Tijdelijk €25 aanbetaling

• 8.5Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

49 Reviews over Scholtenhagen

• 10Evers30-08-2022

Leuke camping met vriendelijk personeel

Mooie ruime campingplaatsen er zijn twee verschillende velden met nette sanitair wat een paar keer per dag goed wordt schoongemaakt. Er wordt veel georganiseerd voor klein en groot, ook het zwembad is zeer uitgebreid de eigenaar komt geregeld een gezellig babbeltje maken ,ook het restaurant is een aanrader lekker eten voor een betaalbare prijs. wij komen zeker nog een keer terug,ook de omgeving is heel mooi op loop en fiets afstand haaksbergen ,bos

• 9Marjan24-08-2022

Prima Camping

Gezellige gezinscamping,in de vakantie periode veel animatie voor de kinderen,vooral de kinderkar is een succes! Prachtige omgeving om te fietsen,Haaksberger Veen is een aanrader. Aardige eigenaren,altijd in voor een praatje. Heerlijke menu's om te bestellen.

• 10Fam Goris19-08-2022

Heerlijk!

Wij hebben een heerlijke week gehad! Zowel de eigenaren/personeel als de gasten zijn ontzettend vriendelijk en gastvrij. Lekker gegeten. Twee leuke meiden die de animatie verzorgden voor de kids. Een echte persoonlijke en gemoedelijke familiecamping met een fijne sfeer, waar wij ons welkom voelden. Ook het zwembad is top, en centrum Haaksbergen is nabij (fietsafstand).

• 6Peter12-08-2022

Teleurstellend

We hebben 3 nachten op een campingveld gestaan. Het eerste wat opviel was dat er niemend stond. En dat tijdens het hoogseizoen JULI. Dat zegt genoeg. Het campingterrein is netje evenals het sanitair. Het meest storende is de weg er naar toe, dwars door een kamp (sorry) met vast bewoners. Hier is alles aan en op elkaar gebouwd zonder enige vorm van eenheid of bouwvoorschrift. Echt verschrikkelijk. Dit maakt de camping (geen vakantiepark) heel onaantrekkelijk. De vriendelijkheid van de receptie viel tevens tegen - niet klantvriendelijk of geinteresseerd in de reden van je bezoek. Kortom, een echte teleurstelling. Wij komen nooit weer.

• 8Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden
  • 1Anoniem06-08-2022

Afschuwelijk

Waardeloze camping. Eindeloos veel herrie uit de omgeving met luide muziek, maar ook van de camping zelf met elke avond hele luide kinderdisco. Ga er nooit meer naartoe, echt vreselijk.

• 1Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

Eigenaar, 12-08-2022

op de verkeerde tijd op de verkeerde plaats wellicht. Onze camping is een familiecamping waar in de vakanties animatie is voor de kinderen o.a. mini disco (met 1 boxje wat de medewerkers met zich mee dragen). u hebt dus op het camperveld bij de kantine gestaan waar de activiteiten plaatsvinden, niet handig als u voor uw rust gaat, u vindt het programma op de info borden dus misschien voortaan goed orienteren. Evenementen van buitenaf kunnen we helaas niets mee dat wordt gemeentelijk beslist.
    In het jaar hebben we in ieder geval heel veel meer rustige dagen dan de ca. 6 tot 8 weken animatie :)

• 3Anoniem25-08-2021

Teleurstellend!!

Een Vila tent gehuurd. Geen communicatie vooraf. Een vraag gestuurd of we een lijst konden krijgen met de inventaris. Dit wel gekregen, maar geen uitleg verder of een gezamelijke inspectie van de tent. Bij aankomst vol met vliegen! Koelkast lekte, Wc bril zat los. Blijkbaar een dienblad die al kapot was, maar voor ons niet zichtbaar. Alles eerst netjes zelf schoongemaakt. Bij vertrek alles netjes achtergelaten. Een paar dagen na vertrek een e-mail dat we onze borg van €50 niet terug zouden krijgen omdat het dienblad en de wc bril kapot zouden zijn. En dan sta je machteloos. Zo oneerlijk!! Een ontzettende tegenvaller van deze camping. De afhandeling van onze klacht ook slecht! Schuld werd bij ons gelegd. En dan ben je dus uitgepraat, ons woord tegen die van hun. Frustrerend en voor ons een reden om hier nooit weer naartoe te gaan. Zou het iedereen afraden daar een tent te huren. Erg teleurstellend.

