Camping De Vechtvallei

Met jonge kinderen

geweldig.

fam.nijenhuis
9-9-2018

we hebben genoten van het verblijf ,lekker ruim voor rolstoelgebruikers omgeving prachtig.

De eerste maar ook de laatste keer!!

Hoogsteen
1-9-2018

Bij aankomst onverwachte extra kosten voor de faciliteiten, daarvoor gewoon netjes betaald.

Maar alleen het zwembad was open (waarvan het water veel te koud was)!

De gamehal en de snackbar waren de gehele tijd dicht, geen bakje koffie en niks kunnen krijgen.

Dus aangegeven dat wij dit niet netjes vonden aangezien wij daarvoor wel hebben betaald.

Zegt de eigenaresse; dat is een risco van het vak, om zo laat in het seizoen te komen.

Nou sorry hoor, wat een lariekoek!!

Mevrouw was alles behalve vriendelijk.

De receptie was ook heel vaak dicht, we wilden muntjes voor de wasmachine.

Een half uur lopen zoeken om iemand alles zat op slot...

Ook geen kleine campingwinkel aanwezig, voor elk klein boodschapje 10min in de auto zitten.

Onze kindjes hebben het verder wel leuk gehad, dat is voor ons het belangrijkste.

Animatie team deed het leuk, en de trampoline vonden ze super...

Maar voor ons geen 2e keer naar de Vechtvallei!

hans
31-8-2018

We hebben 1 dag gebruik gemaakt van een trekkershut. De hut was prima ingericht fris en schoon. Ook het sanitair is prima en schoon. De sfeer op de camping is prettig.

Ondanks dat we wat laat aankwamen werden we op een prettige wijze ontvangen.

Omdat ons verblijf kort was hebben we verder geen gebruik gemaakt van de voorzieningen.

super.....geweldig.....bevalt ons toppie

fam bakker
24-8-2018

dit jaar voor de zesde keer in de zomervakantie geweest....het is super....onze dochter 14 jaar wil volgend jaar weer hier heen....elk jaar zelfde vriendinnen ontmoeten....je kunt heerlijk in de omgeving fietsen....gezellige mensen op de camping....

Voor ons helaas niet weer

Kampeer familie
13-8-2018

3 weken hier gestaan, eerste week super schoon sanitair, hierna kwam andere schoonmaker en dat was zichtbaar. Trampolines en zwembad mogen wel eerder en langer open, vooral met het mooie weer!

Recreatie team viel erg tegen.

In 3 weken tijd geen 1 keer een voetbal toernooi voor onze zoon die erg gek op voetbal is.

Bij andere sporten viel hij buiten de boot wat leeftijd betreft. Al met al zullen wij niet terug keren helaas.

Gezellig.

Familie de Munnik
5-8-2018

De naam zegt het al: familiecamping en dat is het ook! Wij huurden een 8 persoons chalet voor één week tegen een redelijke prijs. We hebben er super van genoten. Goed kinder- en tienerprogramma. Leuk zwembad en apart meterbad. Mooie fietsomgeving. Hardenberg is dichtbij en heeft een mooi winkelcentrum. Slagharen en Lemelerberg op fietsafstand.

Fijne gezinscamping

Annemarie
5-8-2018

Trekkershut met 2 personen was goed te doen. Bedden waren prima. Picknicktafels voor de deur. Mooie plek. Minder : geen horren voor de ramen / geen speeltuintje op veldje.

Sanitair om de hoek van de trekkershut , heel schoon!

De camping zelf is geweldig. Mooie ligging. Leuke speeltuintjes voor de kids en activiteiten voor jong en oud.

Minder ; peuterbad ligt pal in zon de hele dag , schaduwdoek kan geen kwaad.

Bad is ook best diep, kindjes onder de 3 kunnen er niet in zitten.

Verder top zwembad.

Op de camping kan je broodjes bestellen maar verder geen winkel. Zou wel leuk zijn.

Echt een hele leuke camping, zeker als je kids hebt!

fantastich

Fam Jurjens
31-7-2018

We waren op Familiepark de Vechtvallei met 8 kinderen (kleinkinderen en vriendjes)Het was een geweldig mooi weekend. Het park is overzichtelijk en schoon. Het zwembad geweldig. De trampo's minstens zo leuk en in de horeca hebben we lekker gegeten.

Mooie camping

Frans en Alie
18-5-2018

Prachtige goed verzorgde camping. toiletten en douches altijd netjes en schoon. Ook de campeer velden lagen er goed verzorgd bij.

Jammer dat wij op die mooie velden alleen stonden, in het hemelvaart weekend. En dat terwijl andere campings wel goed bezet waren. Wat gaat hier mis?. Deze camping verdiend beter!!!

voor herhaling vatbaar

Marga Steenbakkers
23-10-2017

Geweldige omgeving en vriendelijke mensen. Voor herhaling vatbaar.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Vechtvallei in Hardenberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Vechtvallei zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.