Camping Kampeerdorp De Zandstuve

8.8Fantastisch

• 8.4Eetgelegenheden
  • 8.9Staat v/h sanitair

Zoover silver Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor Kampeerdorp De Zandstuve voor je op een rij gezet:

Meer camping info

Als je op zoek bent naar een leuke kindercamping/glamping, dan zit je bij camping De Zandstuve in Hardenberg goed. Slaap midden in de natuur en geniet samen met de kids van het zwemparadijs, het indoor speelkasteel en de vele speeltuinen. Bezoek een van de pretparken in de buurt of maak prachtige wandelingen in het Vechtdal.

1109 reviews over Camping Kampeerdorp De Zandstuve

• 9Fam Schonewille06-07-2020

Het is een mooie, kindvriendelijke, schoon en nette camping, met heel mooi en schoon privesanitair. Ruime plekken en goed onderhouden. In een prachtig natuurgebied.

• 10Staat v/h sanitair

Wouter van der Meer, Parkmanager, 07-07-2020

Stuversbedankt voor jullie mooie review! We hopen jullie snel weer te mogen begroeten op ons park! Tot stuuf

Gereisd met partner in juni 2020

• 9Danielle06-07-2020

Zeer netjes

Wij stonden op een ruime kampeerplaats met speeltoestel op het veldje en dichtbij het nieuwe sanitairgebouw wat er schoon en netjes uit zag. Op de camping is genoeg te beleven, ze hebben een prachtig zwembad en er is volop animatie aanwezig. Voor de dagelijkse boodschapjes kan je makkelijk terecht in het winkeltje op de camping maar met de fiets of auto zit je ook zo in het centrum van Hardenberg. En ook de horeca op de camping mag niet vergeten worden, heerlijke pizza's hebben ze er!

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Wouter van der Meer, Parkmanager, 06-07-2020

• 8Familie A06-07-2020

Fantastische 2 weken gehad!

We zaten in een familiechalet op het "Stiefje". Prachtige plek, overzichtelijk en speeltuintje voor de deur. Dicht bij de faciliteiten. Het weer zat ook mee, prachtige zonnige dagen gehad. Kinderen verheugden zich er enorm op om Cobus weer te zien. Zaten in de dreumes weken. Veel te doen voor de kinderen, ondanks de corona tijd heeft de Zandstuve er heel wat leuks van opgezet. Dikke pluim! Personeel erg vriendelijk.

Wouter van der Meer, Parkmanager, 06-07-2020

• 9Carola Bijveld - Doodkorte29-06-2020

Het was stuuftastisch !

We verbleven uiteindelijk 12 dagen op Kampeerdorp de Zandstuve. Tijdens ons verblijf hadden we deze namelijk verlengd. Wat erg prettig is, is dat elk veldje een speeltoestel heeft ( afgestemd op de leeftijd van je kinderen ). Wij verbleven in de Rheezerlodge DeLuxe ( Hoog ) dus houd je niet van camping dan is glamping ook mogelijk. Het personeel is erg vriendelijk, de animatie is goed, en de blauwe uil ( Kobus ) vinden alle kinderen fantastisch. En bijna alles regel je vanuit thuis of op vakantie vanuit je luie stoel met de Zandstuve app.

Wij zijn enorm fan !

Wouter van der Meer, Parkmanager, 01-07-2020

• 9Familie Klopman27-06-2020

Fijne, gezellige vakantie

Heerlijke vakantie gehad tijdens de dreumesweken op de zandstuve. We verbleven in een familiechalet op een gezellig veldje, met speeltuin en een hoop andere kindjes. Onze zoon heeft zich geen moment hoeven vervelen dankzij de leuke diverse activiteiten van de animatie, de vele speeltuintjes, de binnenspeeltuin en het zwembad. Inschrijven voor activiteiten via de app ging prima. Er waren nog veel meer mooie glamping accommodaties op de camping, allemaal.op veldjes met een speeltoestel, erg prettig. Op 3km afstand van Hardenberg, gezellig stadje met mooi groot natuurpark. In de omgeving ook zat leuks te doen.

Wouter van der Meer, Parkmanager, 30-06-2020

• 9Familie27-06-2020

Zeker voor herhaling!

Grote camping, genoeg ruimte en privacy. Accomodatie (rheezer lodge) heel mooi, ruim, schoon. Net even luxer dan een tent. Elk veldje heeft speeltuinte. Erg overzichtelijk allemaal. Zwembad super leuk voor de jongere kinderen. Ook fietsen en skelter verhuur mogelijk. Top! Medewerkers ook super vriendelijk.

Wouter van der Meer, Parkmanager, 30-06-2020

• 6Marnix25-06-2020

Mooi voor een keer

Nette schone camping/park. Veel van verwacht na goeie reviews. Zwembad kan je niet zonnen of chillen. Geen gras of ligbedje. En een kind onvriendelijk peuter bad met een golf water wat naar beneden komt. Hapje eten en drinken is ook niet echt gezelligheid. Net een middelbaar schoolpleintje. De dag van vertrek mag je geen gebruik meer maken van de fataliteiten! De camping plekken en sanitair zijn prima!! Alles is netjes schoon. Elk straatje heeft zijn eigen speeltuintje. Lekkere pannenkoekenhuis beging van de weg naar de camping😋

• 6Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Wouter van der Meer, Parkmanager, 28-06-2020

Dag Marnix. Bedankt voor je recensie. Wat jammer dat je niet een fantastisch beeld hebt gekregen van ons park. We nemen je feedbackpunten mee en kijken wat we kunnen verbeteren. We hopen je nog eens te mogen ontvangen op ons park! Tot stuuf!

• 8Marissa25-06-2020

Mooie, schone camping met veel faciliteiten

Prachtige camping met fijne accommodaties. De veldjes zijn zo ingericht dat de huisjes uitkijken op een speelveldje. We verbleven in een Vechtlodge, deze was van alle gemakken voorzien. Zwemmen via inschrijven via de app ging super, evenals het bestellen van frietjes of pizza. Van het uitgebreide animatie programma hebben we geen gebruik gemaakt, onze peuter vond de speeltuin voor het huisje al geweldig genoeg. Omgeving is ook genoeg te doen! Enigste punt is dat er wel gerookt mag worden, en er ook ouders zijn die dat in de speeltuin doen helaas. Het winkeltje ging ook pas om 8.30 open, terwijl de meeste kleine kinderen al veel eerder aan het ontbijt willen. Maar verder een top verblijf gehad!

• 8Staat v/h sanitair

• 9Marloes24-06-2020

Stuversleuke vakantie met onze kinderen!

Verheug je op een complete vakantie met veel aandacht voor de kinderen! Handige app beschikbaar met alle info en bestelmogelijkheden. Schone camping, vriendelijke medewerkers.

• 8Jacqueline22-06-2020

Heerlijke vakantie!

We hebben een erg fijne vakantie gehad. Het animatieprogramma was leuk voor onze dreumes op een mooi schoon park waar in mijn beleving je kinderen op blote voeten kunnen lopen. Overal wel een speelgelegenheid en leuke uitstapmogelijkheden. Het park is gezellig ingericht.

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair