Géén boekingskosten
NederlandOverijsselDenekampVakantieparken DenekampVakantiepark Papillon Country Resort

Vakantiepark Papillon Country Resort

NederlandOverijsselDenekamp

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Papillon Country Resort voor je op een rij gezet:

7.7GoedScore uit 305 reviews

Vakantiepark info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

Vakantiepark de Papillon in Overijssel is een echt familiepark. Met een animatieprogramma dat ook geschikt is voor tieners. Naast het zwembad zwem je bij goed weer ook in de zwemvijver met zandstrand. Ook aan speeltuinen en een binnenzwembad is gedacht. De Papillon ligt vlakbij de grens van Duitsland, breng een bezoek aan Bad Bentheim (22 kilometer).

Contact

310 Reviews over Papillon Country Resort

• 5Tamboer06-06-2022

Redelijk tevreden

Het is een vrij drukke volle camping met kleine plaatsjes. De naam “Resort” en de typering van “deluxe” scheppen andere verwachtingen die niet waargemaakt worden. Accommodatie is van goedkoop en gammel materiaal in elkaar gezet. Wel een leuke buitenspeeltuin naast het restaurant en een zwemplas met strandje.

• 2Onderkomen
    • 5Eetgelegenheden
  • 10Fam de Vries08-05-2022

Een fantastische vakantie

Wij verbleven in een panoramasnip bungalow. Deze was bij aankomst zeer goed schoongemaakt. Onze complimenten hiervoor. De bungalow was ruim en alles was aanwezig. Wij hebben genoten van de fantastische omgeving en de rust. We hebben mooie fietstochten gemaakt. Ook het eten in het restaurant was uitstekend. De bediening was vlot en vriendelijk. Wij zijn zeker van plan een keer terug te komen.

• 10Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden
  • 9Peter de Vries20-02-2022

Hoge gastvrijheid en mooie accommodaties

Wij hebben een weekend doorgebracht in een prestige cottage op dit prak, en het is super bevallen. In de omgeving kan je veel leuke fietstochten maken, en op loopafstand kan je een heerlijk ijsje halen en fruit plukken in een pluktuin. Leuk park, goede animatie, leuke horeca en een mooi strand. Alleen het zwembad is niet spectaculair maar prima voor jonge kids. Het park is van een italiaanse groep, wij zijn fan geworden en hebben oom in de winter bij hun een weekend geboekt! top

• 10Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden
  • 9Herma28-09-2021

Heerlijke vakantie op prachtige locatie!

Ik zat in Huisje Diamantsnip (nr.13). Fijne plek met veel ruimte (bosachtig) om het huisje heen. Het park is onder leiding van nieuwe eigenaar bezig met grondige renovatie. Receptie, restaurant en diverse accommodaties al aan de beurt geweest. Mijn huisje nog niet, maar was prima te doen. En zeer belangrijk; het huisje was bij aankomst brandschoon en alles is aanwezig. Prima kok in het restaurant. Heerlijk gegeten. En buitengewoon behulpzame, vriendelijke en gastvrije medewerkers! Het verblijf beviel zo goed dat ik nog graag wilde verlengen. Eigenlijk waren de betreffende huisjes vol, maar met wat schuifwerk werd het toch (en op heel plezierig wijze) geregeld. Dankjewel Remco en collega’s, voor al jullie enthousiasme en goede zorg!

• 9Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen
  • 9Gezinvan526-08-2021

Leuke camping!

Hele leuke camping. Wij zaten er met wat minder weer maar daar hebben de kinderen geen last van gehad. We zaten met onze camper op een zeer ruime standaard kampeerplek. De kinderen hebben wij de vakantie bijna niet gezien. Ze zaten altijd wel in 1 van de speeltuintjes, de binnenspeeltuin of het zwembad/meertje. Het zwembad vond ik veel te koud maar daar had onze oudste van 8 geen last van. Restaurant was prima, bediening zeer vriendelijk. Wifi was wel wat minder in de avond omdat iedereen op de camping dan alle apparaten aanslingerd maar je gaat niet op vakantie om hele dagen op je telefoon of tablet te kijken dus dat vond ik niet zo heel erg. Wij hebben ondanks het mindere weer dus een hele leuke vakantie gehad en voor de kinderen een fantastische vakantie. :)

• 8Eetgelegenheden
  • 4Selket25-08-2021

Nooit meer!!!!

Pissebedden plaag in het huisje heeft onze vakantie verziekt. Kregen geen andere accommodatie aangeboden en het werd knullig behandeld terwijl het probleem bekend is. Huisje Diamant snip niet boeken!!

• 7Eetgelegenheden
    • 1Onderkomen
  • 7Peters24-08-2021

Kindvriendelijke camping

Kindvriendelijke camping. Sanitair, ook in hoogseizoen, schoon.Water in zwembad te koud.Wifi slecht.Mooie omgeving.

• 7Eetgelegenheden
  • 7Familie Peters24-08-2021

Kampeerplaats

Gezellige familiecamping. Sanitair ondanks hoogseizoen en vele regen schoon..Wifi laat veel te wensen over. Zeer traag.Water in zwembad echt te koud.Mooie omgeving.

• 7Natasja24-08-2021

Fijne vakantie gehad

Wij hadden een plek met privesanitair. Dit sanitair was helemaal nieuw. Al laat de afwerking van de ruimte soms te wensen over. Onze wasbak liep leeg in het aanrechtkastje. Dit werd verholpen met tape maar was maar voor korte duur. De rand van het aanrecht was ruw waardoor je haakte met je kleding. Verder heel mooi. Animatie was echt top met enthousiaste jongens en meiden. En voor iedere leeftijd iets anders. Vooral voor de jongere kinderen. S’avonds na 22:30 uur was het stil op de camping. Restaurant liet te wensen over brachten verkeerde bestellingen kwamen niet afruimen. En uiteindelijk konden we niet tegelijk eten. Verder ziet het restaurant en de receptie er erg mooi uit. Zwembad is klein en gedateerd. Mooi meertje met nieuwe glijbanen. Die alleen geschikt is voor jongere personen maar wel razend snel gaan.

• 3Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen
  • 10Ton24-08-2021

Helemaal TOP

voorafgaand aan onze vakantie allerlei negatieve klachten gelezen over onder andere bungalow Diamantsnip. We hebben zelfs op t punt gestaan te annuleren, zo erg. Maar zijn gelukkig toch gegaan. Onsze bungalow Diamantasnip zag er keurig schoon uit, nieuw bakstel erin, schone tegelvloer alles tiptop (terwijl wij echt heel veel vakantiebungalows hebben gezien op andere parkenn in Nederland). Deze hoort volgens ons bij de betere. Iets anders: ook de wachttijden van een uur op het terras van restaurant, volgens de oude recensies dus, bleken nu niet meer te kloppen: gewoon snel bediend door vriendelijk personeel. Ik denk dat Papillon in ieder geval de oude klachten zeer serieus heeft genomen en opgepakt, want samengevat was ons verblijf daar in 2 woorden: helemaal TOP

• 9Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden