Tijdelijk €25 aanbetaling

Familiecamping De Belten Hardenberg

We hebben de beste aanbieders voor Camping Familiecamping De Belten Hardenberg voor je op een rij gezet:

9.1FenomenaalScore uit 868 reviews
+82

9.1FenomenaalScore uit 868 reviews
  • 9.5Staat v/h sanitair
  • 8.2Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Camping de Belten in Rheeze is een kindvriendelijke bestemming. Naast het zwembad en animatie is er ook een speciaal kinderbuffet. Bij de brasserie op de camping kunnen de ouders ook lekker eten. Rondom de camping zijn leuke activiteiten te doen en iets verder weg ligt Attractiepark Slagharen of ga kanovaren op de Vecht.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

868 Reviews over Familiecamping De Belten Hardenberg

• 10yvette30-12-2022

fantastisch

Super bedrijf om voor te werken met een top team!

• 10Jeanette en Albert24-12-2022

Geweldig!!!

Genoten!!! Super voor elkaar. Wat een topcamping, je ziet elk jaar weer een groei. Nu al zin in volgend jaar.

• 10familie van Duren18-12-2022

Altijd genieten

Wij komen hier vaker met onze camper. We nemen dan onze kleinkinderen mee en boeken dan een kampeerplaats op veld Q. Heel mooi veld vlakbij het sanitair gebouw en het speelstrand. Tip hoor!

• 10Marie21-11-2022

Super vakantie gehad met vrienden

We hadden alle vakantiehuisjes aan het water geboekt. Wat geweldig!De service van de schoonmaak en receptie medewerkers was meer dan goed, wat een vrolijke dames. Zelfde huisjes weer geboekt voor volgend jaar.

• 10Erik08-11-2022

Super vakantie

Wij zaten in een chalet voor 6 personen. Deze chalet was ruim en netjes en modern ingericht. Het chalet had een vaatwasser, dat vond ik echt enorm luxe. Mooie verrassing. Er is genoeg te doen voor de kinderen en aan de volwassenen wordt ook gedacht. Wij hebben dezelfde accommodatie weer geboekt voor volgend jaar. Bedankt familiecamping De Belten.

• 10Jordy30-09-2022

Top vakantie!

Afgelopen zomer voor het eerst naar de Belten geweest en wat hebben we een relaxt verblijf gehad op deze camping. Onze accommodatie was erg schoon, complimenten aan de dames van de schoonmaak! Daarnaast ligt het park er netjes bij en vrijwel alles is vernieuwd. Ook het personeel is super vriendelijk.

Wij komen zeker terug!

• 9Karin30-09-2022

Top camping!

Wij zijn een weekend geweest met een gezin met kinderen in de leeftijd van 9 en 7 jaar. Wij verbleven in de Tiny Beachhouse. Wat een fantastisch en complete accommodatie, een aanrader in alle opzichten. Alles is aangeboden in de accommodatie, veel kastruimte, heerlijke douche en ruim opgezet. Als bonus konden de kinderen slapen in een prachtige slaapkamer.

De camping is mooi opgezet en de plaatsen zijn erg ruim. Supermarkt, restaurants en zwembaden zijn perfect. De accommodatie waarin wij verbleven staat bij de speelvijver, dus prachtig uitzicht en genoeg te spelen voor de kinderen.

Kortom: deze camping is een aanrader!

• 8Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden
  • 9Rachel30-09-2022

Heerlijk weekend in Tiny beach house van de Belten

We zaten een weekend met 3 kleine kinderen in een Tiny beach house. We hadden ruimte genoeg met zijn 5-en. De kinderen vonden de slaapkamer boven erg leuk. Het was schoon. De ligging ook erg leuk aan speelvijver. Vanaf zitplek onder de overkapping goed zicht erop en er staat hek omheen dus kunnen ze niet zomaar water in.

• 9Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden
  • 9Gerritje24-09-2022

TOP WEEKEND!

Gastvrij & behulpzaam personeel, zonnetje, een hele fijne Safaritent en zo’n 400 andere Proteanen 🇿🇦

• 9Eetgelegenheden
  • 10Jeroen24-09-2022

Mooie nette camping en leuke animatie. Aanrader!

Wij hadden een chalet voor 6 personen (met 2 volwassenen en 2 kinderen van 2 en 5). Deze zag er netjes en mooi schoon uit. Door het mooie weer en de fijne overkapping eraan, hebben we elke avond lekker buiten kunnen zitten. Ikzelf ben nooit zo van de animatie geweest, maar mijn kinderen vonden het fantastisch! De Obstacel Run was leuk om te doen en mooi dat een camping dit kan/wil organiseren. Zwembad binnen vonden de kinderen ook erg leuk. Zwembad buiten is echt te klein voor het formaat van de camping. Hier kreeg je tijdsblokken om in te zwemmen wat dan wel weer goed was opgelost om de drukte te reguleren. Wel jammer dat niet alle mensen zich hieraan houden en er niets van gezegd wordt. Horeca vond ik ook prima. Snackbar en Pizza's niks op aan te merken. Brasserie is wat je mag verwachten vond ik. Kortom het was een aanrader! Als we weer in Nederland blijven, zou het zomaar kunnen zijn dat we weer hierheen gaan!

Camping Familiecamping De Belten Hardenberg info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar