Géén boekingskosten

Camping De Vossenburcht

NederlandOverijsselIJhorst

We hebben de beste aanbieders voor Camping De Vossenburcht voor je op een rij gezet:

7.8GoedScore uit 72 reviews

Contact

71 Reviews over De Vossenburcht

• 10Tea Van Veen21-09-2021

Voor herhaling vatbaar!!

We hebben een fijne en gezellige dag familiedag gehad.Prima service,fijne.bediening en alles goed geregeld.Een aanrader!!

• 8Janine20-09-2021

Erg leuk!

Leuke camping. Huisje was schoon en er waren genoeg speelveldjes waar m'n dochter van 1 jaar ook leuk kon spelen. Lekker gegeten in het restaurant, bijna elke ochtend lekkere verse broodjes laten bezorgen en het zwembad is eenvoudig maar wel prima. Verder zag de camping er netjes en schoon uit en was het personeel vriendelijk. Ook stond bij aankomst netjes een kinderstoel en campingbedje klaar. Zou deze camping zeker aanraden.

• 7Robert24-08-2021

Ik denk niet dat ik nog terug ga.

Wij hadden een grote plaats geboekt met onze tent . Rondom ons stonden caravans. Een groot leeg middenterrein waarop de kinderen samen speelden. Aan de rand stonden 2 caravans waarvan de bewoners pas na 4 dagen kwamen. Toen begon de ellende, harde muziek, intimiderend gedrag, Onze overburen hebben een paar keer rustig gevraagd of het wat rustiger kon maar dit gebeurde niet.. Drie families zijn voortijdig vertrokken. Maar het vreemdste vond ik nog hoe de beveiliging hierop reageerde. De beveiliging bestond uit een man en vrouw die overdag de prullenbakken leeg haalden (ook belangrijk) en 's avonds een shirt met beveiliging erop aan trokken. Maar daar bleef het dan ook bij. Ze hebben niets aan de overlast gedaan. Erger nog, toen onze overburen vertrokken waren kwamen zij aan het begin van de avond bij de overlast gevende caravans langs en maakten gezellig een praatje. De overlast lag niet aan hen maar aan de mensen die vertrokken waren!

• 6Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 4Frank24-08-2021

Eens, maar nooit weer.

Weekje gestaan op een veld. Best een eerlijk systeem zo'n SEP-card, maar wel hinderlijk dat je zonder die pas het "sanitairpaviljoen" niet inkomt (ook overdag niet) en gezinsleden voor elk plasje het pasje moeten meenemen. Vanaf het zwembad - zéér onhygiënisch - en de horeca verandert de camping helaas in een gigantisch schorriemorrie dorp. Dit zijn echt niet het type mensen dat je wilt treffen op vakantie, en dan druk ik me zéér voorzichtig uit.... Van de eigenaresse kregen we op een akelige manier een uitbrander omdat de kinderen hun fietsjes hadden meegenomen om een ijsje te kopen. Op zich duidelijk, maar de belerende, geïrriteerde toon waarop was volstrekt ongepast, terwijl we toch aardig wat hebben gespendeerd in de horeca. Komt vaker voor begrepen we van een vastse gast die e.e.a. gadesloeg.... Al met al komen wij hier echt nooit weer.

• 5Eetgelegenheden
  • 9Abel10-08-2021

Het is hier fantatisch.

Als senioren voelden we ons zeer welkom op deze familiecamping. Het sanitair is beslist een van de beste van Europa. Dat kunnen wij weten, want wij zijn globetrotters.

• 7Familie Buurman09-08-2021

Prima voor een weekendje .

We zijn dit Pinksterweekend met vrienden op deze camping geweest. We stonden helemaal achterin (bosgedeelte) wat écht een hartstikke mooi stuk is. Vriendelijk mail contact en ze gaven aan zelf een plek te mogen kiezen, hartstikke fijn, zeker omdat we met 2 stellen waren. Echter het stuk er naar toe voelde wat ‘grimmig’ aan. Veel vaste stacaravans met een hoop troep om de caravans heen. Hierbij kregen wij niet het gevoel van ‘familie camping’, maar meer alsof we op een soort kamp (veel vaste camping gasten) waren beland. Tip voor het zwembad: er was geen hek (of tenminste niet dicht). Waardoor kinderen in principe zo het zwembad in kunnen lopen. Echt veilig voelde dit niet. Zeker met de jongste kinderen (4 en 5 jaar) nieuwsgierig, maar nog geen diploma’s. Eten: we aten pizza’s, deze waren niet van hooggaande kwaliteit. Zeer zuinig met beleg. Pizza shoarma mét 14 kleine stukjes shoarma vind ik persoonlijk erg karig :)

• 6Eetgelegenheden
  • 7Quincy09-08-2021

Erg gezellige fijne camping

Fijne camping in een fijne omgeving. Huur caravan was prima alleen niet heel schoon, zoals thee koker, koffie apparaat, keuken spullen. Verder was het personeel van receptie heel vriendelijk en duidelijk.

• 6Staat v/h sanitair
  • 9dirk09-08-2021

aan te bevelen

prina verblijf en service de omgeving met wadelingen

• 8John09-08-2021

Verzorgde camping in een mooi wandelgebied

Redelijk nette camping, vooral gericht op jaarplaatsen. Daarnaast een paar veldjes voor tent, caravan of camper gasten. Tevens een camperplaats. Sanitair was in perfecte staat, schoon, heel, heerlijk warm water en helemaal COVID proof. De jaarplaatsen met de meest uiteenlopende soorten huisjes wekken een wat goedkope en soms ook rommelige indruk. Maar prachtig om te zien dat er nog zoveel ruimte wordt geboden voor een eigen invulling. Vanaf de camping kan je geweldig wandelen in een ondergewaardeerd wandelgebied. Aanrader! Op de de fiets kan je hier ook prima uit de voeten. Bestelde broodjes worden ‘s ochtends aan de deur van je tent/caravan/camper afgeleverd. Geweldige service! Supermarkt en horeca op 2 kilometer in de Wijk.

• 10Staat v/h sanitair
  • 5Fam janssn04-08-2021

Geen aanrader

Wij hadden voor een week een Staphorster huisje gehuurd. Het slapen in een bedstee is ons als volwassenen slecht bevallen. Heel krap, warm en daarbij zag het er ook niet echt schoon uit. De badkamer was echt heel klein. Als je naar de wc moest, zat je met je knieën tegen de deur. Voor lange mensen echt onmogelijk om met de deur dicht naar de wc te gaan. Onder aan de douchebak en douchedeur was het helemaal zwart van de schimmel. Het inventaris was ook erg afgemeten. Van alles 4 en ook niet meer. Wel fijn was de vaatwasser in het huisje. Ook prettig was de veranda en de picknick tafel met parasol. We hadden mazzel met het weer want met z'n vieren in het huisje te moeten zijn was echt heel krap. Ik vind dan ook dat er veel geld wordt gevraagd om dit te huren. Onzd kinderen kwamen de 1e keer al niet blij terug van het zwembad. Waren uitgescholden. Veel vaste gasten dus een dorp op een camping...niet echt ons ding. De omgeving is prachtig!

Camping De Vossenburcht info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar