Camping De Rammelbeek

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Dus een aanrader voor actieve mensen.

Wil v. Gerwen, 15-5-2018

Wij brabanders houden van gemoedelijkheid en dat was zeker hier het geval met deze zeer vriendelijke familie als beheerders. Mijn zwager kreeg zonder problemen zijn geld terug van de niet genoten vakantie dagen, reden was zijn zwakke gezondheid. (Inmiddels overleden, daags na zijn verjaardag.) De dagen dat we er waren heeft hij er in volle teugen van genoten. Nogmaals bedankt. De camping is prachtig gelegen en kijk naar mijn 10 fietsroutes dan weet je meer dan genoeg. Ideaal gelegen dus voor fiets en wandel liefhebbers. En er tussen door heerlijk zwemmen op deze camping.

Het is een camping met alles er op en aan

Bert Talens, 11-5-2018

De het een leuke camping, je wordt echt met Twentse gastvrijheid onthaald.

Jammer!

Mariet, 30-4-2018

Er werd gezegd dat er geprobeerd was om de afwatering vd veldjes te verbeteren maar dat dat niet was gelukt. Dat klopt, dat was niet gelogen want al het water van het veldje stond bij ons in de voortent! We stonden pal in de wind omdat er gesnoeid was langs het beekje, geen enkele beschutting voor onze caravan. Dus vanmorgen konden we twee emmers water opdweilen uit de voortent en is onze spiksplinternieuwe voortent helemaal ontzet.

We hebben een aantal aanbieders voor De Rammelbeek voor je op een rij gezet:

Super safaritent op De Rammelbeek!

Monique, 29-4-2018

Weekend van Koningsdag doorgebracht op de Rammelbeek, we hadden de primeur in de safaritent met sanitair (aanrader!!!), dit was top! Prachtige en compleet uitgeruste en heel ruime accommodatie. Omdat het toch nog fris was had de camping een extra gaskachel voorzien, dat was heerlijk en wat een topservice! Camping is netjes en goed uitgerust. Er zijn veel eigen stacaravans maar ook genoeg ruime kampeerplaatsen, en dan natuurlijk de safaritenten! Een eenvoudig binnenzwembad met glijbaan (buiten instappen), een hengelvijver en een mooie zwemvijver met voldoende ligruimte daaromheen. Speeltoestellen, op diverse veldjes zandbakken, springkussen naast het terras bij de receptie. Winkel heeft s morgens vers afgebakken broodjes en er is van alles verkrijgbaar. Restaurant was nog gesloten dus daar kan ik niks over melden. De campingeigenaren en medewerkers zijn allemaal super vriendelijk en behulpzaam, top! We hebben een super weekend gehad!

Heerlijk tot rust komen

Richard Oosten, 21-1-2018

Rustgevende camping met ruime plekken. Vriendelijk personeel en altijd oplossingsgericht

Wij komen zeker terug

Dingdong, 24-11-2017

Eerste keer op deze camping een seizoenplaats en privé sanitair

Het was voor mij de eerste keer met een caravan op vakantie en seizoenplaats op deze camping is heel leuk gezellige en de campingeigenaar en familie zijn echt goed als er iets is helpen ze je. Ook in de buurt kun je veel doen .top . En wij komen graag weer in 2018

heel goed in best om iedereen

Ex

over onze zoon geweldig ie

Nooit meer

Debora, 7-10-2017

Er zijn mooie gedeeltes op de camping, maar hoe verder je naar achteren gaat hoe slechter het er uit ziet. Zwaar vervuilde stacaravans, een zwembad dat helemaal groen ziet aan de buitenkant, een midgetgolfbaan die je bijna niet meer herkent, zo groen en kleuren die je haast niet meer ziet. Bij de receptie zijn ze niet allemaal even vriendelijk. Winkeltje stelt echt niets voor. Ën het eerste toiletgebouw was waardeloos. Vaak zijn toiletten afgesloten, zitten ze verstopt, heb je maar beperkt warm water en omdat ze voor de toiletten regenwater gebruiken ziet het echt niet fris uit. Voor ons een reden om hier niet meer naar terug te gaan.
Camping de Rammelbeek, Eigenaar, 23-10-2017

Beste Debora,

Bedankt voor uw reactie. Spijtig om te lezen dat het u zo is tegengevallen. We vinden het wel vervelden dat u pas in oktober reageert terwijl u in mei bij ons bent geweest.

