Camping De Vechtvallei

Camping Info

Meer campinginfo

129 reviews over Camping De Vechtvallei

• 9H. Koers25-09-2019

heel fijne camping met betrokken staf

wij zijn zeer tevreden over het hele proces, vanaf reservering/aanpassing van de reservering/ontvangst en verblijf tot en met vertrek. een compliment voor staf en medewerkers. wij komen zeker terug, dat zegt voldoende toch?

• 9Eetgelegenheden

• 9Marja15-09-2019

Volgend jaar weer!!

Heerlijke plek! Ook in naseizoen goed toeven.

Met oudere kinderen

• 10de Boo05-09-2019

Heerlijke tijd gehad op deze superfijne camping!

Dat het een superfijne camping is, wij zijn hier heerlijk een weekje tot rust gekomen!! Het was voor ons voor de eerste keer , maar wij komen zeker terug! De kids hebben zich heerlijk vermaakt, elke dag kinderanimatie. Onze kinderen keken er de avond ervoor al naar uit om de volgende ochtend op pad te gaan en te ontdekken wat er te doen was. Ze vonden ook geweldig om lekker te gaan zwemmen of om even een ijsje te halen en daarna lekker op de trampolines te springen.

Het is een veilige camping, geen slootjes overal bijv. Dat is fijn met 3 jonge kids!

Eigenaren een super leuk en lief gezin!!

Er is ook een hoop te doen in de omgeving, wij hebben een huifkartocht gedaan, naar wildlands geweest, een braderie bezocht, uit eten en even naar een winkel centrum geweest.

Kortom; zeker een aanrader!!

• 10Eetgelegenheden

• 9Fam de Kwaadsteniet05-09-2019

Een heerlijke vakantie

Op de camping heerst een gemoedelijke sfeer. Het is voor kinderen overzichtelijk waardoor ze snel zelf eropuit gaan (naar de speelvelden / trampolines) en makkelijk vriendjes maken. De animatie was goed aangepast aan de leeftijden waardoor dat onderdeel echt een dagelijks feestje voor onze kinderen was. Wij verbleven in een Finse blokhut, deze was schoon en prima ingericht. We hadden fietsen en hardloopschoenen mee om de omgeving te verkennen - de natuur was prachtig.

• 8Eetgelegenheden

• 8Vd Wal04-09-2019

7 jaar genoten van kamperen met caravan op plek fa

Prachtige plek om tot rust te komen, ideale uitvalsplek voor wandel en fietsroutes Of voor visliefhebbers Gezellige overzichtelijke stad Hardenberg in de buurt met zijn vele evenementen

• 6Eetgelegenheden

• 10Naomi Baken04-09-2019

Fenometastisch!

Het was weer een enorm gezellige tijd op de camping De Vechtvallei. In ons huisje "De tjiftjaf" waren alle voorzieningen aanwezig en de bedden sliepen ook erg goed. De camping geeft daarnaast een verzorgde indruk met aanwezig leuke sociale mensen die graag een praatje met je maken.

Ook zijn er leuke activiteiten te doen op de camping, zoals zwemmen, lekker eten in het restaurant en er staat zelfs er een poule tafel! Wat wil je nog meer?:)

• 10Eetgelegenheden

Met vrienden

• 10Maartje03-09-2019

Fantastisch!

We hebben een hele fijne tijd gehad bij De Vechtvallei. Onze 6persoons chalet was keurig en schoon bij aankomst. We hadden een probleem met onze kraan en dit werd meteen opgelost. De sfeer op de camping is goed en gezellig. Er waren verschillende activiteiten georganiseerd waar onze oudste twee kinderen (4 en 6 jaar) veel plezier aan hebben beleefd. De trampolines, verschillende speeltuintjes en het zwembad waren populair. Echte aanrader is de huifkartocht. In de schemer de prachtige omgeving zien met uitleg van een echte local. Super! In de omgeving is veel te doen en de natuur is prachtig. We komen zeker weten een keer terug.

• 9Eetgelegenheden

Met oudere kinderen

• 9Tineke02-09-2019

Voor herhaling vatbaar!

Heerlijke, groene en overzichtelijke camping! Wij hebben hier 3 weken vakantie mogen vieren, en het was heerlijk! Hele vriendelijke mensen. Fijn zwembad en heerlijk peuterbad. Leuke speeltuintjes, volleybalvelden echt voor elk van onze kinderen (en voor onszelf)wat wils. Animatieteam maakte er ook wat leuks van. We hebben het echt top gehad!

• 9Loïs31-08-2019

Zeker voor herhaling vatbaar

1 nacht in de trekkershut verbleven en dit beviel ons goed! Het heeft een simpele inrichting maar de bedden liggen goed en je hebt alles wat je nodig hebt. Je kan ook heerlijk rustig buiten zitten aan de picknicktafel. Verder is het sanitair goed verzorgd en er is een gezellige, gemoedelijke sfeer op de camping.

• 9henk stokvis27-08-2019

verzorgd en schoon.

Dat de soms overheersende geur uit naastgelegen boerderij met een beetje wind wel te harden is.

11 tips over Camping De Vechtvallei

• urkerdag, 26-06-2013

27 juli 2013 is er weer een Urkerdag op de Vechtvallei, met verse vis en een gezellig opgezette braderie. U komt toch ook.

• Marcel Bodenstaff, 09-06-2014

Warmwater moet je apart betalen, maar kost vrijwel niets. Ga voor 'een dagmenu' en als je wat verder wilt naar Ommen (La Dolce Vita, Siciliaans restaurant). Verder een biertje of eten in Mariënburg. Op zondag is er veel gesloten. Fietsroutes: Boswachterij Hardenberg route, Stuwenroute.

• urkerdag, 27-06-2013

27 juli 2013 is er weer een urkerdag op Familiepark de Vechtvallei, met lekke verse gebakken vanaf urk en een gezellige braderie.

3 vragen over Camping De Vechtvallei

• A.G. Hopman, 14-05-2018

Is het zwembad op zondag open?

Annemarie, 05-08-2018

Het zwembad is gedeeltelijk open

• A . K . Adema, 11-11-2013

jaarplaats

Als ik bij jullie stacaravan wil kopen, wat kost mij een jaarplaats met alles er op en er aan voor het volgende seizoen 2014

Familiepark De Vechtvallei, 02-12-2013

Bedankt voor uw interesse in ons park en excuus voor de late reactie. Wij zijn net terug van vakantie. De prijs van een jaarplaats op ons park is vanaf € 1475,00 dit is exclusief elektriciteit, water en forenzenbelasting. Mocht u nog vragen hebben dan horen wij dat graag van u.

Met vriendelijke groeten Therese Bell Familiepark De Vechtvallei

• Betsje, 20-10-2010

vertier

Wordt er op deze camping wel eens iet in de kantine georganiseerd ,zoals bingo o.i.d.?

Bakker, 05-04-2011

Ja hoor..in de kantine wordt in elk geval de kinderbingo en de bingo voor volwassenen georganiseerd. ook wordt de kantine gebruikt voor bijvoorbeeld de kinderdisco, karaoke of zo nu en dan een optreden van een bandje of iets dergelijks.. de bingo's zijn in elk geval in het hoogseizoen een vast terugkerend onderdeel van het recra-programma.

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig