Tijdelijk €25 aanbetaling

8.8FantastischScore uit 78 reviews
+20

8.8FantastischScore uit 78 reviews

We hebben de beste aanbieders voor Hotel De Uitkijk voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

78 Reviews over De Uitkijk

• 6Joekel1519-10-2019

Na een middag als vandaag zeker geen aanrader.

Vandaag er geweest voor een jubileum receptie het begon met een kop koffie die half vol was en koud we zaten met 6 personen aan een tafel en er werd een plankje met 5 koekjes neergezet . Nadat mijn glas leeg was en er werd gevraagd of ik nog iets wilde drinken heb ik de ober zeker 20 min niet weergezien. Op het einde een heerlijk broodje hamburger maar die is lekkerder als die warm is.

• 10Fam. Kramer30-12-2017

Gastvrijheid hoog in het vaandel

Je eet hier voortreffelijk; wij waren er met de Kerst en hebben genoten van de wild-specialiteiten. Speciaal willen we de (nog jonge) sommelier vermelden: goed onderlegd en mooie wijnkeuzes bij het wijn-arrangement. Onze kamer was zeer comfortabel, met een heerlijk bed en een ruim bemeten inloopdouche. Ontbijt: uitgebreid, goed verzorgd buffet.

• 8Ben08-10-2017

Mooi gelegen klassiek hotel

Het hotel ligt in een bos. Goed uitgangspunt voor wandelingen en fietstochten. Groot terras met uitzicht op heideveld. Naar het dorp lopend via heideveld in ongeveer 10 minuten, terug iets langer omdat het hotel wat hoger ligt. Ontbijt en diner prima.

• 9Jonker27-08-2017

Een goed Hotel en en erg lekker gegeten met veel smaak.

• 10Pim Perquin05-08-2017

Fantastisch - een aanrader !!!

Wij zijn met vrienden ook dit jaar weer voor 5 dagen in hotel "Landgoed de Uitkijk" te Hellendoorn geweest. Het was weer een feestje. Prima kamers, bijzonder goed eten en ... ontzettende vriendelijke directie en medewerkers. Je voelde het enthousiasme van alle medewerkers en zij stelden alles in het werk gesteld om het je zo aangenaam mogelijk te maken. Doordat wij ook vorig jaar een week in dit hotel verbleven, werd deze hernieuwde kennismaking ook door allen, directie en medewerkers, bijzonder gewaardeerd en gaf ons het gevoel van "thuis"komen. Kortom wij vinden dit hotel een aanrader en we gaan beslist weer een keertje terug. Een tien geven is daarom feitelijk niet voldoende, daarom geven wij dit hotel een 10+. Riet en Pim Perquin.

• 10Fons en Rieni Geerdinck - van Huet30-06-2017

Geweldig!

Op 23 juni j.l. trouwde onze dochter Judith met haar Rob bij de Uitkijk. We hadden geluk met het zomerse weer, zodat de trouwceremonie en het diner buiten konden plaatsvinden. De bruiloftsdag was tot in de puntjes verzorgd en de mensen van de Uitkijk krijgen van ons op alle fronten een 10! Het diner was verrukkelijk, de kamers comfortabel, het ontbijt uitgebreid. Wij komen graag nog eens terug.

• 9Ellie Meijer en Tom Martens09-06-2017

om naar uit te kijken

Je wordt gastvrij ontvangen. Ik heb diabetes 2 en alle gerechten worden puur gemaakt. Niets was te veel. Het dessert wat bij veel hotels en restaurants voor diabetes op de kaart staat is het kaasplankje! Bij de uitkijk niet. Suikervrij ijs zelf gemaakt met verse vruchten is met liefde gemaakt.

• 10Randi Stas14-05-2017

Geweldig Hotel met fantastisch restaurant!

Knus en verzorgd hotel restaurant op prachtige plek met mooie terrassen!! Bediening en service verdienen een 10, zó vriendelijk en servicegericht en dan kun je hier ook nog eens gewèldig (!!!) lekker eten ook!! Hebben van iedere gang gesmult! En deze waardering werd alom gedeeld door hele grote groep met wie wij verbleven in dit fijne hotel!! Een dikke 10 voor alles! Komen zeker terug!!

• 10TMV17-04-2017

Uitstekende service, prachtige plek

Goed verzorgd, net gerenoveerd.

• 10Anja25-03-2017

Puur Genieten!

Wat een heerlijk arrangement 'Puur Genieten'. 3 gangen diner een vrije keuze uit de kaart met voortreffelijke smaaksensaties. Lekker ontbijtbuffet met heerlijk warm landbrood, pistoletjes, croissants, ei, divers beleg, yoghurt met ontbijtgranen, sapjes. Echt voor ieder wat wils. Uitbundige borrelplank doet de naam ruimschoots eer aan. De 2e avond opnieuw in het hotel gedineerd, want dat was het meer dan waard! Om het compleet te maken: vernieuwde kamers, heerlijke bedden, pracht locatie (in het bos), enthousiaste eigenaren en super vriendelijk personeel. Kortom een plek om met veel plezier naar terug te keren. Petje af

Hotel De Uitkijk info

• LiftenNiet beschikbaar