camping De Rammelbeek in het Nederlands

Zeker voor herhaling vatbaar,

Robert Blaauw
11-8-2018

De ontvangst was zonder meer erg vriendelijk en uitnodigend. Ook wat het uitzoeken van de plaatsen betreft was de eigenaar erg behulpzaam. De veldjes zijn mooi aangelegd met voldoende ruimte en ook privacy. De ligging van de camping vlak bij de grens met Duitsland nodigt uit tot leuke uitstapjes en zeker bij de grensovergang is het goedkoop eten en boodschappen doen. Fietsen kan men hier uitermate o.a. naar het vriendelijke Denekamp en Ootmarsum. Voeg daarbij de actieprijs voor de maand juni van € 10,00 per dag .......en wij hadden een voortreffelijke vakantie in het vriendelijke Twenthe.

Fijne camping

Ivanka Stokkelaar
29-7-2018

Leuke camping.

Gemoedelijke sfeer.

Supervakantie!

Richard
27-7-2018

De vakantie begint met de vriendelijke ontvangst. Mooie royale plekken.

Leuke omgeving met Nordhorn op fiets afstand. We gaan zeker terugkomen!

super fijn genoten

fam. mimpen
27-7-2018

wij zijn 12 dagen geweest voor het eerst camperen het is een leuke camping vooral voor de kleintjes tot 12 jaar veel animatie heel gastvriendelijk wij komen zeker nog een keer terug!

Fantastisch 👍👍

Nagtzaan
26-7-2018

Ben er heel kort in we gaan de laatste 27 jaar naar Italië en nu de 1ste keer in Nederland we hebben natuurlijk veel geluk met t weer , super leuk hier ook voor kinderen personeel is vriendelijk ook de mensen van het animatie team of restaurant schone wc,s en douche wordt een paar keer per dag schoongemaakt ( s,avonds zijn ze wel altijd bezet ) verder super gezellige camping top

Genieten!

Familie
26-7-2018

Een seizoensplek op deze camping in 2018.

Minpuntjes:

- Schot bij de douches is te smal waardoor kleding e.d. nat worden

- Regelmatig na 00.00 nog geluidsoverlast (van een club verderop en/of van andere campinggasten)

- WiFi is erg duur

Pluspunten, eigenlijk verder alles, waaronder:

- Zeer gastvrij

- Leuke animatie

- Fijne douches

- Ruime plekken

- Zondags een leuke trein, een hoogtepunt en iets om naar uit te kijken voor de kleintjes!

Wij hebben enorm genoten van de rust op ons veldje. We kozen voor een van de 'Erop uit met z'n twee' veldjes en voelden ons erg thuis. Geen jengelende kinderen om ons heen, eigen sanitair en bovendien een erg ruime en goed onderhouden camping. Veel plek om te wandelen en een prettig zwemvijvertje. Erg vriendelijk ontvangen bij de receptie door Daniëlle, die mag blijven!

Geweldig

Miranda Angevaare
26-7-2018

Sanitaire voorzieningen zijn top. Service is top. Klantvriendelijk personeel. Ruime plekken. Veel te doen.

Wellicht een afsluiter op de stortplaats chemisch toilet.

Wellicht een soort spoelbak/voetendouche voorin t zwembad. Dat is echt een modderpoel.

Fantastische camping!

Henk steenberg
14-7-2018

Prima camping, een van de betere campings voor dit bedrag. Kinderen hebben een top tijd gehad, en wij hadden lekker rust, heel aardig personeel, en lekker eten in de cafetaria, top camping!

Erg lekker...

Eric van Buuren
5-7-2018

Wij hebben ons prima vermaakt op de camping en in de buurt van de camping

Nu hadden wij ook de mazzel met het weer natuurlijk.

Alles keurig schoon zowel de camping de toiletten , douches en niet te vergeten het heerlijke zwembad...

Zeker een aanrader camping rammelbeek

Niks op aan te merken...

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Rammelbeek in Lattrop, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Rammelbeek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Rammelbeek scoort een 8.27 uit 10 op basis van 171 reviews.