6,7

52 reviews over Camping De Vossenburcht in het Nederlands

Top tiptop, fijne camping.

Robert en Karin
26-7-2019

Top camping, we hebben een heerlijk verblijf gehad. Top sanitair, vriendelijk personeel en schitterende omgeving.

Gereisd Met partner in juli 2019

Nooit weer

Anneke
28-1-2019

Vreselijk kleine huisjes, ongezellige kantine Veel vaste gasten die elkaar kennen. Geen winkel.

Gezellige en nette familie camping

Familie Lenderink
30-8-2018

Het sanitair ziet er erg schoon, netjes en georganiseerd uit! Kan niets bedenken dat niet goed is.

Super camping!

Dorien
28-8-2018

Heerlijke weken gehad met de kinderen. Een mooi en net sanitairgebouw die iedere dag schoongemaakt wordt. We kregen een prettig ontvangst bij de receptie en hebben daarna meerdere keren heerlijk gegeten. De bediening was erg vriendelijk en we hebben genoten van de interactie die ze met de kinderen hadden, het geduld, een extra presentje en een ijsje na! Het animatieteam en alle activiteiten waren voor de kinderen ook super leuk.

Enige minpunt was de iets oudere vrouw in de horeca, ze kwam nors over tussen al het jonge en levendige horeca en receptie personeel.

De eigenaar staat er bekend om dat hij altijd voor je klaar staat. Wij komen zeker terug.

Nooit weer!

Yvonne de Vries
27-8-2018

Ik kom hier nooit weer. Dit is in 1 woord een herriecamping. Zwembad veel te vol en onveilig. Hygiëne is ook niet best. Ik zou dit iedereen echt afraden.

Gereisd Met vrienden in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuke camping

Stefanie kalf
25-8-2018

Ik vond het sanitair echt super gewoon super netjes en schoon
Zwembad en speeltuin zouden van mij aan komend jaar wat meer aandacht kunnen krijgen

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Discriminatie mag geen geaccepteerd gegeven zijn.

Famyfuerza
23-8-2018

Te veel onprettige sociale controle door vaste gasten en beheer. Een eigen cultuur gecreeerd waardoor nieuwe gasten zich erg ongemakkelijk kunnen voelen. Vaste gasten voor het toiletgebouw jeu de boelen of bier drinken. S'avonds gekrijs van jongeren wegens animatie. Te weinig respect voor privacy gast door vaste gasten maar vooral het beheer. Discriminatie wordt in dit park vanzelfsprekend gevonden. Problemen worden onvoldoende of niet opgelost en eigenaar/personeel neemt het persoonlijk op inplaats van professioneel. Wij zijn op een onbeschofte nare manier hier behandeld. En hebben echt een rottijd hier gehad met weinig waar voor ons geld. Als je gasten zich zo ongewenst en onprettig voelen geef dan het geld terug en laat ze gaan. Men maakt onderscheid tussen wie men wel of niet gastvrij en menselijk wil behandelen. Het park is dan ook een strict dorp, geen vakantiegelegenheid.

Leuk voor een keer...

Agnes
22-8-2018

Wij stonden op een standaard kampeerplek op het grote veld met klimrek, deze plaatsen zijn heerlijk ruim met een enkele vaste gast. Wat wij een nadeel vonden is het grote aantal honden hier die ook los werden gelaten op het veld. (bij spelende kinderen). Er zijn inderdaad heel veel vaste gasten wat bij de horeca wel een apart sfeertje met zich meebrengt. Het Sanitair was super en de dames van de schoonmaak zijn continu aan het werk. Wij hebben geen last gehad van lawaai overlast, helemaal achter op het parkeer terrein staat een party tent voor de jongelui. Animatie is niet wat we gewend zijn, het mag wat uitbundiger en wat meer begeleiding tijdens bijvoorbeeld de knutsel activiteiten, toezicht op bijvoorbeeld de bingo( dames die tijdens de bingo 7 kaarten kopen terwijl het voor de kinderen is) Het zwembad stelt niet veel voor en is koud, onze jongste ging er gierend weer uit...

Niet aan te raden voor toeristen

Yvonne
7-8-2018

Ik kan dit park niet aanbevelen aan andere reizigers omdat het totaal niet voor reizigers bedoeld is maar voor vaste gasten, mensen uit de omgeving en mensen die men kent. Kinderen lopen tot laat in de avond te schreeuwen, gestimuleerd door de late animatie. De wasruimte werd zeer beperkt gereinigd, ramen daarvan opengelaten waarbij ongedierte vrij spel had. Golfkarretjes met personeel steeds om de zoveel minuten door het park heen, in de buurt van je tent. Zeer veel vaste huisjes, met op een eigen manier ingericht tuintje, veel auto's en motoren. Vaste gasten hebben veel invloed op de sfeer. Zwembad is echt overbevolkt en veel te klein voor zo.n camping, met een roestige buitendouche. Veel honden. Goed was het internet als het niet weg was, de entree als je eenmaal het gedeelte van de beheerder voorbij was, voldoende animatie. Jammer was dat er geen winkel was en geen hulp als je iets nodig had.

Gereisd Met vrienden in juli 2018

Nooit meer: veel geld, weinig kwaliteit

Mark
5-8-2018

Ruime plekken en leuk dat er een koud zwembad is. Maar dat is dan ook alles wat ik positief kan verzinnen... vuile (echt vuile!) toiletten, blijkbaar te weinig controle op gedrag van kinderen daar. Geen kampwinkel, restaurant is een veredelde kantine. Ongeinteresseerde ontvangst, vraag wat er in brood zit voor onze jongste dochter met lactose intolerantie wil men eigenlijk gewoon niet uitzoeken. Bij horeca idem dito, hoewel Alex (top!) op het laatst aanbiedt dat zij even wat van onze meegenomen afbakbroodjes in hun oven duwen. Da's dan wel weer top. Maar horeca dient gewoon een ingrediënten lijst in bezit te hebben tegenwoordig! Na 23:00 uur nog voldoende rumoer op de camping, ook geen toezicht op. Te krappe indraai op de comfort veldjes, caravan moet los veld op geduwd worden. Heren, dames van Vossenburcht: wij kwamen net van een dure camping uit Zwitserland. En daar kon alles.... de tegenstelling is nogal groot.

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Vossenburcht in IJhorst, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Vossenburcht zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.