Vakantiepark De Kleine Belties

Volgend jaar weer!

Hans van de Lagemaat
27-10-2018
  • Onderkomen9

Wij kwamen hier al als kind. Na ons trouwen, zijn we hier geweest en we zijn nu al twee x met onze kinderen geweest. De gezelligheid de sfeer de netheid van het huisje en park en vooral de saamhorigheid doet ons goed. De kinderen worden vermaakt door een fantastische recrateam. Als de kinderen zich vermaken, dan vermaken de ouders zich ook... Wij hebben onze kinderen dan ook gevraagd waar ze met de zomervakantie naar toe willen. Daar kwam al heel snel uit ' de kleine belties '

Goed met een paar verbeterpunten.

Fam. Roorda
21-10-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen9

Genoten in verschillende caravans.

Verbeterpunt: zwembad iets warmer, en zoals bekend is de WiFi erg slecht.

Nette huisjes en zeer vriendelijk personeel

Lijmexpert BV
13-10-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

Vanwege een beurs in de Evenementenhal hebben wij een huisje gehuurd. Ideaal dicht in de buurt en prijstechnisch interessant. Nette huisjes en heel fijn personeel.

Een fijne gezonde camping zeer aan tebevelen!

Alie en Martin Meyer.
7-10-2018
  • Onderkomen10

Wij komen elk jaar naar het Loofhuttenfeest en wij zijn dankbaar dat dit op Uw Camping gehouden kan worden, wij zouden wel vaker willen komen maar door omstandigheden kan dit niet. Wij hebben al vaker deze camping aan anderen aanbevolen.

• Onderkomen4

Prachtige locatie blijft het, de torenhoge prijs in het naseizoen plus dan apart prijzig warm water terwijl er ook nog eens totaal geen speelruimte was rondom onze caravan vanwege gras inzaaien was, het zwembad koud en het warm water doortikte terwijl het niet warm was.... maken het voor ons erg teleurstellend. Wellcht bevalt een huisje beter

Dhr. Geert Dijkstra
2-10-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Een keurige stacaravan alleen verwarming liet het afweten.

We waren ook maar drie nachten het heeft mij niet echt benadeelt.

Heelgoed

Leendert Verhoeven
23-9-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen10

Fijne vakantiepark, mooie omgeving, vriendelijk personeel.

We komen zeker weer terug

Team De Kleine Belties, administratief medewerker, 26-9-2018
Bedankt voor jullie recensie! Tot de volgende keer!

Leuke vakantie voor gezin wat vaker komt.

Peter den Haan
20-9-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Leuke camping, echt vakantiegevoel. Helaas als je er niet vaker geweest bent, en geen kind hebt wat mee kan doen met activiteiten ivm een verstandelijke beperking tel je niet mee op de camping.

Met z'n 3tjes een leuke vakantie gehad, maar voor ons geen volgende keer.

Binnenspeeltuin was voor onze dochter helaas ook te donker, waardoor ze alleen op het voorste stukje bleef ivm het licht.

Hallo Peter,

Wat ontzettend vervelend dat jullie dit zo ervaren hebben. Wij proberen iedereen betrokken te hebben bij de faciliteiten op het park. Ik hoop dat je ondanks deze ervaring wel een fijne vakantie hebt gehad.

super !

pul
6-9-2018
  • Onderkomen7

Een hele gezellige camping. prachig en erg netjes. Zwembad er bij, maar het water vonden we erg koud, vooral voor ons zoontje van 1.

Hallo Pul,

Bedankt voor jullie recensie. Jullie feedback m.b.t. het water neme wij mee!

Fantastisch vakantiepark!

Familie ten Hove
3-9-2018
  • Onderkomen10

Het zijn fantastisch mooie chalets van het type G en een uitstekend verzorgd en net vakantiepark. De kinderen (tussen 8 en 14 jaar) hebben de tijd van hun leven gehad samen met het recreatieteam, het zwembad en de zwemvijver. We kwamen het terrein niet meer af.

Hallo ten Hove,

Wat fijn om te horen dat het jullie zo goed is bevallen! Tot de volgende keer!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark De Kleine Belties in Hardenberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark De Kleine Belties zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.