Camping Scholtenhagen

Met jonge kinderen

Heerlijk

Anja
20-6-2017

De villa was zeer geschikt voor 6 personen vanwege de twee badkamers. Heel complete en mooie villa.

Geweldig echt een aanrader zeker voor kinderen

Loes Thijssen
18-2-2017

Alles was prima...heerlijk binnen en buiten zwembad naast het park, goed overzicht in de speeltuin,..en het restaurant voor een hapje eten lekker en niet duur,... ! Alles is mogelijk , wij gaan zeker een volgend keertje.

Ben je hier1keer geweest,wil je nooit meer anders.

M.Hoedemaker
        12-2-2017

Wij vonden alles goed, kan geen minpunten bedenken komen hier al 25 jaar, hebben 3 nieuwe eigenaren meegemaakt en zijn goed bevallen. Omgeving is fantastisch rondom liggen grote steden, en de natuur is schitterend.

De Camping is mooi, genoeg te doen en ruime plaatsen.

Geweldige week gehad!

John
        21-8-2016

Afgelopen week onze vakantie doorgebracht op Camping Scholtenhagen. Ondanks dat het vrij rustig was ivm de slechte weersomstandigheden van een week eerder hebben wij het geweldig gehad. Heerlijk weer en super omgeving.

We verbleven in de Luxe Tentivilla en dat was een super ervaring. De Tentivilla was nog geen 8 week oud en wij weten nu ook wat Glamping inhoudt! Onze jongens (8-10-12) hebben genoten van de vakantie en van de eigenaar mochten ze elke avond een kampvuurtje maken!

2 Heerlijke weken genoten

Fam de Wit
        24-7-2016

Heerlijk genoten van de nieuw geplaatste villa tent. Tenten zijn lekker ruim en zeer compleet ingericht. Kortom.....heerlijk genoten!

Héérlijk!

Makro
        31-1-2016

Tenten van touroperator waren fantastisch, heerlijke bedden, verrijdbaar keukentje, stapelbedden in de tent, helemaal top! Sanitair werd prima bijgehouden, onze complimenten hiervoor aan het schoonmaakechtpaar!! Animatie was leuk, er ging elke avond een kinderkar door de camping heen, heel leuk voor de kinderen. Zwembad ligt op steenworp afstand en mag je gratis gebruik van maken. Centrum van Haaksbergen op fietsafstand, gezellig dorpje.

Leuke camping, vriendelijk personeel.

Corina
        4-9-2015

Fijne mensen die zorg dragen zodat iedereen een fijne vakantie heeft. Wij zaten in een Safaritent. Lekker ruim! Kinderanimatie was leuk! Zwembad naast de deur! Perfect.

omgeving : leuk kunnen wandelen naar watermolen en Waterpark

Ik was wat vergeten en het werd kosteloos opgestuurd! Service!

gastvrije camping

wanda
        9-8-2015

Wij hebben met onze kinderen een geweldige vakantie gehad in een safari tent.

Geweldig veldje voor je tent waar alle kinderen fijn konden spelen.

Het treintje was een succes.

Eigenaren van de camping waren erg hartelijk en altijd bereid om je te helpen.

Gemoedelijke sfeer!

Heerlijke familie camping.......

Corrie
        8-8-2015

Normaliter kamperen wij (met zijn tweetjes) met onze eigen tent. Nu voor zijn zessen een safaritent gehuurd, kinderen vonden het super!! Alles wat je nodig hebt is aanwezig.

Zeer gevarieerd animatie aanbod voor de kids en 's-avonds de bekende trekker met trein(kar) erachter die de kids ophaalde door heel de camping en na uurtje weer terug gebracht.

Sanitair netjes en werd meerdere malen per dag schoongemaakt. Eten eenvoudig maar zeer smakelijk. Broodjes werden gebakken waar je bij stond, verser kan niet 😀..Zwembad ook helemaal geweldig. En kinderen kunnen naar hartelust fietsen op de camping men rijdt echt heel voorzichtig. Kortom we komen graag terug.

geweldig,...echt genoten van alles.

Ben & Loes Thijssen
        7-8-2015

Het verblijf van de villa op de camping is een aanrader,...schoon,..en gezellig ingericht, overal dichtbij,..zeker met kleine kinderen ,..speeltuin ,..lekker eten in de kantine en zeker niet te duur,..prettige bediening en een ontspannen sfeertje en animatie voor de kinderen. ik zeg ,...gewoon doen ! Voor de prijs hoef je het niet te laten,..ook het zwemparadijs binnen en buitenbad was toch ook heel fijn bij te warm weer zoals wij het hadden in deze week..en zeker als het koud is,....! Wij hebben genoten met onze 4 kleinkinderen op de camping en een prachtige natuurwandeling naar de watermolen. 5km.

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Scholtenhagen in Haaksbergen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Scholtenhagen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.