Hotel De Uitkijk

Kleine hotelsWeer vandaag15°5°
Hotel De Uitkijk
9,1

78 reviews over Hotel De Uitkijk in het Nederlands

Gastvrijheid hoog in het vaandel

Fam. Kramer
30-12-2017

Je eet hier voortreffelijk; wij waren er met de Kerst en hebben genoten van de wild-specialiteiten.

Speciaal willen we de (nog jonge) sommelier vermelden: goed onderlegd en mooie wijnkeuzes bij het wijn-arrangement.

Onze kamer was zeer comfortabel, met een heerlijk bed en een ruim bemeten inloopdouche.

Ontbijt: uitgebreid, goed verzorgd buffet.

Mooi gelegen klassiek hotel

Ben
8-10-2017

Het hotel ligt in een bos. Goed uitgangspunt voor wandelingen en fietstochten. Groot terras met uitzicht op heideveld. Naar het dorp lopend via heideveld in ongeveer 10 minuten, terug iets langer omdat het hotel wat hoger ligt. Ontbijt en diner prima.

Jonker
27-8-2017

Een goed Hotel en en erg lekker gegeten met veel smaak.

HotelSpecials.nl

Fantastisch - een aanrader !!!

Pim Perquin
5-8-2017

Wij zijn met vrienden ook dit jaar weer voor 5 dagen in hotel "Landgoed de Uitkijk" te Hellendoorn geweest. Het was weer een feestje. Prima kamers, bijzonder goed eten en ... ontzettende vriendelijke directie en medewerkers. Je voelde het enthousiasme van alle medewerkers en zij stelden alles in het werk gesteld om het je zo aangenaam mogelijk te maken. Doordat wij ook vorig jaar een week in dit hotel verbleven, werd deze hernieuwde kennismaking ook door allen, directie en medewerkers, bijzonder gewaardeerd en gaf ons het gevoel van "thuis"komen.

Kortom wij vinden dit hotel een aanrader en we gaan beslist weer een keertje terug. Een tien geven is daarom feitelijk niet voldoende, daarom geven wij dit hotel een 10+. Riet en Pim Perquin.

Geweldig!

Fons en Rieni Geerdinck - van Huet
30-6-2017

Op 23 juni j.l. trouwde onze dochter Judith met haar Rob bij de Uitkijk. We hadden geluk met het zomerse weer, zodat de trouwceremonie en het diner buiten konden plaatsvinden. De bruiloftsdag was tot in de puntjes verzorgd en de mensen van de Uitkijk krijgen van ons op alle fronten een 10! Het diner was verrukkelijk, de kamers comfortabel, het ontbijt uitgebreid. Wij komen graag nog eens terug.

om naar uit te kijken

Ellie Meijer en Tom Martens
9-6-2017

Je wordt gastvrij ontvangen. Ik heb diabetes 2 en alle gerechten worden puur gemaakt. Niets was te veel. Het dessert wat bij veel hotels en restaurants voor diabetes op de kaart staat is het kaasplankje! Bij de uitkijk niet. Suikervrij ijs zelf gemaakt met verse vruchten is met liefde gemaakt.

Geweldig Hotel met fantastisch restaurant!

Randi Stas
14-5-2017

Knus en verzorgd hotel restaurant op prachtige plek met mooie terrassen!! Bediening en service verdienen een 10, zó vriendelijk en servicegericht en dan kun je hier ook nog eens gewèldig (!!!) lekker eten ook!! Hebben van iedere gang gesmult! En deze waardering werd alom gedeeld door hele grote groep met wie wij verbleven in dit fijne hotel!! Een dikke 10 voor alles! Komen zeker terug!!

Uitstekende service, prachtige plek

TMV
17-4-2017

Goed verzorgd, net gerenoveerd.

Puur Genieten!

Anja
25-3-2017

Wat een heerlijk arrangement 'Puur Genieten'.

3 gangen diner een vrije keuze uit de kaart met voortreffelijke smaaksensaties.

Lekker ontbijtbuffet met heerlijk warm landbrood, pistoletjes, croissants, ei, divers beleg, yoghurt met ontbijtgranen, sapjes. Echt voor ieder wat wils. Uitbundige borrelplank doet de naam ruimschoots eer aan.

De 2e avond opnieuw in het hotel gedineerd, want dat was het meer dan waard!

Om het compleet te maken: vernieuwde kamers, heerlijke bedden, pracht locatie (in het bos), enthousiaste eigenaren en super vriendelijk personeel. Kortom een plek om met veel plezier naar terug te keren. Petje af

Gewoon Fantastisch

Jos de Haas
6-2-2017

Gastvrijheid zoals je het het liefste ziet. Geweldig lekker gedineerd

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Uitkijk in Hellendoorn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Uitkijk zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.