Weer vandaag23°
8,2

104 reviews over Camping De Vechtvallei in het Nederlands

Zeker het overwegen waard om nog eens te gaan.

Fam van Weenen
7-5-2019

Rustige camping. Niet al te groot. Mooie ligging. Vriendelijke mensen. Onze kinderen hebben het geweldig gehad. Mede dankzij de trampolines en zwembad.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Therese Bell, Beheerder, 9-5-2019

Hartelijk dank voor uw review! Wat fijn dat u en uw kinderen het zo naar de zin hebben gehad!! Wij doen ons best om onvergetelijke herinneringen te maken! Fijne dag nog!

Zeker aan te bevelen, hele fijne camping

Groep cgk Opperdoes
6-5-2019

Voor de vierde keer met een groep van 45 personen op de Vechtvallei geweest en wederom een succes! Fijne camping, super super schoon sanitair, bijzonder vriendelijke en soepele eigenaren. We komen volgend jaar zeker terug

Gereisd Met vrienden in mei 2019
Therese Bell, Beheerder, 9-5-2019

Hartelijk dank voor de mooie review! Jullie zijn ook een heel fijne groep om te hebben!

Genoten op deze groene camping!!

Fam de Jong
28-4-2019

Wat een heerlijke tijd hebben we gehad op deze camping! We verbleven met vrienden in een groepsaccommodatie met bijgelegen trekkershutten. Prima, ruime accommodatie van alle gemakken voorzien. Met 5 minuten loop je het prachtige bos in! Voor kinderen veel voorzieningen, buiten en binnen zwembad, volleybalveld en speeltoestellen, zelfs trampolines. Alles is ruim opgezet en groen! Sanitair is super schoon en netjes. We gaan zeker nog een keer terugkomen!!!

Gereisd Met vrienden in april 2019
Therese Bell, Beheerder, 9-5-2019

Hartelijk dank voor uw review!! Wij zijn heel blij dat uw groep het naar de zin heeft gehad. Wij doen ons best om het verblijf van onze klanten tot een bijzondere herinnering te maken.

Unieke beleving!

Juf Rita
28-4-2019

Altijd al willen genieten van een prachtige omgeving? Hier vind je gegarandeerd jouw droomvakantie op een heerlijke plek. Wij hebben voor twee nachten een trekkershut gehuurd op de Vechtvallei en voelden ons te gast in de natuur. Een unieke kampeerbeleving! De trekkershut ziet er keurig uit. Schoon, compleet en prima bedden! Proficiat!

Gereisd Met partner in april 2019
Therese Bell, Beheerder, 9-5-2019

Hartelijk dank voor uw review. Fijn dat u zo heeft genoten! Onze slogan is dan ook "Waar natuur en recreatie elkaar ontmoeten!"

Prima

René
20-4-2019

Net voor de paasdagen een nachtje op deze vriendelijke camping gestaan. Gastvrij onthaal. Personeel doet alles om het naar je zin te maken. Prima en schoon sanitair. Kantine/snackbar aanwezig. Prima cappuccino. Prijs/kwaliteit prima. Je moet alleen bijna overal een behoorlijk bedrag voor bijbetalen (warm water, WiFi, was, wasmiddel).

Gereisd Met partner in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Therese Bell, Beheerder, 9-5-2019

Hartelijk dank voor uw review. Fijn dat u het naar uw zin hebt gehad. Ook uw feedback over de prijzen vinden wij waardevol. Hier kunnen wij van leren en naar handelen!

Volgend jaar weer!

Aaron
5-10-2018

Zaten in de Tjif Tjaf, een groepsaccomodatie. Bijna elke dag zagen we eekhoorntjes vanuit de zithoek! Onze kinderen vonden de trampolines geweldig. Dit zijn volgens mij professionele trampolines die in ieder geval erg goed veren. Ben zelf ook even geweest. :-) Mijn dochtertje heeft haar eerste stapjes ooit deze week in de Tjif Tjaf gemaakt! De rivier de Vecht lift op 500m van de camping. Zag daar een ijsvogeltje vliegen! Bijzonder hoeveel natuur er om deze camping heen te vinden is! De camping is overzichtelijk, dus konden we de oudere kinderen (4, 6 en 8 jaar) een beetje hun gang laten gaan en zelf snoepjes kopen bij de kantine e.d.. Paardje rijden op een weide was ook erg leuk! Het volleybal toernooi was ook erg gezellig. Oprecht! Leuk georganiseerd door een stel jonge meiden. Toppers!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018
Therese Bell, Beheerder, 9-5-2019

Hartelijk bedankt voor uw review! Misschien een beetje laat maar uw review wordt zeer gewaardeerd! Onze slogan "Waar natuur en recreatie elkaar ontmoeten!" heeft u blijkbaar kunnen ervaren!

Voor ons niet meer

Fam du Pon
18-9-2018

Rustige camping in een mooie omgeving maar we moesten veel betalen voor de WiFi. ( slecht bereik ). In dit digitale tijdperk kan dat eigenlijk niet meer.

Gereisd Met partner in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

geweldig.

fam.nijenhuis
9-9-2018

we hebben genoten van het verblijf ,lekker ruim voor rolstoelgebruikers omgeving prachtig.

Gereisd Met partner in september 2018

De eerste maar ook de laatste keer!!

Hoogsteen
1-9-2018

Bij aankomst onverwachte extra kosten voor de faciliteiten, daarvoor gewoon netjes betaald. Maar alleen het zwembad was open (waarvan het water veel te koud was)! De gamehal en de snackbar waren de gehele tijd dicht, geen bakje koffie en niks kunnen krijgen. Dus aangegeven dat wij dit niet netjes vonden aangezien wij daarvoor wel hebben betaald. Zegt de eigenaresse; dat is een risco van het vak, om zo laat in het seizoen te komen. Nou sorry hoor, wat een lariekoek!! Mevrouw was alles behalve vriendelijk. De receptie was ook heel vaak dicht, we wilden muntjes voor de wasmachine. Een half uur lopen zoeken om iemand alles zat op slot... Ook geen kleine campingwinkel aanwezig, voor elk klein boodschapje 10min in de auto zitten.

Onze kindjes hebben het verder wel leuk gehad, dat is voor ons het belangrijkste. Animatie team deed het leuk, en de trampoline vonden ze super... Maar voor ons geen 2e keer naar de Vechtvallei!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

hans
31-8-2018

We hebben 1 dag gebruik gemaakt van een trekkershut. De hut was prima ingericht fris en schoon. Ook het sanitair is prima en schoon. De sfeer op de camping is prettig. Ondanks dat we wat laat aankwamen werden we op een prettige wijze ontvangen. Omdat ons verblijf kort was hebben we verder geen gebruik gemaakt van de voorzieningen.

Gereisd Met partner in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Vechtvallei in Hardenberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Vechtvallei zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.