Vakantiepark De Kleine Belties

super !

pul
6-9-2018
  • Onderkomen7

Een hele gezellige camping. prachig en erg netjes. Zwembad er bij, maar het water vonden we erg koud, vooral voor ons zoontje van 1.

Fantastisch vakantiepark!

Familie ten Hove
  • Onderkomen10

Het zijn fantastisch mooie chalets van het type G en een uitstekend verzorgd en net vakantiepark. De kinderen (tussen 8 en 14 jaar) hebben de tijd van hun leven gehad samen met het recreatieteam, het zwembad en de zwemvijver. We kwamen het terrein niet meer af.

fantastisch

Theo
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

een mooi en gezellig park

Super!

Miranda

Een leuke nette camping!

Leuke recreatie team voor de kinderen .

Er zijn activiteiten voor elke leeftijd!

Ik zeg ga zo door!

Gemoedelijk en fantastisch

W den hollander
29-8-2018
  • Onderkomen9

Om je kinderen moet je niet druk maken. Doe worden wel beziggehouden

Geweldig! M’n tweede thuIs❤️

Anja
  • Onderkomen10

Prachtig park met bos en vijver en overdekt zwembad. Mooi natuurlijk opgezet. Voor iedereen iets te doen, met name volleybal en (voedsel)bingo is favoriet. Topavond is op donderdag in de plaza of op het terras met livemuziek, onder het genot van een hapje en een drankje, bediend door een paar leuke jonge barmannen 😉

Voor herhaling vatbaar!

Arris Haalboom
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

Schoon huisje, vriendelijke mensen, leuke activiteiten. Kan niet iets bedenken wat ik niet leuk/goed vond

Super fantastich

Tjitske Sipma-Raap

Super Vakantiepark.

Ik ben 55 jaar !!

Ik kom hier al vanaf mijn jeugd.

Mijn ouders hebben hier al bijna 40 jaar een stacaravan waar wij een paar keer per jaar gebruik van maken. Mijn moeder is nu alleen, maar gaat hier nog steeds met veel plezier hier naar toe. Vooral de christelijke normen en waarden die hier gelden zijn van groot belang bij onze familie. In de school vakanties en tijdens de senioren weken is er een geweldig recreatie team aanwezig !!! Kortom voor een supergeweldige vakantie moet u echt op De Kleine Belties zijn !!!!!

Super genoten!

Fam aan het Rot
  • Onderkomen9

Heerlijke vakantie gehad. Het recrateam had heel veel activiteiten gepland waar de kinderen en ook wij aan mee konden doen. De sfeer op de camping was heel ontspannen wij voelden ons hier echt thuis. Aan het eind van de twee weken vonden we het erg jammer dat we geen derde week hadden geboekt ;) . Toen er wat mis was met de caravan kwam er heel snel iemand om het probleem op te lossen. Ze denken echt mee in oplossingen super!

Min puntje vinden wij de wachttijd in het restaurant en bij de snackbar.

Harm Norder
  • Onderkomen10

Een echt goede camping waar klantvriendelijkheid hoog in het vaandel staat. En ff een reactie op een eerder bericht, wil de oudere jeugd lekker stoeien en ravotten in het water, laat ze dan de grote zwemvijver gebruiken. Nogmaals een hele fijne camping met een christelijke signetuur.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark De Kleine Belties in Hardenberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark De Kleine Belties zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.