Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Hellendoorn

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Hellendoornstersterster

6.2Voldoende

Nederland, Overijssel, Hellendoorn

6.2Voldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Hotel-Restaurant Hellendoorn voor je op een rij gezet:

• Sauna
Tonen op kaart

480 reviews over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Hellendoorn

• 2019
    5Mali17-09-2019

Niet voor herhaling vatbaar.

De kamers zijn aan een opknapbeurt toe. Tapijt is versleten en vol vlekken, muren mogen ook wel een nieuw likje verf/behang. Ruime kamer maar met een klein tafeltje waar de verf af was en 2 stoeltjes. Bed was te zacht, maar wel schoon beddengoed. Er hing een kleine tv met slechte beeldkwaliteit. WC pot mag wel vervangen worden, zat vol kalk strepen, voor de rest was de badkamer ook sterk verouderd en er was geen afzuiging. De schuifdeur naar het terras was zeer moeilijk open te krijgen, deze moest je op de kiepstand zetten om een beetje frisse lucht binnen te krijgen en er was geen hor aanwezig. Ontbijtbuffet was voldoende, broodjes zouden wat beter afgebakken kunnen worden, zagen erg bleek. Personeel was vriendelijk.

Gereisd met partner in september 2019

• 4Yv19-08-2019

Niet voor herhaling vatbaar.

Hotel heeft een flinke opknapbeurt nodig. Zowel binnen als buiten. Vies tapijt op de kamer, vol witte en gele vlekken. Ook de douche was wat smoezelig. Bedden oud, maar lagen goed. Beddengoed vol gaten. Vieze glazen bij de wasbak. Kamer stoffig, geplette muggen op plafond en lamp. Ontbijt prima, wel prijzig. Vriendelijk personeel

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10Boudewijn12-07-2019

5 sterren

Dit is nog eens klantverwachting overtreffen!

Ik wilde graag een telefonische boeking doen bij dit mooie hotel in Hellendoorn voor morgen avond. Ik sprak Marha, die me echt ontzettend goed te woord stond. Marha vertelde me dat er voor morgen helaas geen kamers meer vrij zijn, maar zonder enige moeite werd mij een kamer aangeboden in een Fletcher hotel in de nabije omgeving (15km). Ze vertelde me dat ze alles voor me ging regelen. Nadat ik nog geen minuut in de wacht had gestaan, hadden de collega’s onderling al gecommuniceerd en had ik de bevestiging in de mail.. Vaak als ik bij hotels hoor dat ze vol zitten is het gesprek snel beëindigd. Marha liet het er niet bij zitten en zorgde zonder blikken of blozen voor een snelle oplossing. Een mooi voorbeeld van snelle service, omdenken, en het overtreffen van de verwachting van een gast. Ik schrijf nooit recensies maar bij deze viel ik gewoon van mn stoel. 5 sterren.

Alleen gereisd in juli 2019

• 2018
    5Roy19-08-2018

Kan wel een flinke opknapbeurt gebruiken!

De kamer is behoorlijk groot en bedden zijn prima. Gordijnen vol met vlekken en sloten niet goed. Douche is oke. Echter vonden we veel haren van anderen:(. Balkon kan, net als het gehele hotel, wel een likje verf gebruiken. Diner is veel te duur voor hetgeen je krijgt. Een biefstuk met wat smaakloze wortels en sla voor 19.50. We kregen er nog wel wat aardappeltjes en rode kool bij. Een vriendin had slappe, witte en niet goed doorbakken friet. Geen aanrader.

Gereisd met partner in augustus 2018

• Oude reviews

5A vriend28-09-2017

Jammer

Kamer was oud, geplette vliegen op plafond, smerige witte😳Vlekken op t tapijt, scheuren gerepareerd met andere kleur verf, stoffig, lampknopjes stuk, vlekken in gordijnen, smerig oude douche, klein, bed sliep wel oké. Ontbijt was heerlijk en service mbt glutenvrij ook top!

Gereisd met partner in september 2017

• 8C H M van12-08-2017

Heel goed vriendelijke ontvangst.

Mooie kamer goed ontbijt .

Gereisd met partner in augustus 2017

• 8Annelies en Cor Dieke25-07-2017

Heel fijn hotel en goede service

Wat een attent personeel,mooie kamer en schoon.Eten was goed.Een van de betere Fletcher hotels,we komen zeker terug.

Gereisd met partner in juli 2017

• 8harm21-04-2017

hotel ligt in een fijne omgeving

Prettig ontvangen, attent personeel

• 6Marc17-04-2017

Uiteindelijk toch een fijn verblijf

Zaterdag en zondag de vrouwelijke bediening apsoluut niet klantvriendelijk. Zeer stug en traag met opnemen van bestellingen , Fletcher maakt reclame voor de Old Burger, maar kon niet na 17.00 meer besteld worden. Gelukkig maakte alle medewerkers het op maandag 2e paasdag weer goed.

• 8Carina17-04-2017

Heerlijk ontspannen paasweekend!

We hadden een kamer op de begane grond met een mooie vijver en gezellig zitje. Het personeel was super aardig!

Wat minder waren de zachte matrassen, maar dat is persoonlijk!

28 tips over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Hellendoorn

• Anja, 01-06-2014

Emmen , Noorder Dierenpark.

• Jan Poppinga, 01-05-2014

Aanrader voor mensen die gebruik maken van 1 of meerdere dagen van het Avonturenpark Hellendoorn!!!

• Jan, 19-01-2014

Probeer de bitterballen eens!

2 vragen over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Hellendoorn

• Keith, 17-04-2017

Accommodation booking

Hello, A booking has been made for us for the nights 19th, 20th and 21st June. Either under the name Annie and Keith Westmancott or Jannie Bouwhuls. Please let me know how I pay a deposit. Many thanks and kind regards Keith - Namaste

• ron scheepbouwer, 30-07-2013

koeling

wil graag weten of er een klein koelkastje in de,, deluxe kamer met bad en terras staat.

MVG, Ron scheepbouwer

katherinav, 25-05-2014

Nee Ron.Dat staat er niet.

Marja van de Braak, 05-08-2013

Weet niet, wij hadden en comfort kamer

• HuisdierenOp aanvraag

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk