Vakantiehuis 't Boshuisje

92 reviews over Vakantiehuis 't Boshuisje in het Nederlands

Gewoon heerlijk!

Joke Langendam
19-9-2018

De tweede keer dat wij hier geweest zijn. Wederom voelden wij ons er welkom. Bij aankomst stond onze gastvrouw Ingrid ons al op te wachten en bij binnenkomst stond daar een verse bos bloemen op tafel en een schaaltje lekkers als welkom.

WIj hebben heerlijk een dag in Deventer kunnen doorbrengen zonder hond doordat onze gastvrouw Ingrid spontaan aanbood om onze hond tegelijk met die van haar uit te laten en een oogje in het zeil te houden. Het huisje zelf is goed onderhouden en gezellig ingericht. Je voelt je er volkomen thuis. Zeker een aanrader en wij zullen hier ongetwijfeld nog een keer terug keren.

Fijne week gehad hier.

A.J. Langendam
19-9-2018

Mooi gelegen aan de rand van een bos. Gezellig huisje, zeer compleet ingericht.

Prettig dat onze gastvrouw Ingrid zo dichtbij woont. Op deze manier was zij makkelijk bereikbaar indien nodig. Tijdens ons verblijf was ik jarig en verraste zij me met een overheerlijke appeltaart. Kortom wij hebben het hier prima naar ons zin gehad!

Laurinda

Prachtige omgeving, mooi huisje

Leo Hendriksma
18-9-2018

Wij zaten in het huisje Roodborst voor maximaal vier personen, met zijn tweeen, samen met ons hondje. Het huisje was schoon en compleet ingericht. Het is heerlijk rustig gelegen en je loopt zo het bos in, kortom een ideale plek.

Voor een topvakantie!

Annelies Schwartz
17-9-2018

Net als vorig jaar hebben wij hier weer erg genoten. Nu al voor 2019 geboekt en langer.

Omgeving en inrichting huisje perfect.

Dat is gastvrouw Ingrid zeker ook.

Een absolute must.

Gewoon gaan!

Wim Ris
17-9-2018

Het huisje is prachtig midden in de natuur gelegen. Fraaie tuin erom heen; in het huisje werkelijk alles wat je nodig hebt! Uitstekende wandel-en fietsomgeving;leuke plaatsjes in de omgeving om een bezoekje af te leggen.

Wij komen zeker weer terug.

Zeker voor herhaling vatbaar.

R.M.J. Bremer
16-9-2018

Mijn vrouw en ik zijn hier voor de 2e keer geweest en de gastvrijheid van de eigenaresse was weer zeer positief. Bij aankomst staat er altijd een boeketje wilde bloemen op tafel en een schaaltje met snoepjes en chocolades. Dat voelt zeer welkom.

De ligging van het huisje is midden in het bos, maar na 30 meter ben je op een zandpad vanwaar je prachtige wandelingen kunt maken door het bos en langs boerderijen.

Zelden zien we zo'n sterrenhemel als hier zonder enige lichtvervuiling. Voor ons is het een adres waar we absoluut meer zullen komen. Rust, natuur, een prachtige omgeving en heerlijke eetadresjes.

Bovendien zijn de leuke steden Zutphen en Deventer goed te bereiden.

Voor onze ruwharige teckel is het een grote speeltuin, waar hij vrijuit kan rondrennen.

Wat een groot voordeel is, is dat de eigenaresse op een steenworp afstand van ons woont. Als we haar nodig hebben voelt dat erg prettig.

Ingrid, je zult ons zeker nog eens terugzien.

Super

Elize 't Jong
6-9-2018

Het huisje ligt in een prachtige omgeving. Huisje is knus en gezellig je voelt je er gelijk thuis. Leuke inrichting. Geschikt voor kinderen ook ivm de naastgelegen kinderboerderij. Aardige gastvrouw

Geweldig zeker voor herhaling vatbaar.

Ton Greven
27-8-2018

Zeer mooi en aantrekkelijk gelegen huisje tussen de bomen. Kinderboerderij op loop afstand. Erg kindvriendelijk en volledig ingericht. Vaatwasser, wasmachine, droger alles is er. Miste alleen de lamp met bewegingsmelder bij de deur. In het donker moeilijk het sleutelgat te vinden.

We will be back!

Peter Kalisvaart
24-6-2018

We kwamen écht in een warm bad in het huis...Het is heel gezellig, super schoon en compleet ingericht met een zeer attente gastvrouw! Met dank voor de heerlijke andijvie :) Er is ruimte genoeg om buiten door te brengen en de omgeving vraagt erom om vaker te komen!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis 't Boshuisje in Holten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis 't Boshuisje zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.