Laagste prijsgarantie

Papillon Country Resort

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Papillon Country Resort voor je op een rij gezet:

7.1GoedScore uit 321 reviews

Vakantiepark info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

Vakantiepark de Papillon in Overijssel is een echt familiepark. Met een animatieprogramma dat ook geschikt is voor tieners. Naast het zwembad zwem je bij goed weer ook in de zwemvijver met zandstrand. Ook aan speeltuinen en een binnenzwembad is gedacht. De Papillon ligt vlakbij de grens van Duitsland, breng een bezoek aan Bad Bentheim (22 kilometer).

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

321 Reviews over Papillon Country Resort

• 8Marianne22-09-2022

Niet weer

Wij zaten in huisje Diamantsnip Spotty de luxe ( 6 pers) . Huisje prima voor 2 , maar voor 6?? 4 volwassen en 2 kleuters lijkt het mij erg klein. Helaas zaten de stoelen voor geen meter. Wij zijn 70+ en 80+. De eetkamerstoelen waren te laag voor de tafel en de zgn makkelijke stoelen is moeilijk uit te komen. Gelukkig waren de terras wel goed, dus die in de kamer gezet. 2 haakjes in halletje om jas op te hangen en in 1 slaapkamer. Heel vriendelijk personeel ! We komen hier niet meer terug alleen om de stoelen. Dat is dus jammer. Wij waren niet de enigen want in andere huisjes zagen we ook overal de hoofdkussens in de stoelen en/of op de bank.

• 6Eetgelegenheden
  • 4Arie30-08-2022

Camping met privé-sanitair in Denekamp

Niet dat dit op de website van de camping of bij de receptie kenbaar wordt gemaakt, maar nadat ik bij de receptie bleef aandringen met mijn ANWB-pasje kreeg ik ineens toch wel een korting van een paar tientjes. Ik denk dat vele andere kampeerders deze korting hebben gemist. Niet correct. Maar goed, zonder navraag geen factuur, op de later ontvangen factuur staat keurig een ANWB-tarief. ☺ Aangekomen op de door ons gewenste kampeerplek, bleek, gelet op de inhoud van het prullenbakje, het privé-sanitair (net als ons vorig jaar ook eens overkwam) niet schoongemaakt. Het ons vertrouwde ervaren horecateam (kale man en jongedame uit Nordhorn) was in zijn geheel vervangen. Men wenst kennelijk een te Italiaanse uitstraling. Samenvattend, een fijne camping in de buurt van Nordhorn, de horeca op de camping is door ons, in tegenstelling tot eerdere bezoeken, niet meer bezocht.

• 2Eetgelegenheden
  • 8Fam Gokke27-08-2022

Super leuk

Het is een mooie camping
    Volgend jaar komen we weer terug. Maar dan 12 dagen

• 10Activiteiten
  • 9Jos en Edith26-08-2022

Heerlijke tijd!

Een prachtig park, mooie, schone en complete accommodaties, enthousiast personeel, leuke animatie, prima voorzieningen!

• 9Activiteiten
    • 10Onderkomen
  • 6Wilma24-08-2022

Tegenvaller

Op zich prima camping maar daar ook mee gezegd. Ik had een tent mee die grotendeels op een zand gedeelte stond. Zwart zand. Alles zat dus standaard onder het zwarte zand. Voor pubers weinig te ondernemen. Geen toezicht bij zwembad en meertje. We zouden 10 dagen blijven maar zijn naar 6 vertrokken.

• 5Activiteiten
  • 3Wesley24-08-2022

Nooit meer

2 paar dekbedden met bloedvlekken, 1 matras met erg veel (gele ) vlekken.als je hier wat van zegt krijg je alleen een ,ok wilt u nieuw beddengoed ?(terwijl ze met een vinger in haar neus zit ) Keukenkastjes zijn al een poos aan vervanging toe,radiator in badkamer vol roest. In het restaurant 20 minuten gewacht ,waardoor we maar weg zijn gegaan omdat niemand ons kwam helpen . Wij zaten aan de andere kant van de camping in een bungalow en volgens mij is dit een vergeet hoek van de camping,naam resort verdiend het zeker niet