Inmiddels is er alweer veel veranderd en wordt er aan veel gewerkt. Zo is de midgetgolf baan geschilderd, hebben we een zuiveringsinstallatie gekregen voor het grijs water systeem (om te voorkomen dat er verstoppingen zijn en de kleur van het water is nu helderder) en is het zwembadgebouw opnieuw geschilderd.

Het klopt inderdaad dat wij de achterzijde van het toiletgebouw sluiten als het minder druk is. De reden hiervoor is dat we dan onze schoonmaak dan alleen in het voorste gedeelte kunnen inzetten. Maar we zorgen er altijd voor dat er ruim voldoende toiletten beschikbaar zijn.

Mocht u verder nog vragen hebben dan vernemen wij het graag.

Met vriendelijke groet,

Camping de Rammelbeek en medewerkers

daar moet je zijn! een geweldige camping

A.Engels, 30-9-2017

De camping heeft zeer ruime plaatsen waarvan 64 met prive sanitair. Deze is uitgerust met een perfecte douche en ook met een "aanrecht". Je kunt dus binnen afwassen!!!!! De percelen hebben een mooie goed gemaaide grasmat en ....de afwatering is subliem. Geen modder na een regenbui. Het grote sanitair gebouw heeft ook alles wat je nodig hebt. Goed verwarmd net als het prive sanitair. De receptie is uitermate klantvriendelijk en beschikt over een gezellige boeren huiskamer. Het is daar en op het terras goed toeven.

Bij aankomst is er een parkeerplaats die zeker plaats biedt aan 4 tot 5 aangekoppelde auto en caravan. Geen gedoe op een smal toegangsweggetje.

De camping ligt in een uniek twents landschap met eigen visvijver, grote recreatievijver en de rammelbeek die achter de camping stroomt.

Het restaurant heeft een leuke spijskaart en wat geserveerd wordt is van goede boeren kwaliteit. En........zeker niet duur.

De Rammelbeek is een camping voor jong en oud e zeer zeker voor diegenen die van fietsen houden. Kortom een grote ruime camping die toch ook wel aantrekkelijk van prijs is!!!!

Ga deze camping zien!!! Doen!!!! Je zult er geen spijt van hebben!

Geweldig.

Fred, 24-9-2017

Veel te doen voor kinderen, restaurant goed en voordelig, vriendelijke en behulpzame medewerkers, prijs/kwaliteit kan niet beter, stroom en douchen inclusief, grote en mooie staanplaatsen met waterkraan.

Leuke vakantie voor een leuk prijsje

Joris, 30-8-2017

Mooie grote plekken,wel drassige toestand zo met al die regen die we hebben gehad. hadden verdeeld over de camping wel wat meer vuilnisbakken mogen staan. Leuke activiteiten voor kinderen. Vooral het treintje vinden de Kids leuk niet zozeer het ritje maar zeker het ijsje wat ze kregen tijdens de rits in de Supermarkt op het park is het assortiment karig alleen het hoognodige is er wel elke dag verse broodjes maar geen gewoon brood. Jammer was om dat je een doorgaande weg over moet steken om bij de recreatievijver te komen. Zwembad stelt niet zoveel voor is wel toe aan een grondige opknapbeurt. Er worden 4 sterren gegeven naar onze mening mag er een sterretje af sanitairgebouw is niet luxe wel gewoon schoon en functioneel.

We hebben een aantal aanbieders voor De Rammelbeek voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Rammelbeek in Lattrop, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Rammelbeek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Rammelbeek scoort een 8.22 uit 10 op basis van 159 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: