Camping 't Rheezerwold

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag2°-2°
Camping 't Rheezerwold
9,1

85 reviews over Camping 't Rheezerwold in het Nederlands

Het is een grote keurig onderhouden camping met uitstekende voorzieningen. Ook het sanitair was keurig schoon en voldoende.

De comfortplekken zijn krap. Een caravan, bijzettentje en auto wordt passen en meten. In de hoeken sta je bijna luifel aan luifel. De XL comfortplekken zijn groot, de ene wel veel groter dan de andere. Ongelijke verdeling.

Het binnen en buiten zwembad zijn super, zeker ook de nieuwe glijbaan is een topper! De brasserie en snackbar zijn erg netjes en hebben een goed assortiment.

Animatie is groots opgezet met shows, bingo, springkussens etc.

Het personeel is zeer onpersoonlijk. De receptioniste is zelfs ongemotiveerd. Toen wij onverwachts 5 dagen eerder vertrokken gaf ze ons de slagboomborg terug en zei net aan goeie reis. Geen interesse in de zin van of het naar wens is geweest, of 'we zien dat jullie eerder vertrekken', of wat dan ook. Ook de medewerker in de winkel kan nauwelijks gedag zeggen.

Geen gastvrijheid!

Karin Greven,
22-8-2018

Geweldige vakantie gehad! Super schone camping met hardwerkende mensen. Voor jong en oud wordt er van alles georganiseerd... Buitenbad was iets aan de koude kant maar dat mocht de pret niet drukken. Hier merk je echt dat mensen hun werk met plezier doen.

Wij hebben voor een midweek een chalet gehuurd welke extreem goed verzorgd was ten opzichte van andere parken (keten) - Ondanks dat het hoogseizoen was is het chalet brandschoon opgeleverd en hoefden wij letterlijk alleen onze spullen even naar binnen te brengen.

De kinderen konden direct spelen en werden opgenomen in de groep en deden mee met de vele activiteiten die door een goed recreatieteam zorgvuldig werden georganiseerd. Wij hebben de kinderen onwijs zien genieten en waren daardoor zelf ook even op vakantie.

Superfijn vonden wij ook de brasserie waar we meer dan eens hebben kunnen eten vanwege de uitgebreide kaart. Leuk en vlot personeel helpt je graag aan een fijne vakantie beleving.

Al met al kan ik niet anders concluderen dat we ons heerlijk hebben vermaakt en werkelijk hebben genoten.

Fijne plek.

Hanneke,
10-8-2018

Fijne camping met mooi privé sanitair. De kampeerplekken met privé sanitair zijn heel ruim!

Leuk buitenzwembad met familieglijbaan, bubbelbank en stroming.

Jammer dat de kinderen s avonds niet in het binnenbad mogen zwemmen.

Klein winkeltje voor als je iets vergeten bent met boodschappen doen. Elke ochtend verse broodjes.

Brasserie en cafetaria prima !

Animatie leuk en afwisselend.

Kortom fijne plek voor een ontspannen vakantie.

Familie Bos,
9-8-2018

Het is een super camping. Niet te groot maar alle faciliteiten zijn aanwezig. De kinderen vermaken zich erg goed met het animatie programma. Het nieuwe zwembad is top! Eten is goed en het personeel is erg vriendelijk. Ook wordt er heel vaak schoongemaakt en is alles netjes en verzorgd dat is echt een pluspunt!

Nooit meer anders !! Fantastisch

Bakker,
4-8-2018

Als je lekker wilt genieten en de kinderen veel vakantie plezier wilt bieden, is dit echt een aanrader!!

Er is van alles te doen waardoor je als ouders zijnde ook wat meer tot rust komt!

Vriendelijk personeel, mooie schone maar veilige camping!

En dan het zwembad wauw wat hebben ze dat mooi gemaakt dat wij zelf als ouders zijnde het zwembad ook niet meer uitwillen.

Kortom een super vakantie bij Camping Rheezerwold

Het is Fantastisch

Fam. Cornello,
12-7-2018

We gaan hier al jaren naar toe. Het is een top camping. Zo netjes. De Fam. Palstring zijn altijd behulpzaam en we verwonderen ons hoe ze elk jaar de campinggasten verrassen met nieuwe dingen. Zo is er een nieuw buitenzwembad gekomen. Een prachtig ding. Met een grote glijbaan. Wat vinden de kinderen het geweldig. Altijd voor de gasten leuke dingen georganiseerd We hopen hier nog jaren heen te kunnen gaan. Echt een aanrader!!!!!

Een gezellige familie camping

Fam.Kurvink,
6-6-2018

Mei 2018 super weer en dat was genieten in het nieuwe buitenbad en de familie glijbaan . samen met onze kleinkindere er af prachtig !!

Mooie verzorgde vakantiepark met alles bijdehand speeltuin , veel speel attributen over de camping verdeeld, cafetaria , winkel en brasserie goed en gezellig eten en drinken en met warm weer een lekker ijsje .

Mooie camping!

jah,
20-10-2017

Super camping! We waren met kinderen en tieners en hebben heerlijke dagen gehad op deze camping: mooie, zeer schone accommodatie. Netjes onderhouden velden en omgeving. Vriendelijk personeel. Lekker zwembad wat veel open is, omdat het rustig was op de camping waren onze kinderen er vaak alleen en genoten enorm. Leuke sportvelden en speelplaatsen. Vooral de tennisbaan en voetbalvelden met digitale doeltjes vielen in de smaak.

Echt een aanrader dus!

Top vakantie. Voor herhaling vatbaar

Ingrid,
7-9-2017

Gezellige familie camping voor jong en oud. Goede sfeer, hoop te doen en veel gezellige mensen

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping 't Rheezerwold in Hardenberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping 't Rheezerwold zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.