Camping Kampeerdorp De Zandstuve

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag26°15°
Camping Kampeerdorp De Zandstuve
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Kampeerdorp De Zandstuve voor je op een rij gezet:

762 reviews over Camping Kampeerdorp De Zandstuve in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Warme maar zeer geslaagde kampeervakantie

Juckers
21-7-2018

Mooie camping voor gezinnen met kinderen van 4 tm 14

Bij volle camping en mooi weer zwembad wel wat aan kleine kant

Maar dan kan je mooi uitwijken naar meertje om de hoek

Wij stonden met een grote vouwwagen(inclusief luifel 12m diep) op het veld Cobus en hadden genoeg plek

Onze dochters 2jaar en 9maanden hebben zich goed vermaakt op dit veld met eigen speeltuin

2 weken gestaan met on-nederlands warm weer , op het veldje lastig schaduw te vinden .

een zeer uitgebreid entertainment met veel herkenning voor de jongste jeugd

Vooral de dagelijks optocht over de camping om in het theater Cobus de uil op bed te doen is zeer succesvol

Buiten ons om veel activiteiten over de dag verdeeld voor oudere jeugd. Zag er altijd geslaagd uit maar nooit aan mee gedaan door de leeftijd van onze dochters

Wij zouden zeker terug komen al is het alleen al vanwege de herkenning van de liedjes door onze dochters

Voor herhaling vatbaar!

Fam. Keuter
19-7-2018

Zeer nette en mooie kindercamping! Accommodatie was tiptop en stond op een mooi veldje met in het midden een speeltoestel met zand. Kids vermaakten zich hier de hele dag met andere kinderen. Een top week gehad met 2 kleine kinderen. Het animatieteam was erg goed en kobus de uil was favoriet! Alleen maar pluspunten!

Als tip: Wij misten gezellige muziek op het plein voor de sfeer en gezelligheid. (Af en toe stond zacht de radio aan)

In alle opzichten FANTASTISCH!!!

Thea
17-7-2018

Geweldig kampeerdorp. Goed nagedacht over het hele concept. Zeer klant/kindvriendelijk. Mooie locatie, prachtige accommodatie en een geweldig animatieteam met vele activiteiten voor alle leeftijden. Betrokken, deskundige en zeer behulpzame medewerkers. We voelden ons écht welkom en hebben een superfijne week doorgebracht op de Zandstuve. Een echte aanrader!

Nooit meer

Frank
    17-7-2018

Camping is verre van 5 sterren!!! Vies klein zwembad, betaalde WiFi die slecht werkt, kleine staanplekken. Camping is veel te duur voor wat je krijgt!

fantastisch

Familie Van Asch - Van Assche
    15-7-2018

zeer ruime plaatsen met goede individuele nutsvoorzieningen (elektr., wateraansluiting en kabel TV), veel en propere sanitaire voorzieningen, douches met afneembare doucheslang/kop, aangename zwembaden voor de kinderen, leuk animatieteam.

Honden zijn toegestaan, maar op aparte verblijfsplaatsen. De plaats waar wij op stonden, waren de honden niet toegestaan en dit werd dan ook gerespecteerd.

Vanuit de kamplocatie kan je met de kinderen naar volgende locaties als uitstap:

- Apenheul: 1 uur rijden. Zeeeeeer fantastisch. Zeker een aanrader

- Slagharen: 15 minute rijden. Is leuk om er een dagje door te brengen, maar we hadden precies net iets meer verwacht van dit park

- Hellendoorn: 45 min. rijden. Was fantastisch. De beelden op Youtube brengen naar onze mening niet voldoende de pracht over die dit park verdient.

- Knoflookpad-route: op 5 min. wandelen van de camping. Heel leuke ervaring.

- leuke en aangename (in de schaduw) fietsroutes.

Super met 3 kleine kinderen!

Vogeltjes
    13-7-2018

Super. We hadden een stuuf lodge buur en hebben 3 kleine kinderen (oudste 5). Accommodatie was erg goed. Camping met geweldige animatie en overal speelveldjes tussen de accomodaties en kampeerplaatsen. Zwembad was voor ons ook ideaal. Leuke binnenspeelplaats. Erg genoten van onze vakantie.

Mooie camping met prima faciliteiten

Daan
    13-7-2018

Prachtige camping met prima faciliteiten voor jonge kinderen. We zaten in een de Waard tent en dat was voor onze kinderen erg leuk. Goede bedden en toch het kampeergevoel. Aanwezigheid van keukentje, TV en electrische kachel voor nacht is perfect. Je hoeft de camping niet af. Nieuwe toiletgebouw om de hoek en netjes afgewerkt. De moeite waard voor een weekje met kinderen.

Top weekend

Manon
    9-7-2018

Super schoon, mooi park met geweldig zwembad voor kleine kinderen

Geweldig leuk!

Oostdijk
    8-7-2018

Wij zaten in de Rheezerlodge 6p.

Geweldig leuk voor onze dochter van 3,5. Slapen in de bedstee, speeltoestel in het midden van het veld met een zandbak erbij. Zo zijn vriendjes zo gemaakt.

Zwembad is ook erg goed gedaan, lekker warm binnen voor de kleintjes en nog lekker ruim buiten voor de volwassenen ook.

Nu was het bij ons geen hoogseizoen en ik weet niet of iedereen in het zwembad zou kunnen als alles vol was.

Verder alles aanwezig voor een fijne vakantie, winkeltje goed lekker vers brood etc.

Het thema met Cobus de uil is natuurlijk voor een 3,5 jarige peuter helemaal top!

Het was geweldig voor het tweede jaar op rij!

Marielle
    8-7-2018

De hele dag vermaak voor de kinderen, je hoeft in principe de camping niet af. Daarom als ouders zijnde ook echt vakantie gehad.

Het binnenzwembad is wel vrij klein, dat is het enige minder positieve puntje.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Kampeerdorp De Zandstuve in Hardenberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Kampeerdorp De Zandstuve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Kampeerdorp De Zandstuve scoort een 8.79 uit 10 op basis van 762 reviews.