Géén boekingskosten
NederlandOverijsselHardenbergCampings HardenbergCamping Familiecamping De Belten Hardenberg

Camping Familiecamping De Belten Hardenberg

NederlandOverijsselHardenberg

We hebben de beste aanbieders voor Camping Familiecamping De Belten Hardenberg voor je op een rij gezet:

9.2FenomenaalScore uit 789 reviews
+74/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.2FenomenaalScore uit 789 reviews
  • 9.4Staat v/h sanitair
  • 8.5Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Camping de Belten in Rheeze is een kindvriendelijke bestemming. Naast het zwembad en animatie is er ook een speciaal kinderbuffet. Bij de brasserie op de camping kunnen de ouders ook lekker eten. Rondom de camping zijn leuke activiteiten te doen en iets verder weg ligt Attractiepark Slagharen of ga kanovaren op de Vecht.

Contact

776 Reviews over Familiecamping De Belten Hardenberg

• 9Erika van de Kamp23-06-2022

Heerlijke tijd!

Prachtige camping! Veel speeltoestellen en heel ruim opgezet! Leuke animatie, vriendelijke mensen Ondanks dat de horeca (nog) niet geheel open kon door personeels tekort, toch ook heerlijk gegeten! Eenmaal afhaal, eenmaal brasserie, en dan toch ook eenmaal van de camping af voor pannenkoeken! Ook geweldig is monkeytown, even de straat uit en we zijn er al, zeker op een regenachtige of wat donkere dag! Wij komen zoals het nu lijkt terug! Gebruik gemaakt van de luxe chalet op het autovrije veldje A Verrast waren we ook door de aanwezigheid van een airco! Super, was nl erg warm!

• 7Eetgelegenheden
  • 7Andrea21-06-2022

Goed vermaakt, maar geen volgende keer

De gastvrijheid in de snackbar viel tegen. Om 16:45 wordt er aangegeven dat je online moet bestellen (wat vanaf 17;00 wordt aangegeven op papier) Voor ons handig, maar niet voor de mensen die niet thuis zijn met internet en qr codes. Ook weinig eten voor veel geld, dat was jammer. Bij het restaurant kon niet gegeten worden omdat er geen kok beschikbaar was (?) Verder goed vermaakt, maar voor ons hoeft een 2e keer niet weer

• 5Eetgelegenheden

Familiecamping De Belten, Eigenaar, 24-06-2022

Hi Andrea,

Thanks voor je Zoover review. Goed om te lezen dat jullie je goed vermaakt hebben op De Belten. Wat jammer dat jullie denken dat het gebruik van de QR code en online bestellen van friet & pizza via De App niet handig is voor sommige mensen / een bepaalde doelgroep. Gelukkig hebben we dit nog niet eerder gehoord. De app is namelijk erg gebruiksvriendelijk en we helpen onze gasten met liefde die er niet uitkomen.

Wellicht goed om te weten; dit systeem is ingezet tijdens Corona, dit beviel eigenlijk zo goed dat we het dit seizoen opnieuw gebruiken; mede om drukte te voorkomen en het makkelijker te maken voor zowel de gasten als ons team. Hoop dat je het een beetje begrijpt.

Nogmaals bedankt voor het delen van je ervaring, we wensen je een hele fijne dag.

Team De Belten ^Cyvon

• 10Falko de Vos20-06-2022

Wauw, wat een top camping!

Ik was opzoek naar een camping waar ik ff heerlijk alleen kon zijn, maar toch onder de mensen kon zijn en dat is hier zeker gelukt. Vanaf de binnenkomst bij de receptie, waar 2 super vriendelijke dames zaten, het super schone chalet met een persoonlijk kaartje van de schoonmakers en een heerlijk bed, de gezellige brasserie die ondanks de beperkingen vanwege personeelstekort mij toch een geweldige ervaring heeft gebracht en als laatst het personeel op het park dat altijd en overal voor je klaarstaat. Het is een heerlijke camping waar je kan kiezen om je terug te trekken, maar ook gezellig met iedereen kletsen, bij het zwembad zitten, met de kinderen bij animatie wat leuks doen, heerlijk eten bij de brasserie/cafetaria/pizzeria en/of zelf zaterdagochtend sporten met een leuke groep en top personal trainer! Enorm genoten!! Hierbij wil ik ook nogmaals het team bedanken!!

• 10Lisa Nederlof13-06-2022

Helemaal top!

Voor de derde keer verbleven op fam.camping de belten en het was weer zo fijn. De tiny beachhouses zijn echt hele leuke accommodaties. Het viel ook zeker in de smaak bij ons oudste kind vanwege het slaapkamertje bovenin. Tussen de huisjes in ligt fijn gras, zodat de kinderen lekker kunnen spelen. Echt een aanrader!

We hebben genoten met onze familie!

• 8Eetgelegenheden
  • 8Anoniem12-06-2022

Hele fijne camping, voor elk wat wils!

Leuke camping, voor elk wat wils. Wij zaten in een chalet summerproof. Prima voor elkaar. Groot pluspunt is de grote overkapping, waardoor je ook met regen lekker buiten kunt leven!

• 7Eetgelegenheden
  • 10Kars en Paulien12-06-2022

Fantastisch familie weekend gehad. Groot veld, ruime plaatsen, veel te doen voor de kinderen. Spik en span sanitair. Vriendelijk en meedenkend personeel👌..Aanrader dus.

• 8Eetgelegenheden
  • 10Luisa09-06-2022

Top!!

Wij waren bij familie Camping de Belten met Pinksteren. Wij hebben zo ontzettend genoten met z’n alle kinderen hebben zich heerlijk vermaakt was genoeg te doen voor ze! Lasergamen/voetballen/zwemmen etc Camping was heel erg mooi strak netjes douche /toilet gebouwen keurig!! Personeel erg vriendelijk Camping winkel hadden ze van alles! Wij zaten in de Beach house echt een aanrader! Omgeving erg mooi om heerlijk te wandelen. Kortom was genieten! Bedankt

• 9Peters06-06-2022

Prachtige kindercamping

Super nette camping waar alles echt erg netjes word bijgehouden. Zwembad is prima voor kleine kinderen, voor ouderen minder uitdagend. Speeltuinen en veldjes keurig netjes. Zelf zaten we aan het speelstrand dus echt genieten. Kinderen kunnen zichzelf goed vermaken doordat het erg overzichtelijk is. Eten was goed, bestellen via app dus geen wachttijd. Alle medewerkers werken hard en willen goede kwaliteit leveren. Mooi om te zien en te ervaren. Omgeving is geweldig. Animatie minimaal onder de 8 jaar. Maar dat mocht de pret niet drukken. Wij gaan zeker nog eens boeken!

• 9Eetgelegenheden
  • 10van Kralingen06-06-2022

een aanrader

lang weekend in tiny beachhouse , schone accommodatie en frisse plek , kijk op het speelstrand en genieten van vrij uitzicht , gras rondom en afzetting hek richting water , top - zwembad is overzichtelijk en schoon (binnen , kleine kinderen) - mooie speelmogelijkheden , vooral buiten volop keuze , o.a. klautertuin en trampoline - campingwinkel en eetgelegenheden , beide goed en voldoende keuze , snackbar gemakkelijk te bestellen via app - prettige entertainment , voldoende voor jonge kinderen en oudere kinderen , bij weersverandering wordt planning aangepast maar niet geannuleerd , positief - personeel is vriendelijk en behulpzaam , fijne check/in en fijne check/out - al met al een aanrader , erg tevreden

• 10Mevr. v. Munster02-06-2022

Heerlijk verblijf op een fijne camping

Een heerlijke en fijne camping. Ik zit in een prachtig chalet met mooie voorzieningen erin. De mensen op en van de camping zijn erg aardig en willen altijd helpen wanneer dag nodig is. Het winkeltje is klein maar heeft bijna alles.

Daarnaast is dit een prachtige omgeving om te wandelen en te fietsen. En ook om de speelvijver is een mooie rondje voor mijn dagelijkse wandeling. Mijn kleinkinderen en achterkleinkinderen komen vaak langs en vermaken zich super goed. Lekker in de klautertuin, in de speeltuinen om vervolgens weer bij oma een broodje knakworst eten met vriendjes en vriendinnetjes van de camping. Prachtig toch!

Camping Familiecamping De Belten Hardenberg info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar