Camping De Vechtvallei

Meer camping info

132 reviews over Camping De Vechtvallei

• 9Paul Alferink03-06-2020

Super een aanrader

Super leuke camping met veel leuke dingen voor kinderen. Tevens erg vriendelijke beheerders die echt mee dachten tijdens ons verblijf in de coronacrises.

Super. Een echte aanrader

Gereisd met jonge kinderen in mei 2020

• 9Jan en Thea Oosterhuis02-06-2020

weekendje Safaritent

De nieuwe safaritenten op de Vechtvallei zijn echt een aanwinst voor de camping. Ze zien er prachtig en stoer uit, de inrichting is praktisch, met een keukenblok wat je op de veranda kunt zetten zodat je buiten kunt koken. Meubels die licht zijn zodat je zo van buiten naar binnen kunt verplaatsen. Er is goed nagedacht over de ruimte. Echt kamperen, want de tent heeft geen toilet en stromend water, maar wel op een luxe manier. Er staat een grote jerrycan, en op het veldje waar de tenten staan is het waterkraantje dichtbij. De toiletgebouwen zijn ook dichtbij, al waren die nu vanwege corona gesloten, maar daar was een oplossing voor bedacht. Goed geregeld allemaal en een paar heerlijke dagen gehad.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2020

• 9Wilco & Heidi met kids02-06-2020

Top camping op een top locatie!

Super gastvrij! Mooie camping met veel speelfaciliteiten voor de kinderen. Nette sanitair voorzieningen en natuurlijk een prachtige omgeving zo vlak aan de vecht. Er is veel te doen in de omgeving, recreatieplas, wandelen, speelhal fietsroutes en buitensportactiviteiten. De camping is netjes onderhouden en de kampeerplekken zijn lekker ruim. Onze kinderen vinden het hier geweldig! Lekker spelen in de speeltuin voor de tent en op de trampolines, en lekker zwemmen in het verwarmde zwembad. Wij hebben echt genoten hier!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2020

• 9Annemarie26-05-2020

Fantastisch: heerlijk inspannen & ontspannen!

Lang Hemelvaartweekeinde verbleven wij met onze 4 kinderen (9-13j) in een Safaritent Deluxe. Prachtige, gloednieuwe tent met ook voor 6 personen echt voldoende ruimte. Bedden, matrassen, sanitair, keukenblok: alles is van goede kwaliteit en heel compleet uitgerust. De omgeving van de camping is erg groen: bos met zwemmeer De Oldemeijer op slechts 1,5 km afstand, start van de uitdagende 22 km mountainbike-route door het Hardenberger bos nog dichterbij en als je verder fietst, kom je in het mooie, groene coulissenlandschap rond Hardenberg. Onze sportieve kids hebben zich prima vermaakt; ook met de fijne trampolines en het zwembad op de camping. De eigenaren zijn erg aardig en denken constant mee hoe het voor hun gasten nog fijner kan worden. Wij kijken terug op een heel fijn verblijf en komen graag nog eens terug!

• 10Staat v/h sanitair

• 8Annelies26-05-2020

Prima

Zomer of winter, er is altijd een goede kampeerplek of (verwarmde) accomodatie te huur. Wij zaten in een finse bungalow. Bedden waren opgemaakt, heerlijk. Voor 4 personen voldoende ruimte, ouderslaapkamer aan kleine kant. Sfeervol en goed te verwarmen. Lekker terras naast de bungalow. Erg aardige campingeigenaren die meedenken en alles naar de zin willen maken. Tips: kapstok bij de deur, meer stopcontacten, hor in slaapkamer.

• 8Staat v/h sanitair

• 9AG26-05-2020

Super gastvrij, aardig en relaxed!

Mooie ligging en leuke camping.

Alleen gereisd in mei 2020

• 9Marieke24-05-2020

Fijne camping met goed uitgeruste Safari-tenten

Fijne, mooi gelegen familie camping met zeer klantvriendelijke eigenaren/beheerders. De camping ligt direct aan het mountainbikeparcours en sowieso op verschillende fietsroutes. Wandelend naar de Oldemeijerplas is ook goed te doen (ca. 1,5 km). Wij hebben met Hemelvaart drie nachten overnacht in de deluxe safaritent; zeer goed uitgeruste, comfortabele tenten met eigen badkamer met grote regendouche, wc en wastafel. Fijne bedden met dekbedden, en een gasfornuis en koelkast. Veel comfort; tegelijkertijd wel even wakker worden van de vogels ‘s ochtends vroeg en in slaap vallen met het geluid van een kikkerconcert op de achtergrond. De trampolines, het zwembad en de speeltuintjes vielen in de smaak bij de kinderen. Was voor ons erg fijn om een paar dagen op dit prettige familiepark te verblijven en buiten te leven.

Marieke

• 9Jantine24-05-2020

Ontspannen, gezellig, actief en comfortabel!

Het was een heerlijk lang weekend, op een gezellige camping met veel groen! We konden heerlijk afwisselen met actief zijn en ontspannen zoals mountainbiken, wandelen en zwemmen.

De safaritenten zijn een echte aanrader, mooi compleet uitgerust en comfortabel. Eigen sanitair met uitstekende douche en voldoende warm water!

• 10Staat v/h sanitair

• 9Marcel Tolsma13-05-2020

Rust en ruimte

in de Meivakantie was het heerlijk rustig op de camping , niet dat er niemand was , maar de sfeer was rustig en gemoedelijk. We zijn er een aantal keer op uitgetrokken met elektrische fietsen die we op de camping gehuurd hadden. heerlijk door de bossen en naar de zwemplas de oldemeijer geweest. Een aantal faciliteiten op de camping waren nog gesloten ivm de corona. Maar dat maken in de zomer wel weer goed.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2020

• 8Johnny Dijkhof28-04-2020

Geweldig tijd op camping De Vechtvallei

Wij zijn een week op de Vechtvallei geweest, in de tijd dat het toegestaan is mits je eigen sanitair hebt. Wij werden ontzettend vriendelijk onthaald. De omgeving is prachtig, je kunt er uitstekend fietsen en wandelen. De camping is prima onderhouden en ze doen er alles aan om dit ook zo te houden en alles wordt extra schoon gemaakt om het Corona virus buiten de deur te houden. Op verzoek is privé-sanitair mogelijk. De vechtvallei is een uitstekende keuze voor uw vakantie.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in april 2020