Camping De Vechtvallei

89 reviews over Camping De Vechtvallei in het Nederlands

Mooie camping

Frans en Alie
18-5-2018

Prachtige goed verzorgde camping. toiletten en douches altijd netjes en schoon. Ook de campeer velden lagen er goed verzorgd bij.

Jammer dat wij op die mooie velden alleen stonden, in het hemelvaart weekend. En dat terwijl andere campings wel goed bezet waren. Wat gaat hier mis?. Deze camping verdiend beter!!!

voor herhaling vatbaar

Marga Steenbakkers
23-10-2017

Geweldige omgeving en vriendelijke mensen. Voor herhaling vatbaar.

Mooi plekje

Fam. F.J. Schouwstra
17-10-2017

Het zag er allemaal heel verzorgt en schoon uit, in een mooie omgeving waarin je mooi kunt fietsen en wandelen.

Ook bij binnenkomst wordt je vriendelijk ontvangen en zijn ze allemaal bereid om je het naar de zin te maken. We hebben

er een heerlijke week gehad.

heerlijk weekend arrangement

Ria
    20-9-2017

Mooi ruim chalet in een prachtige omgeving..fietsen gehuurd en lekker genoten van de extra's die het arrangement ons bood. Eten was goed ,vogelpark mooi met koffie en appeltaart ..Aardige mensen bij de receptie. Kortom prima vermaakt ..

Super gezellige en knusse Finse bungalow

Sandra
    8-9-2017

Wat een schattig huisje is de Finse bungalow!

Goed schoon gemaakt.

Leuk interieur in de woonkamer.

De slaapkamer met het twee persoonsbed is wat aan de krappe kant.

Je kan net om het bed heen lopen.

Wel heerlijke matrassen en kussens!

De slaapkamer met het stapelbed is perfect.

Grote kast,die is ook nodig aangezien deze niet past in de andere slaapkamer.

Fijne verduisterende gordijnen.

We misten een kapstok voor de jassen.

In de badkamer misten we ruimte voor onze spulletjes.

Kan makkelijk gemaakt worden door eennklein kastje onder de wasbak te maken of wat planken in de hoek v.d muur te plaatsen.

Verder geen veger en blik gezien.

Ontvangst zeer vriendelijk.

Ontbijt is echt fantastisch!

Leuke trampolines en klein binnen en buiten badje.

Gezellige kleine camping.

Omgeving prachtig om te wandelen en fietsen.

Pretpark Ponypark Slagharen is slechts 15 minuten rijden vanaf het park.

Kortom,het was een super leuk weekend!

Gezellig

L Fonteijn
    22-8-2017

Wij hebben het erg naar onze zin gehad. Doordat het kleinschalig is is het overzichtelijk en maak je, als je dat wilt,snel contact. Onze dochter van 8 maakte al snel vriendinnetjes en had het erg naar haar zin in het zwembad en de trampoline.De omgeving is ook prachtig en mijn man heeft aardig wat uurtjes met onze hond gewandeld. Ook waren we blij met de Finse bungalow, was een knus huisje.

Prima camping!

Houwink
    16-8-2017

Wij komen er al een paar jaar en elk jaar met plezier! Het veld de Merel vinden wij persoonlijk gezelliger!

Er wordt goed schoongemaakt in het toilet gebouw.

In het hoogseizoen mogen het zwembad en de trampolines vroeger open voor de kinderen.

Qua sleutel is het soms wel eens puzzelen, daar mag nog wat op gevonden worden.

En bij de receptie mist goede communicatie en administratie. Daar moet aan gewerkt worden. Maar over het algemeen een fijne camping met voldoende animatie en vertier voor de kinderen en daar gaat het ons om tijdens de vakanties!

nooit meer

Judith
    15-8-2017

De vaste gasten bepalen hier echt de sfeer. Er is veel aandacht voor de vaste gasten en als weekgast voelde wij ons totaal niet op ons gemak. De eigenaars zijn erg vriendelijk voor vaste gasten maar gewone gasten worden bijna genegeerd. Qua receptie waren ze bij het inchecken aardig. Maar als ik in de week een vraag had werd er nors gereageerd en vaak keken ze je niet aan maar zaten met hun gezicht in het beeldscherm van de computer. De eigenaar zag je zo nu en dan nog wel over de camping en hij was wel vriendelijk maar de eigenaresse dus niet.

Ook viel de visvijver erg tegen. Deze was echt enorm vies en zat vol met begroeiing. En jammer dat er zulke strakke regels zijn qua openingstijden van bijvoorbeeld de trampolines. Die gingen pas om 11:00 uur open. Dan zie je daar al ruim 1 uur kinderen op het trappetje wachten voordat het open gaat, en dat in het hoogseizoen. Er was wel een mooi zwembad. De Finse bungalow was ook comfortabel maar niet erg schoon helaas. Al met al een domper en we komen hier dus ook nooit weer.

Ron en Therese Bell, beheerders, Beheerder, 15-8-2017
    Wat vervelend dat u het zo heeft ervaren. Wij doen ons best om iedereen een fijne vakantie te geven en instrueren ons personeel om iedereen vriendelijk te woord te staan. Ook had het heel fijn geweest als u gemeld had dat de Finse bungalow niet schoon was dan hadden wij daar nog maatregelen in kunnen nemen. Er kan natuurlijk in alle drukte nog wel eens iets over het hoofd gezien worden en dat hadden wij graag voor u opgelost. De trampolines zijn deze tijden open omdat het anders teveel overlast geeft voor de andere gasten. De visvijver is inderdaad een probleem dat ook wij graag opgelost zouden zien maar wij zelf zijn niet de eigenaren en hebben daar geen toestemming voor gekregen.

Mooie niet al te grote camping

jeroen
    12-8-2017

Het us goed vertoeven op de Vechtvallei. De camping is uitermate geschikt voor kleine kinderen. Er is een mooi zwembad met overkapping. De peuterbadjes buiten waren echter steen koud. Ik geloof dat het water niet verwarmd is.

Wat ik wel storend vond was het sleuteltje voor de kraan en de sepkey. De sepkey werk zowel voor de slagboom als voor de douche. Alle sleutels zitten bij elkaar dus als er iemand met de auto weg was had je geen water.

De douches waren heerlijk. In onze laatste week toen het wat drukker werd waren de wc's en douches vaak vies. Dit lag niet aan de schoonmaakploeg die vaak aan het schoonmaken was

Een speciale vermelding voor de cafetaria. De man die de tent runt is erg vriendelijk en altijd bereid voor en praatje. Je kan wel zien dat ze dit nog niet zo heel lang doen want soms is het nog wat rommelig.

Het was een fijne vakantie

Heerlijk weekend gehad :)

Anouk
    30-7-2017

Warm welkom

Goed onderhouden camping.

Groepsaccomodatie, schoon en sfeervol. Goede bedden, mooi sanitair.

Fijn, warm zwembad.

Kleinschalige camping, goed te overzien en genoeg te doen voor onze kids van 6&8 jaar oud

Mooie omgeving; helemaal tot rust gekomen:)

Hartelijk dank voor het warm onthaal en heerlijk verblijf op jullie camping!!!!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Vechtvallei in Hardenberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Vechtvallei zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Vechtvallei scoort een 7.99 uit 10 op basis van 89 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: