Camping Kampeerdorp De Zandstuve

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag10°3°
Camping Kampeerdorp De Zandstuve
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Kampeerdorp De Zandstuve voor je op een rij gezet:

820 reviews over Camping Kampeerdorp De Zandstuve in het Nederlands

Misschien tot ooit !!

Jolanda van het Veld
28-10-2018

Een leuke camping vooral voor kinderen, wij zijn nu in het naseizoen geweest en dan is het natuurlijk anders maar dan nog kun je lekker zwemmen en klimmen en klauteren, vlakbij is er een leuke speurtocht te vinden voor kinderen (Biltenberg 1). Genoeg te doen en een mooie omgeving, het huisje waar we in zaten was top. Wij zijn 2 nachtjes geweest, helaas veel te snel voorbij.

Wouter van der Meer, Parkmanager, 30-10-2018
Hi Jolanda! Bedankt voor je leuke review! Hopelijk tot ooit! Tot stuuf!

Een hele leuke en goed verzorgde (kinder)camping / glamping. Wij hebben gekozen voor een Vechtdallodge voor 6 personen en hebben er met ons drietjes gebruik van gemaakt. Ik vond ons dochtertje te klein voor de bedstee, dus we sliepen allemaal beneden. Het is even wennen (voor mij) aan het verlaagde plafond boven de helft van 'ons' bed (ouderslaapkamer) al wen je daar ook weer snel aan. Het huisje was klein (ik moet denken aan een tiny house) maar erg gezellig en daardoor juist daarom heel leuk. De vloer had schoner gemogen (mijn witte sloffen waren na een midweek donkerbruin) maar de rest was prima verzorgd. Ik mis wat accessoires in de keuken (soeplepel, brood- en vleesmes en dergelijke) maar dat heb ik rechtstreeks in de review aangegeven. Pluspunten zijn de leuke lodges (ik ben absoluut geen kampeerder, maar dit was heel fijn), de animatie voor de kinderen, de faciliteiten (zwembad, knutseluurtje, speelkasteel).

Wouter van der Meer, Parkmanager, 30-10-2018
Hi Rory! Thnx voor je review! De punten die je benoemd, nemen we mee! Hopelijk tot de volgende keer! Tot stuuf!

Zeker voor herhaling vatbaar

Kops
27-10-2018

Leuke camping. Wij boekte deluxe huisje. Super schoon en netjes. Voor ons was het geen probleem, maar slaapkamers hebben geen plafond dus gehorig met kleine kinderen. Zwembad leuk vooral voor peuters. Gezellig animatieteam. Een aanrader om de camping te bezoeken met kleine kinderen.

Wouter van der Meer, Parkmanager, 30-10-2018
Bedankt voor de positieve review! Hopelijk tot een volgende keer! Tot stuuf!

Direct boeken

Super leuk park , vooral voor kleine kinderen

Joyce Verheijen
22-10-2018

Het is een leuk en gezellig park.genoeg te doen voor kleine kinderen, die hoeven zich echt niet te vervelen. Het animatieteam was top,Leuke activiteiten. Wij hadden een accomodatie gehuurd , en deze was ook erg leuk.

Wouter van der Meer, Parkmanager, 25-10-2018
Hi Joyce. Bedankt voor je review. Leuk om te lezen dat jullie het zo leuk hebben gehad. Tot stuuf.

Fijne vakantie, maar betere hygiëne is prettig!

Marieke Verwijmeren
21-10-2018

Vorig jaar zijn we in het voorjaar op deze camping geweest. We hebben het toen geweldig gehad en daarom hadden we besloten dit jaar weer voor een midweek terug te gaan. Helaas is dat wat tegen gevallen. Bij aankomst in het huisje zagen we al snel dat er slecht was schoon gemaakt. Er lagen haren van een baard op de wastafel, spinnenwebben in de hoeken, de lamellen waren grijs in plaats van zwart, de sokken van onze zoon waren binnen 10 min zwart van ondere dus met andere woorden schoon gemaakt is er in onze ogen niet gedaan!! Dan nog niet gesproken over het zwembad, poep in het water, de wc ruikt alsof er geplast is op de grond, de grond van de kleedhokjes zijn goor.

Daar in tegen is het allemaal wel super geregeld voor de kinderen. Er is genoeg te doen en daar geniet onze zoon van. En daar genieten wij ook weer van!!

Wouter van der Meer, Parkmanager, 25-10-2018
Hi Marieke. Bedankt voor je review. Wat jammer om te lezen dat jullie vakantie is tegengevallen. We willen uiteraard niets liever dan iedereen een fantastische vakantie bieden. We zullen de punten die je aangeeft meenemen en nog meer aandacht geven. Ik hoop jullie nog eens te mogen begroeten op ons park en hoop dat we dan wel aan de verwachting kunnen voldoen!

