Tijdelijk €25 aanbetaling

Sandton IJsselhotel

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Sandton IJsselhotel voor je op een rij gezet:

5.5VoldoendeScore uit 156 reviews
+26

5.5VoldoendeScore uit 156 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

156 Reviews over Sandton IJsselhotel

• 5H Wigbold18-02-2022

Denk niet hier ooit terug te komen.

Saaie burgerlijke inrichting (restaurant) met zgn. deftigheid. Slechts vier gasten en dan nog moeten wachten op bediening. De verhouding prijs/ met wat je er voor krijgt is ronduit bedroevend.

• 5M. Trip07-09-2020

Helaas de eerste en ook de laatste keer.

Samen met mijn zoon geluncht, maar niet tevreden. Het uitserveren van het eten was niet goed. Ik had soep met brood besteld, maar het brood werd niet uit geserveerd. Omdat de serveerster bij het uitserveren snel van tafel liep zonder ons eet smakelijk te wensen, was ik in de verwachting ze het brood nog even zou brengen. Niets bleek minder waar. Geen brood, geen eet smakelijk. Het brood heb ik later zelf nog geregeld. Maar ik was niet onder de indruk van de service. Ook de prijs kwaliteit verhouding vind ik niet goed. Zeer forse prijzen voor hetgeen geboden wordt.

• 4Greta08-07-2020

slechte betrokkenheid

we wilden via wonderbox high tea reserveren, vanmiddag gebeld of er zondag nog plek was. Ja hoor zei een vriendelijke dame. Bel ik vanavond om te reserveren krijg ik botte man, die zeg nee we werken niet meer wonderbox dus jammer, doei. Echt slecht, geen enkele betrokkenheid naar ons toe. Zijn dus onze wonderboxgift kwijt, deed hem niks. Hij zei alleen dat het voor anders geld kwijt was, dat ik dat nu kwijt was deerde hem niet. Lekkere service.

• 3Anoniem17-02-2020

Lunch erg mager

Na een lunch met een half kopje te zoute soep en een etagière, waarop twee kleine stukjes vis, drie dunne stukjes zalm en een oester waren gelegd, verlaat je met een lege maag het restaurant. En dat voor € 20,-. Slecht, heel slecht!!

• 6Anoniem21-09-2019

geen waar voor je geld

Simpelweg geen waar voor je geld. 170 euro voor een kamer met zicht op de IJssel. Kamer was iets groter dan een bezemkast. Zicht op IJssel was slechts zijdelings.

• 9Lisette23-02-2019

heel vriendelijk personeel we voelden ons heel welkom

• 9Joke28-12-2018

Naar mijn zin

Fijn verblijf tijdens kerst, stoelen in ontbijtzaal en suite wat doorgezakt. Jammer voor dit mooie hotel. Dame van de receptie heeft via haar vriend gezorgd dat ik binnen 20 minuten een panty kreeg aangeleverd die ik vergeten was. Geweldig! Ontbijt en diner waren perfect. Parksuite was wel erg gehorig.

• 8I. K.11-05-2018

Fantastisch culinair arrangement.. zeer fijn hotel

Een heerlijk hotel. Vriendelijk personeel. Fijne kamer. Culinair arrangement is een echte aanrader. We hebben ontzettend lekker gegeten. Lekker luxe!! Alles was tot in de puntjes verzorgd. Met het pontje kon je gratis de IJssel over en zo Deventer in wandelen. Wij gaan zeker nog een keer. Dit was echt Genieten met een hoofdletter!!😀😀

• 8Hans van der Maat02-05-2018

Fantastische stek met heerlijk eten

Een prachtig gelegen hotel met vriendelijke bediening en heerlijk eten. Diner is uitstekend met een leuke keuzeformule. Ontbijt is prijzig. De kamers zijn wat aan de kleine kant maar hebben prima bedden. De badkamer is ongelukkig ingedeeld, te kleine onhandige wastafel met plank erboven die veel te laag zit.

• 6Connie28-01-2018

Eens maar niet meer

Het hotel was echt prachtig gelegen maar mislijdend vonden wij de getoonde foto's op hun site. We verwachten dat we in dat mooie gebouw zouden verblijven maar helaas ons verblijf bevond zich eigenlijk ernaast zowat op geen enkele foto terug te vinden. Erg jammer we vonden het qua prijs kwaliteit erg duur voor zo'n kleine kamer .De prijsen in het hotel echt veel te hoog, bv 4 euro voor een bak koffie en 25 euro pp voor ontbijt.Nee qua liggen ga ik zo terug maar niet voor deze prijs.

Hotel Sandton IJsselhotel info

• AirconditioningBeschikbaar