Tijdelijk €25 aanbetaling

• 7.6Eetgelegenheden
  • 8Waardering

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

119 Reviews over Natuurcamping Eelerberg

• 10Luus28-09-2022

Super!

Wat een fijne plek! Wandelen, hardlopen of MTB op de Eelerberg en de camping is precies wat je van een natuurcamping wil!

• 10Eetgelegenheden

Eigenaar, 22-11-2022

Hallo Luus, Zelf genieten we ook volop van alle mogelijkheden die de natuur rondom onze camping te bieden heeft. Wellicht tot een volgende keer, Groet Rik en Manon

• 8Marian25-09-2022

Geweldig

Fijne stacaravan of chalet. Alles voorradig. Prachtig verblijf.

• 8Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

Eigenaar, 22-11-2022

Hallo Marian,

Dank voor jullie verblijf én mooie recensie. Graag tot ziens, Rik en Manon

• 10Elsa21-09-2022

Zo groen!

Wij hebben genoten! De Eelerberg is een prachtige camping.

• 8Eetgelegenheden

Eigenaar, 26-09-2022

Hallo Elsa, We vonden het mooi te zien dat jullie genoten hebben op het bosdierenveld wat onze camping en omgeving te bieden had. In ieder geval ook veel herinneringen aan het tijdperk van 'Het Kennedypark'! Groet Rik en Manon

• 10EdBorgman18-09-2022

Heerlijk

Het eerste dat opviel was de rust. Geen verkeerslawaai. Alle voorzieningen zagen er piekfijn uit. Een slimme oplossing voor het niet hoeven gebruiken van muntjes bij de douche. Helaas was het weer er niet naar, maar er is een fors zwembad. Ook handig dat er gegeten kan worden.

• 10Eetgelegenheden

Eigenaar, 26-09-2022

Hallo Ed, Tja, dat wordt gewoon een keer terugkomen als het lekker warm en zonnig is en dan een sprong wagen in het zwembad. Dank voor jullie bezoek, Rik en Manon

• 9thea en harrie soesman13-09-2022

lekker rustig,alles gemoedelijk, sanitair prima

weinig verlichting. (geen lantaarnpalen)

Eigenaar, 26-09-2022

Hallo Thea en Harrie, Dank voor jullie bezoek. Het is ons nog niet duidelijk of jullie het fijn vonden dat er weinig verlichting is of dat jullie het te donker vonden. Veel van onze gasten komen terug voor de stilte en donkerte. Ik vermoed daarom dat jullie dit ook als prettig hebben ervaren. Groet Rik en Manon

• 9Bert van Halderen13-09-2022

Fijne camping voor rustzoekers

Prachtige camping voor rustzoekers, waarbij ook de persoonlijke invulling door de eigenaren niet onvermeld mag blijven. Je voelt je echt welkom. Ruime plekken met voldoende schaduw door bomen.

• 9Eetgelegenheden

Eigenaar, 26-09-2022

Hallo Bert, Dank voor je bezoek aan onze camping en de mooie review. Wellicht tot ziens, Rik en Manon

• 7Gigi12-09-2022

Nette camping, jammer dat restaurant dicht was.

Ik zat in een trekkershut en kwam om 19.20 uur aan na een intensieve fietstocht, met echte trek en laag in energie. Helaas bleek het restaurant al dicht, dit was niet duidelijk op de website gecommuniceerd. Heel jammer, anders had ik onderweg gegeten, maar was echt doorgefietst om er alvast lekker te zijn en neer te kunnen strijken. Teleurstelling dus. De man van het restaurant was wel heel behulpzaam om te kijken of ze nog wat te eten konden regelen voor mij, helaas waren dat alleen dingen met kaas die ik door mijn lactose intolerantie niet kan eten. Gelukkig kwam het goed dankzij de pizzabezorger. De zwerfhut was netjes en heel fijn met toilet. Helaas was het licht ongezellig. De douche was prettig en schoon, maar een ongezellige ruimte met rare muziek. Kortom op een natuurplek als deze had ik een wat veelzijdiger menu verwacht met ook vegan opties en een wat meer knusse sfeer.

• 6Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

Eigenaar, 26-09-2022

Hallo Gigi, Dank voor je bezoek aan onze camping. Omdat wij, naast de camping, het restaurant zelf runnen, hebben we een eenvoudige kaart. Daar zijn wel voldoende vegetarische opties, maar inderdaad een beperkte hoeveelheid vegan. Wel hebben we altijd een aantal aanbevelingen van goede en leuke restaurants in de buurt die meer mogelijkheden hebben voor speciale eetwensen. Fijn dat de pizzabezorger in jouw geval uitkomst heeft gebracht. Groet Rik en Manon

• 8Elke en Koos05-09-2022

Fijne camping

Mooie, speels opgezette camping. De beheerders hebben er voor gezorgd dat alles strak georganiseerd is, maar dan wel op een hele prettige manier. Wij komen hier vast nog wel eens terug.

• 8Staat v/h sanitair

Eigenaar, 26-09-2022

Hallo Elke en Koos, Wat fijn dat jullie genoten hebben bij ons op de camping. We houden er inderdaad van dat een aantal zaken goed geregeld zijn zodat onze campinggasten volop kunnen genieten van hun vakantie. Graag tot ziens, Rik en Manon

• 6RiaS30-08-2022

Mooie omgeving rustig prachtig fietsen en wandelen

Ruime plaatsen schoon sanitair,

Wel vaak zat het sanitair lang dicht voor schoonmaak. Verder vond ik de composthoop bij de buitenafwas stinken en kwam daar ongedierte op af. Ik miste een lamp bij de buitenafwas en het pad was te smal waardoor je niet achter elkaar langs kon. Dopje/ slang op de kraan zou ook helpen tegen het spetteren.

Van de 5 door ons bezochte camping was dit de duurste maar niet de beste.

• 6Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

Eigenaar, 26-09-2022

Hallo Ria S., Dank voor je eerlijke review. Om goed schoon te kunnen maken sluiten we inderdaad ons sanitair gebouw af. Dit is 2 keer op een dag 45 minuten. Gelukkig hebben we een tweede sanitair gebouw op het terrein waar je dan gebruik van kunt maken. Rik en Manon

• 9Chris28-08-2022

Hele mooie rustige natuurcamping; rust en ruimte!

Een hele ‘groene’ camping aan een mooi natuurgebied. Erg ruime plekken dus je zit niet op de buurman’s bord te kijken. Mooi schoon zwembad en genoeg speelfaciliteiten voor de kinderen. Vriendelijke eigenaren en personeel. Mijn twee dochters hebben een hele fijne vakantie gehad in de tent 😊

• 7Eetgelegenheden

Eigenaar, 30-08-2022

Hallo Chris, Dank voor je mooie review. Het was fijn te zien hoe jullie met elkaar genoten hebben van de vakantie. En die tent.... ja dat is echt een hele mooie, zeer passend bij onze Natuurcamping. Groet Rik en Manon

Camping Natuurcamping Eelerberg info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar