Vakantiehuis 't Boshuisje

100 reviews over Vakantiehuis 't Boshuisje in het Nederlands

Super vakantiehuisje

Willem
13-11-2018

Wat een geweldige plekje om vakantie te vieren. Prachtige omgeving. Vanuit het vakantiehuisje kan je wandelen en fietsen. Ook de steden Deventer, Zutphen en Lochem zijn dichtbij.

Het huisje is compleet ingericht, bloemetje en snoepje als welkom. Het ontbrak ons aan niets. Het uitzicht vanuit de woonkamer is geweldig, al met al een geweldige plek en Ingrid een super gastvrouw die altijd voor je klaar staat

Genieten!

Nel van Leeuwen
12-11-2018

Fijne vakantie in mooie rustige omgeving. Prima huis met alle gemakken voorzien. Komen hier ieder jaar weer terug.

Al jaren voor ons de plek om naar toe te komen.

Gvandenbos
9-11-2018

Als je van rust en een mooie plek houdt en een prima vakantiehuis moet je beslist hier naar toe .

Geweldig we blijven komen!

Lammy de Graaf
6-11-2018

Voir de 4e keer zijn we hier in het Roodborstje. Leuke ontvangst bloemetje op tafel met een heerlijk snoepje op tafel. Huisje compleet ingericht. Mooie omgeving heerlijk rustig. Vanuit het huisje maak je schitterende wandelingen en fietstochten. Hanzesteden Deventer, Zutphen en Zwolle dichtbij. We hebben voor volgend jaar alweer geboekt.

Hans Graas
4-11-2018

Prachtige omgeving mooi uitzicht vanuit de kamer op de paardenwei.

Vriendelijke eigenaren staan altijd voor je klaar. We komen hier 2 tot 3 keer per jaar.

Huisje comp!eet ingericht alles is aanwezig.

Weer genoten

Margôt van Steenpaal
26-10-2018

Weer een heerlijke vakantie week gehad. Het was onze 4 de keer en zeker niet de laatste. Heerlijk gewandeld en van de mooie omgeving en de rust genoten.

Ver boven verwachting!

Fam.Bakker
22-10-2018

Wat een heerlijk huis en prachtige locatie! De rust, de ruimte, de ontspanning in combinatie met het comfort van het Boshuisje maakte ons verblijf nu twee keer tot een heerlijk uitje. Het is dan ook zeker niet de laatste keer dat we hier zijn geweest. Het huisje zelf is voorzien van alle gemakken en het biedt bovendien meer dan een doorsnee vakantiewoning. De ontvangst voelde iedere keer als een warme deken aan. In alle rust word je door het huis heen geleid door de gastvrouw Ingrid. Voor volwassenen heerlijk om tot rust te komen; voor kinderen voldoende afleiding buiten en een leuke kinderboerderij op 5 minuten loopafstand.

En het gebied? Helemaal top! Met leuke plaatsen is de buurt zoals Deventer en Zutphen en natuurlijk ook de Holterberg maakt het verblijf in Het Boshuisje helemaal af!

geweldig huis in schitterende natuur!

Anita
10-10-2018

We hebben met ons gezin met volwassen kinderen een heerlijk weekend doorgebracht in het boshuisje voor 6 personen. Het huisje is schitterend gelegen in de natuur, heel rustig. Vanuit het huis een prachtig uitzicht . Door de eigenaar is veel aandacht besteed aan het huisje. Het is goed onderhouden en er is gelet op alle details. Het was zo compleet dat het niet voelt als een vakantiehuis, maar als een eigen woning. Het huisje is van alle gemakken voorzien. We hebben heerlijk gewandeld en gefietst, in schitterende natuur. Voor mensen met kinderen is het fijn om te weten dat op loopafstand een grote kinderboerderij met speeltuin is. De eigenaresse is super vriendelijk , rustig en heel toegankelijk. Toen we fietsen huurden en er was er één tekort, was een telefoontje genoeg om het probleem op te lossen. Deze mensen willen hun gasten echt een fijne tijd bezorgen, dat is in alles voelbaar. Zeker een aanrader!

Gewoon heerlijk!

Joke Langendam
19-9-2018

De tweede keer dat wij hier geweest zijn. Wederom voelden wij ons er welkom. Bij aankomst stond onze gastvrouw Ingrid ons al op te wachten en bij binnenkomst stond daar een verse bos bloemen op tafel en een schaaltje lekkers als welkom.

WIj hebben heerlijk een dag in Deventer kunnen doorbrengen zonder hond doordat onze gastvrouw Ingrid spontaan aanbood om onze hond tegelijk met die van haar uit te laten en een oogje in het zeil te houden. Het huisje zelf is goed onderhouden en gezellig ingericht. Je voelt je er volkomen thuis. Zeker een aanrader en wij zullen hier ongetwijfeld nog een keer terug keren.

Fijne week gehad hier.

A.J. Langendam
19-9-2018

Mooi gelegen aan de rand van een bos. Gezellig huisje, zeer compleet ingericht.

Prettig dat onze gastvrouw Ingrid zo dichtbij woont. Op deze manier was zij makkelijk bereikbaar indien nodig. Tijdens ons verblijf was ik jarig en verraste zij me met een overheerlijke appeltaart. Kortom wij hebben het hier prima naar ons zin gehad!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis 't Boshuisje in Holten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis 't Boshuisje zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.