Camping Kampeerdorp De Zandstuve *****

Camping Kampeerdorp De Zandstuve
8,8

WebsiteLink naar website

Weer vandaag6°-3°

We hebben een aantal aanbieders voor Kampeerdorp De Zandstuve voor je op een rij gezet:

719 reviews over Camping Kampeerdorp De Zandstuve in het Nederlands

Hele mooie camping gericht op kleine kinderen, kinderen hebben zich heerlijk vermaakt op het veld bij de caravan. Animatie is leuk tot en met 7 jaar daarna wordt het toch wel "kinderachtig" aldus mijn dochter. Vanaf 10 jaar is er een 10+ programma geen idee hoe dat is. Zwembad is binnen vooral gericht en superleuk voor de kleintjes. Buiten erg leuk voor groot en klein vooral de glijbaan :)
Marije - Kampeerdorp de Zandstuve, Eigenaar, 7-2-2018
Wat fijn om te horen dat de kinderen zich zo goed vermaakt hebben! Wij hebben animatieprogramma's voor verschillende leeftijden en doen ons best dit zo goed als mogelijk aan te laten sluiten bij deze leeftijden. Wij gaan je opmerking wat betreft het kinderachtig zijn, meenemen voor komend jaar. Bedankt voor je review.

2016 was top dus we zijn in 2017 weer geweest.

Fam. vd Velde, 1-1-2018

Voor de tweede keer geweest. Animatie is top, er wordt heel veel georganiseerd. Met de auto sta je vlug bij Plopsa Indoor, Wildlands Emmen, Slagharen. Maar door de vriendschappen die gesloten zijn en de animatie zijn we dit jaar nauwelijks van de camping geweest...

Nadeel dit jaar: we zaten dichtbij het toiletgebouw Buur dat net gerenoveerd was (heel mooi trouwens). Onze zindelijke peuter (3,5) is bang geworden van de kindertoiletjes die ook automatisch doorspoelen. De knop zit iets te hoog dus het systeem ziet niet het kind dat er op zit en spoelde dus door met kind erop. Dus wij zijn twee weken lang naar een ander toiletgebouw gelopen...

Marije - Kampeerdorp de Zandstuve, Eigenaar, 7-2-2018
Erg leuk om te horen dat jullie zo tevreden zijn over de animatie en dat jullie voor de tweede keer een mooie vakantie hebben gehad op ons Kampeerdorp. Wel jammer van de angst van jullie peuter. We kunnen ons voorstellen dat dit wel even schrikken is. We gaan kijken of we hier iets aan kunnen doen. Bedankt voor jullie review en tot stuuf!

Geweldig!

Kelly, 1-1-2018

Mooie lodge

Veel animatie/activiteiten

zwembad

Verschillende horeca gelegenheden

Marije - Kampeerdorp de Zandstuve, Eigenaar, 7-2-2018
Bedankt voor deze geweldige score! Top om te horen dat jullie een fijne vakantie gehad hebben. En hopelijk tot stuuf!

Fantastisch......was tweede jaar op rij.......

Jan Boer, 30-12-2017

Een teleurstelling was dat het buitenbad niet open was.......dus de grote tunnelglijbaan ook niet....i.v.m. te koude temperaturen.Begrijpelijk.....maar voor de kinderen jammer. Wat wij een geweldige service vonden,was dat we gebruik van huisjes met verwarming mochten maken i.p.v. safaritenten.........ook omdat het zo koud was en omdat het het laatste weekend van september was. Dat maakte alles goed en dat is ook voor ons een reden om terug te komen. We hebben alweer geboekt. Tot volgend jaar!!
    Marije - Kampeerdorp de Zandstuve, Eigenaar, 7-2-2018
    Inderdaad erg jammer dat de temperaturen het niet toestonden om het buitenbad open te doen tijdens jullie verblijf. Hopelijk is dat komend jaar anders. Helemaal top dat jullie weer komen. We maken er weer een mooie tijd van samen. Tot stuuf!

Helemaal geweldig fantastisch mooi

Fam. Van den outenaar, 29-12-2017

Je moet hier naar toe als.je als ouder vakantie wilt hebben. De kinderen vermaken zich de hele dag met vanalles en nog wat. Goede animatieteam. Toppers
    Marije - Kampeerdorp de Zandstuve, Eigenaar, 7-2-2018
    Bedankt voor dit mooie compliment! Wel gaan we dit jaar ons best doen om de score wat eetgelegenheden op te krikken. We zijn druk aan het klussen en vernieuwen dus dat komt ongetwijfeld goed. Komen jullie het dit jaar opnieuw beoordelen?

Volgend jaar voor de vierde keer!

Frank, 29-12-2017

Pas op, je ziet je kinderen alleen terug als ze honger hebben of als het bedtijd is...kortom je hebt geen kind aan ze (ook als ze ouder zijn dan 10).
    Marije - Kampeerdorp de Zandstuve, Eigenaar, 7-2-2018
    Wat een heerlijke review! Bedankt voor dit mooie compliment. We maken er weer een mooi seizoen van en gaan voor de 10 dit jaar :) Tot stuuf!

Super gezellig

Tom, 29-12-2017

Top glampen hier met zeer gezellige veldjes en top entertainment voor de kleintjes
    Marije - Kampeerdorp de Zandstuve, Eigenaar, 7-2-2018
    Onwijs leuk om te lezen dat jullie zo tevreden zijn! Bedankt voor jullie review.

Super leuk voor kinderen

Hop, 29-12-2017

Het is een goed verzorgde camping. De magnetron deed het niet een half uur later hadden we een andere. Dus goede service.

Animatie is goed georganiseerd. Mooie musicals en leuke activiteiten.

Deze camping draait echt alleen om kinderen. Iets leuks voor volwassenen is er niet echt.

Marije - Kampeerdorp de Zandstuve, Eigenaar, 7-2-2018
    Bedankt voor jullie positieve review! We doen uiteraard ons uiterste best om iedereens vakantie tot een fantastische belevenis te maken. Jullie opmerking wat betreft het entertainment voor volwassenen gaan we meenemen voor komend seizoen.

Super genoten

Mevr Hoekstra, 28-12-2017

Super mooie kindvriendelijke camping. Sanitair goed schoon. Er zijn nog wel wat oude sanitair gebouwen. Die kunnen wel vernieuwd worden. Super animatie team. Schitterende musicals. Cafetaria is soms heeel lang wachten....niet fijn. Mooi zwembad binnen en buiten. Mooie omgeving.
    Marije - Kampeerdorp de Zandstuve, Eigenaar, 7-2-2018
    Bedankt voor deze mooie score! Blij om te lezen dat jullie positief zijn. De opmerking wat betreft de wachttijden gaan we meenemen voor komend seizoen. We zijn druk bezig met het verbeteren van onze horeca en gaan hier zeker aandacht aan besteden.

Echt geweldig voor kinderen

Rfrits, 28-12-2017

Eigenlijk is alles goed op de bediening na, die was iets minder en te kleine kampwinkel
    Marije - Kampeerdorp de Zandstuve, Eigenaar, 8-2-2018
    Fijn om te horen dat (bijna) alles goed was. Er wordt hard gewerkt om de genoemde punten te verbeteren en we gaan er weer voor om er een stuversmooi seizoen van te maken!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Kampeerdorp De Zandstuve in Hardenberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Kampeerdorp De Zandstuve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Kampeerdorp De Zandstuve scoort een 8.8 uit 10 op basis van 719 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: