Camping Scholtenhagen

Contact

42 reviews over Camping Scholtenhagen

• 9CarolaB11-08-2020

Gezellige familiecamping

Zeer gastvrij ontvangst, ruime plek en schoon sanitair. Omdat ze met pasjes werken met tegoed, kun je heerlijk douchen en heb je genoeg tijd. Harde staal. Vooraan bij de receptie is ook een terras. Je kunt hier goed eten voor een goede prijs. Het is direct aan de grote speeltuin en je hebt gemakkelijk overzicht op de kinderen. Bijna dagelijks werden de kinderen met een traktor gehaald met een kinderkar erachter en daarna ook weer terug gebracht. De animatie stelt niet veel voor, maar t is er wel. Je mag dagelijks gebruik maken van het subtropisch zwemparadijs naast de camping, echt een heerlijk zwembad, gave glijbaan, golfslagbad, stroomversnelling en peuterbad. Tegen over de camping ligt de kinderboerderij is ook zeker een bezoekje waard. Verspreid over de camping nog kleine speeltuintjes. Kortom een aanrader! Echt een ontspannen sfeer met vriendelijke mensen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2020

• 9CarolaB09-08-2020

Gezellige gemoedelijke familiecamping!

Zeer gastvrij ontvangst. Erg gemoedelijk. Er heerst een fijne rust. Voor de kinderen is er een mooie grote speeltuin vooraan de camping en je kunt goed overzicht houden als ze zelf op het terras zit. Waar je ook heerlijk kunt eten voor weinig geld! Er zijn over de camping kleine speeltuintjes verdeeld. Toilet gebouw is erg netjes. Douchen met pasje, waar je een tegoed op kunt zetten voor warm water. Dus nooit te weinig tijd. Heerlijke harde straal en warm water. Zwembad naast de camping is echt geweldig voor kinderen. Tegenover de camping zit een kinderboerderij en in de omgeving is erg veel leuks te doen. Bijna elke avond komt de traktor met de Kinderkar de kinderen ophalen, rijdt hij naar voren en komt ze daarna weer terug brengen. Heel erg leuk! zeker een aanrader. Corona maatregelen wordt goed nageleefd.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2020

• 10Adriaan ten Lande09-08-2020

Fantastische camping

Mooie nette camping,niet helemaal volgeboekt i.v.m met de corona regels zodat je geen wachtrijen bij de toiletgebouwen hebt.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2020

• 8Arjan08-08-2020

Gemoedelijk genoten

Met de camper langer gebleven dan in eerste instantie de bedoeling was. Erg prettig dat de camping niet overvol was, zodat covidmaatregelen goed in acht te nemen zijn.

Leuke activiteiten, gemoedelijke sfeer, sanitair goed verzorgd

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2020

• 9Francis Coense Of07-08-2020

Fantastische gezellig gemoedelijk camping

Heerlijke camping. Zeer gastvrije ontvangst. Gezellige veldjes. Eerste week van onze vakantie doorgebracht en omdat het er zo gezellig gemoedelijk is hebben ze de laatste week voor ons nog een plaatsje vrij gemaakt en zijn we terug gegaan. Ivm met corona wilde ze de camping niet overvol zetten. Echt top. Goede douche. Geweldig en goedkoop eten in de kantine. Leuke animatie voor de kinderen. Zeker aanrader !!!!!

Gereisd met vrienden in juli 2020

• 6Ron03-08-2020

Dure camping voor wat je krijgt

Het is vooral een vaste gasten camping en daar is de camping ook helemaal op ingericht. Als kampeerder heb je het gevoel dat er naast jouw veldje een hele andere wereld bestaat waar jij niet bij hoort. Kampeerveldje was oké, maar zelfs in coronadrukte nog overal vrije plaatsen. Op de camping was weinig te beleven. Voor wat je krijgt, een hele dure camping. Zelfs douchen kost weer extra geld. Bij de wasbakken geen warmwaterkraan, wat toch wel een gemis is bij bijvoorbeeld het scheren. Het personeel was hartstikke vriendelijk en behulpzaam.

• 5Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 8Anja20-06-2017

Heerlijk

De villa was zeer geschikt voor 6 personen vanwege de twee badkamers. Heel complete en mooie villa.

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juni 2017

• 8Loes Thijssen18-02-2017

Geweldig echt een aanrader zeker voor kinderen

Alles was prima...heerlijk binnen en buiten zwembad naast het park, goed overzicht in de speeltuin,..en het restaurant voor een hapje eten lekker en niet duur,... ! Alles is mogelijk , wij gaan zeker een volgend keertje.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 8M.Hoedemaker12-02-2017

Ben je hier1keer geweest,wil je nooit meer anders.

Wij vonden alles goed, kan geen minpunten bedenken komen hier al 25 jaar, hebben 3 nieuwe eigenaren meegemaakt en zijn goed bevallen. Omgeving is fantastisch rondom liggen grote steden, en de natuur is schitterend. De Camping is mooi, genoeg te doen en ruime plaatsen.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2016

• 10John21-08-2016

Geweldige week gehad!

Afgelopen week onze vakantie doorgebracht op Camping Scholtenhagen. Ondanks dat het vrij rustig was ivm de slechte weersomstandigheden van een week eerder hebben wij het geweldig gehad. Heerlijk weer en super omgeving. We verbleven in de Luxe Tentivilla en dat was een super ervaring. De Tentivilla was nog geen 8 week oud en wij weten nu ook wat Glamping inhoudt! Onze jongens (8-10-12) hebben genoten van de vakantie en van de eigenaar mochten ze elke avond een kampvuurtje maken!

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016