• 1Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden
  • 10Fam Soares24-08-2021

Kamperen zoals het bedoeld is.

Vriendelijke ontvangst. Onze plek op de camping was mooi, ruim, en verzorgd. Sanitair keurig schoon. Er zijn ook veel vaste plekken en daar zijn er echt veel slecht van onderhouden, met een enkele nette caravan ertussen. Eenmaal op de kampeervelden merk je dit niet meer en is het genieten geblazen. De animatie is zo leuk. Vooral het ophalen met de kinderkar is iets waar onze zoon van 9 elke avond naar uitkeek. Elke ochtend knutselen uitstapje naar de kinderboerderij, bootcamp enz enz. Echt heel leuk. Niet zo massaal waardoor de begeleiders de kinderen ook bij naam kunnen, dit geeft ze een gevoel dat ze gezien worden. Ernaast ligt een heerlijk zwembad,(hier mag je 1 maal per dag gebruik van maken) met jammer genoeg slecht bijgehouden buitenvelden waar je kunt liggen met lekker weer. Binnen prachtig buiten vergaan. Zonde. Ook jammer dat het hek tussen de camping en het zwembad niet open is, zodat je niet helemaal hoeft om te lopen.

• 9Bep KLB09-08-2021

Fijne camping op een mooie plek.

De gastvrijheid is meer dan prima. Ondanks het wat slechtere weer fijn gekampeerd en de omgeving per voet of op de fiets ontdekt.Het aanzicht van de ingang naar de receptie zou m.i “rustiger” kunnen, de eerste aanblik roept vraagtekens op, terwijl het gebouw zelf mooi is.Het camping gevoel start zodra je het weggetje naar de camping op rijdt.

• 9CarolaB11-08-2020

Gezellige familiecamping

Zeer gastvrij ontvangst, ruime plek en schoon sanitair. Omdat ze met pasjes werken met tegoed, kun je heerlijk douchen en heb je genoeg tijd. Harde staal. Vooraan bij de receptie is ook een terras. Je kunt hier goed eten voor een goede prijs. Het is direct aan de grote speeltuin en je hebt gemakkelijk overzicht op de kinderen. Bijna dagelijks werden de kinderen met een traktor gehaald met een kinderkar erachter en daarna ook weer terug gebracht. De animatie stelt niet veel voor, maar t is er wel. Je mag dagelijks gebruik maken van het subtropisch zwemparadijs naast de camping, echt een heerlijk zwembad, gave glijbaan, golfslagbad, stroomversnelling en peuterbad. Tegen over de camping ligt de kinderboerderij is ook zeker een bezoekje waard. Verspreid over de camping nog kleine speeltuintjes. Kortom een aanrader! Echt een ontspannen sfeer met vriendelijke mensen.

• 9CarolaB09-08-2020

Gezellige gemoedelijke familiecamping!

Zeer gastvrij ontvangst. Erg gemoedelijk. Er heerst een fijne rust. Voor de kinderen is er een mooie grote speeltuin vooraan de camping en je kunt goed overzicht houden als ze zelf op het terras zit. Waar je ook heerlijk kunt eten voor weinig geld! Er zijn over de camping kleine speeltuintjes verdeeld. Toilet gebouw is erg netjes. Douchen met pasje, waar je een tegoed op kunt zetten voor warm water. Dus nooit te weinig tijd. Heerlijke harde straal en warm water. Zwembad naast de camping is echt geweldig voor kinderen. Tegenover de camping zit een kinderboerderij en in de omgeving is erg veel leuks te doen. Bijna elke avond komt de traktor met de Kinderkar de kinderen ophalen, rijdt hij naar voren en komt ze daarna weer terug brengen. Heel erg leuk! zeker een aanrader. Corona maatregelen wordt goed nageleefd.

Camping Scholtenhagen info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar