Vakantiehuis Borkehof

Vakantiehuis Info

Meer vakantiehuisinfo

43 reviews over Vakantiehuis Borkehof

• 9Yvonne van der laan22-09-2019

Er valt niets te wensen alles is echt super

• 10Ron17-08-2019

Alle lof voor de woning Borkehof

De ontvangst is fantastisch. Je komt in een schitterende woning welke ontzettend lekker ruikt en waarbij de koffie voor je klaar staat. Buiten de koffie staat er ook nog allerlei lekkernij. Verse bloemen, wasmachine, horen voor de ramen, heerlijke bedden (opgemaakt en wel) zorgen direct voor een ontspannen en een echt vakantie gevoel. Het terras en de tuin rondom is echt een genot. Wanneer je de vakantie woning netjes achter laat bespaar je de €60 schoonmaak kosten. Borg wordt op de dag van vertrek direct teruggestort. Vanuit Holten zijn er diverse plekken waar je wat kan drinken of shoppen. Met een 45 min zit je in Duitsland waarbij Ochtrup een leuke outlet heeft. Deze woning is van alle gemakken voorzien, zo zijn er geen drempels. Ik en mijn vrouw hadden mijn schoonouders (80 jaar) mee. Ook zij hebben genoten van de rust het huisje. Kort gezegd, een aanrader. Wij kunnen geen minpunten bedenken.

• 10Dineke Schrama09-07-2019

Fantastisch, wij komen zeker terug.

Het is een schitterend huis. De inrichting is met heel veel zorg gedaan en voelt heel warm aan. Ook met verse en mooie bloemen. (waar vind je dat? Nergens toch?) Je hebt niet het gevoel dat je in een vakantiehuisje zit het is echt heel huiselijk. Je voelt je echt welkom daar. Perfect. De ontvangst was helemaal in stijl met het huisje. Ook heel warm met koffie en lekkers. Het ligt op een mooi en rustig plekje in een schitterende omgeving. Wij gaan er zeker nog eens naar terug.

• 9Jan Schrama29-06-2019

Fantastische accommodatie.

Het is een uitermate mooie en goed verzorgde vakantiehuis. Random mooi verzorgde ruime tuin met goede privacy. Van alle gemakken voorzien en een genot om in te verblijven.

• 10Joyce Bakker16-06-2019

In een woord : Super!

Het is een prachtige omgeving, een heerlijke tuin met een mooi terras, waar je geniet van vogelgeluiden en eekhoorns. Het huis is super! Kraakhelder, gezellig met alles erop en eraan! Een bijzondere ontvangst krijg je er ook bij. Niets op aan te merken!

• 10Annemarie Van der Pers02-06-2019

Perfect!

Ik was hier een week met mijn vader. Een schitterend plekje. Helemaal niets mis mee. Mooie uitvalsbasis voor wandelingen en fietstochten. Ook een dagje de grens over is prima te doen. Een aanrader.

• 10Marja28-05-2019

10+,het was echt een super week.mooi en schoon huisje.echt vakantie!!

• 9Jennifer05-05-2019

Heerlijk huis om zeker een keer terug te komen!

Heerlijk verblijf in prachtige omgeving. Prachtige accommodatie met alle luxe, gezellig ingericht. Gastvrije ontvangst. Echt een aanrader! Veel te ondernemen in de omgeving met jonge kinderen. Genoten van de eekhoorntjes in de tuin!

Met jonge kinderen

• 10J.F. Monster20-01-2019

Geweldig, voor herhaling vatbaar

Geweldig mooi en schoon huis van alle gemakken voorzien. Vriendelijke ontvangst met koffie en gebak en verse bloemen. Mooie omgeving om te fietsen en te wandelen. Ook met minder weer is het fijn om hier te zijn er zijn spelletjes en genoeg te lezen en een mooie bostuin rondom met eekhoorntjes en veel vogels. Wij komen zeker een keer terug.

• 2018
    10Fam. Zwart14-10-2018

Voor herhaling vatbaar.

Prachtig huisje met alles er op en er aan, op een mooie plek midden in het bos.

0 tips over Vakantiehuis Borkehof

0 vragen over Vakantiehuis Borkehof