Camping De Rammelbeek ****

Weer vandaag7°-3°

154 reviews over Camping De Rammelbeek in het Nederlands

Heerlijk tot rust komen

Richard Oosten, 21-1-2018

Rustgevende camping met ruime plekken. Vriendelijk personeel en altijd oplossingsgericht

Nooit meer

Debora, 7-10-2017

Er zijn mooie gedeeltes op de camping, maar hoe verder je naar achteren gaat hoe slechter het er uit ziet. Zwaar vervuilde stacaravans, een zwembad dat helemaal groen ziet aan de buitenkant, een midgetgolfbaan die je bijna niet meer herkent, zo groen en kleuren die je haast niet meer ziet. Bij de receptie zijn ze niet allemaal even vriendelijk. Winkeltje stelt echt niets voor. Ën het eerste toiletgebouw was waardeloos. Vaak zijn toiletten afgesloten, zitten ze verstopt, heb je maar beperkt warm water en omdat ze voor de toiletten regenwater gebruiken ziet het echt niet fris uit. Voor ons een reden om hier niet meer naar terug te gaan.
Camping de Rammelbeek, Eigenaar, 23-10-2017

Beste Debora,

Bedankt voor uw reactie. Spijtig om te lezen dat het u zo is tegengevallen. We vinden het wel vervelden dat u pas in oktober reageert terwijl u in mei bij ons bent geweest.

Inmiddels is er alweer veel veranderd en wordt er aan veel gewerkt. Zo is de midgetgolf baan geschilderd, hebben we een zuiveringsinstallatie gekregen voor het grijs water systeem (om te voorkomen dat er verstoppingen zijn en de kleur van het water is nu helderder) en is het zwembadgebouw opnieuw geschilderd.

Het klopt inderdaad dat wij de achterzijde van het toiletgebouw sluiten als het minder druk is. De reden hiervoor is dat we dan onze schoonmaak dan alleen in het voorste gedeelte kunnen inzetten. Maar we zorgen er altijd voor dat er ruim voldoende toiletten beschikbaar zijn.

Mocht u verder nog vragen hebben dan vernemen wij het graag.

Met vriendelijke groet,

Camping de Rammelbeek en medewerkers

daar moet je zijn! een geweldige camping

A.Engels, 30-9-2017

De camping heeft zeer ruime plaatsen waarvan 64 met prive sanitair. Deze is uitgerust met een perfecte douche en ook met een "aanrecht". Je kunt dus binnen afwassen!!!!! De percelen hebben een mooie goed gemaaide grasmat en ....de afwatering is subliem. Geen modder na een regenbui. Het grote sanitair gebouw heeft ook alles wat je nodig hebt. Goed verwarmd net als het prive sanitair. De receptie is uitermate klantvriendelijk en beschikt over een gezellige boeren huiskamer. Het is daar en op het terras goed toeven.

Bij aankomst is er een parkeerplaats die zeker plaats biedt aan 4 tot 5 aangekoppelde auto en caravan. Geen gedoe op een smal toegangsweggetje.

De camping ligt in een uniek twents landschap met eigen visvijver, grote recreatievijver en de rammelbeek die achter de camping stroomt.

Het restaurant heeft een leuke spijskaart en wat geserveerd wordt is van goede boeren kwaliteit. En........zeker niet duur.

De Rammelbeek is een camping voor jong en oud e zeer zeker voor diegenen die van fietsen houden. Kortom een grote ruime camping die toch ook wel aantrekkelijk van prijs is!!!!

Ga deze camping zien!!! Doen!!!! Je zult er geen spijt van hebben!

Geweldig.

Fred, 24-9-2017

Veel te doen voor kinderen, restaurant goed en voordelig, vriendelijke en behulpzame medewerkers, prijs/kwaliteit kan niet beter, stroom en douchen inclusief, grote en mooie staanplaatsen met waterkraan.

