Vakantiehuis Borkehof

27 reviews over Vakantiehuis Borkehof in het Nederlands

In één woord: super!

Fam S
9-8-2018

Uitzonderlijk goed vakantieadres! Gezellige, zeer complete inrichting en prachtige locatie. Hartelijke ontvangst door Henriëtte met koffie, gebak en verse bloemen in huis. Een voorbeeld voor de rest van vakantieverhurend Nederland!

Fantastisch! Een echte aanrader !!

Bob en Ria Smit
28-6-2018

Het is een prachtig huis in een hele mooie omgeving

Alles wat je maar kan bedenken is er

Het huis is zeer mooi en schoon

We hebben veel vakantiewoningen gezien maar deze springt er echt uit !

Ook de warme ontvangst met koffie en gebak is uniek !

Sinds kort is er ook een heel mooi zonnescherm dat ook aan de zijkanten dicht kan !

Gewoon AF

Roger&Lena uit krombeke
18-6-2018

Prachtige vakantiewoning in een bosrijk gebied met alles erop en eraan.Nu ook nog met afstandsbediende zon-en windwering op het terras.TOP

Komen beslist een keer terug ddd

Hj bakker
10-6-2018

Alles was perfect de ontvangst gebak en koffie Bloemen op tafel bedden opgemaakt vriendelijk ontvangst

Het kan niet beter.

Weterings
7-6-2018

De perfecte vakantiewoning.

Schoon, gezellig, heerlijke bedden. Perfect dus.

fantastisch

Jan Broekmeijer
6-6-2018

prima vakantiehuis, geweldige ligging in natuurpark, volledig voorzien van alle gemakken, Senseo etc. In de schuur veilige bergplaats voor de e-bikes en met stopkontakten voor opladen accu's. Diverse fietsroutes aanwezig, maar wij maakten gebruik van de fietsknoop routes. De bewegwijzering is uitstekend!

In een woord : Super!

Joyce Bakker
26-5-2018

Het is een prachtige omgeving, een heerlijke tuin met een mooi terras, waar je geniet van vogelgeluiden en eekhoorns.

Het huis is super! Kraakhelder, gezellig met alles erop en eraan!

Een bijzondere ontvangst krijg je er ook bij.

Niets op aan te merken!

Formidabel, echt top

Fam van Leeuwen
18-5-2018

Een super leuk en gezellig huis met een prachtig vogelconcert iedere morgen weer. Hartelijk ontvangst met koffie en lekkers en overal verse bloemen. Heerlijk om hier een week geweest te zijn

Fantastisch!

Fam. Hoek
7-5-2018

Borkehof; een heerlijk vakantiehuis, van alle gemakken voorzien, superschoon, echt een huis waar we onszelf thuisvoelen!

We hopen hier zeker nog eens terug te komen!!

Een aanrader voor alle vakantiegangers..........!

Familie de Jong en Smid
3-5-2018

Vakantiehuis Borkehof is een fantastisch vakantiehuis van alle gemakken voorzien.

Uitstekende ontvangst en prima begeleiding bij eventuele ongemakjes.

Garantie voor een mooie en zorgeloze vakantieperiode.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Borkehof in Holten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Borkehof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Borkehof scoort een 9.89 uit 10 op basis van 27 reviews.