Camping 't Rheezerwold *****

WebsiteLink naar website

77 reviews over Camping 't Rheezerwold in het Nederlands

Mooie camping!

jah, 20-10-2017

Super camping! We waren met kinderen en tieners en hebben heerlijke dagen gehad op deze camping: mooie, zeer schone accommodatie. Netjes onderhouden velden en omgeving. Vriendelijk personeel. Lekker zwembad wat veel open is, omdat het rustig was op de camping waren onze kinderen er vaak alleen en genoten enorm. Leuke sportvelden en speelplaatsen. Vooral de tennisbaan en voetbalvelden met digitale doeltjes vielen in de smaak.

Echt een aanrader dus!

Top vakantie. Voor herhaling vatbaar

Ingrid, 7-9-2017

Gezellige familie camping voor jong en oud. Goede sfeer, hoop te doen en veel gezellige mensen

Niet slecht

Ronald, 4-9-2017

Nette camping, goed verzorgd, leuk animatie team met een licht budgetprobleem (1e prijs play back show was een van zilverfolie gefreubelde beker) . Kantine is wel aardig, iets aan de dure kant en wat matige service (1bakje nootjes op de bar voor 12 man en dan ook nog alleen maar bij de kennissen van de eigenaar vanbuiten de camping). Personeel is bij tijden enigszins apatisch. Winkeltje is peperduur. Zwembad is leuk voor kinderen tot een jaar of 10

In de zomermaanden wordt er wel groot uitgepakt met activiteiten op het sportveld (stormbanen, waterspektakel enz....)

Al met al geen reden om niet terug te komen..........

We hebben een aantal aanbieders voor 't Rheezerwold voor je op een rij gezet:

Ondanks topzomer drukte was het sanitair keurig schoon en dat vind ik heel belangrijk. Geweldig animatieteam, zeer vriendelijke en gastvrije eigenaren en we hebben ook heerlijk gegeten in het restaurant.

De kampeerplekken zijn meer dan royaal en worden keurig onderhouden. Prachtige speeltuin en sportveld bij de ingang van de camping en leuke kleinere speeltuintjes verspreid over de veldjes. Na heel lang nadenken misschien een klein minpuntje; het binnenzwembad galmt enorm. Misschien iets aanpassen in de geluidsisolatie???? Al met al een topcamping!!!

Droomvakantie van mijn kinderen

Leontina van der Meer, 9-8-2017

We zijn meerdere keren naar deze camping geweest en komen jaarlijks nog een dagje langs bij familie die er staat. Mijn kinderen gaan het liefst 3 weken hier heen. Zelf willen we graag ook wel eens naar het buitenland. De animatie is enthousiast en erg afwisselend. Alles ziet er keurig netjes en schoon uit. Je kunt er heerlijk eten in het restaurant en de familie die het runt zeer vriendelijk! Een echte aanrader!!

Super camping!

Lianne Loonstra, 17-7-2017

Chalet gehuurd en vanaf moment 1 een super tijd gehad! Alles schoon en netjes in en rondom het chalet. Animatie super en eten heerlijk. Personeel is vriendelijk en heel lief met de kids. De wollie ijsjes vielen erg in de smaak. Zwembad is heerlijk en schoon We komen hier zeker snel terug!

Mooie camping

D B, 9-6-2017

Mooie camping, een hoop te doen voor onze peuter van bijna 3 jaar. Speeltuintje op het veld ideaal. Douchesysteem wat onhandig max 5 minuten per persoon per dag, wel de 5 minuten volmaken want douche je 4 minuten doet hij de volgende ronde de laatste minuut en moet je redelijk lang wachten voor hij aan de nieuwe 5 minuten begint. 'S avonds een hoop herrie op het veld, ook al staat er in de regels dat het vanaf 22.00 uur rustig moet zijn en van 00.00 uur stil.

Zwembad was redelijk klein en koud maar voldeed wel voor een uurtje waterplezier.

Eten in het restaurant was erg goed, behalve de pannenkoek die was licht verbrand. Leuke kleine mini pizza's voor de kinderen.

Mooie wandeling kunnen maken in de omgeving.

Minpunt vond ik wel dat er weinig uitlaat mogelijkheden waren voor de hond, alleen buiten de camping en je kan er ook alleen maar aan de voorkant af waardoor als je achter op het laatste veld staat je zeker 10 minuten onderweg bent. Een achteruitgang zou fijn zijn.

Uitstekende camping met goede faciliteiten

Ron, 29-5-2017

Attent personeel en goede prijs/kwaliteit

Prachtige camping

Sjaak en Helga, 13-5-2017

Een super mooie camping met zeer ruime plaatsen en een super schoon sanitair. Het personeel is geweldig en zeer betrokken.

Ruime schone camping! Wij zaten in een huurchalet, was nog gloednieuw dus nog heel mooi! Personeel is vriendelijk en de plekken ruim en voldoende privacy! Park zelf ook schoon en netjes, genoeg te doen het is maar net wat je verwacht natuurlijk. Omgeving mooi en fijn om te fietsen,leuke stad Hardenberg.

Online kan je ontbijtje bestellen, zelf ff halen, heerlijke warme broodjes en vers sapje! Volgend jaar weer.

We hebben een aantal aanbieders voor 't Rheezerwold voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping 't Rheezerwold in Hardenberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping 't Rheezerwold zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping 't Rheezerwold scoort een 8.26 uit 10 op basis van 77 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: