Camping 't Rheezerwold

99 reviews over Camping 't Rheezerwold

• 2019
    9Marije04-11-2019

Aanrader

Prachtig park, ook in de herfstvakantie. Animatie was aanwezig en erg leuk. We hebben volop genoten.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 9Hans31-10-2019

Een prachtig vakantie park !!

Mooie verzorgde vakantiepark met alles bijdehand binnenzwembad , buitenzwembad met familie glijbaan mooie speeltuin , veel speel attributen over de camping verdeeld, cafetaria , winkel en brasserie goed en gezellig eten en drinken en met warm weer een lekker ijsje .Elk jaar zijn er weer verbeteringen , en gezellige en behulpzaam personeel.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 7Miranda15-09-2019

Kom met een oplossing

Erg fijne camping alleen als er een probleem is komen ze niet met een oplossing. Het gaat hier om matrassen die een flinke kuil der in hebben dat slaapt bijna tot niet als je der 10 dagen verblijft. Als eigen oplossing dekbed der onder maar dat is natuurlijk van de gekke terwijl je aan de overkant de nieuwe matrassen naar binnen ziet gaan had je volgens mij keurig kunnen zeggen zullen we deze voor uw even neer legen. Maar nee deze zijn voor de volgende mensen die al een week vrij staan. Nog iets de afstand bediening ging stuk wat vervelend dan druk uw de knopjes toch in aan de zijkant van de tv. En wij hebben geen afstand bedieningen op voorraad krijg je dan te horen. Maar nogmaals kom met een oplossing. Dan haal je toch even een afstandbedieng uit een ander verblijf want zeker alles is niet volgeboekt 3 kwart staat hier nu leeg. Waar het vooral om gaat is kom met een oplossing al zijn dit maar kleine dingetje voel me niet gehoord.

• 6Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 10De Jong21-08-2019

Erg leuke en complete camping

Erg leuke camping, mooie uitgebreide voorzieningen en toch niet te grote camping. Heel gemoedelijk. De kinderen hebben zich uitstekend vermaakt op de sportvelden, vooral de interactieve pannakooi vonden ze geweldig. Lekker dat je zowel binnen als buiten kunt zwemmen. We hadden een chalet gehuurd direct bij de camping, die was erg schoon, heel ruim en compleet. Fijn dat ze ook niet zo dicht op elkaar staan en iedereen genoeg ruimte heeft voor z'n auto en een tuintje. We hebben een erg fijne vakantie gehad.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Daisy26-07-2019

Volgend jaar weer!

Ontzettend gastvrij, zowel de receptie als het restaurant (met heerlijk eten!), fijne locatie, voorzieningen zijn goed geregeld en altijd schoon en een prachtige omgeving!

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 7Wij21-07-2019

Mooie niet al te grote camping top

Top camping alles zeer netjes en schoon snackbar en WInkel erg goed maar aan de zeer prijzige kant. Ook de zwembaden buiten en vooral binnen veel te koud. Maar verder is alles er super

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9nijen25-06-2019

zeker voor herhaling vatbaar!

een zeer nette camping, als je de camping op rijdt, zie je dat alles netjes onderhouden wordt, gras gemaaid, geen rommel op de grond. Velden zijn leuk opgezet zodat het niet massaal lijkt. groot voordeel vond ik dat je de douchekop in hoogte kunt verstellen en zeep om je handen te wassen na het toiletteren. Geweldig speelgedeelte voor de kinderen!

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 9Fam. HUSERS10-06-2019

Goed en gezellig park Voor de kids heel leuk.

Hele mooie en schone camping. 6 pers. Mobielhome vonden wij wel aan de kleine kant. Voor 6 personen weinig ruimte . Maar wel heel schoon en netjes.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 8Harald30-05-2019

Prima camping met goede faciliteiten

Wij stonden hier een lang weekend in het voorseizoen met onze tent. Geboekte comfortplaats bleek een zandvlakte. Plek ernaast gekregen deze was wel keurig voorzien van gras. Plaatsen variëren wel behoorlijk in afmetingen. Elk veldje heeft een speeltoestel voor jongere kinderen. Binnenzwembad keurig netjes maar niks bijzonders, buitenbad niet gebruikt. Camping is keurig onderhouden en schoon. Schoonmaak van het sanitair vonden wij minder, herentoiletten roken niet fris en het duurde meer dan een dag voordat een zwaar vervuild toilet was schoongemaakt. Eten in de brasserie is prima voor een redelijke prijs. Personeel was zeer vriendelijk. Bij de receptie kwalitatief zeer goede skelters of bolderkar te huur. Twee minpunten: 1. de gratis wifi is slecht, de betaalde wifi is net zo slecht. 2. langs de velden Merel en Nachtegaal loopt een zandweg waar al vroeg veel landbouwverkeer langs komt brullen. Toch is deze camping zeker een aanrader!

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

7 tips over Camping 't Rheezerwold

• dijo, 10-10-2013

Centrale ligging,hardenberg/ommen/coevorden. Men wordt zeer persoonlijk behandeld.

• Anja, 05-09-2013

De dierenweide, wat een lief hangbuikzweintje

• Jos H, 22-08-2012

Ook de omgeving is zeer de moeite waar en de mogelijkheid tot het maken van interessante fietstochten is gegeven.

0 vragen over Camping 't Rheezerwold

• SchaduwplaatsenAanwezig