Camping De Vossenburcht

42 reviews over Camping De Vossenburcht in het Nederlands

Echt een aanrader!

Slagboom
22-5-2018

Dit is zo'n camping waar je heel graag nog een keer naar terug gaat! Wij zijn tijdens Pinksteren geweest met 2 kids van 3 en 6 jaar. Wat een leuk personeel, vriendelijk en heel gastvrij. Het sanitairgebouw is fantastisch, warm, schoon, stijlvol met een lekker achtergrond muziekje. Favoriet bij onze kids, het kleurrijke kindersanitair met de verhoogde kinderdouches (daar wordt je als papa/mama ook heel blij van). Iedere ochtend verse broodjes bij je tent, wat een service! Lekker buitenzwembad met peuterbadje (niet heel bijzonder maar prima) en goede water temperatuur! Fijn een hek om het zwembad met daar weer omheen het terras en de grote speeltuin. Restaurant (binnen) en animatieruimte zijn heel leuk ingericht. Eten in het restaurant is een aanrader en ook nog eens heel betaalbaar! Kids vermaakten zich ook met de leuke animatie. Verder lekker groene camping, mooi grasveld en veel kleine speeltuintjes verspreid over de diverse velden.

Geweldig!top!

Van Lingen
20-2-2018

Een super camping! De sanitair gebouw is top! Eten is heeeeeerlijk & niet duur! Super camping! Leuk personeel erg vriendelijk en leuke activiteiten! 2018 een seizoensplek!!

Super gasvrij, heerlijk verblijf!

Lizanne
17-9-2017

Door pech met onze camper, per toeval op deze camping terecht gekomen. We zijn super vriendelijk onthaald. De eigenaar liep zelf mee om voor ons het mooiste plekje uit te kiezen. Het was erg druk aan de andere kant van de camping vanwege een Engels moterclub weekend, maar totaal geen last van gehad. Gezellige achtergrond geluiden. Heerlijk gezwommen in het verwarmde zwembad en 's ochtends lekkere warme broodjes (groot!) gegeten die zelfs naar je plek worden gebracht. Ligging is mooi in een prachtig bosrijke omgeving. Mooie (Coop) supermarkt op fietsafstand, waar werkelijk alles te koop is. Prachtig nieuw (schoon!) sanitair gebouw waar ook de kinderen lekker gedoucht en verschoond konden worden. Absoluut een aanrader!

Aanrader voor gezinnen.

Kinderloos stelletje eind-20
    23-8-2017

Sanitairgebouw is heel luxe. Direct bij bosrijk gebied. Zwembad NIET verwarmd. Erg kindgericht/vriendelijk. Voornamelijk jaarplaatsen.

Geweldig genoten

Familie Veldhuis
    24-1-2017

Afgelopen weekend hebben wij met het gezin genoten van een weekendje weg op Camping de Vossenburcht. We sliepen met z'n vieren in het Staphorsterhuisje. Lekker knus en toch voorzien van alles wat je nodig hebt. We hebben in de omgeving heerlijk gewandeld en omdat het had gesneeuwd zag het er nog mooier uit dan normaal. Het was lekker rustig op de camping.

Oude reviews (archief)

Hele mooie verhuurhuisjes, een heel mooi toiletgebouw en een prachtige omgeving.

Voor herhaling vatbaar!

Gea Dragt
    26-10-2016

Samen met mijn man genoten van een heerlijk weekje in een Staphorsterhuisje. Zag er allemaal keurig uit, vriendelijk personeel en een mooie omgeving om te fietsen. De kantine kan wel een likje verf gebruiken, maar we hebben er smakelijk gegeten. Ook even een kijkje genomen in het sanitair gebouw voor de kampeerders. Dat zag er prachtig uit!! Het is dat wij geen caravan of tent meer hebben, anders zouden wij hier zeker ook nog komen kamperen. We hebben genoten!

Nooit meer

Nikki
    7-8-2016

Ik heb het idee dat er een verkeerd cijfer aan deze camping gegeven wordt,een 6,8 zou beter volstaan dan een 8,6.

Kleine,in slechte staat verkerende speeltuin,veel te klein zwembad voor zoveel mensen,geen campingwinkel oid,kinderen zijn zo uitgespeeld. Oftewel..nooit meer. Wij zijn echt geen zeikerds,maar we hebben welgeteld 24 uur op deze camping gestaan. Terwijl we 6 dagen zouden blijven. Ga liever naar een camping die wat duurder is zoals de Paal.

Vanwege het mooie weer een weekje geboekt op deze camping. Onze oudere kinderen bleven thuis, onze dochter van 14 ging mee. Ze heeft zich prima vermaakt door met name het zwembad. We stonden op een standaard plaats (veld B). Erg gezellig en rustig. Aan het einde van de middag wat meer lawaai door kinderen op het speelhuisje, maar ja, deze camping is dan ook uitermate geschikt voor gezinnen met jonge kinderen. Alles is prima verzorgd. Prachtig en schoon sanitair. Warm water krijg je d.m.v. een SEP card. Met een beetje beleid heb je genoeg saldo, maar kom je in alle redelijkheid te kort, dan krijg je zonder meer extra tegoed (en anders zelf maar betaald opladen). Door een eerdere review waarin stond dat de snackbar op de camping duur was, hebben we op de dag van aankomst frites gehaald bij de plaatselijke snackbar. Dat hadden we beter niet kunnen doen. Zowel de kwantiteit als kwaliteit van de snackbar op de camping is beter en het is zeker niet duurder. Kortom, prima camping waar je tot rust kunt komen, helaas weinig jeugd van 15+.

Super

Karel
    23-7-2016

Erg leuke camping waar de kinderen zich prima kunnen vermaken. Leuk animatieteam elke vakantie die leuke dingen met de kinderen doen. Mooie speeltuinen, zowel een prachtige grotere, als leuke splinternieuwe kleintjes. Ook heel mooi nieuw animatiegebouw.

Zwembad aan de kleine kant als je het vergelijkt met de grootte van de camping. Al deert dat de kinderen niet. ;)

Kantine erg verouderd maar wel lekker eten. We hebben een aantal keer eten besteld en bij ons chalet opgegeten , maar 4 vd 5 keer hadden we niet gekregen wat we hadden besteld.

We hebben een aantal aanbieders voor De Vossenburcht voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Vossenburcht in IJhorst, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Vossenburcht zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Vossenburcht scoort een 8.73 uit 10 op basis van 42 reviews.