Leuke vakantie voor een leuk prijsje

Joris, 30-8-2017

Mooie grote plekken,wel drassige toestand zo met al die regen die we hebben gehad. hadden verdeeld over de camping wel wat meer vuilnisbakken mogen staan. Leuke activiteiten voor kinderen. Vooral het treintje vinden de Kids leuk niet zozeer het ritje maar zeker het ijsje wat ze kregen tijdens de rits in de Supermarkt op het park is het assortiment karig alleen het hoognodige is er wel elke dag verse broodjes maar geen gewoon brood. Jammer was om dat je een doorgaande weg over moet steken om bij de recreatievijver te komen. Zwembad stelt niet zoveel voor is wel toe aan een grondige opknapbeurt. Er worden 4 sterren gegeven naar onze mening mag er een sterretje af sanitairgebouw is niet luxe wel gewoon schoon en functioneel.

Fantastische behulpzame campingbeheerder

Wilma van Oers, 26-8-2017

Mooi gelegen in gastvrije Lattrop. Even heerlijke rust in de mooie natuur. Bij het wandelen verloor ik mijn bankpas en rijbewiijs en de aardige campingbeheerder nam de moeite mij op te sporen en alles werd naar mij opgestuurd

Voor herhaling vatbaar!

Jange, 25-8-2017

Een camping met 3 "zones". Een deel voor ouders met kinderen, een ander veld ouders met tieners en een heerlijk rustig deel voor 65+ers met zeer ruime plaatsen voorzien van kraantje, afvoer en stroom. Maar het meest opmerkelijk is de prijs per dag..... €. 23.00 in het hoogseizoen en slechts €. 10,00 in het laagseizoen incl. alles! Wij overwegen misschien wel hier een seizoen plaats te boeken.

Super top plek!!

Schwagermann, 16-8-2017

Het is om even zo te zeggen super camping!! Kinderen vermaken zich ouders kunnen relaxen. Alles is super te doen!! Er wordt rekening gehouden jong en oud. Volgende jaar zijn wij er weer!!

Super gezellig

Fam bezemer, 8-8-2017

Heel veel kinderen waarvoor hele leuke activiteiten georganiseerd werden.ook fijn dat er voor mensen die minder gek zijn op de kinderdrukte dat er rustigere plekken te boeken zijn.plus punt vind ik dat je gratis warm water hebt

Camping voor jonge gezinnen

Corrien, 8-8-2017

Plekken zijn goed en groot. Maar als je geen jonge gezinnen heb heb je hier niets te zoeken. Op de camping is het van ons kent ons. Vreselijk. Mensen van receptie zijn gastvrij. Maar ik kom er nooit meer. Te weinig toiletten en douche voor zo'n grote camping! Geen aanrader.
    Receptie Rammelbeek, Eigenaar, 8-8-2017

Beste Corrine,

Jammer om te lezen dat uw vakantie is tegengevallen. Wellicht dat u in de verkeerde zone hebt gestaan. We hebben in totaal drie zones, namelijk: gezinnen met jonge kinderen, gezinnen met tieners en een zone voor de rustzoekers. Dit is het eerste jaar dat we met zones werken en ontvangen hier over het algemeen veel positieve reacties over.

In het hoogseizoen organiseren wij heel veel voor gezinnen met kinderen, omdat dit dan onze grootste groep is. In de zones voor gezinnen met jonge kinderen en rustzoekers hebben wij meer dan 70 plaatsen met privé sanitair. Dit zijn plaatsen met een eigen badkamer op de plaats zelf.

Mocht bovenstaand aanleiding zijn om het als nog een keer te proberen, dan vernemen wij het graag via info@rammelbeek.nl Een tip zou dan zijn om het een keer te proberen in het voor of na seizoen. In deze periode hebben we namelijk ook een hele leuke aanbieding lopen van slechts €10,- per nacht per plaats.

Nogmaals vervelend om te lezen dat het u niet zo als gewenst is gelopen. Wij hopen dat u alsnog een fijne voortzetting van uw vakantie heeft.

Met vriendelijke groet,

Namens al het Rammelbeek personeel

We hebben een aantal aanbieders voor De Rammelbeek voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Rammelbeek in Lattrop, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Rammelbeek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Rammelbeek scoort een 8.25 uit 10 op basis van 154 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: