Vakantiepark De Kleine Belties

Fam Mieras
18-7-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

Hele fijne week gehad op de Kleine Belties. (1ste x) We hebben gekampeerd. Sanitair heel schoon! Het was (helaas voor de kinderen) nog vrij rustig. Maar ondanks dat toch een enthousiast recra-team! Complimenten!

Voor ons had het zwembad wel een half uur / uur langer open mogen zijn 's avonds. Vonden 20:00 best vroeg. Vooral voor de oudere kids. (maar is in het hoogseizoen miss anders??) Maar wel een heel compleet verzorgd binnenbad!

Fantastisch, voor herhaling vatbaar!!

Fam. Van Engelenhoven
16-7-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

We zien terug op een fijne (eerste) vakantie op 'De Kleine Belties' in 1 van de nieuwe lodgetenten! We vonden het heel prettig dat op het park alle voorzieningen aanwezig waren, tot een supermarkt toe. Het enige minpuntje wat we kunnen bedenken was de muzikale omlijsting (met dansjes) door het recreatieteam. Dat stond wat ver van onze identiteit af. De activiteiten waren wel leuk en afwisselend opgezet, begeleid door een spontane meester-in-opleiding (Steven!). We hopen D.V. zeker nog eens terug te komen!

Reviews zijn niet echt kloppend

Gerrit trompetter
1-7-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen6

Park is netjes geen klagen,

Ons zelf vermaakt dmv fietsen e.d

Zijn zelf niet christelijk. Begrijpen nu wel wat die recentie weg komen .familie van familie en puur uit christelijk oog punt

De eigenaar is best een hork .

Chagerijnen van een personeel

Mensen zijn op afstand aardig

Heb de indruk dat geld belangrijkste is

Hallo Gerrit,

Bedankt voor je feedback.

Helaas kunnen wij ons niet vinden in je reactie. Wij hebben geprobeerd jullie zo goed mogelijk te helpen na dat er schade aan jullie object is ontstaan. Echter werden al deze mogelijkheden ten niet gedaan door jullie. Nu is deze schade buiten ons als park ontstaan en hiervoor (zoals vermeld) kunt u een verzekering afsluiten en die bij schade raadplegen.

• Onderkomen9

This een mooe camping buitenaf niet te ver van de stad weg wat heel erg fijn is

Kinderen kunnen hele tijd leuke activiteiten doen en voor ouderen is er ook genoeg te doen

Familiedag daar gevierd en heerlijk gefietst.

A. Tiekstra
24-5-2018
  • Onderkomen9

Prachtig park met mooie luxe chalets aan ruime veldjes.

Chalet type F nr. 342 aanbevolen, fijne plek!

Top familie camping!

Fam. Egas
  • Onderkomen9

Luxe campingplek gehad met privesanitair. Positief

Dat was super voor elkaar! Faciliteiten en animatieteam zijn super. Het park ziet er prachtig uit. De kinderen vinden het geweldig.

Negatief: geen toezicht savonds, 3 avonden van de 7 behoorlijk last gehad van mensen die het nodig vinden om tot middernacht gezellig te praten en te lachen. Onze kinderen lagen te slapen met oordoppen in....

Hallo familie Egas,

Bedankt voor je jullie reactie. Fijn om te horen dat jullie zo tevreden zijn over het park.

Jullie feedback punt over het lawaai vinden wij zeer vervelend. Bij een volgend bezoek meld het gerust bij de receptie de dag er op! Wij zullen deze feedback meenemen en ook een avond ronde doen buiten de zomervakanties om!

Super!

Annegreet
  • Onderkomen8

We hebben weer geweldig genoten. Mooi weer, mooi chalet, fijn recreatieteam en een gezellige sfeer!!!

TOP!

Fantastisch!

Imminkhuizen
  • Onderkomen10

Camping met alle faciliteiten. Vakantie vieren is hier een feest!

matig

jansje
12-5-2018
  • Onderkomen10

animatie leuk voor de kinderen, zeer slecht restaurant vooral de barman
De Kleine Belties, administratief medewerker, 23-5-2018

Hallo Jansje,

Helaas konden wij je boeking niet vinden anders hadden wij je even gebeld. Wij betreuren dat je dit gevoel hebt overgehouden aan ons personeel. Wij herkennen ons niet in dit beeld. Zou je ons je verhaal kunnen doen op info@kleinebelties.nl?

een geweldige vakantie

Arina Mesker
5-1-2018
  • Onderkomen10

55 + weken zijn fantastisch, heel gezellig en fijn met elkaar. Leuke activiteiten, goed georganiseerd. Mooi vakantiepark en goede hygiëne. Klantvriendelijke mensen bij de receptie. Wij komen hier al 10 jaar en het bevalt ons iedere keer weer goed.

Hallo Arina,

Wat ontzettend fijn om te horen! Bedankt voor de mooie complimenten!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark De Kleine Belties in Hardenberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark De Kleine Belties zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark De Kleine Belties scoort een 9.03 uit 10 op basis van 191 reviews.