Hele gave kindercamping

Miranda Mastenbroek
3-10-2018

De Zandstuve is een top camping. Naar onze mening vooral voor kids tot een jaar of 8. Prachtige kampeer plekken met op ieder veldje een speeltuintje. Prachtig nieuw sanitair gebouw. Zwembad heel erg leuk voor de kleintjes maar ook grotere kinderen kunnen zich uitleven in het diepere bad en de glijbanen.

Animatie is ontzettend professioneel. In het hoogseizoen volop entertainment. Vooral de avonden in het theater zijn fantastisch. Enig minpunt is dat wij vonden dat de animatie ten opzichte van andere jaren in het naseizoen (begin sept) erg tegenviel. Het zogeheten nieuwe dreumes programma startte pas op donderdag hierdoor de 3 dagen ervoor niets te doen(op knutselen na) andere jaren ervaarden wij veel meer animatie rond die tijd. Gelukkig waren wij er 3 weken maar als we er maar een weekje zouden zijn geweest had het voor ons echt een flinke domper geweest.

Over het algemeen echt wel een aanrader. Een mooie, schone en nette camping !

Wouter van der Meer, Parkmanager, 13-10-2018
Bedankt voor je review Miranda! Leuk om te lezen dat jullie een leuke vakantie hebben gehad! We zorgen er in 2019 voor dat we het dreumesprogramma gaan uitbreiden. Ik hoop dat jullie dan wederom langskomen en we jullie kunnen verrassen!

Fantastische kinder camping

Tessa van Doorn
1-10-2018

Top camping met een heel goed animatie team.

Wouter van der Meer, Parkmanager, 13-10-2018
Bedankt Tessa! Leuk om te lezen! Tot de volgende keer! Tot stuuf!

Mooie vakantie gehad bij de Zandstuve!

judith rike
29-9-2018

De vechtdallodge 6 personen is een zeer mooie schone en frisse accomodatie.

Zijn hier verbleven met 3 personen. Ruim is het niet. Feedback punten mbt accomodatie zijn teruggekoppeld.

Vechtdallodge heeft een mooi overkapt gedeelte met fijne zit mogelijkheden.

Mooie speeltoestellen op het terrein.

Ingang van het bos is tegenover ingang van de Zandstuve.

Hardenberg op ongeveer 3 km vanaf kampeerdorp.

Leuke uitjes in de omgeving. Kampeerdorp is leuk voor kinderen tot een jaar of 6.

Naseizoen heeft effect op animatieprogramma, winkel/horeca.

Verzorgd terrein.

Geen gebruik gemaakt van sanitairgebouwen.

Speelkasteel mag frequenter gereinigd worden.

Verder hele fijne (rustige) vakantie gehad.

Helaas.... Dit was de laatste keer

Hester
16-9-2018

We komen hier al enkele jaren, maar dit jaar viel het ons toch erg tegen. De huisjes zijn prima, maar de schoonmaak en animatie erg karig. Zwembadwater was erg koud, vloeren in de kleedhokjes werden niet sschoongemaakt. Op vrijdag lag er een hoop zand, deze lag er zondag nog...

In het speelkasteel allemaal vlekken op de tafels/vlekken op de vloeren, deze zaten er de zondag ook nog....

Qua animatie merk je dat het minder is als voorgaande jaren... Geen koos of bella in de ochtend.

Wouter van der Meer, Parkmanager, 17-9-2018

Bedankt voor je review, Hester. Jammer om te lezen dat jullie de animatie en schoonmaak als karig hebben ervaren. Uiteraard willen wij niks liever dan iedereen een fantastische vakantie bieden waarbij de afdelingen animatie en schoonmaak ook hoog in het vaandel staan.

Speciaal om deze reden hebben wij in het laagseizoen (in de maand juni en de maand september) de 'dreumesweken' geïntroduceerd. Op de specifiek benoemde dagen (in september vanaf donderdag t/m zondag) organiseert ons Stuufteam (afdeling animatie) de activiteiten gericht op de leeftijdscategorie 4 jaar en jonger. Van maandag t/m woensdag bieden we deze activiteiten niet aan, maar aangezien we het wel belangrijk vinden om aanbod te hebben, hebben we er op deze dagen voor gekozen dat kinderen wel fijn kunnen komen knutselen en Cobus kunnen zien.

Ik neem jullie punten omtrent de schoonmaak van het speelkasteel en het zwembad mee. Dit moet uiteraard gewoon schoon zijn.

Ik hoop jullie nog eens te mogen begroeten op ons park en hoop dat we dan wel aan de verwachtingen kunnen voldoen!

Lekker weekendje weg!

Marco de Winter
16-9-2018

Lekker weekendje weg. Goede animatie, schone accommodatie (rheezerlodge deluxe, aanrader!), leuk zwembad, net terrein. Goed voor elkaar. We komen nog eens.

Wouter van der Meer, Parkmanager, 17-9-2018
Bedankt voor je review, Marco. Leuk dat jullie nog eens komen! Jullie zijn van harte welkom. Tot dan!

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Kampeerdorp De Zandstuve in Hardenberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Kampeerdorp De Zandstuve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.