Vakantiepark De Kleine Belties

8.9Fantastisch

• 9.2Activiteiten
  • 8.8Eetgelegenheden

Zoover gold Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor De Kleine Belties voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

Contact

366 reviews over Vakantiepark De Kleine Belties

• 10AlieB18-01-2020

Super!

Goed chalet en mooi dichtbij bos. Lekker wandelen. Voetballen, tafeltennis of vissen. Christelijke signatuur. Erg fijn. Is er iets dan staan ze voor je klaar. In de winter wordt het gras beschermd, dus even lopen. Maar voor een goed doel: goed gras en dus is een pad overbodig. Zowel kleine kinderen als de oudere vermaken zich prima. WiFi is sterk door modems per chalet. Sommige chalets hebben zelfs een airco, vaatwasser en droger! Animatie team wisselt qua bezetting maar is goed met kinderen. Het winkeltje op de camping is iets duurder dan in de normale supermarkt maar daar staat het gemak tegenover. Zeker voor herhaling vatbaar zowel in de zomer als in het najaar!!

• 4Vaste gast02-01-2020

Zeer teleurstellend

Voor ons als vaste gast zijn wij zeer teleurgesteld. Ieder jaar gaan we met plezier naar de camping maar helaas kunnen we in de winter amper bij ons chalet komen. Er is na jaren nog steeds geen pad aangelegd en kunnen we tegenwoordig ook niet meer met de auto bij ons chalet komen. We moeten nu met onze 3 kinderen en erg veel tassen met een bolderwagen (met zachte banden) heen en weer over het vieze gras en natte gras. Als we er iets van zeggen krijgen wij en ook andere geen reactie.

Ook van diverse mails krijgen we geen reactie van de camping. Voor nieuwe dingen is er alleen maar aandacht zolang dit maar in het straatje ligt en zij er zelf aan kunnen verdienen. Voor de vaste gasten is het niet zo leuk meer.

Ook het zwembad is niet erg warm en in de kerstvakantie helaas ook niet open.

Erg jammer allemaal Een zeer teleurgestelde familie

• 1Activiteiten

Gereisd met oudere kinderen in december 2019

• 2019
    9Jenet23-12-2019

Super leuk! Wij blijven jaarlijks terug komen.

Gezellige nette familie camping voor jong en oud. Er is van alles te doen. Je vermaakt je er prima! Het binnenzwembad is ook echt leuk!

• 10Lydia Berghuis20-12-2019

Geweldig vakantiepark voor een heerlijke vakantie

We gaan elk jaar in de zomer 2 weken. Onze jongens kijken altijd ontzettend uit naar de belties dus een week is dan net te kort :) Het verblijf is altijd super fijn! Nette en schone accomodaties, super vriendelijke mensen, en erg leuke (en veel) activiteiten voor groot en klein! Het zwembad is heerlijk zowel binnen als buiten! niets anders dan lof!!

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 10Peter25-11-2019

De kleine Belies verdienen de Zoover Award Goud !!

Het is hier heerlijk rustig toeven, goed recreatieteam welke de kinderen ook lekker bezig houden, verder zijn er genoeg faciliteiten om te doen op en rond de camping. We zitten hier +/- 5 weken per jaar van onze rust te genieten.

Receptie De Kleine Belties, administratief medewerker, 04-12-2019

Bedankt voor je recensie Peter! Tot snel op park :)

• 8R. Boersma23-11-2019

Voelt als thuiskomen!

Luxe en schoon chalet 342, type F met vaatwasser, op ruim veld Kaempmanshoek. Gezellig ingericht, kindvriendelijk, alles aanwezig.

Receptie De Kleine Belties, Eigenaar, 04-12-2019

Bedankt voor je mooie cijfer! Fijn dat het voelt als thuiskomen bij ons!

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 9Cathrien Elzinga23-11-2019

Het is een christelijk vakantiepark waar zondagsrust is. Er is een recreatieteam voor de kinderen en een overdekt zwembad

• 9Eetgelegenheden

Receptie De Kleine Belties, administratief medewerker, 04-12-2019

Bedankt Elzinga! Tot de volgende keer op ons park!

Gereisd met vrienden in april 2019

• 8Hillebrand Veldhuizen22-11-2019

Echt Fantastisch

Wij hebben een eigen chalet! Dus we zijn er ook meerdere keren in een jaar. Wij vinden dat er rust en gezelligheid uitstraalt. We genieten daar met volleteugen👍

Receptie De Kleine Belties, administratief medewerker, 04-12-2019

Bedankt Veldhuizen voor dit mooie cijfer! Tot in het nieuwe seizoen.

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Mateboer21-11-2019

Fantastisch, vrijblijvend, gezellig, gemoedelijk

Het is een top vakantiepark. Je kunt van alles, maar moet niets. Iedereen is vriendelijk en al kom je voor het eerst, in no time heb je contact met je buren en andere gasten. Er is voor iedereen wat te doen. Jong, oud, sportief, passief maakt niet uit. Wij komen er al jaren en hebben inmiddels zelf een chalet en een heerlijk stekkie. Wij hebben als motto: als de kinderen zich vermaken, vermaken wij ons ook! Nou wij willen nergens anders meer heen!!!!

Receptie De Kleine Belties, administratief medewerker, 04-12-2019

Mooie cijfer! Onze dank daarvoor. Bedankt voor de positieve woorden!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 10R. J. de Boer21-11-2019

We hebben erg genoten op deze hele leuke gezellige

We hebben deze zomer genoten van een leuk en lux verblijf op deze gezellige camping

Receptie De Kleine Belties, administratief medewerker, 04-12-2019

Hallo meneer de Boer, bedankt dat u de tijd heeft genomen om een recensie achter te laten. Tot snel!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

10 tips over Vakantiepark De Kleine Belties

• Fam. Koster, 01-09-2013

Tips: fietsen, speeltuin Drouwenerzand, Zevenheuveltjesbosbad Balkbrug, mooie plaatsen in de buurt, Hattem bakkerijmuseum, pannenkoeken bij Het hoes van Hol 'An in Aalden, Giethoorn, etcetera.

• R., 14-09-2013

Veel kinder en volwassen activiteiten, je hoeft de camping dus niet af. De pizza's in de plaza zijn erg goed te doen. Goedkope pizza's met zeer goede kwaliteit. Dat is het proberen waard. Verder veel informatie te krijgen op de receptie door middel van folders, maar de medewerkers op de receptie weten ook genoeg moois om te bekijken in de omgeving.

• Familie Kapaan, 19-08-2013

Het park raden we een ieder aan die houdt van rust en actief bezig zijn! Ook in de omgeving is er veel te doen zoals het natuuractiviteitencentrum De Koppel, Plopsaland, Outdoor activiteiten, Natuur(zwem)gebied De Oldemeyer, Ponypark Slagharen, Dierenpark Nordhorn enz.

's Morgens was er rond half 8/ 8 uur een groepje wat gezellig kwam koffiedrinken op het Hakkersplein. Even met z'n allen rustig wakker worden. Het mooie was dat ook eigenaar Jan Hakkers en z'n (schoon-)zoon er bij kwamen zitten.

1 vraag over Vakantiepark De Kleine Belties

• P Zuidema, 31-05-2016

Bejaarden weken

Wanneer zijn de bejaardenweken op de camping

Vakantiepark info

• BBQToegestaan