Géén boekingskosten

Vakantiehuis 't Boshuisje

NederlandOverijsselHolten

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiehuis 't Boshuisje voor je op een rij gezet:

9.7FenomenaalScore uit 193 reviews

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

191 Reviews over 't Boshuisje

• 9D.03-01-2022

erg gastvrij en mooie locatie

hele fijne locatie, netjes verzorgd en alles aanwezig. Hoewel het veel regende hebben we ons zeer goed vermaakt (Dondertman).

De eigenaresse was supervriendelijk en had het huisje alvast mooi versierd, heel.erg gastvrij!

• 8Annette Voskuilen27-12-2021

Ik vond het voor herhaling vatbaar : erg fijn daar

Dat je hier n geweldige plek aantreft met een comfortabel huis…wat er zeer sfeervol uitziet….. De eigenaren is n sympathieke vrouw…die veel tips heeft over de omgeving ! De omgeving vond ik in 1 woord : prachtig en heb genoten van de wandelingen en fietstochten !

• 8JP20-12-2021

Prima

Fijn huis in een mooie omgeving. Vriendelijke eigenaar, die ons goed informeerde met info. We hebben vanuit het huisje mooie fietstochten gemaakt. Uitrusting van het huisje was dik in orde. Wasmachine en droger aanwezig. We willen graag terug komen voor de mooie natuur.

• 10Ton Greven16-12-2021

In een geweldige aanrader waar je geen spijt van .

Als mensen rust zoeken dan is dit het juiste adres. Het ligt vrij gelegen aan de rand van het bos. Heerlijk wandelgebied voor de duur. Met een uiterst vriendelijke en behulpzame eigenaresse. Het huis is volledig ingericht met heerlijke vloerverwarming. Goede bedden op twee mooie slaapkamers. Als klap op de vuurpijl ook nog eens twee badkamers en twee toiletten.

• 10Y13-12-2021

Geweldig gastvrouw goede service. Mooi ligging.

Mooie goede ligging. Goed mee denken gastvrouw en het was er super netjes. Mooi verzorgde tuin ligt er bij. Huis was ruim. Het is een compleet huisjes. Top verblijf gehad

• 10Fam leeuwen13-11-2021

Steeds weer genieten

Ideaal door rustige omgeving en toch ook niet afgesloten van de buitenwereld. Een vakantiewoning met alles erop en eraan . Geweldige gastvrouw die al je wensen vervuld . Al vele jaren komen we hier ieder voor - en najaar , en hopen we dat nog lang te blijven doen .

• 10Sven Los13-11-2021

Schitterend omgeving. Prima voor wandelen en fietsen. (Klein)kinderen mee? Op een paar honderd meter een fantastische kinderboerderij/speeltuin, de Dondertman. Huisje (De Eekhoorn - 6 persoons) fantastisch en compleet ingericht, schoon en een hele super gastvrouw: Ingrid. Je kan hier helemaal tot rust komen. Volop lof

• 10nel van Leeuwen10-11-2021

Een fijne week in een goed en gezellig schoon huis

Rustige en mooie ligging naast bos. Veel wandelmogelijkheden vanuit huis. Ook fietsen.

• 10Diny07-11-2021

Enorm genoten in 't Boshuisje

De vakantiewoning is compleet en gezellig ingericht. Vanuit het huisje kan je prachtige wandel en fietstochten maken. Het prachtige National Park "de Sallandse Heuvelrug" en de Holterberg zijn geweldig. Ingrid dank voor je gastvrijheid, we komen zeker terug

• 10Sherien van de Graaf24-10-2021

Zeer compleet huisje in prachtige omgeving

Het huisje voelt echt als een thuis. Zeer complete inboedel in goede staat. Bedden zijn erg prettig. Speelgoed aanwezig voor kinderen. Vrij uitzicht en prachtige omgeving om te wandelen en te fietsen. De naastgelegen kinderboerderij is geweldig met kinderen. Entree zit bij het huisje inbegrepen. De gastvrouw is zeer vriendelijk en behulpzaam.

Vakantiehuis 't Boshuisje info

• CafeNiet beschikbaar