• 4Activiteiten
    • 1Onderkomen
    • 4Eetgelegenheden
  • 5Annelies17-08-2022

Prima camping, geen 5*, animatie voor basisschool

De plekken op de comfort plaats waren heel ruim, het speeltuintje had een metalen glijbaan, wel de perfecte hoogte voor peuters, maar door het metaal met de ze hitte niet te gebruiken. Het zwembad is een heel stuk kleiner dan het op de foto’s kijkt en ook het zwemmer is klein. De animatie was vooral gericht op basisschool kinderen, voor onze peuter en onze puber was er geen animatie. Het binnen speeltuintje was leuk voor de peuter, wel is de trap levensgevaarlijk glad, waardoor meerdere mensen (oa ik) lelijk zijn gevallen. Het sanitair gebouw bij het zwembad is nieuwer en heeft warm water, het andere sanitair gebouw is oud en het water was lauw, voor het kindertoilet en was gedeelte moest je daar ook naar boven mbv trap op helling Niet praktisch.

In Nordhorn zit een super leuk zwembad, waar je buiten en binnen kan zwemmen voor een leuke prijs. Ook de dierentuin en de ijs Kuip in de omgeving waren leuk,

Prima vakantie geen 5*

• 2Activiteiten
  • 7H & M15-08-2022

Leuke camping, voor één keer!

In augustus hier gezeten in een safaritent comfort, veld B1 t/m B7. Voor de oudere jeugd weinig te doen in de avond behalve samenscholen, stoer doen en uitdagen.

VOORDELEN: - Mooie huur accommodaties, met alle benodigdheden - Nette schone (wel rommelig ingedeelde) camping - Leuk zwemvijver met glijbaan en "ijsberg" - Prima keuken - Zwembad(je) met leuke waterspeeltuin - Aardig en behulpzaam personeel - Airco in de accommodatie (safaritent comfort) - Ligbedden buiten (2)

NADELEN: - Speeltuin bij zwembad vooral in de avond enorme herrie tot zeker 22:00/22:30 - Geen rust na 23:00 (ook niet na meerdere meldingen van gasten) - Safaritent comfort was netjes, maar zeker niet schoon (veel stof onder bedden e.d. - Geen eettafel buiten om te eten, wel in andere accommodaties - Zitbank buiten zeer oncomfortabele zit plek - Kinderanimatie soms op verkeerde tijdstip - Voor oudere jeugd weinig te doen

• 6Activiteiten
  • 5Fabian11-08-2022

Jammer..maar oke

Prima camping. Echter geen 5 sterren waard. Sanitair word mega slecht bijgehouden. Vooral het sanitair gebouw midden op de camping. Hoe kun je het belangrijkste onderdeel van een camping zo laten verslonsen?... Verder prima camping..

• 7Activiteiten
    • 5Onderkomen
  • 7Suus06-08-2022

Prima vakantie, maat niet voor herhaling vatbaar

Samen met mijn zus en haar vriendin en mijn twee kindjes hier een weekje geweest. Huisje was schoon en prima te doen. Jammer dat het bloedheet was en er geen airco of ventilatoren aanwezig was. Ook zouden er volgens de website horren voor alle ramen zitten, maar dit was niet het geval. Fijne plek buiten de drukke camping. Kindjes konden zonder problemen buiten spelen. Weinig speeltuinen. Kindjes waren nog te klein om alleen weg te gaan. Zwembad is erg klein en koud. Zwemvijver zag er leuk uit, maar erg druk en niet echt mijn ding. Animatie op verkeerde tijden ivm leeftijd kids. Restaurant niet wezen eten. Alleen een drankje gedaan. Lange wachttijden. Afhaal was prima geregeld. Lekker en goed eten. Alleen geen pizzasnijder in t huisje. Omgeving goed. Fietstochtje gedaan. Twente fruit geweldig. Personeel leuk en vriendelijk. Winkeltje te klein en karig. Prima vakantie gehad, maar ivm oa zwembad, niet voor herhaling vatbaar.

• 7Activiteiten
    • 8Onderkomen