Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Hellendoorn

Kleine hotelsWeer vandaag22°7°
Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Hellendoorn
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Hotel-Restaurant Hellendoorn voor je op een rij gezet:

474 reviews over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Hellendoorn in het Nederlands

Jammer

A vriend, 28-9-2017

Kamer was oud, geplette vliegen op plafond, smerige witte😳Vlekken op t tapijt, scheuren gerepareerd met andere kleur verf, stoffig, lampknopjes stuk, vlekken in gordijnen, smerig oude douche, klein, bed sliep wel oké. Ontbijt was heerlijk en service mbt glutenvrij ook top!

Heel goed vriendelijke ontvangst.

C H M van, 12-8-2017

Mooie kamer goed ontbijt .

Heel fijn hotel en goede service

Annelies en Cor Dieke, 25-7-2017

Wat een attent personeel,mooie kamer en schoon.Eten was goed.Een van de betere Fletcher hotels,we komen zeker terug.

hotel ligt in een fijne omgeving

harm, 21-4-2017

Prettig ontvangen, attent personeel

Uiteindelijk toch een fijn verblijf

Marc, 17-4-2017

Zaterdag en zondag de vrouwelijke bediening apsoluut niet klantvriendelijk.

Zeer stug en traag met opnemen van bestellingen , Fletcher maakt reclame voor de Old Burger, maar kon niet na 17.00 meer besteld worden.

Gelukkig maakte alle medewerkers het op maandag 2e paasdag weer goed.

Heerlijk ontspannen paasweekend!

Carina, 17-4-2017

We hadden een kamer op de begane grond met een mooie vijver en gezellig zitje. Het personeel was super aardig!

Wat minder waren de zachte matrassen, maar dat is persoonlijk!

Personeel behulpzaam, maar helaas was onze kamer niet schoon gemaakt.

We kregen gelukkig een andere kamer zodat we konden uitrusten van onze eerste dag Pieterpad. Er zouden nog 2 dagen volgen.

Prima prijs/kwaliteit

Co Vavier, 13-4-2017

Vriendelijk personeel, kamer is wel basic (wat tocht via de ramen - enkel glas en slechte sluiting); TV aan de kleine kant. Goed voor een 'short-stay'.

Ontbijt goed, maar koffie uit thermoskannen zou eigenlijk vervangen moeten worden door een koffiemachine zoals bij Fletcher hotel Sallandse Heuvelrug.

Goed netjes en schoon.

Piet, 30-3-2017

Zeer vriendelijk personeel.

Voor herhaling vatbaar prima survers

Cees Vergeer, 29-3-2017

Alles was goed ik ken geen gebreke

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Hellendoorn in Hellendoorn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Hellendoorn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Hellendoorn scoort een 8.13 uit 10 op basis van 476 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: