Camping Kampeerdorp De Zandstuve

• 8.8Staat v/h sanitair

Zoover silver Award 2018

Meer camping info
Tonen op kaart

Als je op zoek bent naar een leuke kindercamping/glamping, dan zit je bij camping De Zandstuve in Hardenberg goed. Slaap midden in de natuur en geniet samen met de kids van het zwemparadijs, het indoor speelkasteel en de vele speeltuinen. Bezoek een van de pretparken in de buurt of maak prachtige wandelingen in het Vechtdal.

Contact

1071 reviews over Camping Kampeerdorp De Zandstuve

• 10S. D.06-12-2019

Super!

Nu derde keer zandstuve en zeker niet de laatste keer. Fijn verblijf, heel fijn chalet alles wat je nodig hebt is er en het ziet er gezellig uit. Veel faciliteiten, je hoeft het park niet af. Vriendelijke mensen en top animatie! Voor ieder wat wils. Ik raad het iedereen aan!

• 10Boers30-11-2019

GA ZO DOOR!!

Hallo Team van de Zandstuve. Bedankt!! We hebben een ontzettend leuke tijd op jullie park gehad. Wij hebben genoten van jullie gastvrijheid! Al direct bij het arriveren op jullie park werden wij enthousiast. Wat ziet het er allemaal piekfijn uit. Het Stuufplein is erg goed en praktisch ingericht. Door de leuke indeling en vrolijke kleuren werden wij als gasten direct enthousiast. Daarna de prettige ontvangst! We werden erg goed geïnformeerd door de aardige medewerkers.

We hadden het familiechalet geboekt. Een erg mooie en schone accommodatie die zeker heeft bijgedragen aan het vakantieplezier op jullie park.

Complimenten aan jullie animatieteam. Wat een ontzettend enthousiaste groep mensen die ervoor zorgen dat de kinderen echt een onvergetelijke tijd op jullie park hebben. Op elk moment van de dag konden de kinderen deelnemen aan activiteiten! Zo'n groot aanbod hebben we nog niet eerder gezien!

Wouter van der Meer, Parkmanager, 03-12-2019

Stuversbedankt voor jullie mooie review! We hopen jullie snel weer te mogen begroeten op ons park! Tot stuuf!

• 10R. Spruit28-11-2019

Altijd gewoon goed

Wij hebben ons verblijf uitstekend ervaren: zoals altijd (dit was zo ongeveer ons 8e bezoek) leuke activiteiten, faciliteiten in orde, hele leuke avondshows en een thema dat gewoon staat.

• 9Eetgelegenheden

Wouter van der Meer, Parkmanager, 03-12-2019

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 10G. Spijker25-11-2019

Fantastische, volgend jaar weer!!!

Mooie schone camping , ruime plekken en leuke speeltuintjes . Zwembad heerlijk warm en super leuke glijbanen. Leuk animatie programma , voor alle leeftijden wat te doen . En heerlijke pizza’s!

Wouter van der Meer, Parkmanager, 27-11-2019

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 10Gert21-11-2019

Mooi vakantie park en goede voorzieningen

Wouter van der Meer, Parkmanager, 22-11-2019

Gereisd met partner in oktober 2019

• 10Arbon21-11-2019

Zeer goed verblijf, veel en leuke animatie voor de kinderen en prima eetgelegenheden op de camping

Wouter van der Meer, Parkmanager, 22-11-2019

Gereisd met partner in oktober 2019

• 10Rick de W.17-11-2019

Super vakantie

Super vakantie met mijn gezin en mijn broer zijn gezin. De Zandstuve is een top park voor ouders met jonge kinderen. Heerlijk en ga zo door.

Wouter van der Meer, Parkmanager, 19-11-2019

• 10Pieter de Winter08-11-2019

Ongekend geweldig!

Absoluut een top vakantie. De Zandstuve is naar ons inzien (een van) de beste camping/vakantiepark van Nederland. Het is zo bizar om te zien hoe de kinderen zich vermaken voor de accommodatie of caravan in de speeltuintjes, waarbij ouders tot rust komen voor de lodge. Het animatieprogramma is top! Wat werken die mensen hard en hebben ze passie in hetgeen wat ze doen. Het is echt heel leuk om te zien. Het zwembad is top voor elkaar. Verschillende glijbanen en speelmogelijkheden. Kortom: wij gaan echt vaker terugkomen. Het is een fijne plek.

Groetjes familie de Winter

Wouter van der Meer, Parkmanager, 11-11-2019

• 9Maaike29-10-2019

Volgend jaar weer!

Was weer super! Receptiepersoneel zeer vriendelijk; deden helemaal niet moeilijk over aanvraag plaats, latere aankomst-dachten goed mee. Schoon sanitair, superleuke animatie, goed (zelfs voor ouders leuk ;-) theater, animatieteam keek en luisterde echt naar de kinderen. Lekker rustig met de herfst :-)

• 8Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Wouter van der Meer, Parkmanager, 01-11-2019

• 10Familie Boers28-10-2019

Een onvergetelijke vakantie op de Zandstuve!

Een ontzettend leuk vakantiepark! Het team van de Zandstuve zorgt voor een onvergetelijke vakantie! De accommodaties zien er verzorgd uit, zijn modern en compleet. Erg veel faciliteiten op het park, voor jong tot oud is er van alles te doen. Daarnaast zorgt het animatieteam voor een superleuk programma voor de kinderen! Van vroeg tot laat is er een uitgebreid programma! Wij hebben echt een erg leuke tijd gehad op de Zandstuve!!

Wouter van der Meer, Parkmanager, 29-10-2019

16 tips over Camping Kampeerdorp De Zandstuve

• Monique_Reinders, 27-06-2014

de tenten en lodges zagen er heel leuk uit. Wanneer je geen caravan of tent hebt is dit een prima accomodatie om te zitten.

• Neline van Grieken, 30-06-2013

Plopsaland Coevorden (20 minuten met de auto). Ponypark Slagharen (20 minuten met de auto). Bij mooi weer kun je prima vertoeven bij De Oldemeyer (10 minuten fietsen). Dierentuin in Emmen (30 minuten met de auto). Vijvertuinen van Ada Hofman (15 minuten met de auto). Als je van varen houdt dan kun je voor een tochtje over de Vecht een bootje huren bij Rederij Peters in Ommen (15 minuten met de auto). En wie van aardbeien houdt moet absoluut naar de Manderveense Aardbei gaan!

• Valk, 06-08-2013

buur 29; hele mooie plek, vrij uitzicht aan de voorzijde op een weggetje dus de hele dag lopen en fietsen er mensen langs, leuk om naar te kijken. Om de hoek een heel leuk speeltoestel met grote zandbak waar de kids zich uren hebben vermaakt

13 vragen over Camping Kampeerdorp De Zandstuve

• Helma Biemans, 03-04-2018

Verhuur electrische fiets

Kan ik 5 en 6 april een electrische fiets bij jullie huren?

• chantal, 09-01-2018

geschikt voor 10 jarigen?

mijn zoon is 10 jaar, is deze camping geschikt ook voor 10 jarige?

• Charlotte, 04-07-2017

Chemisch Toilet

Wij huren voor het eerst een tourcaravan (ook 1e keer kamperen). ik neem aan dat wij zelf het chemische toilet moet legen en reinigen. Ik weet dat je hier speciaal spul voor nodig hebt. Moeten wij dit zelf kopen? Zo ja welk merk? en hoeveel heb je nodig voor 2 weken? Mvg Charlotte

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig