Camping De Vossenburcht

Contact

56 reviews over Camping De Vossenburcht

• 8Danny11-10-2020

Voor herhaling vatbaar!!

Top camping! Tijdens het inchecken werden we zeer aangenaam ontvangen door de dames van de receptie. Het sanitair gebouw krijgt van ons een dikke 10! en wordt heel goed schoongehouden. Wat het zwembad betreft, wegens Corona hebben ze het mogelijk gemaakt om een ieder op gezette tijden te laten zwemmen. Echter was het tijdens onze vakantie heet, dan willen de ouders ook graag overdag een verfrissende duik nemen, terwijl de camping juist gekozen heeft om het voor de kinderen zo aangenaam mogelijk te maken. Om ons heen werd er wel commentaar geleverd op het feit dat volwassenen pas om 17.00 uur konden zwemmen, was het 23 graden geweest had je geen ouder horen klagen. Leuke air trampolines, animatieprogramma was goed gevuld. Onze kinderen hebben zich TOP vermaakt. Wij komen zeker terug.😀

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2020

• 6Familie12-08-2020

Leuke camping voor 1 keer

Bij aankomst schrokken we van het massale gevoel op deze camping. Er is een groot sanitairgebouw en er zijn veel vaste standplaatsen. Gelukkig hadden wij achterin op de camping een bosplek gereserveerd. Dit maakte veel goed. We mochten zelf een plekje uitzoeken. En er is altijd wel ergens genoeg zon of schaduw. Op de velden hadden we niet willen staan; overvol en lawaaierige mensen. Klein sanitairblok is goed, opvallend was dat er ivm corona geen extra maatregelen zoals gelpompjes etc waren. Heel erg jammer dat er geen mogelijkheid is om als gezin gezamenlijk te zwemmen. Eigenaar kwam niet gepast en gastvrij op ons over. De dames bij de receptie toonde meer vriendelijkheid. Leuke week gehad. Lekker genoten van de omgeving. Maar voor ons geen camping om nog eens naartoe terug te gaan.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2020

• 2019
    9Roelof24-09-2019

Een aanrader.

Nette camping met 5 sterren sanitair. Zeer goed schoongehouden. Ziet er spil en span uit. Recreatieteam heeft een keurig programma coor jong en oud. Ook voor de inwendige mens kun je er goed terecht. Horeca met zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Zwembad voldoet. Is wat gedateerd maar is in goede staat van onderhoud. Kortom een prima place to be !!!

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Willempie18-09-2019

Fantastische camping !!! Ga zo door!!!

Wij staan hier al jaren met plezier ,kleinkinderen vinden het hier fantastisch en de gezelligheid moet je altijd nog zelf maken zelfs als je naar ť buitenland gaat,kleine kinderen vinden het prachtig hier,Heb zelfs vrienden die hier op bezoek komen vinden het fantastisch hier,ook de rust en de natuur vinden ze heerlijk,zelfs iedere dag eekhoorntjes te spotten zo mooi de natuur,Ik zeg ga zo door!!!!

Familiecamping de Vossenburcht, eigenaar, 23-09-2019

Heel hartelijk dank voor de positieve review! Graag tot ziens bij ons op de camping.

Gereisd met partner in januari 2018

• 6Herman Lauret14-09-2019

Kan beter

Nette camping maar de ouwe meuk die hier al jaren staan hebben blijkbaar de voorkeur. Daar wordt duidelijk onderscheid in gemaakt. Heb hier jaren gestaan en gezelligheid moet jezelf creëren. Met klachten wordt weinig gedaan. De eigenaar heeft altijd gelijk. PUNT. Heb nu afscheid genomen van deze camping.

• 5Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Alex Dekker - Familiecamping de Vossenburcht, eigenaar, 23-09-2019

Beste Herman,

Dank voor je review. Wat vervelend om te lezen dat je verblijf niet naar wens is geweest. Hierbij van harte uitgenodigd om eens een kop koffie te komen drinken en aan te geven waar je ontevreden over bent. Je weet ons te vinden.

Gereisd met partner in juli 2018

• 10Robert en Karin26-07-2019

Top tiptop, fijne camping.

Top camping, we hebben een heerlijk verblijf gehad. Top sanitair, vriendelijk personeel en schitterende omgeving.

• 9Eetgelegenheden

Alex - Familiecamping de Vossenburcht, eigenaar, 23-09-2019

Beste Robert en Karin,

Heel hartelijk dank voor jullie positieve review. Fijn om te lezen! Daar doen we het voor :-) Altijd welkom terug dus graag tot ziens bij ons op het park.

Gereisd met partner in juli 2019

• 2018
    9Familie Lenderink30-08-2018

Gezellige en nette familie camping

Het sanitair ziet er erg schoon, netjes en georganiseerd uit! Kan niets bedenken dat niet goed is.

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 9Dorien28-08-2018

Super camping!

Heerlijke weken gehad met de kinderen. Een mooi en net sanitairgebouw die iedere dag schoongemaakt wordt. We kregen een prettig ontvangst bij de receptie en hebben daarna meerdere keren heerlijk gegeten. De bediening was erg vriendelijk en we hebben genoten van de interactie die ze met de kinderen hadden, het geduld, een extra presentje en een ijsje na! Het animatieteam en alle activiteiten waren voor de kinderen ook super leuk.

Enige minpunt was de iets oudere vrouw in de horeca, ze kwam nors over tussen al het jonge en levendige horeca en receptie personeel.

De eigenaar staat er bekend om dat hij altijd voor je klaar staat. Wij komen zeker terug.

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 4Yvonne de Vries27-08-2018

Nooit weer!

Ik kom hier nooit weer. Dit is in 1 woord een herriecamping. Zwembad veel te vol en onveilig. Hygiëne is ook niet best. Ik zou dit iedereen echt afraden.

• 2Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 8Stefanie kalf25-08-2018

Leuke camping

Ik vond het sanitair echt super gewoon super netjes en schoon
    Zwembad en speeltuin zouden van mij aan komend jaar wat meer aandacht kunnen krijgen

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair