Géén boekingskosten
NederlandOverijsselHertmeAppartementen HertmeAppartement en Minicamping De Köller

Appartement en Minicamping De Köller

• Rolstoel toegankelijk
Meer appartement info

380 Reviews over en Minicamping De Köller

• 10Arjan & Lisette28-06-2022

Blijft een fantastische en gastvrije mincamping!

Met name voor mensen die de Twentse natuur willen verkennen en vooral een kleine rustige camping waarderen een aanrader. Zijn hier nu 9 keer geweest en genoten van het verblijf en de gastvrijheid.

• 8Stavenuiter27-06-2022

Prachtig

Heel rustige camping, niet geschikt voor kinderen, heerlijke fietsomgeving, vriendelijke eigenaars, maken je verblijf naar het zin.

• 9Henny van den H21-06-2022

Helemaal TOP

Heerlijke camping om te genieten van de rust. Hele aardig ontvangst met koffie ,en uitleg van de camping . Super mooi en schoon toilet gebouw waar 1á2 keer per dag gepoetst werd, De hele camping is tot in de puntjes verzorgd We hebben daar 3 prachtige weken gehad met mooie fiets routes in de omgeving. We komen zeker weer terug op deze camping

• 8Fam. Bruins01-06-2022

Perfect

Wij waren voor de tweede keer op deze camping maar zeker nog niet voor de laatste keer. Wat een rust en gastvrijheid van Anne marie en haar Team . Ga zo door wij en ik denk heel veel campinggasten komen graag nog eens terug ....

• 8Sjoerd de Roos12-05-2022

Rustige camping in een mooie omgeving

Zeer vriendelijke ontvangst. Gemoedelijke sfeer. Fijn verblijf gehad. Schoon sanitair en mooie fietstochten kunnen maken. De watertappuntdichtheid had wel wat groter gekund, maar het is goed te doen. De directrice kwam persoonlijk langs om nog even afscheid van ons te nemen. Ik zie, dat ik een cijfer 'moet' geven, ik geef nooit hoger dan een acht, want ik weet eigenlijk niet of het nóg beter kan.

• 10Harrie10-05-2022

Topvakantie!

Superschone camping op een mooie ,rustige landelijke locatie.Gastvrije eigenaren bij wie je je welkom en thuis voelt.Heerlijke ruime staanplaatsen met mooi uitzicht. Conclusie : alleen maar positief en voor herhaling vatbaar .

• 9Maarten Blom03-05-2022

Geweldig

Deze camping straalt rust uit. Niets hoeft en bijna alles kan. Even tot rust komen en genieten van de mooie omgeving.

• 9Albert de Croon13-12-2021

Max de motormaaier.....service van een held!

Graag wil ik reageren op het schrijven van de familie Smits van 16-09-2021. Wij hebben genoten van de gastvrijheid van de familie in een van de appartementen. Zes weken lang en inderdaad kwam de zogenaamde Max af en toe langs op zijn motormaaier. Een extra service zodat het gras keurig kort bleef. De camping was in onze periode nagenoeg leeg dus de reactie is zwaar overdreven en absoluut niet nodig. Even met een glimlach aan de kant gaan en dan weer genieten van de rust. Een militair kamp is echt anders! Met deze review willen wij het één en ander rechtzetten. Ons verblijf was top. Groeten van Gerda en Albert

• 9Ralph07-10-2021

Heerlijk rustige en uitstekend verzorgde camping

De landelijke ligging is geweldig! Heerlijk rustig en mooie omgeving, op fietsafstand (ook zonder e-bike) van het gezellige centrum van Borne. De camping is kleinschalig en dat beviel ons uitstekend. De faciliteiten op de camping zijn goed en er wordt dagelijks keurig schoongemaakt. De eigenaren zijn supervriendelijk en zeer behulpzaam. Kortom, de moeite waard om nog eens op deze camping terug te komen.

• 7Smits16-09-2021

Ervaring als in een militair kamp

De ligging, omgeving en het sanitair is prima. Maar de gastvrijheid en rust die zo uitdrukkelijk in de beschrijving staat vermeld is op de camping ver te zoeken, dit komt vooral door het overspannen dwingende gedrag van de eigenaresse en het enorme gevaarlijk gebruik van de grasmaaier die het liefst gebruikt wordt op de mooiste dagen en momenten dat iedereen op de camping van de rust wil genieten. De maaier gaat dan over het terrein als een Max Verstappen en iedereen moet maar aan de kant springen. Nee mensen voor gezelligheid en sfeer moet je niet op deze camping zijn.

Appartement en Minicamping De Köller info

Camping-informatie